- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- CES 2025: Megjött az Amazfit Active 2
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bivalyerős Snapdragon a láthatáron
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
MunezXBK #157476 üzenetére
...én tavaly cseréltem ki a CC-ben a 9éves gyári xenont erre a 6000k-esre.
[link]
Nagyon nem bántam meg.
Gondolkodom még a ködlámpa cserén, egy utólagos xenon szettre, egy kicsit megemelném, az alsó szegmensben sokat segítene, és nem is lenne bántó a szemből érkezőknek. -
EQMontoya
veterán
válasz
MunezXBK #157476 üzenetére
Vagnam is oket nyakon erte.
Az a baj, hogy nem csak rosszul beallitott fenyszoroval vakitasz, hanem amikor dombon felfele mesz, amikor bukkanora/fekvorendorre hajtasz, amikor autopalyan ejszaka mesz valaki mogott, stb.
Es a 6000k-s xenon ilyenkor sokkal rosszabb.
Valamiert nekem sikerult 4200-ast venni az IS-be, es erdekes modon azzal is latok. Meghozza eleg jol. Az mas kerdes, hogy a szomszed keruletbol nem latszik a szinhormerseklet okan, hogy xenon fenyszorom van, de talan nem is ez a cel. Mondjuk a kodlampat se tartom folyamatosan bekapcsolva, szoval tuti, hogy b.. vagyok.Az meg aztan vegkepp nevetseges, hogy utolagos, halogenek helyere szerelheto ledekre nincs legalis szabvany es megoldas (h4, h7, hb4), de a 6000k-s xenont bekurni mindenbe, az okes...
-
válasz
MunezXBK #157371 üzenetére
Köszi! Nem örülök. :/
Múlt héten kiszedett a viharos szél egy üvegtáblát az ablakkeretből a sokadik emeleten, akár emberre is eshetett volna.Köszi a Többieknek is, most konkrétan Dél-Németország érdekelt, lévén hasonló a fekvése. A tengerpart az más, durvábban kapja a szelet.
-
Szada85
aktív tag
-
brumi1024
veterán
válasz
MunezXBK #155824 üzenetére
“a közismert földrajzi nevekből választékos stílusú közlésben a hagyományos módon képezzük a melléknevet (pl. nyíregyházi), a kevésbé ismert nevek esetében azonban tartsuk meg az -i képző előtt a birtokos személyragot (baktalórántházai), mert csak így biztosítható az alapalak egyértelmű visszaállíthatósága.”
-
#89309696
törölt tag
válasz
MunezXBK #155604 üzenetére
Végre valaki aki mer vezetni és ismeri a gázpedál állásának megfelelő mértékét.
Nem csodálom egyébként, hogy óbégatnak a sebességkorlátozás bevezetése mellett, elmebeteg módon nő a fogyasztás és a károsanyag kibocsátás a sebesség növekedésével, de úgy gondolom, hogy ez egy beáldozandó dolog. Kapja be a környezet, szabadságot a német pályának! Bekaphatják a hollandok is!
-
Gaben92
őstag
válasz
MunezXBK #155392 üzenetére
"lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas" (kb.: sugárhajtómű szerelő gyakornok)
Itt a cikk amúgy amit említettem. Komolyan mondom ha egy szót se értenék angolul akkor inkább neki állnék tanulni, csak ezt a borzalmas újmagyart ne kelljen bámulnom.
-
-
aero.
veterán
válasz
MunezXBK #155091 üzenetére
Én szeretem a tekerőst. Nálam is olyan a Merciben az AA. Sokkal biztonságosabb, mint az érintő, azt nem nagyon tudod birizgálni menet közben. Bár nagy segítség, hogy az UK-ban ir. számra navigálunk, ami legrosszabb esetben is 6 karakter. Múlthéten vezettem egy Transitot, ott konkrétan életveszély bármit is csinálni menet közben. Túl messze van a kijelző és nem is tudsz a szemed sarkából ránézni.
-
#89309696
törölt tag
válasz
MunezXBK #154706 üzenetére
Jól néz ki amúgy, de tényleg az akciófilmek negatív karaktereire hasonlít és a filmekből az van az emberek agyába is vésődve, azért állít mindig félre a rendőr. Hiába más a valóság.
bitpork is nagykutyás kinézetű, ráadásul olyan kocsikkal is jár, nem véletlenül tűnik el előle mindenki, akkor is ha 110-zel megy a külsőben. -
-
válasz
MunezXBK #154460 üzenetére
200k-s tükrön túl azt kihagyták, hogy egy halom hűtő és hűtőkör van az autó orrában, azzal simán lehet GTK szintű károkat összehozni egy kisebb városi kocc esetén is. Illetve, hogy az akku-t nem lehet megbontani és bár tényleg baromi nagy a bruttó kapacitása, így szinte sosincs gond vele, ha van, akkor egyben cseréled, ami szintén sok milliós tétel.
-
EQMontoya
veterán
-
grizlisandor
veterán
válasz
MunezXBK #154097 üzenetére
Auto-data.net(katt) szerint meg csak 1201 kg.
Én már nem tudom mi van.
-
grizlisandor
veterán
válasz
MunezXBK #154092 üzenetére
Ha jól emlékszem, ilyen verdád vanVW Golf 1.4 TSI GT DSG (2006-2008)(katt)Autókatalógus, szerint: Saját tömeg 1293 kg.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MunezXBK #153677 üzenetére
Akkor jól sejtettem.
Ennek ellenére hajlok a piros felé. Ugye ez ezüstön több a meló: horpadás és zárbetét eltüntetése, illetve rozsda kezelése, majd fényezés. A pirossal meg alig kell valamit csinálni, és a végeredmény is gyáriasabb lenne. Ez most fontosabb, mint az ár. Még alszok rá egyet-kettőt.
-
válasz
MunezXBK #153209 üzenetére
Mikor, hogy. Rokonok Szombaton jöttek haza, Cloppenburgból, éjjel 1:00kor indultak, Balatonszárszói megállással (kidobtak pár dolgot), majdnem este 8 volt, mire hozzánk értek (Taksony), már nem akartak Szegedig lemenni, pedig az volt a terv, de az még vagy 3 óra lett volna. A Csehekig jó volt, itthon meg minden elesett, ahogy szokott...
Látjátok, hogy mi a hiba a képen? Én nem tudtam eldönteni, hogy ez most komoly vagy valami erősebb poén akar lenni.
-
válasz
MunezXBK #153209 üzenetére
Én mindig ráfaragok valamire, ami miatt sokat bukok. Vagy mikor Pesten megyek át van nagy forgalom, vagy mikor a 0-s fele mennék körbe és ott van valami torlódás...
Egyszer sikerült 3,5 óra alatt letudni a távot, de akkor nagyon jó volt a forgalom és siettem is kicsitHa a négyes főúton mennék, sokat nyernék (100km, időben pedig hasonló), de párom azon az úton nem hajlandó menni amit meg is értek. Sok halálos baleset volt már arra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MunezXBK #153132 üzenetére
Akad szintén, megtört telefon töltőkábelekhez is használom néha
E módszer mellett a legfőbb indok, hogy tetszik a megoldás, alapból sodortam, de mostanában elkezdtem gyűjteni az alternatívákat, többféle wago rendelése után bukkantam erre. Szóval szubjektíven ez az aktuális kedvenc, beütöttem a fejem
Ja és tényleg, különböző járművek bontásából is első osztályú vezetékeket lehet szerezni. Fiathoz próbálok majd vastagabbat használni az átvezetőben, hátha tartósabb lesz. Mondjuk a Golfban is tervezem megnézni az ajtóknál, hogy bírják a vezetékek így 300k után.
-
tboldi
nagyúr
válasz
MunezXBK #153132 üzenetére
Az ETZ-m első féklámpakapcsolóját az tartotta össze. Párszáz forint, nem egy nagy összeg, de 2-3 havonta lehet cserélgetni, mert középen szétválik, és folyton világít a féklámpa. A 3. eset után meguntam, vettem zsugorcsövet, vágtam belőle egy másfél centi hosszú darabot, ráhúztam a kapcsolóra, és miközben kézzel összeszorítottam az egészet, rámelegítettem. Amíg el nem adtam a motort, addig tökéletesen működött így, utána már nem tudom.
tboldi DIY rovatát olvashatták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest