Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dudi08

    tag

    válasz fLeSs #426 üzenetére

    A C-spec inkább brutál alulkormányzott, a Track pedig "pont" kellően nem alulkormányzott.
    Én arra jöttem rá tegnap COTA-n a baseline setup segítségével,hogy a kocsi mechanikai tapadását inkább úgy kell beállítani, hogy a fara jobban tapadjon, tehát a hátsó kerékdőlések is kb akkorák,mint az elsők, a hátsó stabilizátorok nem keményebbek mint az elsők. Így alulkormányzott lesz kisebb tempón, de nagy tempón a hátsó kisebb leszorítóerő miatt kb beáll az egyensúly.
    COTA-n ez működik és kb így tetszik az autó kezelhetősége.
    Egyébként,ha nagyon kitör a fara, akkor nagyobb hátsó leszorítóerő, kerék dőléseket kell magasabbra venni.
    Féktávon ha ideges, akkor a rebound damp-ot magasabb értékre állítani hátul, vagy elől a bump-ot.
    Remélem nem írtam nagy hülyeséget :)

Új hozzászólás Aktív témák