- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Magisk
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
Szerződés megkötése kötelezettségeket keletkeztet. Az, hogy neked félrerakták a megvásárolandó terméket, még nem kötelez téged arra, hogy meg is vásárold. Egy webshop-ban megvásárolt termékre vonatkozóan viszont igen. Nem véletlen kell beikszelgetni a végén hogy a vásárlási feltételeket elfogadod, bla-bla...
Szóval bementél a boltba, megnézhetted volna a terméket, gondolom ki is próbálhattad volna, de nem tetted. Ráadásul feltehetően bizonyítani sem tudod, hogy Te "megrendelted", mert nem is rendelted, csak a készleten lévőt félrerakták neked... Szóval ezen lehet jogászkodni, de ez nem szerződés.asdf_: Ja, viszont azt sem tudjuk hogy ez a szó elhangzott-e, hogy megrendelném, és nem-e az volt a válasz hogy "telefonon nem tudunk megrendelést felvenni, de félrerakjuk Önnek"...
Sőt, azt sem tudjuk hogy az említett boltban van-e "szervezett távértékesítési rendszer", és így meg pláne luk...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
gg72
veterán
Kösz a bíztató és kevésbé bíztató hsz.eket, majd jelentkezem a fejleményekkel.
-
Attix82
őstag
Ha nem küldtek hivatalos megrendelőt, akkor nem számít távollévők közötti szerződéskötésnek. Ők csak jelezték, hogy van raktáron ha gondolod átveheted.....van egy olyan dolog, is , hogy ha megrendeled , akkor köteles vagy kifizetni, nah erre ők nem köteleztek, vagyis ha nem veszed át , akkor se pamponghatnak, hogy hát de megrendelted.
-
jengab
tag
válasz LuckyL #17089 üzenetére
Sziasztok!
Pontosan az történt, amiről a vita folyt. Jött egy e-mail (1 hónap után), hogy nem lehet javítani, és cserélni sem a RAM-ot, ezért vagy levásárolhatom az árát, vagy visszaadják pénzben. Viszont tekintettel a RAM árak emelkedésére (kb. kétszer annyiba kerül most ugyanaz, mint akkor) én ezzel nem járnék túl jól. Megnéztem az oldalon, ugyanilyen RAM kapható most is, persze nem azon az áron. Tudok esetleg ezzel valamit tenni, vagy inkább fogadjam el a visszafizetést? Őszintén nem egészen értem, hogy egy RAM miért nem cserélhető, ha van ma is készleten pontosan ugyanolyan típusú. Gyanítom, hogy itt inkább a nem akarjuk cserélni nyerhet teret, mert akkor azt a kárt ők szenvednék el, ami így rám hárul. Mellesleg a gyártó (Kingston) nem ad nekik ilyenkor ingyen, és bérmetve egy csere RAM-ot? Vagy esetleg pont az a probléma, hogy ami az oldalon kint van már csak megmaradt készlet, de a gyár már nem küld újat?
-
Topikgazda
válasz jengab #17105 üzenetére
A bolt nincs kapcsolatban a gyártóval, csak a nagykerrel. Ha a nagyker nem küldött csereterméket a boltnak, hanem csak jóváírt, akkor ahogy előttem is írták, nagyon jófejnek kellene lennie a boltnak, hogy benyeljen egy ekkora különbözetet. Sajnos ez azon ritka esetek egyike, ahol a vásárló rosszul jár a pénzvisszafizetéssel.
-
ACE-
addikt
válasz Superhun #17107 üzenetére
Kénytelen benyelni! Ha nem tetszik neki, jártassa a száját a nagykerben... Nem szabad hagyni ezt... Én tuti hogy minden helyen bepanaszolnám őket... bár nem tudom melyik cégről van szó, lehet azt tudni? (akivel történt azt kérdezem)
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
asdf_
veterán
En hajlamos vagyok azt gondolni, hogy nem a Kingston es nem a kisker, de valaki a lancban benyelte a dolgot. En rakerdeznek a Kingstonnal, hogy hogyan volt ennel a gyari szamu termeknel a csere, ok mit adtak annak, aki leadta, egyetlen problema lesz, hogy mivel a Kingston ramokon 2D vonalkodban van rajta a gyari szam, a 2D vonalkodolvaso meg bazidraga, jellemzoen vagy felulmatricazzak/plusz matricat tesznek ra valahol az ertekesites elott, vagy esetleg nem is hasznaljak a gyari szamot. Nagyon sanszosnak latom, hogy neked nem lesz meg a teljes gyari szamod, vagy nem a gyartoi gyari szamod van a termekhez, igy sajna ez az ut nem lesz jarhato.
Egyebirant pedig ha korrekten adtak el a ramot, akkor 1 ev kotelezo + x ev gyartoi garral adtak el, a plusz evben pedig hiaba van az, hogy A, B es C helyrol szarmazoan is cikkszamazonos termeket tud a bolt arulni, es meg akar keszleten is van, ha a meghibasodott termek a Z helyrol van, ahonnan nem cseretermeket kapott a bolt, hanem jovairast, akkor szerintem nincs gond azzal, ha a bolt is jovairast ad. Mivel az egy ev kotelezobol kicsusztunk -ha javitas, csere, penz vissza sorrend mar nem koti az elado kezet (bar egy probat megerne, hogy a hatosag mikepp gondolja azt, ha az elso evben, gyari szammal lekovethetoen a boltnak visszateritest adtak igy o is visszateritest ad, mikozben mas forrasbol be tudja szerezni a termeket, hogy ezt mennyire talaljak jogszerunek. Mindket oldal mellett (cserelnie kell es bukjon rajta/neki is penzt adtak vissza, o is penzt adjon vissza) vannak ervek.
Plusz egy idezet a Kingston oldalarol (bar itt most nem jatszik, mert elvileg meg forgalmazott cikkrol van szo):
If Kingston is unable to repair or replace the product, it will refund or credit the lesser of either the current value of the product at the time the warranty claim is made or the purchase price.
-
őstag
Nem szenved kárt a vásárló, mert visszakapja a vásárlása ellenértékét
Annak hogy a termék közben drágább lett, jogilag semmi jelentőségeA "He?" re pedig annyit tudok reagálni, hogy örülök hogy iylen jó a mobilnet lefedettség és tudsz írni a traktorból is
cryptot minden termékemért elfogadom
-
jengab
tag
Idő közben megkaptam a pénzt, így gondolom már utólag nem tudok reklamálni. De ezek szerint a Kingston is vagy a vételi árat, vagy a mostani árat adja vissza, amelyik alacsonyabb. Mondjuk ez se túl szimpatikus. Geilről hallottam már szintén garanciás ügyintézést. Ott az élettartam garinak hála még a számla se kellett róla. Szó nélkül cserélték azonnal újra helyben bevizsgálás után. Szimpatikusabb ügyintézés. Minden esetre most az új RAMokat másik boltban, másik márkából vettem. Remélem ezzel már nem lesz ilyen garanciális gond. Vagy ha mégis legalább valami normális módon cserélik.
Egyébként megnézem a számot, ami a számlán van, és rákérdezek a Kingstontól, hogy járt-e náluk, és mi volt a verdict. Még ha nem is tudok semmit kezdeni vele legalább megtudom, hogy becsaptak-e. Bár gyanítom, hogy a számlán csak az olvasható (nem vonalkódos) szám van, a másikhoz ugye meg már nincs hozzáférésem.
-
mongoose312
csendes tag
Sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy adott volt nálam 30 db használt winyó amit Én magam teszteltem és mindegyik hibátlan volt. Eladtam őket garanciát nem vállalva rájuk. Az egyik vevő aki nagyobb mennyiséget vett most fenyeget, hogy jogi útra tereli a dolgokat mert nála a vásárolt termékek 33% nem jó. A többi hibátlan, más vevők nem reklamáltak. A vevő megkérte, hogy szállítsuk el neki B pontra ahol ő megnézte, átvette és kifizette atermékeket majd most 3-4 hét után jelez, hogy van amelyik rossz. Azt kéri, hogy a 7 darab álltala hibásnak vélt termékek vételárának a kb 80-85%-át fizessem vissza különben jogi útra tereli a dolgokat. Mi iyenkor a teendőm ? Minden képen bukok ezzel a dologgal ? -
ACE-
addikt
válasz mongoose312 #17118 üzenetére
Garanciát vállaltál rá? Magánszemélyként adtad tovább? Akkor ennyi, terelje jogi útra, megtekintette, megvette, a hiba nála jelentkezett, Te nem tehetsz róla.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
mongoose312
csendes tag
Igen, magánszemélyként adtam el neki, Facebookon beszéltük le az adás-vételt. Elvittem neki, megnézte majd kifizette és csak most az átvételt követő 4.hét végén írt, hogy rossz és fizessek. Papír (adásvétel, garancia levél) a fb-os beszélgetésen kívül nincsen, hogy köztünk adás vétel történt. Ma rám írt fenyegető hangnemben, majd hosszas beszélgetés után ajánlottam neki a cserét amit nem hajlandó elfogadni. Minden áron pénzt akar tőlem. Ötlet ? Bárki, akit egy kicsit is ért a témához, szívesen veszem a hozzászólását. Köszönöm
-
asdf_
veterán
válasz mongoose312 #17120 üzenetére
En elo korben azzal kezdenem, hogy meggyozodom arrol, hogy valoban rossz. Feltetelezem, hogy az eladas soran a vevo kapott SMART allapotot tartalmazo kepeket, melyen latszik az adott hdd serialja. Ennek a parjat varnam tole elso kanyarban. Akkor kiderul, hogy csak a szaja jar, vagy tenyleg van valami problema.
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz mongoose312 #17120 üzenetére
ha nem hangzott el sehol, hogy adsz rá garanciát, akkor semmi sem kötelez, hogy visszaadd a pénzt. Ha a többi nem ment tönkre, akkor lehet nála volt valami gebasz, ami tönkretette a vinyókat, mert az azért elég furi hogy az összes egyszerre tönkrement... Mondd neki hogy nem úgy ítéled meg, hogy a vinyókban volt a hiba, mivel ennek nagyon kicsi az esélye, hogy az összes tönkremegy egyszerre, ezért ha gondolja, akkor terelje jogi útra...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
asdf_
veterán
válasz mongoose312 #17123 üzenetére
Az mondjuk igy nem tul elorelato, en mar csak a sajat magam vegelme erdekeben csinaltam volna ilyen screenshotokat. Az eladott hdd-k gyari szama megvan legalabb, vagy csak atadtal x darabot?
-
mongoose312
csendes tag
Én használtan vettem őket garancia nélkül. Nem jegyeztem fel róluk semmilyen adatot. A használt terméket megveszem, tesztelem és ha kapok rá garit akkor vállalok rá ha Én sem kapok akkor nem. Tovább kínálom egy kis haszonnal a terméket. Itt voltak nálam, hibátlanok voltak, a többivel a mai napig semmi baj. Amúgy egyedül Ő vette szerverbe a winyókat ami lehetséges, hogy nem túl célszerű. Tudta mit vesz, átnézte őket kézben.
- Személyes átvétel történt, látott, tudhatja, hogy nem áll szándékomban becstelennek lenni.
- 4 hétre az adás vételt követően írt
- Érdekes még számomra az, hogy ő tesztelte a saját gépén őket, hibásnak jelezte mégis beépítette a szerverbe a rosszakat is
- felajánlottam, hogy pénz helyett igyekszem másik 7 ugyan olyan számú vinyót venni és CSERÉLEM őket ha oda adja a rosszat, de persze nem akarja a rosszakat oda adni mert az neki leállással járna ami plusz költség számár. Csak és kizárólag mindig a pénz felé terelődik vissza a téma.
Előhozakodot azzal, hogy nem akarom a szavatosági jogait érvényesíteni. Nem garancia, ez fontos, hanem szavatosági jogait. De szerintem a csere is ez lenne ... jog érvényesítés. -
bullseye
addikt
válasz mongoose312 #17125 üzenetére
Szóval rosszak, de azért mennek a szerverben?
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
asdf_
veterán
Nekem mondjuk azert eleg magas, hogy eladsz x darab valamit, amirol gyakorilatilag semmilyen adatot nem tudsz. Se az eladaskori allapotat, se a gyari szamat. Most erted, veszek toled 10 hdd-t, aztan egyre azt mondom, hogy hello, ez rossz, visszamegyek reklamalni egy total masik hdd-vel, te meg kicsereled nekem, vagy hogy? Mert meg ha rajtam maradt regi gep hdd-jet eladom valakinek egyszeri alkalommal, akkor meg esetleg (de csak nagyon esetleg ertem), hogy ilyen erdekes modon tortenik az eladas, de bakker, te bizniszelsz vele, mar csak amiatt is kene rendelkezni ezekkel, hogy a sajat segged tudd vedeni. Darabra mint a teglat, vagy hogy gondoltad ezt?
[ Szerkesztve ]
-
psg5
veterán
Sziasztok szakik!
Van jogszabály arra vonatkozóan, hogy webáruházban vásárolt termék esetében a kiszállításkor addig nem köteles átvenni/kifizetni a vásárló a terméket ameddig azt ki nem bontotta és meg nem bizonyosodott arról, hogy azt kapta amit rendelt és sértetlenül? Esetleg az ellenkezőjére jogszabály?
Most már ismerősi körben is nem az első, hogy sérült a termék vagy nem azt kapta és a futárnak amikor feltesszük, hogy kibontjuk azt mondja, addig nem lehet ameddig ki nincs fizetve, maximum jegyzőkönyvet vesz fel utána ha gond van, aztán majd lehet írogatni...
Azt értem, hogy a futárokat köti a saját szerződésük, na de jogszabály ezt behatárolja-e? Amit idáig nézegettem akár a 45/2014-is, nem szól róla, hogy ne lehetne kibontani fizetés előtt, de arról sem hogy ki lehet...
Esetleg ezt teljesen más jogszabályok mentén (valamilyen fuvarozási jog körül) kellene keresni?
Mert gondolom szerződésben az eladóval vagyok nem a futárszolgálattal, kvázi semmi nem köt a futárhoz és őt se semmi hozzámF.K.T.
-
sinick
senior tag
Szia!
Egy futárszolgálattal leveleztem erről kb. 2 éve. Akkor nem volt és - szerintem - azóta sincs. Viszont, ha a kereskedő úgy is szerződhet a futárszolgálattal, hogy legyen, akkor van. Azt hiszem, hogy ezt "tételes átadás"-nak hívják (?).
Olvasnivaló: Tippek-trükkök: Így vegyünk át webshopos csomagot
Peres eset: Aki perre ment az Extreme Digitallal (És ez szépen az előzőben ajánlott csomag bontáskor alkalmazott videófelvétel készítést - mint bizonyító erőt - rombadönti. Bár - ha jól olvasom - itt azon bukott meg a mutatvány, hogy a Royal Sprint-nél volt tételes átadás, amit a futár automatán beikszelt, emberünk meg "ész nélkül" aláírta, azaz "csomagot bonthatott" és "termékállapot sértetlen". A bizonyító erő egyedül az "okirat"... átadási fecni, esetleg futár jegyzőkönyv.).
-
Puma K
veterán
Helló!
Nem tudom jó helyre írom-e de akadt egy problémánk az UPC-vel.
2015. decemberében lett vásárolva egy telefon és SIM kártya előfizetés. Az egyszeri telefonkészülék árát, ami 14990Ft a helyszínen kifizettük (papír is van róla). A rendszerük kifizetetlennek érzékelte és folyamatosan tartozásként jelent meg náluk. Mindez márciusban derült ki, hogy a rendszerükben valami hiba van és akkor elvileg megoldották szerintük és rendbe tették a számlát. Tartozást akkor nem mutatott.
Most 2017. májusában egy másik készüléket szerettünk volna szintén SIM kártyával előfizetésben vásárolni, de az UPC rendszere ismét tartozást jelzett, ami valószínűsíthető a fent említett korábbi összeg.
Az ügy félszolgálatos nő nagyon készséges és segítőkész volt, de semmilyen telefonos illetve helyi segítséggel nem tudta megoldani ezt a helyzetet, mivel a rendszer nem engedte tovább lépni a fennemlített tartozás miatt.
Nagyon felháborítónak tartom, hogy ilyenkor szembesüljek azzal amit már több mint egy éve megoldottnak gondoltam és megakadályoztak abban, hogy egy újabb előfizetést vásárolhassak.
Ott akkor említett az ügyfél szolgálatos nő egy 2000Ft-os nevetséges kompenzációt amit ebben a helyzetben keveslek.
Mit javasoltok ebben a helyzetben?
Jelenleg annyiban maradtunk, hogy ezt a problémát a holnapi napig próbálják rendezni és visszahívást ígértek.
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
phoenix64
őstag
Sziasztok. Jol tudom, hogy online vasarlas eseten ok nelkul vissza vihetem 14 napon belul? Ocsem rendelt online egy procit, amit elore fizetett utalassal, viszont szemelyesen vette at a pesti telep helyen. Ha o meggondolta magat h nem keri megsem akk vissza viheti ok nelkul, ugye?
Koszi, Phx.
-
Puma K
veterán
válasz optikus #17135 üzenetére
Kötni kötnének, csak a rendszerük jelez hibásan egy nem létező tartozást, amit anno 1 éve szerintük megoldottak.
Ez az egész a gyakorlatban meg ott akad meg, hogy nem tudja becsipogtatni a gépen a leendő telefonomat és SIM kártyámat a kislány az üzletben, mert a gép egy adott résznél nem lép tovább a hibásan jelzett tartozás miatt.
Papírok anno és most is vannak arról, hogy minden ki van fizetve időben és rendszeresen.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
X Factor
addikt
Sziasztok,
Ötletekre, véleményekre lennék kiváncsi.
Vettem múlt héten egy LG34UC79G monitort, Edigital-ban 0%-ra.
Otthon derült ki, h. menüben engedélyezve a DP1.2-et majd 144hz-et beállÍtva, 1-2mp-enként eldobja a képet.
Oh, mondom biztos szar a gyári kábel, van ilyen, jártunk mi is így már 4k kijelzőkkel.
Hazavittem vagy 5db másikat, mind 2 méteres vagy az alatti, ezekkel se volt hajlandó 100hz fölött műkődni.
Ekkor már gyanús volt, szeretem egy dedikáltan DP1.2 delock kábelt. Ezzel se javult a helyzet.
FelhÍvtam LG-t telefonon, rendesek voltak, 3-szor végigzongorázta velem a srác az OSD-t, mire a végén megérette, h. otthonosan mozgok ilyen környezetben, tudom h. más lesz a probléma. Mondta, h. keressem fel a budapesti márkaszervÍzt papírokkal, ott majd segítenek.
Ma elmentem 6-7 kábellel, monitort nem vittem, mert elég nehéz hurcibálni, illetve ha ott akarják tartani hetekre, akkor most nincs semmi más otthon.
Vázoltam a szituációt, bár ehhez 3 embert kellett kihÍvni, mire valaki nagyjából dekódolta, h. mi is a probléma. A konkluzió az volt, h. hiába is viszem be, nem tudják ugye kivizsgálni, hisz se amd kártyjájuk, nem hogy Freesync-ben 144hz-en teszteljenek. Mire mondottam, h. én ezt megértem és sajnálom, csak h. nem az én problémám. Mert, h. én vettem egy terméket és nem megy a specifikációknak megfelelően.
Felvették az adatokat, lediktáltam a gép konfigot s/n-t. Mondták, h. a gyárral!? vagy nyilván vmi felsőbb hatalommal felveszik a kapcsolatot és majd értesÍtenek.
Make things work
-
őstag
Sziasztok!
Egy iphone telefonról lenne szó, érvényes jótállással a vodafonenál.
A telefon tűzforróra melegszik, 1-2 óra alatt lemerül.
A garanciális javítást elutasították arra hivatkozva, hogy a kijelzőn van egy apró sérülés, amit mechanikai behatás okozott, és szerintük ez okozza az akkumulátor hibát.
Szerintem a két dolognak semmi köze egymáshoz, a kijelző is tökéletesen működik.Szerintetek van értelme ilyen esetben a békéltető testülethez fordulni?
Szerencsére biztosítás is van a telefonra, de ott sajnos van önrész is, ezért jobban örülnék ha jótállás keretében cserélnének (iphone-t nem szoktak javítani jótállás esetén).Előre is köszi, ha valakinek volt már hasonló esete és leírná.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Hunter2
addikt
Van egy sztorim és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
A napokban a Leister meleg levegős páka egyszer csak nem fújt többet meleg levegőt, kiderült hogy a fűtő betét feladta, Na mondom sebaj rendelek másikat, meg is rendeltem postával mindennel együtt Br. 14000Ft.
Beszereltem működik , boldogság. Kb két használat után megint hideg levegőt fúj. Felhívom őket hogy nem fasza a betét hogyan tudom garanciáztatni? erre azt mondj a csaj a vonal másik végén hogy nem garanciás, na mondom az lehetetlen egyrészt egy hét sem telt el a vásárlástól és fizikailag sem sérült a cucc. Végül abban egyeztünk meg hogy vissza küldöm.
Oda is ért, hívom őket hogy mi van, erre azt mondj az ember hogy ja ez tényleg nem jó de biztos az én készülékem rontotta el mert ezek SOHA!! nem romlanak el. meg egyébként sem vállalnak garanciát!!
Kérdem tőle hogy és akkor mi van ha gyárilag nem jó a betét , erre azt mondja hogy ilyen nincs.
Szóval a kérdésem a következő? Szerintetek mennyire lehetséges az hogy valaki Magyarországon árul cégként számlával egy ÚJ! terméket és semmilyen garanciát nem vállal rá? -
asdf_
veterán
válasz Hunter2 #17141 üzenetére
PTK.
XXIV. Fejezet
Hibás teljesítés
1. A hibás teljesítés általános szabályai6:157. § [Hibás teljesítés]
(1) A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.
6:158. § [Hibás teljesítési vélelem]
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Magyarul telefonos suketeles helyett -birosag elott megallo szakvelemennyel- bizonyitaniuk kell, hogy az altalad jelzett hiba nem gyartasi hiba, hanem te vagy a keszuleked okozta.
A megoldas annyi lehet, hogy te beviszed a keszulekedet, belepattintotok egy uj betetet, legkisebb homersekletre allitod, majd legmagasabbra, ha a ket fujt levego kozott homersekletelteres van (= a termosztat mukodik, tehat nem a keszuleked egette szet a futobetetet), akkor ott igen sanszosan a futobetettel lesz zur.
[ Szerkesztve ]
-
zsolti1902
tag
Sziasztok.
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Az IPON-nál vásárolt MSI RX480 8GB videokártyám szervizben van, ők beszállítójukhoz küldték tovább bevizsgálásra.
Az írták, ha nem javítható akkor cserélik.
Azóta az MSI RX480 8GB már nem kapható, az RX580 váltotta fel.Az a kérdésem, hogy ilyenkor az MSI küld egy másik kártyát vagy az IPOn beszállítója ajánlja fel hogy ha van az ő készletükön más márkájú RX480, abból választhatok?
Anno azért vettem MSI-t mert a 480-asok között a legjobb hűtéssel rendelkezett, ez volt az egyik fő szempont a választásomba és drágább is volt, mint a többi 480-as!
Köszönöm a segítséget!
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
bullseye
addikt
válasz zsolti1902 #17143 üzenetére
Ha nem ugyanolyan modellre cserélik, nem vagy köteles elfogadni. Akkor visszaadják a pénzt és kész. (Ezért kulturáltabb helyeken olyan csereccuccot adnak, ami neked is megéri*)
*kivéve, ha közben drágább lett, mert akkor inkább a pénzt szokták, RAM/SSD ügyekben előfordul.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
X Factor
addikt
válasz zsolti1902 #17143 üzenetére
Elvileg, ha nem tudnak pontosan olyan terméket adni neked, mint ami a számlán szerepel, akkor a számlán szereplő vételár lesz a meghatározó.
Ők nyilván, majd megpróbálnak egy raktáron lévőt az emberre rásózni, de szvsz nem köteles az ember elfogadni, mert jogszabály szerint nem az illeti.
Persze ettől még ez lehet egy win-win szitu. De ha te anno azért vettél olyan kártyát mert az olyan amilyen, akkor miért kéne kevesebbel beérned?
Make things work
-
zsolti1902
tag
válasz X Factor #17145 üzenetére
Tehát magyarul itt a "beszállítóval" állok "jogviszonyban". Nem az MSI-vel.
Ezért az MSI nem fog olyat tenni, hogy nincs már olyan 480-asuk ezért ad nekem egy 580-ast!? Jól gondolom?[ Szerkesztve ]
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
Attix82
őstag
válasz zsolti1902 #17146 üzenetére
Nem fog adni. Max a pénz jár vissza.
-
asdf_
veterán
válasz zsolti1902 #17143 üzenetére
Szerintem az is benne van a tortenetben, hogy visszakaphatod javitva/visszakaphatsz egy javitottat.
-
zsolti1902
tag
Az OK, hogy megkapom az enyémet javítva, dehogy más javítottját kapjam meg az nem hiszem hogy jogszerű lenne.
[ Szerkesztve ]
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
asdf_
veterán
válasz zsolti1902 #17149 üzenetére
A masodik evben szerinem siman megteszik, mint barmelyik mas gyarto, mas kerdes, hogy mivel mindossze ennyit bir kinyogni az msi weboldala a garancialis feltetelekrol, nem leszunk okosabbak:
Attention: Remarks Of Product Warranty Term
The warranty term differs from one region to another. If you would like to verify the warranty term of the product bought, please kindly contact our local offices.
A nagy kerdes, hogy mikor vetted a cumot, es hogy a bolt, ahol vetted, "elfelejtett"-e tajekoztatni a 2 ev gari es az 1+1 ev gari kozotti kulonbsegrol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care