- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy XCover7 Pro - burokban született One UI
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
-
Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FoxiestFox #126593 üzenetére
-
válasz
FoxiestFox #126591 üzenetére
Azért ragad mert a műanyag esik szét szerintem. Ezek az olaj alapú szarok ennyit bírnak...
-
válasz
adika4444 #126555 üzenetére
Think esetében sincs nagyon probléma, de sok esetben a gyártó bírálja el a hibát, nem a szerviz. Van egy elég egyértelmű leírásuk, ahhoz szokták tartani magukat, és normálisan indokolnak a Dell-el ellentétben.
És itt kicsit jobb a support olyan szempontból hogy tudunk indítani Customer Care jegyet, ami után egy CC agent külön csak veled foglalkozik és próbál ahogy írtad megfelelő ügyfél élményt biztosítani. -
válasz
Tikakukac #126400 üzenetére
Emag és Digiprime rendszeresen fut bele olyanba, hogy a gyártó által 2 év garanciával értékesített gépeket ők 3 évvel adják, aztán amikor gariztatni kell a gépet a harmadik évben jön a húha meg a hátööö, mert a Lenovo az értékesítőtől várja el, hogy regisztrálja náluk a harmadik évet - fingom nincs hogy kell, nekünk nem árulta el senki. Így irányítottunk már 2 ügyfelet is az eladó felé, hogy velük bokszolja le, ezt nekünk egy Lenovo régiós menedzser mondja, szóval nem tudunk tenni semmit...
-
válasz
FoxiestFox #124138 üzenetére
Flex, Idea legtöbb esetben zsanérhibával jön, vagy alaplappal. Legionok is inkább elektronikai szarokkal, alaplap, azon belül is proci vagy VGA chip hibával, webcam problémákkal, néha bill. vagy touchpad, LCD. Döntően ezek. Néha hűtés...
A Business meg nagyrészt alaplap, billentyűzet, webcam, touchpad, alaplapon belül tápgondok, nem kapcsol be, vagy USB-C port problémák. Néha LCD. -
válasz
safranek322 #123842 üzenetére
Semmiképp nem vennék olyan BIOS jelszavas gépet aminek nem tudják a jelszavát...
-
válasz
Rossi #123828 üzenetére
Nem így van, ami írsz, de felesleges is lenne ebbe belemenni, mert látszik, hogy kialakult és betonstabil elképzelésed van a dolgok jelen állásáról és menetéről, és tök felesleges lenne mást mondani, úgysem hinnéd el.
"Már leírtam többször: ki lesz cserélve egy másik modellre.
Hála a “hisztinek”, illetve az “agresszivitásnak”."Ez csak azért volt lehetséges mert olyan szerződésed volt, illetve benne voltál a 3 napban, ha mondhatjuk ezt.
Ahogy írtam fentebb, minden egyéb esetben a gyártó elhajtott volna a szervizhez, jogosan...
Az megint tök más, hogy te a forgalmazóval vagy a disztrivel milyen szerződést kötsz, és Ő benyeli a veszteséget mert állandó, jól fizető vevő vagy, és az is más, amikor egyszeri vevő vagy. A gyártó és az adott ország szabja meg a garanciális feltételeket, attól 99%-ban eltérni nem lehet, akármekkora hisztit is vágsz ki. -
A refurbished gép az, amit a 3 avagy 14 napos határidőn belül visszavisznek hibával és nem kéri az ügyfél a javítást, hanem cserét vagy pénzvisszát. Ez bevett szokás, létezik. 14 napon túl, nagy általában, nem figyelembevéve a méltánysságot, mert nagyon ritka, és egyedi elbírálású, és ha nem egyedi szerződésed van a viszonteladóval vagy a disztribútorral, akkor márpedig ha meggebedsz is, javítás lesz.
A szállítás közben sérült autó is egy egyedi eset, vannak is belőle problémák, de ott se téged véd a jog ha jól tudom, de ez már nagyon off...
Laptopnál viszont tudtommal meg lehet reklamálni. -
válasz
Rossi #123791 üzenetére
Ja hogy 72 órás, az megint más.
De ilyet, ha már ebből a 3 napból kicsúszol, csípőből garira tesz a gyártó.
"Ha alaplapot, CPU-t, és hűtést cseréltek volna a 3 napos gépen, akkor sem kellett volna vissza full áron, max jelentős árengedménnyel, mert én egy gyári új gépet vettem meg, nem egy, a magyar szerviz által szétszedett és újra összerakott gépet."
Ezt így most nem igazán értem -
válasz
Rossi #123772 üzenetére
Cserélik?? Mit, az egész gépet??
Hogy? BIOS hiba miatt?
Nem is értem, hogy engedélyezheti ezt a régiós főnök...
Ilyenkor alaplap és hűtéscsere lenne a protokol.
Tőlük vettétek a gépet?
Tudtommal itthon Lenovo-nál gépcsere szolgáltatás sincs garanciálisan, csak vételár vissza... -
válasz
FoxiestFox #123165 üzenetére
Ez a yoga 2013-as
Nem melóra volt csak otthoni netezésre.
-
válasz
Bélabácsi #122914 üzenetére
Nem csinálnám naponta négyszer, mert ahogy írod, pont az veszélyezteted, hogy idő előtt adja meg magát a csatlakozó, és akkor alaplapcsere.
Jó ötlet az USB-C toldó esetleg, bár... Az se jó, ha egy hosszú kábelt lógatsz rajta mert azzal is feszíted. A legjobb lenne nem ki-be húzgálni, de hát ha egyszer muszáj. -
válasz
donjohnson #122906 üzenetére
Írjon nekünk persze
A Premium care, ha nincs olyan gari a gépére, nem fog szóba állni vele, ők sem általános "helpdesk"-ek a szó szoros értelmében, csak a meghatározott garis gépek esetében tudnak segíteni.
A Lenovo és a Dell is gtszi ilyen szempontból, de a Dell-nek legalább ott a telefonos ügyfélszolija. Aztán vagy szerencséd van, és kifogod a 3-4 emberből azt a max 2-tőt aki értelmes és tudja is mit csinál, vagy szívsz.
Üdv a 21. Században! -
válasz
fattyu #122819 üzenetére
Itthon bevallom ezzel a hibával Lenovo esetén a legritkábban találkoztam, Dellek esetében (főleg Vostro egyes szériái) sokkal gyakoribb.
Ez tervezési hiba is amúgy, és ha kicsit is szorosabb táskába teszed, plusz sokat viszed a válladon, akkor esélyes, hogy ilyen lesz.
A Lenovo is, a Dell is, és az összes gyártó is amit lehet újrahasznosít, egyelőre csak a burkolati elemeket nem kérik vissza, de majd egyszer az is eljön... -
válasz
FoxiestFox #122736 üzenetére
8-asa van! (ott van fentebb a kép)
-
válasz
fatpingvin #122723 üzenetére
Kitől?
-
válasz
Laca0 #122721 üzenetére
gyenge hangszóró és mikrofonra nem lesz alaplapcsere. Először ezt a 2 alkatrészt és vagy EDP kábelt cserélünk, ha ezek után sem javulna meg, akkor megy a hibajegy a gyártónak alaplapcsere végett, és vagy elfogadják, vagy nem.
Az meg, hogy milyen alaplapot kapsz, hát az lutri. Erről a Lenovo és az a szerviz tehet, akik a hibás alaplapokat javítják és hitvány/fos a MEO javítás után. -
-
válasz
azbest #122700 üzenetére
Fejezd be kérlek ezt a nincs rendes onsite szerviz szöveget Lenovora mert felmegy a vérnyomásom...
Komolyan mondom várom ide azokat a gépeket/serialokat, amiket onsite-nak hisztek (vagy azok, tökmind1) és a szerviz azt mondta nem onsite, és be kell küldeni. Nagyon kíváncsi vagyok!!!! -
válasz
zsolti75 #122699 üzenetére
Mutass nekem olyan gép serialt ahol onsite ellenére nem ment ki a szerviz, ellenőrizni akarom, mert ez így részedről félretájékoztatás, vagy téged vezettek meg.
Ha a gépre a support site onsite garit ír, az onsite, és nem más.
Akár Dell, akár Lenovo.
Komolyan nem hiszem el, hogy ezen vitázunk, mikor átlag napi 20-50 közötti jegyet kezelek. -
válasz
zsolti75 #122694 üzenetére
Ja Aloha? Akkor értem, mintha Ők nem közvetlen szerződött partnerei lennének a Dell-nek, legalábbis most nagyon úgy tudom, hogy nem.
Olvasd el nyugodtan a Dell leírásait a garanciatípusokkal kapcs, és ha NBD Onsite gari esetén a leírás ellenére olyat mondanak, hogy márpedig ezt vidd be vagy GLS akkor az illető nem a Dell-el szerződött hivatalos szervizpartner, hanem max egy olyannal szerződött magánzó.
Ha a Precidet GLS-el Budaörsre küldted a C-szervizbe akkor az nem Onsite garis gép volt. Vagy a C szerviz nem merte vállalni helyszínire...
Értem, hogy Veled mi volt, De NEM ez a hivatalos eljárás Dell NBD Onsite garanciás gép esetén... -
válasz
zsolti75 #122691 üzenetére
Életemben nem hallottam ekkora butaságot, hogy egy Think, Onsite premier garis gépre GLS futár menjen
Alapból telefonon kellene bejelentened a hibát a Premier supportnak.
Ha ehhez nincs kedved, akkor egy Think szerviznek, ők eldöntik a leírásod alapján milyen alkatrész kell és kimennek megjavítani.A Precision-omnál is így volt. Nincs ezen semmi meglepő, nem fog egy szervizes sem autózni egy napot 1db gép miatt.
Totális képzavarban vagy, egy Dell Precision Onsite garis gép esetében is helyszíni gari van, ha Balatongyörökön vagy, akkor bizony oda megy a technikus.
Megértem, ha a 4IG-nél azt szeretnék, hogy minden gép pemier onsite (nem is tudom mennyi) 3 vagy 4BD gari lenne, mert az jobban fizet, és a szállítás(futár) idő meg nem számít bele, szóval simán teljesítik.
Megint mi van? Dell esetén minden sima NBD és annál feljebb lévő gari Onsite-os...
Lenovo esetén tudtommal minden Premier/Premium gari Onsite-os. Miről beszélünk megint? Hogy Téged átvernek vagy Te ragaszkodsz valamihez??? Kivel szoktál javíttatni? Biztos nem a 4iG-vel!a 3-4BD gari alatt 3-4year Next Business Day garit érted? Az új Dell gépek 99%-ra már most is NBD gari van csak, megszűnt a Carry-in.
Naná hogy jobban fizet a kiszállós javítás, de macerásabb is, és több melót kíván, mint a 10+ napos Carry-in/Depo garancia, és ha nem jó az ügyfél hibaleírása vagy nem oldja meg a hibát a vitt alkatrész akkor megint mehetünk oda, ezt a fiúknak inkább fáj, mint hogy a cégnek szar vagy jó lenne.
-
válasz
zsolti75 #122686 üzenetére
Szerinted amikor egy Legion gépre premier gari van, azaz helyszíni, és megkapod az alkatrészt, akkor mit csinálsz? Az teleportál a gépbe? Nem tudom itt most mi a vicc tárgya vagy mit nem értek amit te annyira tudsz?
Nem tudjuk mi jár a régiós vezetők fejében, hogy éppen milyen garanciatípust miért akarnak behozni vagy megszüntetni, melyik éri meg nekik jobban. Majd egyszer csak bejelentik aztán azt kell csinálni. -
válasz
zsolti75 #122679 üzenetére
Hogy jön ide a Pozsonyi szervizközpont, amikor minden itthon bejelentett gépet hazai szervizpartner javít? Ezt különösebben nem értem.
Az ügyfélszoli valóban nem magyar székhelyű, de ez a Dell-re is igaz.
Mi hibajegyekkel kapcs leveleztünk már Dél afrikai, Angol és Német technikussal is.
Valóban ez a helyzet, hogy a sima Depo valószínűleg megyszűnik és lesz helyette courier/depo, Idea-nál már ugye ez van, és lehet az is meg fog szűnni, és akarnak helyette telefonos bejelentős onsite-ot, de hogy ebből mi igaz, az passz. Jelenleg is alig van magyarul beszélő ember a Premier vagy Premium garis gépek esetében. -
válasz
zsolti75 #122673 üzenetére
Pozsony?? Rossz oldalon lennék, és ez a szlovák Prohardver?
Viszont meglehet, hogy a szervizgaris think gépekhez nem adnak/adtak ingyen futárt, jelenleg inkább az Ideak-ra vagyok fókuszálva, ott igen. Valamint a thinkek nagy része onsite garival van árulva, legalábbis itthon tudtommal. Kivéve az olyan hibbant típusok, amiket nem igazán lehet onsite javítani...
Arról akarunk beszélni, amikor mondjuk egy problémásabb gépet melegítenek rá itthon gyanútlan ügyfelekre, és a sokadik fődarabcsere után is hibásan működik a gép?
És akkor kér (vagy a gyártó benyög gazdaságtalan javítás címén) egy visszatérítést, de a gép éppenséggel német/osztrák/svéd, akkor hogy kapod vissza a vételárat? Na? -
válasz
azbest #122672 üzenetére
Minden alaplap, gyakran SSD, LCD is megy az adott eszköz javítására szakosodott szerviznek és megjavítják, úgy ahogy... Ez már 30 éve így megy legalább.
Szóval amikor csere alaplapot kapsz, az 90%, hogy javított alaplap.Meg van határozva milyen alkatrészeket kér vissza a gyártó, ezek döntően az elektronikai alkatrészek.
A festés és a billentyűzet tragikus jelenleg Latitude szinten is, ha nem vigyázol rá, akkor kopik, mint... Nem is tudom mihez hasonlítani. A billentyűzet festés is, ami különösen gáz. Azt még mondjuk cserélik gariban, de a borítást nem.
Gondolom te is üzleti szériás lenovoról beszélsz, az szomorú lesz, ha nem lesz üzleti szériás géphez üzletileg igényelt gari egyáltalán.
Ez szinte biztos, hogy nem szűnik meg.Valamint ez sales-es és egyéb szerződésektől függ, ki mit kér.
-
válasz
zsolti75 #122669 üzenetére
Félreértés, félreértés.
Azt nem szeretik, hogy egy nem magyarországra szánt gép mégis itt köt ki, és pontosan tudjuk, miért. Pl. az a probléma vele, hogy lehet nincs hozzá helyben alkatrész, oké ez főleg más régiós gépeknél lehet probléma (EMEA), vagy aki behozta, tett bele magyar billentyűzetet, aztán az elromlik, te gariztatod, és szomorúan konstatálod, hogy a gyártó svéd nyelvűt küld. És akkor indul a hiszti, de ebben magyar van...
Az ügyfél által beszállított gép helyett lesz a futárral szállított szolgáltatás az alap.
Mi változik ettől?Jelenleg is ez van már tudtommal, neked egy forintodba nem kerül futárt kérni a szerviztől a garanciás géped beszállítására, vagy pedig leadod a vásárlás helyén, legyen az notebook.hu, Tesco, MediaMarkt, Euronics, stb és ők küldik el a szerviznek.
Ez azért jó, mert rendesen be lehet vizsgálni a gépet, és nem a user bemondására kell valamit szülni, hogy vajon mi a hiba. Én ettől személy szerint rosszul tudok lenni még üzleti gépek esetén is, mert ha egy multicég technikusa is tud hót kuka lenni, egy egyszeri ügyfél, aki életében nem installált windowst, az milyen szerinted?
És akkor soroljam mit vár el a gyártó az ügyfelektől?Hadd ne...
-
válasz
Bogyi007 #122668 üzenetére
Nem erre gondoltam.
Az természetes minden gyártónál, legalább Dell és Lenovo esetén is, hogy a support oldalon a serial beírása után meg tudod nézni a géped kvázi pontos gyári specifikációját.
Ők azt is tudják, milyen egyedi azonosítójú alaplap, SSD, egyéb alkatrésszel volt gyárilag szerelve a géped. -
válasz
azbest #122666 üzenetére
A Vostro atomszar minőségű lett, ez még 8 éve nem így volt, max kijelzőből tudtál silányat venni ha nem figyeltél, de a többi részével belépő üzleti szinten nem volt gond. Most meg egy olcsó zakóba öltöztetett Inspiron
A hibaleírást minden alkalommal küldi a gyártó, mellékeli a hibajegyhez, ha a technikusnak fogalma sincs róla, az:
1. Baj, mert nem olvassa el a rögzített hibaleírást csak tippel az alkatrészekből.
2. Még nagyobb baj ha nem is rögzítik a saját rendszerükbe a hibaleírást amit kapnak.A telefonos részleg amúgy blfasz, csökken ott is a talpraesett emberek száma, már csak max 2 van, 1-2 éve még ez a szám 3-4 volt. Plusz gyakran hülyeséget mondanak az ügyfeleknek.
Viszont a leggázabb user error okozta hibákat is szó nélkül befogadják, míg a szervizeket a webes felületen a másik csoport szivatja... Rettentő gáz, hogy a szerviznek jelentett hibára a szerviz esetenként kénytelen azt mondani, hogy nem engedélyezték, aztán meg dühödben felhívod a telefonos ügyfélszolit, ott átmegy és kiküldik azt a szervizt, amelyik előtte nemet mondott. Aztán számon kéred őket, a technikusnak erről persze fogalma sincs (mert nem ő intézi) és csak bután pislogni fog rád, de rajta csapódik le a dühöd, nem a fsz gyártón és a rendszerén.Amúgy a Lenovo-nál is lassan megszűnik a carry-in garancia, 1-2 éven belül.
-
válasz
totron #122655 üzenetére
Kicsit túl nagy pénzmag lenne donorozni.
Garis gépnél meg nem szórakoznék, mert a Lenovo is szinte pontosan tudja, milyen azonosítójú alkatrészekkel (pl. Alaplap, SSD) adta el a gépet.Azt sem igazán szeretjük, amit sokan csinálnak itthon is, hogy szürkeimportoznak, és ki tudja milyen előéletű Svéd, Finn, stb. desztinációs thinkpadeket árulnak. Ezek persze garisak, de a Lenovo sem igazán szereti, mikor ezek magyarországon bukkannak fel...
-
válasz
donjohnson #122651 üzenetére
Véleményes... Sajnos általában nemet mond a gyártó. Ilyenkor inkább más hibát mondanék be... Aztán reménykedsz, hogy amit kapsz javított alaplap nem más hibás-e vagy nem ugyanilyen sípolós...
-
válasz
barnam_ #122401 üzenetére
Igazából nem éri meg a T14 a nagyobb árat hacsak nincs benne valami olyan, ami neked kimondottan nagyon fontos. Garikiterjesztést pedig szerintem a németeknél is tudsz venni pluszban, és talán olcsóbban is, mint 500 euro.
Elviekben a T14-ben is pont annyi alu van, mint az E14-ben, és könnyebb nála. -
válasz
vicze #122357 üzenetére
Várom a cáfolatodat, hivatalos forrásokból, tényekkel és tesztekkel igazolva, hogy az én verzióm NEM JÓ! Ha viszont azok szerint mind1 a sorrend, mint írtad, akkor továbbra is csak direkte kötözködsz, szóval észreveszed végre magadat?
De hogy nyugodt legyél, utánakerestem én is a kérdésnek, és valamiért szinte mindenhol, de példaként a Huawei mint gyártó is hivatalosan azt írja sorrendnek:
1. Adapter a falba
2. Kábel a telefonbaÉs lecsatlakoztatásnál meg fordítva
1. Telefonból
2. FalbólÉs tökmind1, hogy telefon vagy laptop, a lényege ugyanaz...
Tehát továbbra is várom a hivatalos, mindenre kiterjedő cáfolatodat, hogy ez így NEM JÓ.Neked szerintem valamiért szimplán Én bántom a szemed, valószínű korábban is valahol belémakaszkodtál, mint egy kullancs, mert akkor sem értettünk egyet valamiben, és neked valahogy lételemed a "csakisnekemlehetigazam" elv.
-
válasz
FoxiestFox #122355 üzenetére
Mindenhol ez van, kérdés esetén a legtöbben lapítanak, senki sem mer felvállalni egy véleményt, mert tuti jön valaki és beleszáll a válaszába. Nem az van, hogy kultúrált módon válaszolna, hogy bocsi, én mást olvastam, esetleg erről beszéljünk még. Egyből jön a bújtatott lehülyézés, hogy a saját kis egóját növelje vele.
-
válasz
donjohnson #122353 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy ha minden klappol akkor valóban működik a tápegység és az alaplap védelmi áramköre, aztán valahogy mégis elromlanak dolgok.
Régi beidegződés ami ma már valóban alaptalannak tűnhet de az ördög nem alszik, én igyekeznék minél kevesebb esélyt adni egy hibára.
Mellesleg alapból azért tette fel a kérdést hogy idáig jussunk de válaszolni/segíteni persze ő nem akart a fórumtársnak, csak várt egy lehetőségre hogy valakibe beleszálhasson. -
Sziasztok!
Mire tippeltek egy L560-asnál, ami akkuról jól működik, de ha nincs benne akku, akkor tápról nem kapcsol be, nem is jelzi a táp bedugást. Ha az akku benne van minden oké, jelzi a tápot.
Esetleg van olyan BIOS beállítás amivel kontrollálni lehet, hogy ha nincs benne akku akkor tápról sem megy, vagy egyértelműen gyanakodjak alaplap hibára?!
Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asztalos klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Counter-Strike 1.6
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Apple MacBook
- Fujifilm X
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- Dell Precision 7680 Eco FHD+ 13600HX 14C / 16G D5 / 1T G4 workstation
- HP Elitebook 840 G3 laptop (15,6FHD/I5-G8/8GB/256SSD/Magyar/Win11)
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- ÚJ Lenovo Legion Pro 5 16IRX9 - 16" WQXGA 165Hz - i5 14500HX - 32GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év garancia
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- LG FLATRON L1942s 19"-os 1280x1024-es monitor eladó
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged