- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Van egy 1 éves pendrive-om, amit az előző helyett kaptam kb 2 év használat után, ami szintén megadta magát, semmi sem ismeri fel, szóval tuti csere. Tescóban vettem. Ha nincs készleten ugyanilyen (pontos típus, 16 gb, usb 3.0), akkor kötelezhetnek levásárlásra, vagy visszakaphatom a pénzemet? 7000 Ft volt, ennyiért meg már kettő ilyet is tudnék venni, ha normális helyről nézném.
Köszi!
-
Ryder1
senior tag
válasz Titmouse09 #15444 üzenetére
Kizárt dolog, hogy normális helyen ilyet megcsináljanak. Egyébként meg fél perc rákeresni akárminek az árára, hidd el, számla nélkül is tudja az illető.
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Kicsit furcsa helyzet állt elő. Rendeltem egy ilyet, amire az oldal szerint 24 hónap gyártói garanciát adnak. Pickpack pontra rendeltem, elvileg holnap érkezik, de a bolti garijegyet már megküldték emailben 5 évről. Ilyenkor mi van? Két év gyártóin felül még vállal hármat a bolt, vagy csak elírhatták? Ha elírták, akkor tartaniuk kéne magukat hozzá, mondjuk a 4. évben, vagy simán ráfogják majd, hogy 2 év volt csak rá?
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Deichmannban vettem egy 15 ezres Adidas cipőt még április végén, tehát még nincs fél éves sem, de kezd szétszakadni. Látszik rajta, hogy simán szakadna tovább is. Van értelme szerintetek bevinni, hátha kicserélik/levásárolhatom, vagy esélyes, hogy inkább javítani küldik? Csak mert megragasztani én is meg tudnám, és ha ilyen hibával szinte 100%, hogy javítják, akkor felesleges bevinnem.
Egyébként utcai cipőnek volt használva, nem futottam/fociztam, stb benne.Köszi.
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Deichmannból rendeltem egy cipőt, de kényelmetlen volt, így el szerettem volna állni a vásárlástól az egyik üzletben. A kérést megtagadták, mert egy napig hordva volt és így már nem tudják kirakni a polcra. Semmi sérülés nem volt rajta, csak kicsit poros volt a talpán a barázdák között. A visszaáru nyilatkozaton is írják, hogy csak nem hordott cipőt vesznek vissza.
Jól van ez így? Hogy lehet kipróbálni, ha még egy napi használat után sem veszik vissza? Lehet csak én tudom rosszul, de 14 napig vissza kell, hogy vegyék, nem? Megérteném, hogy szakadt cipőt nem vesznek vissza, de így... -
Ryder1
senior tag
válasz Lackooo84 #16893 üzenetére
Tehát akkor cipőre semmi értelme a 14 napos elállásnak, mert ki sem probalhatod, csak nézegetheted? Azért ez így elég érdekes szerintem. Nem pont azért van az elállás, hogy meggyőződhess róla, hogy megfelelo-e a termék? Egy cipőnél ez pedig csak a használattól derül ki.
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Emagról rendeltem egy újracsomagolt műszaki cikket. Rendelés idején az új ára 27.900 Ft, az újracsomagolt ára 23.900 Ft volt. Ma hozták meg, csak éppen nem azt a típust, hanem egy teljesen másikat. Nyilván visszaküldöm, mert nem erre volt szükségem. Kérdés, hogy kérhetem-e, hogy olyan típust küldjenek, amilyet eredetileg rendeltem, ha jelenleg nincs nekik készleten belőle újracsomagolt, csak új és az is 33.900 Ft-ért.
Jól sejtem, hogy ott bukhat el a dolog, hogy nem új terméket rendeltem, így nem lennének kötelesek nekem újat adni, ha újracsomagoltért fizettem?Köszi!
-
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem egy multi cég dolgozói webshopjából 03.11-én este, Paypallel kifizettem, még aznap este jött a visszaigazolás a webshoptól, hogy megkapták a pénzt. Számlámon egyébként 03.13-án terhelték az összeget.
Azt írták, hogy 7 munkanapon belül megkapom (Németországból jönne).
Ugye ma lenne a 7. munkanap, ha a magyar munkaszüneti napokat nem számolom és még arról sem kaptam visszajelzést, hogy egyáltalán feladták volna.
Tegnap már írtam a webshop email címére, semmi válasz, telefonos elérhetőség meg nincs.
Várjak még szerintetek, vagy nyissak paypal ügyet, hátha arra hamarabb reagálnak? Pénzt nem akarom visszakérni, mert nyilván nem csesznek át, csak jó lenne már tudni, hogy mikor szállítanak. -
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Ha rendeltem egy terméket, de nem azt küldték, csak egy hasonlót, akkor jól sejtem, hogy a visszaküldés díját meg kell, hogy térítsék és a megfelelő termék szállításáért már nem kérhetnek újra pénzt?