- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- BYD Atto 3 menetpróba
- Mobil flották
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
Hirdetés
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Palomar
csendes tag
válasz kokeny20 #24810 üzenetére
szia,
a válasz kulcsa ott van a képernyőfotón, amit betettél a hozzászólásodba:
"Please sign to the complaint center to view more details about your dispute, stb.stb"Tehát attól függően hogy mivel indítottad a vitát/claimet, különböző dolgokat néz meg, kér be az eladótól a support team. Ezeknek különböző határidejei lehetnek. A dispute-nél át tudsz kattintani a complaint centerre, ott látod hogy mire vár és milyen határidővel a support, az eladónak vagy neked kell -e reagálni, beküldeni valami adatot.
Üdv: Palomar
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért