Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Ez lehet az Apple hajlítható telefonjának formája, mérete
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 17 - alap
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4443
üzenetére
A ciklust nem így gondoltam. Attól szakítsd el az animátort, hogy 20 ms-enként meg kelljen hívni; ezt a konstanst töröld mindenhonnan (kivéve a sleepet, legalábbis amíg nem állsz át Timerre), és helyette az eltelt idő paraméter legyen. Azaz a timeDiffet kell átadnod és azzal számolni az elmozdulásokat.
A duplapufferelés helyes használatának utánaolvasgattam, és még annál is sokkal könnyebb, mint amit elképzeltem. Itt van egy használható példa a BufferStrategy használatára, sőt a végén a példakódban van Timer is, meg billentyűkezelés. Szóval bátran emeld át

A Java Timerek egyébként háttérszálon futnak, úgyhogy amit kitaláltál, könnyen megvalósítható a példa követésével.
A kódoddal kapcsolatban: ha az ellenségek között a különbség csak a kép és az a négy konstans ami a pályát befolyásolja, ne csinálj külön osztályokat miattuk. Egy "OscillatingEnemy" elég, ami konstruktorban kap képet és számokat. Ha más ellenségféle is kéne, akkor is használhatsz strategy mintát a viselkedés leírására subclassok helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest



