- MIUI / HyperOS topik
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- BYD Atto 3 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
klaya86
senior tag
A gyártónak az a fontos, hogy az emberek az utcán lássák, hogy az egyiknél meg a másiknál is iPhone van, Samsung van. Aztán ez generálja, hogy ha ennyi mindenkinél az van, ő is azt fog venni,mert ha mindenkinél az van,neki is "azt kell" vennie,mert akkor valószínűleg az a jó. Az ember így működik. Egyébként az egyedi szó egy olyan eszköz esetében,ami minden ember zsebében ott van, elég furi. Ha az egyedi külső jól sikerül,mindenki azt akarja majd és azt is fog venni,mert tetszik neki. Aztán az egyedi mindjárt nem is lesz egyedi, mert 10/8 embernél az lesz. Elég összetett dolgok ezek,nem is értek hozzá. A marketing része,de részben ez már egyébként pszichológia is.