- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
ma Érdekes egyveleg a középső Edge 50: a jó tulajdonságai közé becsúszott pár rossz, de vannak szerethető, egyedi megoldásai is.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz Davidkoma #16101 üzenetére
Nem, a cseh jogszabalyok ervenyesek, amennyiben egy cseh webshopbol vasarolsz, melyet egy cseh ceg uzemeltet (nezd meg a szamla kiallitojat, magyar ceg, magyar szekhely, magyar adoszam? Ha nem, akkor nem a magyar jog vonatkozik ra. Vagy eleg csak az afa, ha nem 27% (csak nalunk van ilyen merteku), akkor az mar nem magyar lesz.).
-
Davidkoma
tag
Úgy látom, egy azonos nevű kft-t üzemeltet a cég itthon és a webáruházuk csak M.O. területére árusít.
Az üzletszabályzatuk szerint is hazai a cég.Egyébként bármilyen hazai webáruházas-vásárlási esetben milyen idő-feltételek vonatkoznak a vételár visszafizetésre?
Tehát van erre vonatkozó jogszabály, vagy boltja válogatja ki mennyit "vállal"? -
A harmadik garicserélt (új) kártyám is bekrepált, pár hónap után. Elindítom a gari ügyintézést a bolt felé, de igazat megvallva a tököm kivan már ezzel a kártyával, vagy nagyon peches vagyok vagy tényleg ennyire szériahibás az msi r9 270 gaming.
Van módom erőltetni hogy valami másra cseréljék, kényelmetlenségre hivatkozva? -
dreta
tag
válasz Biznisz Elek #16085 üzenetére
Igen, mindkettő jelezte, hogy támogatja a másik készüléket!
-
Sanki
addikt
Sziasztok.
Pár probléma miatt elküldtem az LG központi szervizbe egy LG G2 készüléket, ma küldték az SMS-t, hogy csereutalványt fognak adni és ehhez szükség van a vásárláskori névre és címre. Annyi a gondom, hogy én a telefont használtan vettem, így gondolom az eredeti vevő neve és címe kell, hogy rajta legyen. A készülék telekomos. A srácnak már írtam, akitől vettem a telefont.
Csereutalvány esetében csak készüléket kötelesek adni? Mert, ha csak készüléket, akkor gondolom a saját nevemre nem tudom cserélni.Szerk.: a készülék 2014 októberében lett vásárolva, tudomásom szerint akkor is úgy, hogy a tulaj előző készüléke elromlott és ráfizetéssel cserélték ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
#34642176
törölt tag
Üdv!
Vettem még februárban egy Sharkoon Rush Core nevű fejhallgatót.
Július középen tönkrement a fejhallgató, nem szólt az egyik fele, ezért leadtam a bolt szervizében.
Rá kérdeztem már kétszer, havonta, hogy mik a hírek róla.
Annyit mondtak, hogy a gyártónál van, majd rákérdeznek, meg nincs változás a státuszban.
De vissza írni egyik alkalommal sem írtak vissza, csak annyit mondtak, hogy rákérdeznek.
Szerintetek ilyenkor mit lehet csinálni?[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz #34642176 #16110 üzenetére
Te vagy minden boltos álma. Két és fél hónapja csak türelmesen vársz, nem semmi 1 hónap után asztalt kell csapkodni és panaszkönyvbe írni, másik ugyanolyan darabot vagy pénzvisszafizetést követleni. Ennyi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
scream
veterán
Hali!
Tegnap az LCD.hu-nál kicserélték a notebookomban (Lenovo ThinkPad T450) a kijelző panelt (B140HAN01.2), viszont nem tudom a kijelző fényerejét Windows alól állítani, csak Linux és OSX alól.
Erre a szerelés előtt figyelmeztett (részben), hogy alapból csak Linux és OSX alatt megy a fényerőállítás, de azt mondta, hogy Windows alatt is megoldható, csak át kell írni egy registry key-t, és ennek menete a Microsoft oldalán elérhető - LINK - de az csak általánosan írja le, hogyan tárolja a rendszer ezen információkat, ez alapján nem lehet megoldani és itt a fórumban azt írták, hogy csak az egyel frissebb revízióval (B140HAN01.3) van lehetőség a fényerőállításra a gépemnél. Erről nem informált az eladó.
Az üzletbe előzetes e-mail váltás után mentem be, nem interneten keresztül rendeltem meg, mert raktáron volt . Ilyen eseteben van lehetőség elállásra, még úgy is, ha bukom a be/kiszerelés díját (ami 4500 Ft)?
Nem mellesleg hibátlanul vittem oda a gépet, és mikor kihozta, mondta, hogy sajnos kicsit túlmelegítette a hőlégfújóval a keretet (ami a kijelző köré van ragasztva, azért kell melegíteni) és kifehéredett 2 helyen az amúgy szürke keret. Ezt egy sajnálommal elintézte, sajnos én nem tudtam mit tenni vele.
Mit tanácsoltok, mit kéne tennem?
Igazából nekem a lényeg, hogy ne kelljen még 1 panelt (30ezer) kifizetni, amivel megy a fényerőállítás. Szóval vagy elállnék, ha lehet, hogy visszakapjam legalább a kiejlző árát, vagy valami egyéb megoldásra van lehetőségem?
[ Szerkesztve ]
-
KisBundi
őstag
Sziasztok!
Segítséggel sikerült kideríteni, hogy a készülékemet (galaxy S6) a miskolci TMX szervízben van miután beküldtem garanciális problémával. Próbáltam visszakérni a készüléket, de nem hajlandóak rá, pedig semmi joguk nincs a készülékem visszatartására. Külső információk szerint megpróbálják benyelni a készüléket. Ez lehetséges?
-
313313
addikt
válasz KisBundi #16113 üzenetére
Esetleg ha írnál róla még némi infót.
Hol vetted, mikor vetted, hol adtad be, hogy adtad be... Mióta van bent, papírt kaptál róla?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
KisBundi
őstag
válasz 313313 #16114 üzenetére
A készüléket használtam vette minden papírjával együtt, de 2015.07.14-én lett értékestive először. Kijelzőproblémával adtam be szeptember 28-án prémium garanciával a budaörsi szervízbe. Tegnap hívtak, hogy a készülék nem javítható és csereutalványt küldenek helyette. Én a telefont szerettem volna visszakapni, de nem hajlandóak rá, pedig az én tulajdonom.
-
kisspepe
tag
válasz KisBundi #16116 üzenetére
Hát ebben az esetben, ha használtan vetted a telefont, problémák lesznek a csereutalvánnyal. Én Kiskunfélegyházi MobilShop-ban vettem a telefonomat (elvileg vadonat újan), igaz kiterjesztett garancia idő alatt hibásodott meg. Csereutalványt kaptam, amit a vásárlás helyén lehetne beváltani, de a bolt nem hajlandó beváltani, és a Samsung se akar tenni semmit az ügyben. A telefonom meg szintúgy mint neked a Samsungnál van.
Ez lassan már több mint fél éve húzódik. Jelenleg arra várok, hogy a békéltetőtestülettől megkapjam a hivatalos határozatot, amit a bolt el fog utasítani, valamint várok egy választ még a Samsungtól, és utána megkérdezek egy ügyvédet mit tehetek.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz KisBundi #16120 üzenetére
Akkor cserejeggyel Telenorhoz bevonul, lehet kell eredeti tulaj, és mindenki boldog.
Kapsz egy szép, új készüléket, amit nem fognak letiltani...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
axioma
veterán
válasz optikus #16124 üzenetére
Tokmindegy. Telenor fele ismerem a dolgot, ket eset van: 1. a flotta keri a cseret, a korabbi vetelar es a valasztott telefon ugyanabban a konstrukcioban levo uj vetelara kozotti kulonbseget a ceg fizeti, huseg _nem_ hosszabbodik (ezt neha eladminisztraljak; de spec esetkent az 1 eves huseg de 2 ev garis telefont is meg kell csinaljak igy: cserelik de semmi huseg, ezt en is tapasztaltam bar kellett erte azert eroskodni) 2. kulsos mutogatja a papirt (persze tulajdonjogot igazolva), a beszamitasi ar ugyanaz, de a kulonbseget o kell fizesse, akkor az a flottat sehogy se erinti (ha olcsobbat ker akkor plane nem) - ebben "karosultkent" voltam, mert eladtam a flottas telot, cserelte az uj tulaja mert hibas lett, es felraktak nekem huseget onnan plusz a kulonbozetet ki akartak szamlazni a cegnek, ez az ugyintezo sara volt mert nem kerte el ahogy kellett volna a cseret kero embertol -> reklamaciora visszavontak mind a kettot
-
kiszi07
senior tag
Üdv, vásároltam egy nadrágot a Tom Tailornál, a varrás mentén szétment az anyag. Én 8e Ft-ért vásároltam a 25 ezres nadrágot - épp végkiárusítás volt, ha visszaviszem, akkor kicserélik vagy a fizetett összeget köteletesek vissza adni ? Levásárlás nem játszik!
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
asdf_
veterán
válasz dethroner #16130 üzenetére
Vegkiarusitast olyan termekbol tartanak, amibol mar nincs tobb. Igy a javitas csere, penz vissza sorrendbol a javitas feslett anyag eseten ertelemszeruen nem tud bekovetkezni, a csere szinten nem, mert mar nincs a termekbol, igy velhetoen kenyszeruen penz vissza tortenet lesz.
-
bullseye
addikt
Igazából arra akartam utalni vicceskedve, hogy a végkiárusítás után az üzlet megszűnik elméletben, szóval semmi nem jár.
Nyilván ez csak a nálunk szokott "végkiárusítás" volt, ami azt jelentené, amit asdf írt, de néha még az sem igaz, hogy utolsó adag termék.
Viszont néha meg spéci feltételekkel árusítanak ilyenkor a (sokszor csak papíron) hatalmas kedvezményért cserébe. Szóval azt érdemes megnézni mit fogadott el ilyenkor az ember esetleg ráutaló magatartásként a vásárlással.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
G.I.JOE
senior tag
Sziasztok!
Van egy valószínűleg garis cserés monitorom, amit a boltnak visszaviszek, ők bevizsgáltatják a forgalmazóval. Ha a forgalmazó cseréli egy ugyanolyanra, a boltot megkérhetem-e, hogy adjanak helyette inkább egy másikat, amire ráfizetnék?
És ha adnak, a számlát kérhetem-e másik névre, mint amire az előző volt kiállítva? -
dethroner
veterán
válasz G.I.JOE #16134 üzenetére
Ha a bolt cserélni akarja ugyanolyanra, megpróbálkozhatsz azzal hogy másik típust kérsz ráfizetéssel, de az eladón múlik hogy belemegy-e, mert a törvény nem kötelezi őt erre. Feltéve ha első hibáról van szó.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
lowzor
veterán
Hali!
Napra pontosan 1 hónapja az Iponban van garanciális javításon a videokártyám és még semmi hír nincs róla.
Mennyi idő után kell cserét adniuk? Már gondolkozom, hogy írok nekik, de jó lenne ezt tudni. -
dethroner
veterán
válasz lowzor #16139 üzenetére
Jó 5 évvel ezelőtt én is egy iponos vga-val szenvedtem. Mivel azt hiszem annyit írnak a garis ügyekre hogy törekszenek 15 napon belül megoldani, de ezt nincs mivel elérni náluk sem. Ha vidéki vagy akkor írj, ha környékbeli, akkor én bemennék személyesen és addig nem jönnék el, amíg vagy egy vadiúj cserekártyát nem kapok, vagy egy hivatalos lepecsételt papírt arról hogy a kártya árát visszautalják a számlámra.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
313313
addikt
válasz lowzor #16139 üzenetére
Kicsit konkrétabbakat is írhattál volna.
pl: Mikori vásárlás?dethroner: Ha a kártya elmúlt már egy éves, akkor a cég/gyártó feltételei a mérvadóak. Általában az 1 évesnél idősebb számítástechnikai termékek gariztatása nyúlik el akár 2-3 hónapra is. Te viszont nem tehetsz ellene semmit. Erre szoktuk mondani, egy év után minden ajándék.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz lowzor #16142 üzenetére
Akkor a gyártó/cég diktál.
Jogszabály csak az egy éven belüli garanciáztatást "szabályozza", de ott sincsenek olyan szigorú feltételek, mint mondjuk régen...
Valószínűleg kiküldték a kártyát a gyártónak, az meg idő, mire visszaér.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dethroner
veterán
válasz 313313 #16141 üzenetére
Ha úgy veszed a terméket hogy arra a magyar kereskedő 1 év garit vállal és a többit azt a gyártó adja pl regisztráció után akkor igen. Ám ha a gyártó eleve 2,3 vagy még több évet vállal, akkor azt a kereskedőnek tovább kell adnia a fogyasztónak, nem nyelheti be. Valamint ha a termékhez kapott garanciapapíron is több mint egy év szerepel (vga esetében leginkább 3 év), akkor a bolt ahol vásárolva lett felel a teljes garancia idő alatt a termékért, tehát akár 3 évvel a vásárlás után is köteles úgy kezelni a terméket mintha pár napja vásárolták volna. Semmi köze a vásárlónak a gyártó céghez, a vevő a terméket eladó bolttal áll szerződéses viszonyban, minden esetben a bolt kötelessége a garancia rendezése és törekednie kell a 15 napon belüli ügyintézésre. Jelen esetben be kell menni az iponhoz és megkérni őket mutassák meg, mit tettek azért hogy a termék 15 napon belül visszakerüljön a vevőhöz? Ha pl 1 héttel az átvetél után küldte el a szervizbe, már nem tett eleget ennek a 15 napos kötelezettségnek.
Én is végigcsináltam a saját harcomat az iponékkal, nem egy abszolút korrekt cég, jók az áraik és nagy a választék, de ha a gari ügyintézés nem az ő szájízük szerint alakul, akkor próbálnak keresztbe tenni, és az alkalmazottak is cinikus, bunkó stílust vesznek fel. Persze sok embert ez el is tántorít az erőteljes és határozott fellépés ellen és akkor már ők nyertek.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz lowzor #16142 üzenetére
Mi az hogy nem tehetsz semmit? Milyen gyártóé a vga? Mennyi gariidőt adott rá az ipon? A gari feltételek között találsz olyat hogy a vásárlástól számított 1 év leteltével mehetsz a picsába? Szerintem nincs ilyen, így ugyanazok a jogok illetnek meg, mintha 4 napja vetted volna.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
313313
addikt
válasz dethroner #16144 üzenetére
Mutass jogszabályt, ami rendelkezik a 2. 3. évi garanciáról, ill az eladó kötelezettségeiről.
16143: Cég átvette garira, nem küldte el, intézi, majd visszakapja, ha kész.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz 313313 #16146 üzenetére
Arrol azert ne feledkezzunk meg, hogy az 1 (teljeskoru)+2 ev (gyarto feltetelei szerint korlatozott jotallast a hazai szamtechboltok kb. 99%-a siman 3 ev garinak hivja (es a papirra is ezt irjak a nagyokosok), es a vevot "elfelejtik" tajekoztatni azon apro piciny kulonbsegekrol, melyek a +2 evben elternek attol, amit a jogszabaly kotelezo jotallas cimen eloir az elso evben.
-
dethroner
veterán
válasz 313313 #16146 üzenetére
Mit mutassak? Aki vásárolt már az ipontól, az a számlán kap tájékoztatást arról, milyen időtartamra garantálja a termék kifogástalan működését. Nincs semmi plusz kikötés, semmi olyan hogy 1év teljes körű+2év alkatrész vagy ilyesmi.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
313313
addikt
Nem csak számítástechnikában, hanem máshol is így megy sajnos... Legalábbis a hirdetésekben, aztán garancia papíron már lehet fel van tüntetve, hogy 1+x év, de nagyon részletezve a x év saját/gyártói gari sehol sincs...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
félisten
Üdv!
Érhet valami hátrány, ha az aprón vásárolt cucc garipapírja közvetlenül a nagykerhez szól?
Gariztatáskor van ennek jelentősége? Azon kívül, hogy közvetlenül a nagykerhez kell mennem..."Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- lezso6: Miért veszünk SUV-okat?
- Yettel topik
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...