Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Aktivitáskövető és füles is érkezett az új Motorolákkal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tasker
- Minden téren tudott fejlődni a Motorola Razr 60 Ultra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TBMC
addikt
sziasztok!
nem tudom, ki mennyire emlékszik esetemre, több napon keresztül tárgyaltuk a dolgokat
adott volt egy Aquaban vásárolt lg42lf5800 TV, gyárilag infra vevő hibás volt, LG kicserélte az egységes, ezt követő pár napban összesen 5db pixelhiba jelentkezett rajta.. Az LG cserélte volna az aqua ezt nem fogadta el...a TV doboza nem volt meg, így az Aqua nem volt hajlandó beszállítani a TV,t pedig a szerződésében is benne van, hogy ő gondoskodik róla. Végül bevittem személyesen a Pólusba, kölcsönkért dobozban végül kérésükre, azt ígérték 1 hét míg megcsinálják max, mert kértük, ne kelljen már TV nélkül lennünk, cserekészüléket nem voltak hajlandóak biztosítani.
Péntek óta telefonálgatok, azt ígérték hétfőre(jan 25) a TV nálam lesz. Hétfő óta telefonálgatok, a TV továbbra sincs sehol. Ja a mai napon már túl vagyunk a 27.-napon (tényleg max 1 hét lett belőle), ma 17:00kor jött végre egy email (korábban minden híváskor azt az információt kaptam, miszerint a TV a központi szervízben van, amint visszaküldik hívnak, nade a központi szervízt számomra nem adják ki, nem tudtam velük kapcsolatba kerülni, kértem ők hívják fel, mikor lesz TV, nem voltak erre sem hajlandóak...) miszerint holnapi nap folyamán átvehető a TV a pólusba.
Hívom őket, hogy fődarabot cseréltek vagy kijelzőt vagy mi történt, mivel semmiféle tájékoztatást nem kaptam.A válasz: megjavítottuk a kijelzőt...
- letettem a telefont, hívtam LG-t közölték csak kijelző cserével javíthatják hivatalosan a TV-t. Ezt követően már emailben írtam az Aquanak, hogy nyoma legyen s így szeretném megkérdezni, hogy történt a kijelző javítása.
Végül kiböktek annyit, hogy kicserélték a kijelzőt, majd kapok egy jegyzőkönyvet, hogy a hibás alkatrészt megjavították / kicserélték.Erre a következőt válaszolván (miután az LG márkaszervíz is ezt javasolta, hogy kérjem a hivatalos munkalapot, amely sorozatszamot s minden egyebet tartalmaz): "Szeretnem kerni a jegyzokonyv melle a hivatalos garancialis szerviz altal kiallitott munkalapot is , amely tartalmazza a beepitett alkatresz tipusat es eredetiseget. "
S ezen levelemre csak ennyit válaszoltak végezetül:
"Tisztelt Uram !A hatályos jogszabályok szerint cégünk teljesített minden kritériumot.
A hatályos jogszabályok szerint a következő dolgokra kötelezett cégünk:A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
• a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
• a hiba okát és a javítás módját,
• a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,
• a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.Semmi egyebet nem kell nekünk Ön felé továbbítani!
Megértését köszönjük! "Kicsit nekem sántít a dolog, nem értem miért ennyire ellenségesek, lehet, tényleg csak javították azt a kijelzőt -mint azt elmondták először is? - közben utánajártam, elvileg lehetséges a subpixelek javítása komplett kijelző csere nélkül is, de hivatalosan nem...
Továbbá, honnan tudom, hogy amennyiben kijelzőpt cseréltek, hivatalos, EREDETI LG kijelző került a TV-mbe?Bocsi, hogy hosszúra sikeredett, válaszotokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen videókártyát?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Parfüm topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Politika
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Eladó garanciális Boxy with Dune HD Center,új állapotú médialejátszó!
- Marantz SR5008 7.2 4K Network play HDMI ARC Airplay Appremote házimozi erősítő
- Himedia Q10 Pro UHD-s multimédia lejátszó
- Wangine WPA-600 Pro végerősítő. Sanken tranzisztorok. 2x80W/2x120W.Extra: 2 bemenet/hangerőszabályó
- Apple AirPods Pro 2.Generációs
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 dokkoló (5TW13AA) (DisplayLink)
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R7 3700X / RTX 2070S / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest