- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch
- One mobilszolgáltatások
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Megérkeztek a Xiaomi 15T sorozatának telefonjai Magyarországra
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolthee
senior tag
válasz
Drughi #27234 üzenetére
Sokaknál kiveri a biztosítékot - és természetesen joggal - ha heteket kell várni az alkatrészre. De erről legkevésbé a szerviz tehet. Ő a gyártótól kapja az alkatrészt és csak annyit és azt amire szüksége van. Gyári számhoz feladva megy a rendelés. Ha megjön az alkatrész akkor tudják beszerezni. Sarki közértben vásárolt HDD-t (hogy a példánál maradjunk) nem rakhat a gépbe. Ezért komolyan megütheti a bokáját.
Abban teljesen egyetértek Veled, hogy a szervizen sok múlik. Okolni a késedelmes javítás miatt nem lehet őket. Fogyasztóvédelemmel lehet őket fenyegetni, de nem sokat ér el vele. Viszont valóban, ha a kiszolgálást színvonalas, sokat javíthat a termék megítélésén.
Csak zárójelben jegyezném meg, hogy a FSC (Fujitsu Siemens Computer) - az esetek 90-90%ában - például bejelentést követő nap reggeléra már az alkatrész a küszöb elé tette a szerviznek. Ugyan annak, ahova a HP csak 2-4 héten belül tudott szállítani. (mióta Fujitsu lett, nem tudom hogy megy).
A hibát bele kell kalkulálni egy gép vásárlásába. Ha mindez a garancia időn túl történik nem sokkal, akkor nagyon kellemetlen lehet (bedöglik az alaplap). Ezt azért mondom, mert sok ilyennel találkoztam és azért, mert erre megint az FSC a legjobb pozitív példa számomra: lehet szépen is intézni az ügyeket. Az ügyfél elpanaszolta a magyarországi képviseletnél egy levélben, hogy szeretett Amilo notebookja tönkre ment, pedig nagyon szerette és vigyázott rá...stb. Szeretné még évekig használni, mert nagyon meg van vele elégedve, de nem tudja a szerviz által kiajánlott összeget megfizetni az alaplap cserére. Mindezt szép sorok közé csomagolva elmondta, mire a képviselet megkérte a szervizt, hogy a javítsák meg az ügyfél gépét, az alkatrészt pedig számolják el garanciában(!). Csak a munkadíjat kellett kicsengetni, ami a 80-100eFt-os alaplapnak csak a töredéke volt.
Korrekt a fogyasztó, korrekt a gyártó. Van ilyen is, mert mindig kettőn áll a vásár. Bocsánat a hosszú OFF-ért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5500 i5-8365u / 16gb ddr4 / 250gb m.2 ssd/
- Dell Precision 7560 - Intel Core i9-11950H RTX A4000 32GB 1TB SSD FHD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP Elitebook 8570P - i5-3GEN I 8GB I 500GB I DVDRW I DP I 15,6" HD I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - Ryzen 5 PRO I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980 + eredeti doboz
- RÉSZLETRE , KAMATMENTES , BANKMENTES Panasonic TOUGHBOOK FZ-55 MK3 FZ-55G6601BG Notebook
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3527, 94% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 240SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest