- Oroszok csomagolják ki a még be nem mutatott iPad Pro M5-öt
- Íme, a Moto X70 Air, vagyis Motorola Edge 70 minden oldalról
- Akciófigyelő: Komoly kedvezményekkel és ajándékokkal startol a Xiaomi 15T széria
- Bemutatta az Apple a Powerbeats Fit fülhallgatót
- Amikor a fókusz egy stapatelefon óraképernyőjén van
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch8 és Watch8 Classic – lelkes hiperaktivitás
- Közelebb van a Galaxy TriFold startja, mint gondoltuk
- A Motorola is Air mobillal készül
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
Aranygyerek #105985 üzenetére
Csak mellékesen, nem gépészmérnök vagy közlekmérnök vagyok, de egy pár tárgyam azért volt mindegyikből: amikor némi csapágyhangot hallasz, akkor szerinted a szír/olaj/akármi lesz a megoldás vagy a csere?
Csak mert én értem miért van ez, de nem véletlenül nem olajozgatunk olyan dolgokat, amiket nem lehet rendesen szerelni. Még egy kis pormágnes, még több por, még durvább csiszolás.
Egy olyan 20 éve szerintem már van, hogy aktívan tolom, a laptopos rész is 10 felett lesz vastagon. Soha nem zsíroztunk, kentünk, olajoztunk bármicsináltunk ventiket. Mert a notis ventik és PC ventik 99%-a nem a benzinnel kimosom és újratöltöm zsírral megoldású, hanem egyszeri paraszt siklócsapágyazású. Aktív használatban van több bőven 10 év feletti gép is a családban. Sosem "tartottam karban" a ventiket ilyen módon. Tökéletesen üzemelnek, pedig kapják az ívet. Ugyanígy 1 köbméter zsírt is beletölthetsz egy rakat mai ventibe is, úgyis be fognak állni.
-
Butcher82
senior tag
válasz
Aranygyerek #105985 üzenetére