Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolthee

    senior tag

    válasz Drughi #27234 üzenetére

    Sokaknál kiveri a biztosítékot - és természetesen joggal - ha heteket kell várni az alkatrészre. De erről legkevésbé a szerviz tehet. Ő a gyártótól kapja az alkatrészt és csak annyit és azt amire szüksége van. Gyári számhoz feladva megy a rendelés. Ha megjön az alkatrész akkor tudják beszerezni. Sarki közértben vásárolt HDD-t (hogy a példánál maradjunk) nem rakhat a gépbe. Ezért komolyan megütheti a bokáját.
    Abban teljesen egyetértek Veled, hogy a szervizen sok múlik. Okolni a késedelmes javítás miatt nem lehet őket. Fogyasztóvédelemmel lehet őket fenyegetni, de nem sokat ér el vele. Viszont valóban, ha a kiszolgálást színvonalas, sokat javíthat a termék megítélésén.
    Csak zárójelben jegyezném meg, hogy a FSC (Fujitsu Siemens Computer) - az esetek 90-90%ában - például bejelentést követő nap reggeléra már az alkatrész a küszöb elé tette a szerviznek. Ugyan annak, ahova a HP csak 2-4 héten belül tudott szállítani. (mióta Fujitsu lett, nem tudom hogy megy).
    A hibát bele kell kalkulálni egy gép vásárlásába. Ha mindez a garancia időn túl történik nem sokkal, akkor nagyon kellemetlen lehet (bedöglik az alaplap). Ezt azért mondom, mert sok ilyennel találkoztam és azért, mert erre megint az FSC a legjobb pozitív példa számomra: lehet szépen is intézni az ügyeket. Az ügyfél elpanaszolta a magyarországi képviseletnél egy levélben, hogy szeretett Amilo notebookja tönkre ment, pedig nagyon szerette és vigyázott rá...stb. Szeretné még évekig használni, mert nagyon meg van vele elégedve, de nem tudja a szerviz által kiajánlott összeget megfizetni az alaplap cserére. Mindezt szép sorok közé csomagolva elmondta, mire a képviselet megkérte a szervizt, hogy a javítsák meg az ügyfél gépét, az alkatrészt pedig számolják el garanciában(!). Csak a munkadíjat kellett kicsengetni, ami a 80-100eFt-os alaplapnak csak a töredéke volt.
    Korrekt a fogyasztó, korrekt a gyártó. Van ilyen is, mert mindig kettőn áll a vásár. Bocsánat a hosszú OFF-ért.

Új hozzászólás Aktív témák