Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amol

    addikt

    válasz SeniorTilla #8804 üzenetére

    "Látom értesz hozzá..."
    Ebben élek. Látom te a Pavilionokhoz értesz, a kereskedelmi csatornákhoz kevésbé.

    "Hallottál már a Pavilionok ProtectSmart HDD védelméről? Egy gyorsulásérték-mérő van a gépben és leparkoltatja a fejet, ha túl nagy ütést kapna."
    Hallottam. Én is erről beszéltem. Valóban rosszul fogalmaztam, a lényeg nem a besorolás, hanem az hogy a gépben SSD ill. védett merevlemez legyen. Vagy a gép által vagy beépített free fall sensorral.
    Azt nem tudtam hogy a kérdéses gép is Pavilion volt, amire itthoni szerviz nem mondhatott semmit mert olyan nincs ;)

    "A Pavilion nem mostohagyerek, hanem a HP multimédiás és szórakoztató célokra fejlesztett termékcsaládja. Sokan hívják Home Consumernek is. A business kategóriából hiányzik néhány dolog, és benne van néhány a Pavilionoktól eltérően."
    Ebbe nem mennék bele, mindenkinek mások az igényei. Maradjuk abban hogy konzumer termék. A minősége is ennek megfelelő. Az természetesen érthető hogy dicséred a saját portékád, én is ezt tenném.

    "Mindenkinek javaslom, hogy az ilyen okos megjegyzések figyelmebe vétele helyett saját szemével győződjön meg a két kategória közötti különbségekről."
    Mindenki köszöni az okos tanácsot. Én ezen már rég túl vagyok. Nem más szavait szajkózom. A szaktudásomat nem kívánom bizonygatni senkinek.

    "Azt nem értem, miért jó neked, hogy másokat ennyire téves információkkal befolyásolj."
    Amit a Notebook.hu-ról írtál az egyszerűen hitelrontás. Maradjunk ennyiben.

    "Szerintem és sok más fórumtárs szerint is: ha egy kiskereskedő, ráadásul az ország (volt) legnagyobb notebook specialistája nem tud egy sz*r tápot kicserélni 1-2 nap alatt, akkor ott gáz van. Tuti, hogy a raktárban volt néhány Pavilion töltőjük, csak egyszerűen nem foglalkoztak a dologgal és ment a szokásos ügyfélszivatás."
    Nincs a raktárban Pavilion töltő. Sőt, máshoz sincs. Akkumulátor és egyéb más alkatrész sem. Más kiskerben sem. Ahhoz egy hangárat kellene fenntartani egy rakás olyan cucc miatt ami "lehet hogy fog majd kelleni valakinek". Ilyen alkatrészekben senki sem tárolja a tőkéjét. A garanciális gépekhez az alkatrészeket a hivatalos márkaszerviz szállítja térítésmentesen, a lejárt garanciájúakhoz pedig térítés ellenében. (Abban az esetben van ez máshogy, ha ismert típushiba miatt kell cserélni dolgokat, de ekkor is a márkaszerviz biztosítja azokat.)
    Ha a hivatalos szerviz hazánkban található akkor nincs semmi gond az 1-2 nappal (feltéve hogy náluk van), de ha nem lehet személyesen intézni és el kell küldeni akkor a kiskereskedőnek meg van kötve a keze a szállítás időpontját tekintve. Tehát ha van is ügyfélszivatás, akkor sem feltétlenül a kiskeren kell elverni a port.
    A végfelhasználó minden esetben jobban jár ha közvetlenül a szervizt keresi fel, ugyanis elsőbbséget élvez a cégekkel szemben. Ami heteket is jelenthet. És akkor nem kell a fogyasztóvédelemhez rohangálni mindenféle vélt sérelemért.

    "Ha úgy gondolod, hogy egy 200 000.- Ft fölötti értékű notebookot úgy kell kezelni, mint egy kávéfőzőt e TESCO-ban, akkor nem értem, miért írogatsz ide ilyen hozzászólásokat. Neked egy szerviz ügyfélszolgálatán lenne a helyed, mert ott pont ilyen tanácsokra van szükség."
    Ez a gond, hogy nem érted. Nem az érték a lényeg. Garancia szempontjából az irreveláns.
    Nekem is lenne ötletem arra hogy hol lenne a helyed ilyen stílussal, de ennél kultúráltabbnak érzem magam.

    "Itt segíteni akarunk egymásnak, ami jelen esetben sikerült is, nem pedig feleslegesen vitatkozni."
    Nem tudom kinek sikerült segítened és mivel. Bement a boltba és megkapta a töltőt.
    A segítség pont az lenne, hogy probléma esetén nem a boltba küldjük vissza az embert.
    Nem vitázok, tényeket közlök.

    "ui: az utolsó kérdésedre korábban megírtam a válaszokat, olvass vissza."
    Mindjárt, csak előbb kipödröm a bajszom. Ennyi hozzászólást nem fogok végigböngészni, a valóságot valószínűleg úgyis tudom.
    Ezek a gépek vagy nem kaphatóak magyar lokalizációval, vagy még túl újak itthon ahhoz hogy a Renew Programban (nem remarketed program) szerepeljenek. Emellett a hazánkban hivatalosan értékesített renew hp gépek elenyésző része magyar csak, ugyanis azok a helyek (jellemzően multik) ahonnan visszajönnének elég kevés HP-t tartanak. Pláne nem ilyeneket.
    Nyitott vagyok, győzz meg. Nem gond ha ezek külföldi gépek amik kaptak egy magyar MUI-t és billentyűzetet, csak akkor nem bontatlanok. Gyári szám alapján úgyis bárki leellenőrizheti a garanciát és az eredeti konfigurációt is. Egyébként a lokalizáció nem csak a billentyűzet cseréjét jelenti.

Új hozzászólás Aktív témák