- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Az eSky.hu lehetőséget biztosít ügyfelei számára, hogy az ő oldalukon keresztül végezzék el az utasfelvételt. Ezt a repülőjegy kézhezvétele után tehetjük meg, 30 naptól a járat előtti 6. óráig a WizzAir légitársaság esetén, míg a Ryanair esetén ez az időszak 4 nap és 2 óra közé esik. Magát az online utasfelvételt nem lehet elvégezni a mi oldalunkon, minden ezt illető információt az utas e-mailben kap meg.
Fentiek alapjan bukonak tunik a szekvasarlas -noha ellentmondo is, hiszen ha nem naluk check-inelsz, akkor akar meg is tehetned-. Mas kerdes, hoyg ha ok a Ryanair-es kodot csak 4 nappal utazas elott kuldik, akkor erre nem lesz modod.
Az elallas viszont tuti buko:
Élhetünk-e elállási jogunkkal, ha koncertjegyet, repülőjegyet vásárolunk vagy hotelszobát foglalunk le az interneten?
Nem, mert a rendelet alapján nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog a szállásnyújtásra (hotelszoba foglalás), fuvarozásra (pl. repülőjegy-foglalás, személyszállítás szolgáltatás), gépjármű-kölcsönzésre, étkeztetési (pizza rendelés) vagy szabadidős szolgáltatások (koncertjegy, belépőjegy megrendelés) igénybevételére irányuló online szerződéseknél, ha a felek a teljesítésre vonatkozóan előre meghatározott időpontot vagy határidőt kötöttek ki.
(Mondjuk amennyiben nem gyerekkel megy az ember -amihez viszont eleve kotelezo a szekvasarlas a Ryanairnel- sosem ertettem ezt a mindenaron egymas mellett kell ulnunk dolgot)
[ Szerkesztve ]
-
AXisBOLD
addikt
-
gyurkikrisz
őstag
A termék kicserélését akkor is kötelező elfogadnom, ha a boltnak nincs készlete belőle helyben, csak tudnának hozatni, vagy beszerezni? Nincs kedvem kivárni, amíg egy ugyanolyan billentyűzetet szereznek, inkább vennék egy másikat.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
asdf_
veterán
válasz AXisBOLD #16854 üzenetére
@AXisBOLD NFH-t folosleges.
@gyurkikrisz: Kerdes mikor adtad le a hibas termeket. Ha a mult heten, akkor meg nyugodtan mondhatjak, hogy ulj a hatsodon egy picit, ha negy hete, akkor valoszinuleg jogosan rancolod a szemoldokod az ujabb varakozas miatt. De ha 10e ft alatti a billko, akkor nem jar ra 1 ev kotelezo jotallas, igy a pampogasi hanyados sokkal alacsonyabb, kulonosen, ha tulvagy mar a hat honapon.
[ Szerkesztve ]
-
Szesz1984
csendes tag
Sziasztok.
A kérdésem a következő lenne.A mai napon vettem egy alaplap+processzor kombót "Msi+i5-7500".
Mikor be akartam rakni a procit,láttam,hogy a foglalatban az egyik tüske el van hajolva.Gondolom ezt garanciában el tudom valahogy intézni nem?Mert a kiskerben ahol vettem azt mondták ezt simán ki lehet javítani,de azért mégis csak egy új termékről van szó,nem beszélve hogy a 3 napon is belül vagyok.Plusz,a foglalat kellős közepén van a tüske ami el van mozdulva,körülötte minden felé sok másik,amik érintetlenek.Ebből arra következtetem sima józan paraszti ésszel,hogy ez gyártási hiba lehet nem?A válaszotokat előre is köszönöm.
-
bullseye
addikt
Ha új termék, és 3 napon belül vagy, akkor csere.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Szesz1984
csendes tag
Ahol vettem,azt javasolták egy kis tűvel be kell hajlítani a helyére,viszont ha rosszul csinálják,használatkor akár a procit is megsütheti ha túl mekegszik azon a tüskén.Legalább is ezt olvastam egyéb topicban.És ha vissza hajligatom,akkor az látszik rajta hogy babráltam és elküldenek a fenébe a garimmal együtt.
-
AXisBOLD
addikt
válasz Szesz1984 #16860 üzenetére
én a helyedben nem piszkálnám, ahogy írtad, ha valami rosszul sül el buktad a garit.
boltban csinálják meg előtted a saját felelősségükre, ha hibás lesz vállalják a garanciáztatást/cserét
egyébként meg elmehetnek a p...ba az ilyen kereskedők, tömegtermelés van, nagy a szórás, sok a hibás termék, ezt a rész nekik kell kikalkulálni és a felelősség is az övék.
ha biztos nem nálad hajlott el, zavar a dolog és nem segítőkészek én a megyei fogyasztóvédelmi szervhez fordulnék, + kikérném a panaszkönyvet, de előtte mindenképpen az első opciót dobnám fel nekik.
Aurea mediocritas
-
Attix82
őstag
válasz AXisBOLD #16861 üzenetére
"egyébként meg elmehetnek a p...ba az ilyen kereskedők, tömegtermelés van, nagy a szórás, sok a hibás termék, ezt a rész nekik kell kikalkulálni és a felelősség is az övék."
"boltban csinálják meg előtted a saját felelősségükre, ha hibás lesz vállalják a garanciáztatást/cserét"Erre csak azt tudom írni, hogy nem hiába vannak hivatalos szakszervizes összeszerelések. Ezzel nem azt akarom sugalni, hogy Szesz1984 nem tudja összerakni.....csak vannak jó páran akik nem kérik az összeszerelést és hozzák vissza az alaplapot elhajlított tüskékkel, amit már azért jóval nehezebb bizonyítani, hogy kinél is jött elő a gond. (gyár vagy a személynél)
Amúgy meg visszahozza hozzám (mert ugye én vagyok a kisker vezetője) és megvizsgálom a dolgot.....ha valóban 1 tüske , akkor jó eséllyel mehet a csere....de ezt nagyítóval kell megnézni.
-
tlac
nagyúr
Vettünk kb. 1,5 éve a Telekomtól áron alul egy kifutó szériás Lenovo tabletet. Sajnos a hangszórója elromlott, ezért elküldtük a szervizbe, a TMX-hez. Viszont 1,5 hónap után kiderült, hogy nem tudják javítani, mert nem kaptak a gyártótól hangszórót, ezért kiállítanának egy csereutalványt.
Na most a problémám ezzel az, hogy szinte kizárt, hogy a Telekom ki tudná nekünk cserélni, mivel már akkor régen is kifutó darab volt. Ha meg visszaadná a vételárat, abból sem tudnánk hasonló szintűt sem venni.
Szerintetek mit lehetne tenni?
Nem nagyon van jobb ötletem annál, hogy akkor visszakérjük javítás nélkül.[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
egyreszt sztem nem a szervizben kellett volna leadni hanem a telekomnal, mert ugye most ok fognak kuldozgetni. masreszt siman nem fogjak visszadni mondvan megbontottak. mivel ez kiterjesztett gari igy barmi lehet, pl adnak valami hasonlot de nem eloiras hogy ugyan olyat. ha netan valami csoda folytan penzt adnak, az max a vetelar lesz.
Buy books not gear.
-
Dinter
addikt
Üdv.
Vízforralónak beragadt a teteje. Éreztem, hogy egy kicsi kell neki, ezért rásegítettem. Ekkor letört egy kis pöcök (ami nem látszik), de működött. Most megint beragadt, de a felső pöcök tört le, így már nem lehet használni. Szerintetek ha elviszem a boltba, és előadom, hogy beragadt, és kinyitás közben letört a pöcök, kicserélik (garanciális)?
-
optikus
senior tag
nem erted a lenyeget, pont ezert kerdezosokdsz itt. ezert irtam hogy ha te hurcolod a szervizbe akkor te kuzdesz ezekkel az utalvanyokkal meg hasonlo baromsagokkal, mikozben jogi kapcsolatban a telekommal allsz. de majd jon a fejvakaras mikor beviszed az utalvanyt, a helyett hogy ezt egymas kozt inteznek. neked ezert sokkal jobb ha hozzajuk vitted volna, nem a szervizbe.
Buy books not gear.
-
asdf_
veterán
válasz optikus #16869 üzenetére
Most nem azert, de nem halal mindegy, hogy a juzer kapja a kezebe a csereutalvanyt es o setal be vele a T-hez, vagy a T kapja meg a csereutalvanyt ugyanugy a TMX-tol, es hivja be a juzert, hogy "elkeszult a javitas", majd kozosen konstataljak, hogy ize, csereutalvany lett. A vege es a kiindulasi allapot dekara ugyanaz, a juzer bent figyel a T-nel es egy csereutalvany a kiindulasi alap (mert a T is csak egy csereutalvanyt kapott volna vissza, ugyanugy, mint a juzer).
[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz optikus #16869 üzenetére
ezzel egyetértek, de azért vittem a szervizhez, hogy gyorsítsam a folyamatot, na meg nem feltéteztem, hogy egy hangszórót nem bírnak kicserélni (összesen ennyi baja van a tabletnek, de nem kaptak alkatrészt)
de egyébként ebben az esetben azt gondolom, hogy ha T-hez megyek vele, ott is ugyanez lett volna a végeredmény, mivel ők is odaküldik
plusz még ami közrejátszott, az a legutolsó tapasztalatom, szintén egy Lenovo tablet szervizelése
a boltban, ahol vettem közölték, hogy ez már nem garanciális (1 év volt ráírva, az már letelt), aztán elküldtem a szervizbe, ők meg megcsinálták ingyen, mert erre 2 év garancia van hivatalosan[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Kis érdekesség:
-
mrc4y
tag
Üdv.
Rendeltem az iPon.hu-ról egy billentyűzetet, ami az első naptól kezdve nem működik megfelelően, mivel az N key funkció ami a leírásban szerepel, mintha nem is lenne. Így nem hogy bármennyi gomblenyomást enged, kb. 4-5 max. és van jópár kombináció ahol 2 gomblenyomást sem enged. Garancia futárral visszavitettem, majd javították és visszahozták nekem ugyan olyan hibásan. A garanciális javítás több mint 1 hónapig tartott ami elég bosszantó főleg hogy egy billentyűzetről van szó. Emiatt a hosszú javítás miatt kicsúsztam a 14 napos eladástól való elállásról és nem veszik vissza a terméket és nem kapom vissza a pénzem. Azt javasolta egy ott dolgozó garanciával foglalkozó emberke, akivel e-mailben beszéltem, hogy adjam le újra javításra, de mind tudjuk ez megint hova vezet.
Segítséget szeretnék kérni, hogy ilyenkor mi a teendő.ez a billentyűzet lenne amiről szó van: https://ipon.hu/webshop/product/ozone_blade_magyar/522197
-
dugo_
veterán
Szerintem ez sose tudott nkro-t, csak az ipon találta ki.
http://www.ozonegaming.com/product/blade -
Sontir Fel
őstag
Üdvözletem,
Egy 290es radeon vga kártya javíthatatlannak bizonyult. Felajánlottak egy 390est vagy KP-t. Viszont hiába van 113.000 forint a számlán, csak 78at adnának, mondván hogy anno dolgozói kedvezménnyel adták el (nem nekem).
Esetleg valakinek tapasztalata? El kell fogadnon ezt az összeget, vagy kérhetem a számlán szereplőt?!Előre is köszönöm.
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
-
optikus
senior tag
papiron igaz, csak ugye a gyakorlatban az van hogy a usert turaztatjak, kiallitanak valami papirt amit utana a ceg nem fogad el, azzal mehet vissza, akkor aszongyak nekik nincs masmilyenjuk erre megint visszamesz de megse jo, aztan kiderul hogy ja de megis van mas fele, stb-stb. sztem ilyen sztorit itt is lehetett parszor olvasni. jobb az ha ezt egymas kozott meccselik le, meg ha neked kicsit tovabb is tart.
Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
igen a t is oda kuldi, csak miutan nem lehet javitani onnantol ok kuzdenek egymassal nem neked kell magyarazni mi az abra (nem utolso sorban utazgatni minmum 3x-or). persze tovabb tart, de ez van.
a tableteddel akkor szivtal volna ha azt se tudjak megjavitani hanem kiallitanak cseret, a bolt meg lepattint, pedig erre nem volna joga ha o adta a garit, te meg szaldgalhatsz a gyarto-szerviz-bolt kozott (hogy a bekeltetot meg a tobbit ne is mondjam).
Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
válasz Sontir Fel #16878 üzenetére
ezek xerint hasznaltan vetted? van rola adasvetelid? azt hogy ok mit allitanak azt bizonyitaniuk is kell tudni, mert az minimum hamisitas ha 113e van a szamlan es nincs feltuntetve a kedvezmeny. en azert ezeket megkapirgalnam (persze az eladot se art megkerdeni most akkor mennyit is kereset a bizniszen ha mar o is fel aron vette es ezt elfelejtette megemliteni...). minderre csak akkor van jogalapod ha van adasvetelid vagy a te lennel a vevo a szamlan.
Buy books not gear.
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám, röviden:
Leadtam garanciában (TMX) egy mobilt, viszont nem javították meg, arra hivatkozva, hogy ez nem az a telefon, az eredetit cserélték egy új, más típusúra és eközben lejárt a garancia, mivel csak az eredeti vásárlástól számított 2 éves vonatkozik rá, nincs garancia hosszabítás új telefon esetében sem. Én eddig úgy tudtam, csere esetén is jár min 1 év. Kicsit meglepetésként ért ez, az előző tulaj nem szólt, hogy cserélve lett.
GSM boltban lett vásárolva, ők azt mondták él a garancia, vigyem a TMX-be (mivel mást ők se tudnak csinálni mint leadni ott mivel ők a garanciális szervíz) TMX meg azt írja forduljak a bolthoz szóval egymásra mutogatnak. Mi ilyenkor a teendő, vagy így jártam?TMX:
A készülék vásárlási dátuma: 2014-06-20 . imei: *******************
A készülék már 2016.06.hóban járt szervizünkben,
A készülék eredeti imei-száma a garancia levélen olvasható imei-szám, de a javítás során cserélve lett a készülék, így az új imei-szám a mostani: ****************** . A készülék 2 éves gyártói garanciája lejárt, így nem tudjuk garanciális keretek között kezelni.
Panaszával a vásárlás helyéhez tud fordulni.
-
-
asdf_
veterán
válasz Repsol600 #16882 üzenetére
Vasarlastol szamitva jogszabaly szerint 1 ev kotelezo jotallas van, Erre -fuggetlen keszuleknel- a gyartok jellemzoen vallalnak tovabbi egy ev, korlatozott jotallast, jellemzoen azzal a feltetellel, hogy csak magara a telefonra (tehat akksi, tolto, hozza adott fules nem), valamint ebben a masodik evben csak azt vallaljak, hogy ezen egy ev idotartam alatt fellepo hibakat javitjak, es ennel egy centivel sem tobbet (tehat pl. nem indul ujra a gari, ha valamit 2015 januar 8-an vettel, ha 2016. februar 9-en (tehat a jogszabalyilag eloirt egy ev lejarta utan) csereltek egy nullkilometeresre, akkor a cserelt keszulekre a hatramarado idore, 2017 januar 7-eig vallalnak garit. Ha az elso evben, 2016 januar 8-a elott csereltek volna, akkor viszont jogszabaly szerint ujraindult volna az egy ev, de ez ugye lenyegtelen, mert igy is, meg ugy is, a vasarlas napja +2 ev mulva az utolso alkalom, amikor garisan foglalkoznak vele. Szolgaltatonal vasarolt telefonnal viszont volt mar, ahol a masodik evben csereltre is ujrainditottak a teljes 1+1 ev garit, azaz mintha aznap vasarolta volna minden elozmeny nelkul.
A telefont 2014. 06. 20-an vettek, ergo 2016. 06. 20-atol nem garis. Akar az eredeti, akar a cserelt keszulekrol van szo. Aki pedig ezt neked ugy adta el, hogy garis, az vagy atvagott, vagy ha joindulatu vagyok, akkor azt hitte, hogy a masfeledik evben kicserelt keszulekre kap minima egy ev garit.
(koltoi kerdes: hogy vasarlaskor a szamlan es a keszuleken szereplo imei szamot miert nem ellenorizted)[ Szerkesztve ]
-
tlac
nagyúr
válasz Sontir Fel #16883 üzenetére
a garancia nem a fogyasztóhoz van kötve, hanem a termékhez
persze az lehet, hogy nem egy szokványos vásárlás volt (hanem céges) és ezért kívül esel a fogyasztóvédelmi törvényeken
nézd meg a garanciajegyet, számlát, hogy mik vannak ráírvaegyébként a 390 nem jobb?
[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
A garancia lapon az a teló és imei van csak amit vettem, cseréről szó sincs, nem is tudtam róla. Én leadtam a telót a kapott papírral, amin 2016. 06. hó van megadva vásárlás dátumának. Erre visszajött hogy lejárt a gari és küldött a TMX egy gari jegyet ami nem is ilyen típus volt először gondoltam összekeverték, írtam nekik és akkor leírták pontosan miről van is szó, és hogy forduljak a mobil bolthoz aki kiállította a papírt. Ők viszont azt mondták adjam le TMX-nek mert ők is csak ennyit tudnak csinálni.
-
313313
addikt
válasz Repsol600 #16887 üzenetére
Új vagy használtként vetted a készüléket?
Ha újként, akkor vissza az üzletbe, mert 1 év garanciát (jótállás) kötelesek adni.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz Repsol600 #16887 üzenetére
Magyarul, mert meg mindig nem vilagos, mi tortent:
Imei1-gyel rendelkezo 2014-es vasarlasu telefont valaki bevitte a szervizbe 2016. junius hoban, kicsereltek neki egy imei2-vel rendelkezore, te pedig ezt a telefont megvasaroltad (mikor?) egy gsm boltban hasznaltkent ugy, hogy kaptal hozza egy nullkilometeres gyartoi(?) garjegyet, amely 2016; juniussal indul (kinek a pecsetje van rajta?), te pedig annak tudataban vetted a keszuleket, hogy azt hitted, hogy csak par honapos es meg van ra gari boven? -
optikus
senior tag
válasz Sontir Fel #16883 üzenetére
gariztatni igen, de ha arra kerul a sor hogy vissza kell adniuk az arat akkor ahhoz keves lesz a bemondas hogy az enyim.
Buy books not gear.
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Deichmannból rendeltem egy cipőt, de kényelmetlen volt, így el szerettem volna állni a vásárlástól az egyik üzletben. A kérést megtagadták, mert egy napig hordva volt és így már nem tudják kirakni a polcra. Semmi sérülés nem volt rajta, csak kicsit poros volt a talpán a barázdák között. A visszaáru nyilatkozaton is írják, hogy csak nem hordott cipőt vesznek vissza.
Jól van ez így? Hogy lehet kipróbálni, ha még egy napi használat után sem veszik vissza? Lehet csak én tudom rosszul, de 14 napig vissza kell, hogy vegyék, nem? Megérteném, hogy szakadt cipőt nem vesznek vissza, de így... -
Lackooo84
nagyúr
válasz Ryder1 #16892 üzenetére
Szerintem nem véletlenül vannak tele az használt cuccok eladásával foglalkozó FB csoportok is szinte 0 kilométeres cipőkkel, bolti ár alatt... Nem hiszem, hogy te megvennél egy olyan cipőt, amit már valaki egy napig hordott. A 14 napos elállás nagyon sok mindenre nem vonatkozik, olyan dolgokra, amiket higiéniai okokból már nem lehetne eladni, a cipő is ilyen. 14 nap bőven elég arra, hogy felvegye valaki lábformáját a betét, azért szerintem durva lenne, hogy vissza lehetne ennyi időn belül küldözgetni, nem lenne nyereséges cipőboltot üzemeltetni...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Ryder1
senior tag
válasz Lackooo84 #16893 üzenetére
Tehát akkor cipőre semmi értelme a 14 napos elállásnak, mert ki sem probalhatod, csak nézegetheted? Azért ez így elég érdekes szerintem. Nem pont azért van az elállás, hogy meggyőződhess róla, hogy megfelelo-e a termék? Egy cipőnél ez pedig csak a használattól derül ki.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Ryder1 #16894 üzenetére
De kipróbálhatod, lakásban tiszta padlón. Szerintem ennyiből bőven kiderül, hogy jó e a méret, vagy sem, legalábbis nekem 33 éven át nem volt gond megállapítani. A próba nem azt jelenti, hogy 1 napon át használod az utcán. Te megvennél egy ilyen más által már 1 napon át hordott cipőt?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Solad
őstag
válasz Ryder1 #16896 üzenetére
Az a szabályozás, hogy a kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenést te fizeted.
Szvsz mivel ruházati cikkről van szó, a bolt számára eladhatatlanná, kvázi értéktelenné vált a használattal. Persze lehet azon rugózni, hogy most ez így van vagy nem, de egy cipő miatt nem hiszem hogy érdemes lenne feljebb menni, ráadásul nem is biztos hogy jogos.
Rossz cipőt vettél, és még hordtad is, sajnos ez a te sarad
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
asdf_
veterán
Teljesen fuggetlenul hogy visszakuldhet-e vagy sem, en mar magat a gondolatot nem ertem, hogy cipot weben rendelni. A cipo szerintem egy olyan dolog, amit felprobalas utan vesz meg az ember. Egyreszt a meret miatt (mert szamoznak osszevissza) masreszt a kenyelmessege miatt. Weben kb. egyetlen esetben tudom elkepzelni a cipovasarlast, ha egy ugyanolyat es ugyanakkorat vennek abbol, amivel mar rendelkezem.