- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
ph A legfrissebb firmwareverziók több gondra is gyógyírt jelentenek, de a fókuszban az NVIDIA GeFore RTX 40xx kártyák kezelésének helypofozása van.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
samujózsi #17409 üzenetére
Szerintem vannak az átlag és az átlag alatt i felhasználók.
Szerintem az átlag felhasználó, ha nem jó valami, legalább utánna olvas annak hogy mi lehet a megoldás, az megint más kérdés hogy utánna már nem kezdi el megoldani, mert nem csinálta még, vagy nem is meri megcsinálni.
Viszont vannak akik pl olyan alapvető hiba megoldási dolgot sem hajlandóak elvégezni, mint egy újraindítás.
Azt várják hogy majd megoldódik magától a dolog, vagy azt várják hogy majd megoldja más neki, itt most nem idősek ről beszélek.Ha meg más csinálja meg neki, és esetleg nem úgy csinálja meg ahogy az illető szeretné, akkor meg az a hibás.
Na ezért van az hogy pl én saját magam állítom be a telefonjaim, úgy ahogy én szoktam, ahogy én tudom, meg persze hogy mik a lehetőségek, a könnyítést is én tudom csak.