Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz Rossi #123828 üzenetére

    En a masok altal felemlitett alaplapcseres gyorsjavitast tekintettem normalisnak, nem azt, hogy csak biost cserelnek, ebben igazad van teljesen, egyetertek veled.

    De továbbra is az a véleményem, hogy a gyártó ne alaplapot cserélgessen a valamilyen okból hibás új gépben, hanem hívja vissza, rakja össze újra és azt adja vissza, vagy értékesítse újként a vevőnek pedig cserélje.

    Erre vannak is megfelelo garancialis konstrukciok, mint pl. helyszini javitas es csere. Ott siman atpattintjak neked az alaplapot azonnal es meg van oldva.

    Egy szó mint száz: ha én hibázok a munkámban, akkor kevesebb pénzt kapok, javítanom kell a hibás teljesítést, megkötbéreznek stb., de egy elektronikai eszközgyártó bármint elbaszhat, kerüljön az bármennyibe, a vevő kussoljon és örüljön, hogy egyáltalán foglalkoznak vele?

    Alapesetben tenyleg igy van, csak sajnos bejonnek a kepbe a benak es csalok amik arnyaljak a sztorit. Te magadbol indulsz ki es feltetelezed, hogy mindenki johiszemu, de sajnos ez nincs igy. Az elektronikai gyartonak egy kalap alatt kell kezelnie az egeszet. Errol azert tudnek meselni, meg iparban is eszmeletlen mennyi hozza nem erto ugyfel van, aztan probaljak legariztatni a sajat hibajukat.

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz Rossi #123828 üzenetére

    Nem így van, ami írsz, de felesleges is lenne ebbe belemenni, mert látszik, hogy kialakult és betonstabil elképzelésed van a dolgok jelen állásáról és menetéről, és tök felesleges lenne mást mondani, úgysem hinnéd el.

    "Már leírtam többször: ki lesz cserélve egy másik modellre.
    Hála a “hisztinek”, illetve az “agresszivitásnak”."

    Ez csak azért volt lehetséges mert olyan szerződésed volt, illetve benne voltál a 3 napban, ha mondhatjuk ezt.
    Ahogy írtam fentebb, minden egyéb esetben a gyártó elhajtott volna a szervizhez, jogosan...
    Az megint tök más, hogy te a forgalmazóval vagy a disztrivel milyen szerződést kötsz, és Ő benyeli a veszteséget mert állandó, jól fizető vevő vagy, és az is más, amikor egyszeri vevő vagy. A gyártó és az adott ország szabja meg a garanciális feltételeket, attól 99%-ban eltérni nem lehet, akármekkora hisztit is vágsz ki.

  • vicze

    félisten

    válasz Rossi #123828 üzenetére

    A 100C egy Intel mobil procinál legalább 8éve egy tök normális és általános dolog. 0 jelentősége van.
    A hibát javították, és egyszerűen fogalmam sincs, hogy mi a valós problémád az okozott kellemetlenségen kîvül, és milyen megoldást szeretnél, mert azt konkrétan nem írod le.

    A hülye hasonlatokat meg hanyagoljuk értemetlenek. Ez egy laptop, egy műszaki cikk, amik lehetnek hibásak.

    Milyen kimentelt akarsz? És miért?
    Amennyire látom tök mindegy mint csinálnának mindenhogy elégedetlen lennnél.

    "elektronikai gyártók beidomítottak minket, hogy ha szart kapsz a pénzedért annak is örülj"
    Te konkrétan az áron rugózol. De tök lényegtelen az ár, az eljárás pontosan ugyanaz a pár ezres vagy milliós termék esetében, nincs különbség. Ráadásként az hogy pontosan mi történik egy garancia eljárás során egy emberi döntés, és minél agreszívabb egy ügyfél, vagy akár rosszabb napja van az ügyfélszolgálatosnak, annál hosszabb lesz az eljárás. Az ég világons senki nem köt semmit, amíg csinálnak valamit, legyen az bármi a törvényi keretek köözött.

Új hozzászólás Aktív témák