Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Xiaomi Smart Band 9 Pro
- Xiaomi Watch 2 - fast fashion
- Végre hivatalos a legolcsóbb 5G-s készülék
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Aktív témák
-
MarioAna
senior tag
-
koshmar
addikt
Egyrészt a váza króm-molibdén, ami kb. az aluval van egy súlyban, de annál jóval merevebb.
Nagyjából 5-6 éve egykerekezek vele napi szinten, de még mindig bírja- csak a kormánynál nem bírja, ahogy a fenti ábra mutatja...A bowdenházat felesleged kicserélni, mert az első váltó már két éve nem működik, szóval a láncot én teszem arra a lánckerékre, amelyik éppen szükséges.
(A váltó kb. 10 éves német technika, az életben nem kapsz hozzá már alkatrészt).Karbantartás: lánc mindig kenve van, fékbetétek mindig időben vannak cserélve, vázát mindig lemosom, keréknyomást mérem, stb...
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
rétisün
veterán
nem inkább erre gondoltál? mert ez a webshop....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
MarioAna
senior tag
Jó lehet az az iparis agy, de elég drága (mondjuk tudom, hogy megéri, csak a pénz nagy úr).
Holnap elmegyek megkérdezem itt debrecenben mennyiért centíroznak-fűznek, de hogy láttam itt is 1500-2k között. Akkora nagy nyolcas nincsen benne, lehet hajtani meg menni vele, csak szemmel látható ha belenézek a felni síkjába. Kereket úgyis cserélek majd idővel, de most nem akarok belekezdeni, mert akkor most jönne az, amit nyárra tervezek (felni-agy-küllők-külső-belső+kormány-stucni-teló+fékváltókar-első váltó-hajtókar-monoblokk). Alsó hangon 50k körül számolok .
Most csak annyira kéne, hogy tudjak vele nyugodtan menni . Ehhez egy v-fék, nyereg, és zár (na meg egy sörnyitós nyereg gyorszár ) amiket megrendeltem már+megcsináltatni a kereket ha nem kerül sokba (centírozás+a rossz küllők cseréje, gondolom ilyen 3k körül kell lennie árban)...ha meg sokban van akkor így marad, nyárig kibírom valahogy.
Köszönöm a infókat egyébként!
szerk: Vuelta Airlane 1-ről esetleg valamilyen személyes vélemény? Nem nagyon találok olcsó, fehér felnit, ha majd nyáron cserélem .[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
5 karos, inkább trekking hajtómű. ha szabad belekontárkodnom
más: tapasztalataid szerint a bikefun menny idő alatt szerzi be az éppen raktáron nem lévő ritchey alkatrészeket?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
wxppro
aktív tag
Bakker, az a Manitou, az első, az nagyon kemény... Meg a többi Manitou bringa is...
A fél vesémet adnám egy olyan XTR-szettes bringáért. Akkoriban azok a canti-fékek nagyon ott voltak a szeren, szerintem jobbak is voltak, mint a mai V-k. Én legalábbis az utolsó percig olyanokat használtam, amíg montim volt, sose váltottam V-re. És ez nagy szó, mert mikor abbahagytam a montizást, már mindenki tárcsával tolta... -
wxppro
aktív tag
Kérdés, hol vennéd hasznát. Meg hogy ad-e annyi plusz tapadást, amennyit elvesz a hajtásból a sok áttétel miatt. Gondolom, érdekességként megállta a helyét, gyakorlatilag meg nem használták. Mindenesetre durva. Úgy kellett volna megcsinálni, hogy a hátsó kereket hagyományosan, a lábaddal hajtod, aztán emelkedőnek meg besegítesz az elsővel, amit meg a kezeddel hajtasz...
Anno az egyik BNV-kiállításon is mutogattak összkerékhajtású montikat, ott úgy volt megoldva, hogy az első kerék egy bazi vastag bowdenen keresztül kapta a hajtást a hátsótól, mint egy túlméretezett km-óra spirál a motorokon. Elég röhejes, és gyenge szerkezetnek látszott, azóta sem láttam olyat. -
Manitou
veterán
Ebből az STX-RC családból volt anno nekem a canti féke meg az első+hátsó agy illetve első váltó. Tényleg jó cuccok voltak. Sőt az agyak mai napig futnak az egyik bringámban, illetve az elsőváltó is hibátlaul teszi a dolgát Ez anno egy nagyon jó alkatrészcsalád volt szemben a sima STX-el, ami inkább rossz híréről volt ismert.
-
wxppro
aktív tag
Elnézést csak igyekeztem mindenkit megtisztelni azzal, hogy külön válaszolok a hozzászólására.
Amúgy meg ne kérj meg engem semmire, felnőtt ember vagyok, teljesen rendben vannak a gondolataim.
Ha ennyire irritál a jelenlétem, akkor sajnálom, nem tudtam, hogy Te vagy itt a kiskirály.
Vagy, ha szimplán nem vagyok Neked szimpatikus, nem kell virágnyelven közölni, vágd ide az arcomba, nem bírom a gerinctelen embereket.
Mondjuk mi mást is vártam volna attól, aki már az első hozzászólásomba beleköt, nem igaz? Na jó, a harmadikba, lényegtelen. Kisebbségi komplexusaidra tudok ajánlani szakembereket.
Ha meg az a bajod, hogy rajtad kívűl más is konyít itt valamit a kerékpározáshoz, azt dolgozd fel magadban, én nem vagyok kíváncsi rá.
De hogy lásd, én nem vagyok olyan, mint Te, ígérem, ezek után nem zavarom a köreidet, és nem kell olvasnod engem, légy boldog a szemétdombodon, kiskakas, minden jót...[ Szerkesztve ]
-
gery03
senior tag
Amennyire tudom, nem vékonyabbak a lánckerekek a 9es soron, csak közelebb vannak egymáshoz. Épp ezért lehet használni 9es láncot 8as rendszeren is. A láncok belső szélessége ugyanakkora, a külsejükből faragtak le. Ez úgy tudom igaz a 10 sebességes láncra is, szóval az is kompatibilis visszafele.
-
gery03
senior tag
Akkor elég pontatlan információk terjengenek mostanában. Sokat olvastam nemrég kompatibilitásokról 8-9-10 sebességes rendszereken. Általánosan elterjedt vélemény, hogy ugyanakkora a lánc belül. Hát ezek szerint csak kb ugyanakkora, de úgy néz ki a mérés igazolta azért a tényeket, hogy használható visszafele.
Köszi, hogy lemérted!
-
whiskey
tag
Egész biztos igazad, igazatok van , ezért is írtam, hogy 8-as ; 9-es kompatibilitásában nem vagyok biztos, így nem megyek bele a vitába.
Azt tudtam tapasztalatból, hogy a 7-8 egyforma osztású, mert olyannal volt már dolgom. Amiket én használtam azok olyanok voltak, hogy egy 7-es sor volt egyben, és egy távtartóval mellé volt téve a 8. kerék...
Köszi az infót, most már ezt is tudom... -
MarioAna
senior tag
Nem tudom hogy SS vagy GS-em van SORA-ból, nincs ráírva csak hogy RD-3400 (ez alapján meg 9speedes nem?), de képek alapján biztosan nem GS kanalas, szóval akkor SS lesz. előre 3 lánckereket tervezek, de még nincs kinézve semmilyen, szóval akár 1lánckerék is lehet elől részemről, csak nem tudom, hogy az városi használatnál mennyire megterhelő, de amúgy sem szoktam nagyon válogatni, szóval kibírnám szerintem ha elől csak 1 lánckerék lenne...
-
veterán
Egy kombinációra én is kérnék tanácsot, ha már így belejöttünk - eredetileg 9s rendszerbe való hajtókar beszuszakolása 8s (mtb) környezetbe...? Ha nem kóser, első váltó és/vagy lánc upgrade után megoldható? (hátsó traktussal pill. elégedett vagyok, nem szívesen nyúlnék hozzá)
[ Szerkesztve ]
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
MarioAna
senior tag
Tehát akkor a szokásos 22/32/42 hajtóművel nem működhet a dolog? Vagy gondolom működhet, csak 2 fogaskeréksort használok majd a 3 helyett (mert sokkal olcsóbb egy 3as mint egy 1 vagy 2soros hajtómű). Tehát a 22-es alsó fogaskeréksort nem használom, akkor az úgy jó lesz nem?
Jah és köszönöm az eddigi segítséget ! -
MarioAna
senior tag
Íjaj már így is sokat költöttem, többet mint akartam , mostmár spórolnom kell (tudom, hogy nem a hajtóművön kellene, de így alakult . Tehát a lényeg: egy 3 tányérossal is működhet, csak akkor az alsó fogaskereket elől nem használom (a 22-est), csak a 32/42-est...hátul meg majd megnézem hanyas a sor, de ahogy számoltam képen 30-as a legnagyobb fogszám, tehát 11-30as.
Értem hogy működik a lánc, gondoltam hogy ez lehet a probléma forrása, hogy a kanál nem tud annyit engedni, mint kellene.
De akkor kompromisszummal megoldható gondolom ahogy fentebb leírtam? .
btw: általában amúgy nagyon keveset váltogatok, szóval még egy singlespeed is lehet megfelelne nekem .[ Szerkesztve ]
-
Bikeman
aktív tag
Hoppá, a régi XTR-ben annyira nem vagyok otthon, a lényeg, hogy egy 960-as elötti szériás szürke XTR 8s-es kijelzős váltókar van, + 8s sor, + 960-as előtti szürke XTR hátsó váltó (8s üzemmódban, mert akkor ezek szerint ez már tudna 9s-is) + ugye elöl a 970-es hajtómű, és hogy teljes legyen a káosz, 960-as első váltó...
