- Nem tud dönteni az iFold a titán és az alumínium között
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Magisk
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Apple iPhone 17 - alap
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Visszatérhet a Nokia 800 Tough
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
-
Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz
Peter M #28948 üzenetére
Nézd, lassan 4 éve mozgok ebben a közegben, személyesen is ismerem az általad emlegetett embereket, az eljárásokat, a módszereket, az ügyes-bajos titkaikat.
Tisztában vagyok vele, hogy a rendszer nem jó. Együtt tudok élni vele, mert tudom kihez kell fordulni ha probléma van, ennek megfelelően igyekeztem neked is tanáccsal szolgálni.Ha a problémát megoldani akarod, akkor megfogadod a tanácsaimat. Ha puffogni, elégedetlenkedni akarsz és elvárod, hogy ügyfélként kezeljenek, kiszolgáljanak, akkor csak egy dolgot tudok garantálni -> puffogni, elégedetlenkedni fogsz DE a problémád nem oldódik meg. A pár év alatt annyit biztosan megtanultam: nekem nincs energiám, időm és pénzem fennakadni ezeken a dolgokon, nekem megoldás kell a problémáimra nem pedig panaszlevelet akarok írni mert tudom kinek az asztalán köt ki és hogyan fogják kezelni. Sehogy. Viszont egyenes beszéddel, a megfelelő emberrel, céggel együttműködve kis rugalmassággal a vevő és a szerviz részéről közösen minden probléma orvosolható.
Jó ha tudod, a Lenovo Mo. és a Lenovo szervizek (egyenként) külön-külön szervezet, egyiknek sem érdeke a másik támogatása, az égvilágon semmi közük nincs egymáshoz sem jogilag, sem haveri alapon. A szervizeket egy dolog érdekli, hogy az elvégzett munkát kifizesse neki a központ. Ha nem tudják igazolni, hogy garanciális volt a gond, akkor ők állták a költségeket, ezért más 1-1 szerviz hozzáállása. Az egyik le meri jelenteni a zsanércserét, a másik azt mondja nem vállalja be, mert fél hogy neki nem fizetik ki.
Ha panaszod van, akkor a Kínaiaknak kell levelet írnod, vagy a Fogyasztóvédelemnek, a Lenovo Mo. semmit nem fog tenni. Ezért az általad kifogásolt hozzáállás részükről. És ez nem fog megváltozni ahogy a dolgok alakulnak a Lenovonál mostanában..visszakanyarodva a táskára, várom a fejleményeket. a forgatókönyv szerint vagy kivágod a PO/LOT labelt a táskából és elpostázod nekik, mire azonnal küldenek csereterméket fotó nélkül, vagy lefotózod és kapod a cserét, általában ilyenkor is bekérik a labelt de gyorsabban hozzájutsz a cseréhez (na meg fotót is szoktak kérni ha már leveleztek a dologról). egy UK címre postázott levélküldemény lesz az össz költséged ha minden flottul megy, és 10 munkanap amíg a UPS hozza a cserét. a hibás táskát megtarthatod, tű, cérna és tökéletes lesz másodlagosnak
-
zollí
csendes tag
válasz
Peter M #28948 üzenetére
sajnos ez magyarország....
kiemelt "lenovo" szervíz név nélkül... céges t61, nem volt háttérvilágítás a kijelzőn, volt rá még 4-5 hónap garancia....
elszállították javításra, majd 4-5 hónap múlva felhívtak, lejárt a gép garanciája, csak fizetősre tudják megjavítani...
persze miután kijelentettük hogy egy fillér sem lesz kifizetve érte és megígértük nekik ha így visszakerül, akkor bele lesz állítva a kollega fejébe aki visszahozza, nagy duzzogva megcsinálták...így vegyél itthon akármit...
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- A Synology visszatáncolt a kötelező saját márkás HDD-től
- Nem tud dönteni az iFold a titán és az alumínium között
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- PlayStation 1 / 2
- Milyen autót vegyek?
- Bemutatta a Panther Lake-et az Intel
- BestBuy topik
- Clair Obscur: Expedition 33 - Túl az 5 millión
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- T14 Gen2i 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Latitude 7420 27% 14" FHD IPS i5-1145G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Dell Latitude 9520 15" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Aspire A14-11M 14" FHD+ IPS Snapdragon X126100 Qualcomm Adreno X1-45 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- Precision 3581 15.6" FHD IPS i7-13800H RTX A500 32GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3326, 94% Akkumulátor
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 16 256GB,Kábel,12 hónap garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- Apple iPhone 13 Pro Max Graphite ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 256 GB-100%-3 hó gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest