- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kína vezeti az okosórapiacot, a Huawei az első helyen
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Ekkor és itt mutatkozik be a Galaxy S25
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Buds 5 és Buds 5 Pro - feláron vagy féláron?
- iOS alkalmazások
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Színpompás Galaxy S25 széria érkezik
- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz Gabesz77 #11499 üzenetére
Mi nem tiszta a truckgate-tel? NEkem az már kimaradt, de ex-munkatársaimat meg tudom kérdezni.
HoTaZo: sehogy, ezeket nem arra találták ki. Egy vagy két autó a sparos átszállításokat végezte két raktár között, volt ami a Tesconak szállított ki és volt ami Lidlnek dolgozott. 4,5 órából az ország akármelyik pontját eléred ezekből a központokból, a saját boltoknál-áruházaknál van lehetőség pihenőzni. Ezek errefelé nem hetelős,terítős,gyűjtős munkára valók.
Cserefelépítmény esetény két ilyen szerelvénnyel megoldod 3 pótkocsis szerelvény munkáját, árban olcsóbb, kettővel kevesebb sofőr kell hozzá,a két vontató fenntartása olcsóbb mint a 3-é...
Otthon azért bukott el, mert odafent a döntéshozók is és a fuvarozási érdekképviseletek is nyaktól felfelé teljesen lemaradtak úgy 1978-ban. Nem tudták, de szerintem nem is akarták kijárni a súlykedvezményeket, ami miatt ezeknek az üzemeltetése irreálisan drága volt ( meg otthon leginkább illegálban tolták ).
Lehetőség van rá minden országban, hogy a belföldi szabályozás eltérjen az eurüpai egységes szabályozástól, így belföldi forgalomban különböző "kedvezményekhez" juthatnak a fuvarozók. Itthon 3 évvel ez előttig 40t/44t volt a max, ami még nem volt fizetős engedélyhez kötve. Ezek a 7 tengelyes szerelvények műszakilag 60-66 tonna közé esnek, de erre minden egyes útra hosszúságra is és túlsúlyra is engedélyt kellene kiváltani, ami borzalmasan drága ( az új rendszer 2017 után még ennél is rosszabb, mert ott időszakos engedélyt már csak 1 útvonalra adnak ki, országosat nem ). AZ MFCargonál kijárták, hogy kísérleti jelleggel kaptak éves,országos engedélyt a hosszúságra, viszont össztömegben maradtak 40 tonnában-be is csúszott néhány büntetés.
Ha kijártak volna egy szabálymódosítást, ami lehetővé tette volna az engedély nélküli 55-60tonnát akkor ezekből ma már legalább 20 lenne az utakon, mert volt néhány nagy cég akinek lett volna rá igénye.
Ugyanúgy pl 2017-ben és azóta sem tettek semmit a fuvarozók a belföldi súlykedvezmények eléréséért. A TSM mérlegek telepítésekor mindenki csak a miatt reklamált, hogy csökkentik a mérési toleranciát, senki még csak fel sem vetette, hogy a cserefelépítményhez hasonlóan engedélyezzék 6 tengelyre ( vagy adott esetben 5 tengelyre ) a 44 tonnát és akkor senkinek nem kellett volna parázni, hogy tengelyes lesz az autó... Mondjuk ehhez lassan a sima vontatókat 3 tengelyesre kellett volna cserélni, aztán arra meg annyi a hajlandóság mint korábban a tengelysúlymérő beéppíttetésére Ismerek néhány vállalkozót akik konténereznek. Nekik már 1998 óta lehetősűgük van ingyen a 44 tonnás engedélyre 6 tengelyes jármű esetén, soknak még ma sincs 3 tengelyes vontatója pedig nem ritkán 47-48t össztömegben járnak...Na ennyit a kis magyar valóságról
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest