- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
426os #254118 üzenetére
Nem tudom, de gyanús ez a mobile.de, mert anno pl ha átállítottam angolra ugyan így nem ment, viszont német nyelvvel igen. Én azt sejtettem, hogy ilyen nehezítésekkel akarják megakadályozni az autókivitelt (mivel már náluk is kevés a használt autó, ők sem vesznek annyi újat).
A Willhaben.at nálam működik minden gond nélkül. -
válasz
426os #227499 üzenetére
Nagyon hasznos, köszönöm szépen!
Az Inbay töltőt is pont ilyen piggyback biztosítékkal csatolják [kép]. A "B" opció szerint a szivargyújtó aljzatáról kell levenni az áramot, de ez szívás, le kell bontani az egész középkonzolt, több órás munka lenne.
2 db szivargyújtó van, egyik a könyöklő előtt, másik a csomagtartóban.
-
válasz
426os #145263 üzenetére
Igen, nálam is ez volt a helyzet, a vevő csak odafirkálta a nevét, és én rosszul írtam be egy betűt belőle. Ha személyesen vittem volna be, és ellenőrzik nem lett volna gond, de a mancika akihez eljutott a szkennelt változata a papírnak, és kellett volna intéznie a dolgot, engem valahogy elfelejtett tájékoztatni, hogy ő elengedte az ügyet, mert nem stimmelt a név.
Még e-mailt is írtam a vevőhöz tartozó járási hivatalba, amikor kiderült a dolog, egyből az volt, hogy húú online adtam le, akkor nem hozzájuk tartozik, hanem a központi okmányirodába. Természetesen ők 2 hónap és 2 ügyintézőn után rájöttek nagy nehezen, hogy mégis a járási hivatalnak kell az ügyet intézni.
Végül lett egy utam az adott városba, bemutattam ott személyesen mindent, akkor érdekes módon egyből tudták a dolgukat.(#145255) sugarforce
Ők itt helyben helyesen jártak el, mivel valóban a nevemen volt az autó, mert az csak akkor változik, ha a vevő is bejelenti a változást. És mivel én online adtam le és nem kaptam visszajelzést az elgépelésről, és a vevő se ment bejelenteni, maradt a nevemen az autó.(#145238) Saint_
Könnyen meglehet igen.Azt nem tudom, hogy ha személyesen viszem el az adásvételit, akkor az ügyintéző nénike kötelezően ellenőrzi-e az adatokat, vagy csak pecsétel.
Egyébként amikor online leadtam az eladó oldali adásvételit, írták, hogy a dokumentumot ellenőrizni fogják, és visszajeleznek vele kapcsolatban. Ez persze elmaradt.
-
-
válasz
426os #132786 üzenetére
A vevőhöz tartozó kormányablakban/okmányirodában jelezheted, hogy még a vevő nem iratta át az autót. Elvileg indítanak valami féle eljárást, amiről értesítenek is ha ott tartanak, jobb esetben kivonják a forgalomból az autót. Remélem Te nem online intézted az adásvételi leadását, mert úgy sokkal komplikáltabb a helyzet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
426os #132786 üzenetére
Semmit nem tehetsz, amit tudtál megtettél azzal, hogy leadtad az adásvételit az okmányirodában. Remélem az adásvételin az átadás ideje óra/perc jól láthatóan van feltüntetve és a tanúzás is rendben van.
Az adásvételi és az okmányirodás átvételről a papír legen kéznél. Számíthatsz gyorshajtási, jogosulatlan autópálya használati és parkolási bírságra is. Rosszabb esetben kútról fizetés nélküli elhajtási ügyben is kereshetnek...
mod:
focvis: Az nagyon gyenge lesz a GTI után, jó ha valóságban 170 lovat tud az a gép, nyomatékot meg kb hírből sem ismeri.
-
Integrale
veterán
válasz
426os #122709 üzenetére
Melyik Alfa ez?
156, 159 alapbol tudja a 4 le-fel automatat.
Nekem is automata mind a 4, de telen "kikapcsolom" ezt a funkciot, mert a taviranyitorol is kezelheto le-fel, aztan felek, hogy lakasba menet megnyomom zsebben.
Stickermajom: en pont a nem bajuszkapcsolon levo lampakezelest nem ertem. Megis miert jo kulon tekerentyun matatni? Tipon es testvereiben a bajuszkaocsolon van a kodlampa es a tukor/szelvedo futes is. Nagyon kompakt, keznel van minden, raadasul vilagit, ami azota is hianyzik.
Az Audin nem tudtam megszokni a kulon tekergetos vackot, raadasul bimbambolt is ha ugy hagytam, ahelyett, hogy lekapcsolna...
-
#89309696
törölt tag
válasz
426os #121925 üzenetére
Valami olyasmi. Eredetileg sem akarták az adatokat megmutatni a korábbi cikkek szerint, meg eleve meg se mutathatnák. Itt csak egyszerűen hiba csúszott be, méghozzá trehányság és nemtörődömség formájában.
Ahány műszaki állomás annyi Józsibá és ahány iroda annyi Mancinéni módszerrel vannak a képek elkészítve és a dokumentumok kitöltve. Ahol épp nem volt jó a szkenner/nem volt/így volt egyszerűbb, ott lazán lefotózták a dokumentumokat és bekerültek a műszakis képek közé. A Mancinéni meg a biztonság kedvéért beírta a mindent is, minden létező helyre, mert ő úgy szokta.
Maga a rendszer nem akarta az adatokat kiadni, egyszerűen nem figyeltek oda rá, hogy azokon a képeken amin csak az autónak kéne lennie, lehetnek dokumentumok is, azokban a rubrikákban ahol nem szerepelhetne adat, azokba írhattak. És így került ki.
Erre nagyon algoritmust se lehet írni, hogy fotót vagy szöveget válogasson úgyhogy gyanítom kézzel szelektálják őket és takarítják ki most is. Csakhogy ezt azelőtt kellett volna, hogy publikus lesz.
Elképesztő ez az egész ahogy történt. Az, hogy a komplett brigád aki ezt kiengedte erre nem gondolt vagy épp csak szartak rá. És senki nem lesz érte valagba rúgva van egy olyan érzésem.Engem pl. ki is küldtek mikor a kocsit fotózták, nem lehet senki a képeken (Volánnál eredetvizsgáztattam, műszakiztattam). De még utána is meg kellett várni, hogy előbb megnézzék a számítógépen nagyban is, hogy jók-e a képek és csak utána ment tovább a dolog.
Aztán meg mint pár képen látható volt, van olyan hely is ahol még a tulaj is rajta van az olajfoltos koszos szerelőkkel együtt vagy épp annyira homályos nem is látszódik rajta semmi. Bár persze ők nem tudhatták előre, hogy azokat a fotókat valaha bárki látni fogja rajtuk kívül, hogy egy ilyen autóazonosító rendszer valaha el fog készülni.A lényeg a lényeg, személyes adatok nem lesznek benne, ami bekerült véletlenül azt szépen szedik már kifele csak ez időbe telik.
-
proof88
addikt
válasz
426os #120990 üzenetére
Én a voltetorve.hu-t nem ajánlom. Én nyáron vettem használt autót, és direkt kipróbáltam az összes általam ismert hasonló oldalt:
- voltetorve.hu,
- vininfo,
- autodna,
- belügymin. nyilvtántartó.A voltetorve.hu-nál 2x kell fizetni: először azért hogy megkapd az általános adatokat mint pl km-óra állás, aztán ha van káresemény, úgy megint kell fizetni azért hogy megtudd arról az infókat. Nekem összesen így 9000 Ft volt a lekérdezés. Ez drága a többihez képest.
Vininfo-nál egyből megmutatja a káreseményt is külön fizetés nélkül. Érdekesség, hogy ott 14 hengeresnek írta az autót, szerintem vagy véletlenül ütöttek le valahol 1-est a 4-es előtt, vagy esetleg "i4" vagy "I4"-et gondolt valaki 14-nek, elvégre a soros motort szokták i-vel jelölni mint inline. Másik, éppen lecserélés alatt lévő autómnál helyesen írta hogy 4 henger.
Autodna adta a legtöbb adatot! Nem csak annyit ír a színhez hogy "piros" hanem konkrétan tudja hogy "lucifervörös". Káreseményt itt is egyből megmondja. A legdurvább hogy a felszereltségi listát is megmutatja. Az én autómnál 169 elem van a felszereltségi listán és az összes elem pontos! Nem tudom honnan tud ilyeneket, illetve a többi oldal miért nem. Milyen adatbázisokban vannak ezek a dolgok tárolva, passz. De az én autómról pontosan megmondta, mind a 169 elem igaz: pl hogy van benne olajszint jelző, középső kartámasz, nincs fűtve az ülés, nincs riasztórendszer, 1 db tolató lámpája van, deréktámaszos a vezetőülés, stb. Ezt is kipróbáltam a másik, 22 éves autómnál, ott is jól mondta meg a felszereltségi listát.
A belügymin. nyilvántartót meg tudjuk, azt ismeri mindenki, alap infókat mondja csak meg.
-
válasz
426os #120267 üzenetére
Igen, hát kb 1 km a melóhely meg ezen kívül itt a városba szoktam menni vele. Mondanom sem kell, hogy az 50 fokot van hogy el sem éri mire állítom is le.
Amúgy bírja ez a második év, hogy beköltöztem a városba, előtte kb 5km-re voltam a melóhelytől szóval ott se melegedett be... Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy se DPF se EGR nincs már jó ideje, valszeg ezért nincs is gond vele. Az olaj 10k km vagy 1 év, most az egy év járt le, nem mentem vele annyit, mer ugye nyáron robogózok alig használtam.
(#120268) Integrale Ne, ez hatalmas.
(#120303) stickermajom Pedig azért a 20D nem lép rosszul gyárilag 184 ló ha jól rémlik, egy hármas kasztniba 7.5 körül van a sprintje, ha kap egy kis csipszet 7 alá le lehet vinni.
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
426os #120280 üzenetére
Apropó DPF...
Kollégám vitt haza a céges buli után a saját 2003-as V70-ével. D5 163 lóerő és miközben a kocsiról beszélgettünk említette, hogy utólag szereltetett bele DPF-et. Mondom: hát miért? Mert így megkaphatja a 4-es zöld plakettet a kocsi, ergo korlátozás nélkül hajthat be bármikor bárhova. (A mostani dízeltiltás előtt a plakett színe alapján tiltottak, amikor magas volt a szmog szintje.)
Szóval fura egy világ. Magyarországon mindenki a FL előtti Volvókat keresi, mert abban nincs DPF, németeknél meg épp azt kerülik mint a leprás prostit.
-
grizlisandor
veterán
válasz
426os #120160 üzenetére
+1, olvasztja a jeget rendesen.
Sajnos a téli ablakmosófolyadékjával(katt) nem vagyok ilyen elégedett, ráfagy az ablakra a cuccos. Persze, én meg telitöltöttem az ablakmosótartályt.
Bezzeg az év elején a céges Berner téli(azt most nézem -52 koncentrátum volt), Tescos téli lötyi nem fagyott rá.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
426os #120102 üzenetére
Itt kottázta el, a beton elválasztó baloldalán haladt tovább a jobboldal helyett.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
426os #119757 üzenetére
A Laguna 3, amekkora óriás lámpával büszkélkedhet, annyira gáz gyárilag sima H7-es, illetve ez az osram is volt benne, semmit nem javult, izzókkal. Aztán beletojtam és rendeltem OPT7 LED párt, ha jól emlékszem 120 dollár volt szállítással együtt. 6000K, de amióta ez bekerült én szinte reflektor nem is kapcsolok még nagy sebességnél sem.
Soha senki nem villantott rám, hogy vakulna tőle. Rendőr nem állított ki, mert szerintem képtelenség eldönteni a projektor alapján, hogy az ott oké, vagy gyárilag xenon. De a xenon-os lageszt, ami az ismerősnek van is simán leveri.
Érdekes egyébként az egész, amivel jól látsz és balesetmentese(bbe)n tudsz vezetni, az tiltott. Kapják be az illetékesek.
Az új autómnál szerencsére ilyen gond nincs, hogy gyárilag xar a világítás, nappali fényáradat terül szét előttem. A Laguna-ból is csak műszakira fogom kiszedni... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
426os #119736 üzenetére
Én nem tudom, hogy mitől ekkora szám ez az osram izzó, jó pár ajánlásba futok napi szinten, mert rá van írva egy kicseszett nagy bullshit kamu szöveg? De kb az ott látható értékelések egyenértékűek vele, minden más csak placebo...
Raktam én már pár autóba ilyet, de egy sima h7 hella is tudja azt, amit ez, ha valóban világítani kellett.
Persze ez nem neked szólt, hanem ennek a kamu 150+ király izzónak... -
Integrale
veterán
válasz
426os #115168 üzenetére
Nem szokványos forma ez teljesen jogos, magasabb építésű, mint a társai (9 centivel magasabb, mint egy C Vectra Caravan), az FL optikailag kicsit szélesebbnek hat a laposabb lámpák miatt.
10 másodperc alatt futja a 100-at azzal a motorral is, hétköznapi használatra elegendő, és tartós, jó motor. Dinamikában és hangban az 5 hengeres dízellel az igazi.
-
Integrale
veterán
válasz
426os #115164 üzenetére
A benzinesek mind Opel motorok.
A faceliftes szerintem már jól néz ki, a nagy lámpás az valóban ügyetlen, a Bravo lámpás már pofás.
Egyik olasz főnökömnek volt FL Cromája, ráköltött 2000 eurót (új gumik, lendkerék, vezérlés, olaj stb) majd egy héttel!! később, beszámíttatta 1800 Euróért egy Focusba. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3037, 96% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3061, 96% Akkumulátor
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest