- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vodafone mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudi08
tag
A C-spec inkább brutál alulkormányzott, a Track pedig "pont" kellően nem alulkormányzott.
Én arra jöttem rá tegnap COTA-n a baseline setup segítségével,hogy a kocsi mechanikai tapadását inkább úgy kell beállítani, hogy a fara jobban tapadjon, tehát a hátsó kerékdőlések is kb akkorák,mint az elsők, a hátsó stabilizátorok nem keményebbek mint az elsők. Így alulkormányzott lesz kisebb tempón, de nagy tempón a hátsó kisebb leszorítóerő miatt kb beáll az egyensúly.
COTA-n ez működik és kb így tetszik az autó kezelhetősége.
Egyébként,ha nagyon kitör a fara, akkor nagyobb hátsó leszorítóerő, kerék dőléseket kell magasabbra venni.
Féktávon ha ideges, akkor a rebound damp-ot magasabb értékre állítani hátul, vagy elől a bump-ot.
Remélem nem írtam nagy hülyeséget
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest