Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- VoLTE/VoWiFi
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
Új hozzászólás Aktív témák
-
szultan
csendes tag
válasz
koboldozat #1226 üzenetére
Napok óta levelezgetek a Honor ügyfélszolgálattal.
A Honor alkalmazáspiac appra és a Honor vs. Google tárcsázóra is az a válasz jött, hogy a Magic 5 Pro-n azért ilyen, mert az valószínűleg szolgáltatótól lett véve, míg a Honor 90 pedig "nyílt piacról" értsd nem szolgáltatótól lett véve, azért "mert a szolgáltatók Európa szinten kérik, hogy a Google alkalmazásai legyenek elérhetőek a készülékeken, a márkától függetlenül".
Na most a vicc az egészben, hogy mind a két telefon céges előfizura a Vodafone-tól lett véve. Ez az, amire fentebb írtam, hogy "bekérték a két telefon sorozatszámát és most nyomoznak a dolog után".
Most vissza kérdeztem, hogy az megoldás lehet e, hogy a Honor 90-ről leszedem a Telefon (tárcsázó) APK-ját és feltelepítem a Magic 5 Pro-ra. Leszedni nem lehet ami fent van, így szerintem a telepítés sem sikerülne. A Petal Health is kiírta, hogy nem tud települni a Huawei Health miatt, így azt le kellett szedni a telepítés előtt. De hátha küldenek valami megoldást, mert ez a Google-s kb. a használhatatlan kategória.
Azt mondjuk nem értem, hogy egy szolgáltató miért akarja eldönteni helyettem, hogy nekem mi a jó.Nyilván azért veszek Honor telefont, mert az ő alkalmazásai, rendszer szisztémája jön be, az a használható számomra. Na meg az M5Pro-nál a csúcs hardver.
Már próbáltam az arcfelismerést kikapcsolni, bár nem töröltem a beolvasott arcot (akkora arcom van, hogy sokáig tartana újra beolvasni
), hanem csak azt kapcsoltam ki, hogy a telefon ne oldjon fel rá.
A készülék nem is old fel arcra, de ettől függetlenül az összes alkalmazás továbbra is felold az arccal történő azonosításra.
Ez még rendben is lehet akár, hiszen csak a telefon feloldását kapcsoltam ki.
Az egészségpénztári alkalmazásban nem láttam semmilyen beállítási módot a biometrikus azonosítással kapcsolatban.
A banki alkalmazásban csak a biometrikus azonosítást lehet egy az egyben kikapcsolni, amit ha kikapcsolok, akkor minden esetben kéri a bankos PIN kódot. Ilyenkor természetesen nem is jelenik meg ez a megerősítéses ablak.
A SZÉP kártyás alkalmazásnál a biometrikus azonosítás menüponton belül külön-külön kapcsolható az arcfelismerés és az ujjlenyomat.
Viszont hiába kapcsolom ki az arcfelismerést, és lövöm is ki az alkalmazást (még a telefont is újraindítottam), az alkalmazás továbbra is felold arcfelismeréssel és természetesen (sajnos) meg is jelenik ez a megerősítéses ablak.
Ez persze, hogy mégis beenged arcra, már az alkalmazás hibája, az a bug-os.
Viszont ez a megerősítéses képernyő továbbra is megjelenik.
Igazából csak közli velem, hogy megtörtént a hitelesítés, azt is hogy ez arccal történt, tehát nem hitelesítés nélkül engedett be. Ezen kívül nem tudom mire jó, de lehet, hogy pont ez a célja.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A legjobb fotós mobil címére pályázik Honor – megnézzük, összejött-e a varázslat.
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Overwatch 2
- Milyen egeret válasszak?
- Torrent meghívó kunyeráló
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple MacBook
- Apple asztali gépek
- Reklámblokkolók topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest