Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925 #4443 üzenetére
A ciklust nem így gondoltam. Attól szakítsd el az animátort, hogy 20 ms-enként meg kelljen hívni; ezt a konstanst töröld mindenhonnan (kivéve a sleepet, legalábbis amíg nem állsz át Timerre), és helyette az eltelt idő paraméter legyen. Azaz a timeDiffet kell átadnod és azzal számolni az elmozdulásokat.
A duplapufferelés helyes használatának utánaolvasgattam, és még annál is sokkal könnyebb, mint amit elképzeltem. Itt van egy használható példa a BufferStrategy használatára, sőt a végén a példakódban van Timer is, meg billentyűkezelés. Szóval bátran emeld át
A Java Timerek egyébként háttérszálon futnak, úgyhogy amit kitaláltál, könnyen megvalósítható a példa követésével.
A kódoddal kapcsolatban: ha az ellenségek között a különbség csak a kép és az a négy konstans ami a pályát befolyásolja, ne csinálj külön osztályokat miattuk. Egy "OscillatingEnemy" elég, ami konstruktorban kap képet és számokat. Ha más ellenségféle is kéne, akkor is használhatsz strategy mintát a viselkedés leírására subclassok helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Motorola Moto G54 Power 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gombászkönyvek egyben
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire Nitro+ RX 7900XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest