- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz branyi #16050 üzenetére
Ha az elso cucc az elso evben hibasodott meg es akkor csereltek ki, akkor a cserelt telefon 1+1 ev garival indul a csere napjatol.
Visszaolvastam: a masodik evben kampult meg. A Telenor topikban Telenor dolgozo azt irta, hogy amit ok cserelnek, annak fullra ujraindul a garija, tehat szerintem jo leszel, de a tuti kedveert a Telenornal adnam le, mit lehet tudni.
En adtam le meg vettem fel -masnak- Edigitalos Sony telefont masfeledik evben, csereltek, de a gari nem indult ujra, az eredeti keszulek maradekjat kapta meg a cseredarab.[ Szerkesztve ]
-
Knoxy
csendes tag
Tisztelt Fórumozók!
Egy kis jogi segítséget szeretnék kérni garanciális ügyintézéssel kapcsolatban.
A probléma az, hogy adott egy garanciális vga, ami meghibásodott. Hibásodás után visszakerült az eladó céghez. Ők először megpróbálták ilyen, olyan egyéb típusra cserélni, mert amit bevittem, nem javítható és nem tudják ugyanazt a típust szolgáltatni részemre készlethiány miatt. Na most a kártya 1 éven belül romlott el és került a szervízhez, ilyenkor mit tehetek? Lassan két hete adtam be a kártyát, és ma közölték hogy kb jó egy hónapot kellene várnom még legalább a javításra, vagy cserére. Mondtam, hogy ez túl sok idő, kérem vissza a pénzt, de ettől a lehetőségtől teljesen elzárkóztak. Mondtam akkor szeretném levásárolni a vételárat, ez sem lehetséges. Amiket ajánlottak nem akarom elfogadni, ilyenkor most mi van? Visszakérhetem a pénzt vagy sem? Remélem nem vagyok köteles 6 hetet várni a cserekártyára, főleg úgy, hogy egy éven belül van még a gari.Köszönet midnenkinek aki válaszol
[ Szerkesztve ]
Ártatlan vagyok... by Foxy Knoxy
-
lowzor
veterán
Hali!
Samsung Galaxy Note 3 telefonomat alkatrészhiány miatt nem tudták javítani, ezért kaptam helyette egy csereutalványt. Ezt bevittem a telekomhoz (ott lett vásárolva), persze nem értettek hozzá semmit, azt mondták hogy felhívják a felettesüket és megkérdezik, hogy mit csináljanak és engem legkésőbb máig felhívnak. Természetesen nem hívtak fel...
Az lenne a kérdésem, hogy mit adhatnak? Ez a típus már rég kifutott, ezért típus azonos csere gondolom nem lehet. A kínálatukban ami a Note 3-hoz hasonló tudású, az drágább, mint annak a vételára volt. 146k-ér lett véve, legalább ennyiért kéne adniuk valami mást, nem? Vagy a pénzt vissza. -
Ryder1
senior tag
Sziasztok!
Deichmannban vettem egy 15 ezres Adidas cipőt még április végén, tehát még nincs fél éves sem, de kezd szétszakadni. Látszik rajta, hogy simán szakadna tovább is. Van értelme szerintetek bevinni, hátha kicserélik/levásárolhatom, vagy esélyes, hogy inkább javítani küldik? Csak mert megragasztani én is meg tudnám, és ha ilyen hibával szinte 100%, hogy javítják, akkor felesleges bevinnem.
Egyébként utcai cipőnek volt használva, nem futottam/fociztam, stb benne.Köszi.
-
optikus
senior tag
en nem teljesen ertem, eloszor azt irod hogy nincs javitas meg csere mert mar kifutott utana meg azt hogy javitason es cseren van
mindegy. ahogy irtad 1 even belul vagy. ilyenkor a szerviz barmennyi ideig tarthat. sajnos ez a joxabaly, nincs ra megkotes hogy meddig. van egy olyan, hogy 14 napon belul torekedniuk kell. a torekedes kimerul abban hogy tovabbkuldtek gyartohoz. igy nem tehetsz mast varsz. nincs jogod masra, se arat visszakerni se levasarolni. majd ha visszajon, hogy nem javithato es csereljek ki es kiderul hogy nincs azonos tipus, akkor leszel jogosult az eredeti vetelarat visszakapni. ekkor viszont nincs cserebere mas tipusra, se levasaroltatas es hasonlok mert arra meg te nem vagy koteles, sot egybol irhatsz apanaszkonyvbe ha felmerul.
mivel 1 even belul vagy es ha jogos a szerviz igenyed akkor hosszabbodni fog az elso eves garid annyi idovel amennyit nem volt nalad (ennek idotartamat fel kell iratni a garipapirra). ha megis kicserelik akkor ujraindul az 1 eved a csere napjatol (erre is figyelj a papirozasnal).Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
válasz lowzor #16055 üzenetére
ezert nem visszuk szervizbe hanem oda ahol vettuk. lehet kicsit tovabb tart, de egymas kozt bunyozzak le ne a kedves vevo rohangaljon tanacstalanul.
huseges e vagy nem? elso evben vagy azon kivul vagy? vszinuleg kivul. akkor meg inkabb az elso pont szerint kellett volna cselekedni. az 1 even tuli garit ki adta? a telekom vagy a samu? aki adta azzal allasz jogi kapcsolatban igy annal kell kovetelodznod. az 1 even tuli gari feltetelei egesz masok mint az 1 even beluli, igazabol barmi lehet hisz onkent vallalt, el kell olvasnod a papirokat. az biztos hogy penzt nem fognak visszaadni, csere lesz valami mas tipusra. es meg akkor is orulhetsz mert az 1 even tulinal kb minden ajandek amit adnak..
Buy books not gear.
-
kisspepe
tag
válasz Ryder1 #16056 üzenetére
Szia!
Vidd vissza. Mivel szakadás, valószínűleg elküldik bevizsgálásra, de nem biztos. Javítani nem javíttatnak cipőt. Választhatsz másik cipőt, de a pénzt is visszakérheted ha nem akarsz másik cipőt venni.
Én pár cipőt már visszavittem, victory-t, pumát, stb. Amikor sorozatban másodszor vittem vissza a cipőt, akkor maga az eladó tanácsolta, hogy a pénzt kérjem vissza, mert a központban besokalnak, hogy ennyiszer cseréltetem.
-
lowzor
veterán
válasz optikus #16058 üzenetére
Miért ne küldeném szervizbe? Hülye lennék a Tréhez bevinni, hogy ott álljon 1 hónapig az üzletbe, mire elküldenék ugyanoda, ahova a Samsung Assistance-on keresztül küldöm én (TMX). Így meg 1 munkanap alatt javítják. Nem mindegy...
Egy éven kívül vagyok, persze. Pár nap volt még a gariból, mikor elküldtem javíttatni.
Miért lenne más a feltétel? A csereutalvánnyal a Samsung Magyar Zrt. megtéríti nekik a cseretelefon, vagy pénz visszafizetés árát. Az üzletnek kötelessége beváltania, úgy tudom. -
kisspepe
tag
válasz lowzor #16064 üzenetére
Az én esetem speciális. Mert hiába egy nagyobb több városban jelen lévő cég, nem hivatalos helyről szerezte be a telefont, így nem tud hova menni a csereutalvánnyal. Persze ezt csak most tudtam meg, mert én rendes Magyar gyári garis telefont kértem anno, és addig nem is volt vele gond, amíg nem adtak csereutalványt. Egyszer még alaplapot is cseréltek benne helyszínen.
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Srácok, tudnátok segíteni?
Voltam bent a Telekomnál beváltani a csereutalványt, de azt mondták, hogy mivel ilyen típust már nem tudnak adni (Galaxy Note 3), ezért a mai használt áráért adnának valamit, ami jelenleg 55 ezer Ft és hogy egy LG K4-et tudnának adni. Ez egyrészt sokkal gyengébb, mint a Note 3, másrészt nem is Samsung készülék. A csereutalványon egyértelműen rajta van, hogy hasonló rendeltetésű Samsung készüléket kell adniuk. A hasonló rendeltetésű nem azt jelenti, hogy hasonló tudásút? Mit lehet tenni? -
lowzor
veterán
Most néztem meg, hogy az LG K4-nek, amit adnának még a Note 3 55k-s használtpiaci árához sincs köze, mivel 42k-ér árulják kártyás csomagban...
-
optikus
senior tag
válasz lowzor #16061 üzenetére
majd rajossz.
ha az atvetel idopontja az 1 eves garin belul volt akkor az meg abba tartozik. ugy egyertelmu a dolog, cserekeszulek, ha nincs akkor vetelar vissza. ezen nincs mit cifrazni meg alkudozni. levasarlas, mas tipusura csere ajalngatasa eseten panaszkonyv.Buy books not gear.
-
lowzor
veterán
válasz optikus #16070 üzenetére
A Note 3-hoz hasonló tudású és értékű készüléket kéne kapnom, nem?
Nem egy ilyen LG K4-et, ami 42k-ba kerül és fényévekkel gyengébb készülék.
A csereutalványon is az van, hogy hasonló rendeltetésű Samsung készülékre cserélhetik, ami gondolom azt takarja, hogy a régihez hasonló tudású és csakis Samsung lehet.
Ha nem tudnak ilyet adni, akkor a vételárat vissza kell adniuk.
Nem csak átverni próbáltak szerinted?
Remélem, hogy ez tényleg nincs így, ahogy mondják.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Egy webáruház ezzel a szöveggel tájékoztat a vásárlástól való elállás résznél: A megrendelt termék visszajuttatásának költségeit a Vevő viseli, valamint elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak ez emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket.Jól tudom hogy ez nem igaz, és az elállás esetén a termék vásárlásakor felmerült szállítási költség is visszajár?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Attix82 #16073 üzenetére
A visszajuttatás az én saram, ez tiszta.
Vettem valamit, jött a termék futárral. Kifizettem a termék árát és a futár költséget is. Majd a vásárlástól elálltam, visszaküldtem. A vételár mellett vissza kellene kapnom a futár költségét is, nem?[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz dethroner #16076 üzenetére
Értelmezni kellene a szöveget...
"nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak ez emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket"
Emelt díjú. Ami azt jelenti, hogy az alap díj vissza jár.
Pl sima futár 1000FT. Ez visszajár.
De ha Express szállítást kérsz ami 2000Ft, akkor csak 1000Ft alapdíj jár vissza az EMELT rész már nem.Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
dethroner
veterán
válasz Biznisz Elek #16077 üzenetére
Értelmezve van a szöveg. Az alap MPL 990 Ft-os költséget fizettük. Ám most a visszaküldés után csak a termék árát utalták vissza.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz dethroner #16078 üzenetére
De amit a 7.1-s pontban írnak abban nincs semmi kivetni való. Ti most azon lovagoltatok, hogy ott hülyeséget írnak!! Pedig azzal semmi gond. A hatóságok abba nem tudnak bele kötni.
Az, hogy te az alap 990Ft-t nem kaptad vissza honnan kéne tudnom nekem vagy bárkinek itt a fórumon?!
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
lowzor
veterán
Tehát akkor egy Siemens A35-öt is adhatnának egy 150 ezres telefon helyett?
Mondjuk a mostani ajánlatuk sincs távol attól...
Samu azt mondta, hogy bármiben egyezünk meg, megtéríti a kereskedőnek. Tehát itt már csak a trén áll a dolog.Szerk:
Nem is hasonló rendeltetésűt ír az utalvány, hanem azonos rendeltetésűt.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz lowzor #16081 üzenetére
Rendes T-Pontban voltál, vagy viszonteladó?
Célszerű Telekom által üzemeltetett T-pontba bemenni, ha több van adott településen/vonzáskörzetben a legnagyobba.
Rajtad kívül egy embertől hallottam hasonlót, de neki a vételárat visszaadták...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dethroner
veterán
válasz lowzor #16081 üzenetére
Várj, ez a telefon rendelkezik érvényes jótállási jeggyel? Ha igen, ott szerepelni-e kell hogy meddig él a garancia és ki állja a garit. Ilyen esetben szerintem neked nem a samsunggal kéne tárgyalnod, hanem az eladóval. Nekem pár éve volt egy hibás vga-m, többször javították, egy esetben még a gondok elején cserélték is. De a csere darab is rossz volt, kifutott darab volt, nem lehetett azonosra cserélni. Nem tudtak mást tenni, vissza kellett adniuk az árát. Ami több volt, mint amennyibe egy hasonló tudású új vga került volna. Elvileg javítás, csere ugyanolyan típusra amit köteles vagy elfogadni, ha ezt nem tudják teljesíteni, akkor vételár vissza.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dreta
tag
Sziasztok!
Kérem a segítségeteket az alább leírt problémámmal kapcsolatban.
Kb. 3 hete vásároltam egy Vodafone Smart Platinum 7 típusú telefont, aminek a dobozán piktogrammal és szöveggel jelzik, hogy a készülék képes a Quick Charge 3.0-s gyorstöltésre.
Mivel gyárilag "csak" egy gyorstöltőt kaptam hozzá, és látva hogy az eustock.eu árul/hirdet egy Tronsmart WC1T megjelölésű töltőt, rendeltem egyet. A cég szlovákiából küldte a terméket a GLS segítségével. A dobozban a terméken kívül csak egy számla volt, jótállási jegy és használati útmutató nem.
A termék dobozán levő zsugorfólia meg volt bontva, amire ők ezt válaszolták: "A töltő dobozon lévő fóliát mi vágtuk fel, ellenőrizve a töltőt."
Na de a lényeg: a vodafone-nál kapott töltő remekül működik, 4%-ról 81%ra 70 perc alatt töltötte fel, ezzel nincs gond.
Amit pedig rendeltem Tronsmart WC1T Quick Charge 3.0-s töltőt, mindenhol azzal hirdetik, hogy egy 2750 mAh-s akksit 0%-ról 80%-ra 35 perc alatt tölti fel.
A telefonomban 3000 mAh-s akksi van, amibe 65 perc alatt 71%-ot sikerült töltenie, ami ugye meg sem közelíti a 35 perc alatt 80%-ot.
Ezt azonnal jeleztem nekik e-mailben és facebookon is, mivel más elérhetőségük nincs, amire ezt a választ írták e-mailben:"Kedves Szabolcs!
A mobil fel van készülve a QuickCharge 3.0 gyorstöltési szabványra, a dobozban lévő töltőfej azonban egy hagyományos darab, így a saját töltőjével nagyságrendileg 3 óra kellett neki, hogy teljesen feltöltsön.
forrás (itt linkelik a mobilarénás tesztet, ami nem mérvadó, hiszen nem igaz amit leírtak)
A termék ismertetőben ez áll:
Laboratóriumi környezetben elvégzett teszt során bebizonyosodott, hogy aQuickCharge 3.0 képes eszköz (2.750 mAh akkumulátorral) 0-80%-ra 35 perc alatt feltöltődik, amíg a hagyományos, 5V/1A töltőt használó modellek csak 12% töltöttséget vettek fel 30 perc alatt.
Tehát a valós életben egy ismeretlen minőségű akkumulátorral, és ismeretlen töltésvezérlővel ellátott eszköz esetén, ami az Ön által használt készülékben van ,hozzáadva a töltés során fellépő veszteséget is, az Ön által mért: 65 perc alatt 71% nem tűnik rossznak.
A töltő dobozon lévő fóliát mi vágtuk fel, ellenőrizve a töltőt.
Üdvözlettel: Zsolt
EU Stock
http://eustock.eu"És ami miatt írtam ide is segítséget kérvén, az az, hogy ez a kókler cég megpróbál hülyének nézni. Nem vagyok egy Edison, de rokkantként van elegendő időm bújni a szakirodalmakat.
Ezután még ezt írták facebook messengeren:
"Elállás esetén minden esetben szlovákiai címre kérjük vissza a terméket, azonban a termék ára, és a várható visszaküldés költsége miatt inkább magyarországi címet (a szerviz címét) adnánk meg:WayteQ Europe Kft.
Mészáros Balázs részére
Budapest
Gubacsi út 6.
1097"Mivel egy 3 ezer forintos töltőről van szó, aminek a kiszállításáért már fizettem 1 ezer forintot, így nem szeretnék semmiképp sem még többet költeni rá.
Mik a lehetőségeim velük szemben és mit tegyek, hogy kapjak tőlük egy normálisan működő töltőt? Kérem segítsetek! (Amúgy a cég jelen van a prohardver család fórumain eustock néven)
Köszönöm -
rayman2006
tag
Sziasztok.
Garanciális hibánál 3 napos cseré hétvége beleszámít?
Ha valamit pénteken veszek, meddig van jogom cserét kérni hiba esetén?[ Szerkesztve ]
-
dugo_
veterán
válasz rayman2006 #16086 üzenetére
3 munkanap. Ugyanakkor a három napon belüli cserekötelezettség csak a 10k feletti tartós fogyasztási cikkekre vonatkozik az alábbi rendeletben leírt termékcsoportok esetén: [link]
Bár jó eséllyel nem fognak emiatt szívózni, ha egyből gyárihibás, de a rendelet hatálya alá nem tartozó cuccot hoztál ki az üzletből.
[ Szerkesztve ]
-
nmy1212
tag
Sziasztok!
Egyik webshopon (ED) vásároltam(részletre) egy okostelefont, amire cserét kértem, mert rossz volt. (14 napon belül voltam)
Tegnap átvettem a cserét és mivel kicsit most próbáltam előrelátóbb lenni rákérdeztem hogy ebben az esetben újraindul-e a 14 napos elállás. A válasz nem volt, csak a 3 munkanapos határidő maradt. (ebben az esetben ha jól tudom akkor csak hardware-es hiba miatt cserélnek)
Ezt kicsit furcsának érzem, mivel lényegében ugyancsak egy netes rendelést vettem át, emailem is van róla.
Most kivételesen nem hardware-es gondja van a telefonnak hanem software-es, de én nem kívánok többet ezzel szenvedni ezért visszavinném és levásárolnám az árát.Tudok valamit tenni ha a bolt mégis visszadobná a kérésem?
Köszönöm!
Üdv!
-
chatran
őstag
Sziasztok,
Van egy Adata m.2 SSD, aminek eltűnt a doboza és a garancialevele sincs meg. Elvileg van még rá egy év garancia. A számlája megvan, plusz az SSD-n is a matrica.
Van így esély a garanciáztatásra? Vagy boltfüggő? -
Davidkoma
tag
Üdv!
Nyár végén egy webáruházban vásároltam, az egyik termékkel méretbeli problémám volt, így visszavittem az ügyfélszolgálatukra.Ami a gondom, hogy nem akaródzik nekik visszautalni a vételárat.
(Mivel bankátutalással vásároltam, így nem adnak vissza KP-t az ügyfélsz.-on, csak visszautalásról lehet szó)Nem vitás ok miatt tartják vissza a pénzt, (az árut másnap, sértetlenül vittem vissza), hanem pusztán "lazán" kezelik ezt a dolgot.
Korábban is vásároltam tőlük (külföldi cég, de itthoni ügyfélszolgálattal rendelkeznek), és most volt a második alkalom, hogy visszavittem az egyik árut.Itt a jegyzökönyv kitöltésekor közlik, hogy 2 héten belül visszautalják a vételárat, amit már az első alkalommal sem kívántak betartani.
Akkor rájuktelefonálva kellett kérni, hogy legyen szives nézzen már utána, persze semmi gátló tényező nem volt, csak nagy ívben tettek az egészre.Most megint előadták, hogy 2 héten belül, de hol van az már...
Jogszabály szerint mi az érvényes határidő ilyenkor? A weboldalukon nem találtam ide volnatkozó passzust.
Ha nem küldik vissza, akkor nekem, mint vásárlónak milyen jogaim vannak egy nemzetközi multival szemben?
Nem a telefonhívás árát sajnálom, de nekem kell kuncsorognom a jogos visszajáróért?
(Nem mástól várom el, hogy helyettem "verje az asztalt", de ilyen téren a jóindulatukon múlik, hogy rendezik-e a tartozásukat?)Egy pár ezer forintos tételről van szó, tehát nyilván nem fordulnék ügyvédhez akkor sem ha felvetne a pénz.
De ha mégis, akkor mik lennének a lehetőségeim? (...és ezeknek milyen anyagi vonzatai lennének?)Köszi szépen!
-
asdf_
veterán
válasz Davidkoma #16098 üzenetére
http://www.nfh.hu/efk. Nem ismerjuk a nemzetkozi jogot, plane ugy, hogy az adott orszagot nem is emlited meg De folosleges is, az efk lesz a baratod.