Új hozzászólás Aktív témák

  • Quent1n

    senior tag

    válasz vigyorgó #32262 üzenetére

    A biztosítás nem bonyolít semmit, én azt mondom lassan már egy értékesebb bringára is érdemes megkötni (nyilván sok függ attól hol használod. Én Pesten és fuh, hát napi szinten vannak érdekes szituációk). :) Évente 5-10 ezer forint, szerintem érdemes. Én is meg fogom kötni, hiába van limit alatt az F3. :)

    Én is konyhában tárolom és pl. a G2 kormánya 5-6 centivel szélesebb volt mint az F3-é, ami pont annyit jelentett, hogy beleakadtam néha. Nem hittem volna anno, hogy ennyit számít, pedig de. Illetve a C futómű miatt, relative nagy a fordulóköre ezért a szűk konyhából való kitolása sem volt olyan egyszerű. Plusz van egy nagyon praktikus fogantyú az F3-on amivel egy kézzel lehet húzni magad után mint egy gurulóst és azt hiszem ez pl. minden rollerre mehetne szépen mint kötelező tartozék, annyira hasznos.

    A 25km/h egy érdekes dolog. Számomra a 30-35 ami pálcikán tökéletes. De az F3 megindulása (nyilván a 18.6kg miatt is), meglepően dinamikus és azért van benne erő, ahol bringával 15-el megyek max, ott 23-25-el felvitt, innentől meg nem nagyon lehet rá egy rossz szavam sem. A sebesség nagyon helyzetfüggő is. Pesten a belvárosban állandó pirosnál, parkoló autók, taxisok, stb. közt, esély nincs bringasávban felgyorsulni rendesen, mert állandóan változik a forgalmi helyet. Ha viszont bemész a kocsik közé, onnan meg letolnak és sok hely szűk + kátyúk (hiába a rugózás, akkor is meg tudja vezetni a kereket) nem teszik simábbá az utat. Viszont külső kerületekben, kerékpárutakon szépen ki tudtam húzatni 40-re is és az nem volt rossz, bár menetidőt nem nagyon nyertem vele, mert a lámpáknál lomhábban indult a G2 mint az F3.

    Szóval én ezért cseréltem. Meg azért a 3 év garancia és magyar bolt (220 Voltnál vettem), azért 3 év. Eddig nem bántam meg, kicsit ott volt a Pro modell a fejemben (még most is ott van, ki tudja mit hoz a jövő :) ), de igazából nem ad sokkal többet, picit több erő, meg egy mechanikus hátsó fék.

    Aztán ott van még a Xiaomi 5-ös széria de nekem a súlyuk miatt kiestek. Azt mondtam, hogy ha a Segway meg tudja csinálni ugyanazt 20 kg alatt akkor nincs kérdés számomra. Navee-val ugyanez volt a szitu. Szoktam edzeni, nem vagyok pálcika vagy bármi de nálam ez a 20kg lett most a lélektani határ, amikor nem gondolok arra, hogy a francnak van kedve emelgetni, ide vinni, oda vinni, csak felkapom és megyek. :)

    #32258GoodSpeed: Jópofa de azt hiszem maradok a telefonos megoldásnál (egész jó a Ninebot-féle tartó), az mindenképp üdvözölendő, hogy elindultak abba az irányba, hogy fejlesztik a fedélzeti egységet.

Új hozzászólás Aktív témák