-
F_Gergely
őstag
Köszönöm igy előre is ha majd segítesz, néztem felniket de aggyal mindennel együtt én a két kerékre 40-nél többet nem szeretnék költeni...
Ezek a rodi kerekek meg újjonnan 20-as darabja itt meg a kettő együtt annyi, igy eléggé hajlok erre, néztem shimano kerekeket is de arra azt irták eléggé belépő szintű meg kinézetre sem igazán tetszett. Füzetni lenne a legjobb de az is húzós lenne ~25 kerekenként és az már sok -
F_Gergely
őstag
No hát ha elkészül a lista bedobom már csak a kompatibilitások miatt is meg a váltónál nem igazán értem a fogszámos dolgot
Igazából, nem vagyok nagy terepes, nem szoktam agyon ütni a felniket, viszont városban sokat járok és a patáknál bár felugrok gondolom az is terheli a felnit. a magyar utakról meg ne is beszéljünk, mire végig megyek a jászberényin néha azon csodálkozom hogy nem esik szét alattam a gép.
Nagyon profi gépet nem szeretnék mert valahol tényleg felesleges, felni/agy területen annyi az elvárásom hogy:
ne legyen hangja az agynak, ne érezzem úgy hogy minta sóder lenne a csapágyban, és a felniben ne legyen 100 km után nyolcas... Tényleg nagyon szoktam rá vigyázni.
Néztem novatech agyat teccetős.
Ha jó árakat tudsz mondani akkor az is elképzelhető hogy hozzátok viszem a "listám" és tőletek kérek mindent. Így legalább tuti stimmelne minden mindennel. -
F_Gergely
őstag
Hát a váltóhoz nem értek én csak a kompatibilitás miatt írtam ezt a tipust.
szóval a váltók azok nekem igazából teljesen mindegy, egyedül a fékváltókar ami viszont fix.
Súlyom változó 63-68 kg között van.
A féknél a testbike-on olvastam véleményeket és ott írták hogy ez a jó,de ebben is hajlok mások véleményére, azt tudom hogy jelenleg egy V fék van fent, és ugye itt a felnihez kell állítani dőlésszöget meg minden francot, figyelembe kell venni, tárcsaféknél meg ugye elvileg maga a tárcsa függőleges csak a hézagot kell beállítani, viszont ahogy olvastam nehezebb a fékkart behúzni a tárcsásnál mint a v féknél.
Sajnos ebben a listában még nincsen benne de kell vegyek nyeregcsőre rakható csomagtartót, arra egy táskát, valamint u lakatot is be kell szerezzek illetve világítást.
Így jó lenne minél olcsóbban megúszni viszont azzal is tisztában vagyok hogy szarból nem lehet várat építeni.
Ja meg kell egy kényelmes, nyereg, a kormányt le akarom cserélni karbonra, meg valami kormány magasító is kell mert jelenleg az ülésem magasabban van mint a kormány és ez több órányi tekerés után néha fárasztó, kényelmesebb lenne ha feljebb lenne a kormány. Ja és gumiköpenyt is kell vegyek, meg akkor már a belsőt sem árt cserélni. -
Sefter
veterán
26" természetesen
a gyereknél 40k-ig nézelődtem a felnőttnél ~60 körülig.
nincs konkrét típus, mert a bringákhoz annyira értek mint a nők az autókhoz... jó színe legyen
B'Twin-ből most ákciós a Rockrider 5.1 (gyereknek) Caprine-ből meg tudnék jó áron Junior Rs-t vagy SF-et...ha ezek felejtősek akkor ötletem sincs...Psn ID: sefter_hun
-
Sefter
veterán
-
venember83
nagyúr
Remélem, hogy lesz más is akciós és jó árú.
Ma hazafele jövet meglepődtem, hogy én bizony szinte az egész telet végigbringáztam, mármint meló-otthon-meló viszonylatban. Mégse tudtam megspórolni a bérlet árát, mindig elment a pénz, érthetetlen. De tegnap végre sikerült venni egy normális méretű nyeregcsövet a városi bringára.
-
rétisün
veterán
szóval, arról lenne szó, hogy úgy döntöttem, fölösleges a dolgozóbajárós bicajra első váltó, úgyse használom. viszont mivel most fékváltókarom van,
hülyénfurán nézne ki, ha egyszerűen leszerelném az első váltót bovdenestül, ezért külön fék- és váltókar lesz. ehhez kellene egy 8-as váltókar.a fékkar alighanem avid fr-5 lesz, ha válaszol az apró feladója, ha nem válaszol, egy pár ilyen is érdekelne.
tényleg, a webshop alakulgat?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest