Hirdetés
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LG V30 - vezércsel
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin
#1135
üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Milyen TV-t vegyek?
- Menekül a HEVC licencdíja elől a HP és a Dell
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Revolut
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- World of Tanks - MMO
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Gyors és éles, 120 alatt: Acer Predator XB273K V5
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- További aktív témák...
- Eladó erős 1080p Gamer konfig Gamer monitorral
- LG 83G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Apple Airpods Pro 2 megkímèlt ligtning csatis
- LG 39GX90SA-W - 39" Ívelt Smart OLED/ WQHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / G-Sync & FreeSync
- LG 27US550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / Forgatható / sRGB 99%
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 Super 12GB GameMax Aero Mini ECO 650W
- Keresünk dokkolókat
- GYÖNYÖRŰ APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3715, 98% AKKUMULÁTOR
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3818, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?

