- Android szakmai topik
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- DIGI Mobil
- Mobil flották
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor X7 - tavaly minden jobb volt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
-
Újrázhat a Pixel Tablet
ma Csak ezúttal dokkoló nélkül. A kiegészítő természetesen külön megvásárolható marad és elvileg érkezik az érintőceruza és a billentyűzetes tok is.
-
Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
it Az IDC szerint az Apple 6,6 százalékkal kevesebb mobilt tudott leszállítani Kínában az első negyedév során – a Counterpoint 19 százalékos visszaesést említ.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz Hegyirabló #16650 üzenetére
Szia!
Én azt mondanám, hogy te rendeltetésszerűen használtad a telefont. Egy telefontokot elsősorban azért vesz az ember, hogy a belerakott terméket óvja és így a hosszútávú és rendeltetésszerű használatát biztosítsa.
Azon lehet lovagolni, hogy ha a tok például nem erre a telefonra való stb. Ez persze csak példálózás volt részemről.
Read only felhasználó
-
prannk
őstag
Hali. Vettem valamit amitol elálltam. 14 napon belul visszakuldtem. 14 napon belul vissza kellett volna hogy utalják. Regisztrált kézbesités volt januar 2- án.
Mai napig nem utalták vissza. Irtam nekik 3 levelet már. Utolsóba megirtám hogy elfogyott a türelmem fordulok a fogyasztóvédelemhez.Na de hogyan müködik ez a dolog?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
BornToBePuli
aktív tag
válasz prannk #16652 üzenetére
Én személy szerint a békéltető testülethez fordulnék. Megkeresed a megfelellőt magadnak. Legutolsó tudomásom szerint az eljárásuk ingyenes.
Mindenki írogatja a fogyasztóvédelmet. A fogyasztóvédelem alapvetően egyedi ügyekben nem jár el. Ő, ha arról van szó megbírságolja a kereskedőt és a kereskedő esetleg ennek hatására úgy dönthet, hogy rendezi a dolgot a vásárlóval. Lehet, hogy kötelezi a fogyasztóvédelem, de én a békéltető testület felé hajlanék.
Read only felhasználó
-
asdf_
veterán
válasz prannk #16652 üzenetére
A jarasi anyamkinjahoz mindenkepp fordulnek, hiszen 14 napon belul KELL visszautalniuk a zsetont, igy tehat a jogszabalysertes megall, valoszinu kapnak buntit is. Ettol persze nem lesz hamarabb nalad a penzed (bar velhetoen meg azelott megkapod, hogy egyaltalan a jarasi ize elkezd mozgolodni ezugyben, de ha egyszer nem ugy csinaljak, ahogy kell, en konnyu szivvel dobnam fel oket egy pillanat alatt).
-
gabor9991
őstag
válasz Hegyirabló #16650 üzenetére
A hibát neked csak bejelentened kell.
Neked nem kell bizonyítanod, hogy megfelelően bántál a készülékkel.
A forgalmazónak kell bizonyítania, hogy nem úgy történt a dolog, ahogy te mondod.
Az nem jelent semmit, hogy a forgalmazó szerint nem úgy történt, független szakértőnek kell ezt megállapítania.
Szóval neked igazából csak meg kell reklamálnod a kopott telefont, ha a forgalmazó ezt vitatja, neki kell mindent bizonyítania, és minden ezzel kapcsolatos költséget vállalnia.[ Szerkesztve ]
-
Timmcsy
tag
válasz Timmcsy #16569 üzenetére
Sziasztok! Korábbi problémámmal kapcsolatban kérte valaki, hogy osszam majd meg a tapasztalatokat. Nyitottam egy "panaszt" az EUs online vitarendezési portálon. Ezt mindjárt közvetítették az eladónak, akinek kb. egy hónapja van vitarendezési testületet választani. Mi idáig nem jutottunk el, így szerencsére több tapasztaltom nincs róla, hogy mi lenne az ügy további menete. Nem telt el ugyanis egy hét sem, hívtak telefonon, hogy másnap jön a futár a termékért, ma pedig meg is érkezett a csizma ára. Úgyhogy végül nagy meglepetésemre szerencsésen záródott az ügy. Nem feltétlenül csak külföldi cégek esetén vehető igénybe a portál, ha valaki a békéltető testülettel nem jut előrébb, lehet érdemes ezt is kipróbálni, ha mást nem megtudjuk, mi a pontos menete a vitának, ha nem pozitív az eladó hozzállása mindjárt a panasz beérkezése után.
-
optikus
senior tag
válasz BornToBePuli #16651 üzenetére
nekem gyari tokom van es az is megkoptatja, mas kerdes hogy nem erdekel, azert vettem hogy hasnaljam.
de a kopast sztem nem a tok okozza, hanem a koze kerulo por. az csiszmatolodik ott naphosszat minden egyes mozgataskor, fogdosaskor,stb kicsit ide oda csuszmatolodik a tok es telo kozott. a barsony azert jo mert az meg tartja is a port, nem hullik ki belole. sztem nem nagyon fogjak ezt bevenni garis hibakent (eleve csak akkor van ertelme probalkozni ha gyari a tok is).Buy books not gear.
-
pinnacle
nagyúr
Régebben a Media Marktnál, azzal is visszavették a terméket, ha esetleg nem tetszett, talán a vásárló minőségi kifogással élt indoklással.
TV-t szeretnék venni, eladó azt mondta, hogy pixel hibával visszavihetem, de nem volt túl meggyőző. Nem tudjátok, hogy mostanában mi a helyzet? Garancia Plusznál sem elég az 1 pixel hiba. Viszont lehet, hogy ekkora cégnek, vásárlás után fogyasztóbarát a hozzáállása. MM Online vásárlásnál 60 napig lehet elállni, de ott nem kapható, amit kinéztem. -
pinnacle
nagyúr
válasz xxxjjjkkk #16663 üzenetére
Köszi xxxjjjkkk, gabor9991! Ennyiért MM-ben 5 év garival van. Gondolom azért az jó dolog. Nekem régebben fotós táskát, iPhone 5S-t is visszavettek. Nem tudom, hogy van-e valami nem publikus belső szabályzás, vagy csak szerencsém volt.
TV-t is csak azért akartam venni, mert állítólag az FHD-t már nem fejlesztik, ráadásul már csak gyengébb modellek jönnek ki. -
-
313313
addikt
válasz LuckyL #16669 üzenetére
Mert a Media Marktokat külön cégek üzemeltetik bizonyos területeken. Más cég más akciók. A helyi üzlet más cég, és más akciók a www.medimarkt.hu.
A Tescoban is eltérő akciók vannak, eltérő árakkal. Vannak azonos akciók, de az árak eltérnek/térhetnek, akár adott városon belül is, ha több üzletet üzemeltetnek.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Lackooo84
nagyúr
Lidl-be vitt már valaki vissza cuccot gariztatni? Hová kell vinni, a pénztárhoz?
The Truth is out there...
-
1eske
tag
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni ennek az értelmezésében?
Magyarországon 12 hónap a tartós fogyasztási cikkekre kötelezően adott garancia. Ezen felül még 24 hónap beszállítói garancia érvényes a jelezett termékre.
Törvényi kötelezettségünk ilyen formában feltüntetni a garanciális időt: 12+24 hóMost akkor 12 hónap szól a bolthoz a maradék 24 pedig gyártói lenne? Vagy mit takarhat az a beszállítói garancia?
-
xxxjjjkkk
senior tag
első év a kötelező, ezt a törvény megszabja
a +2 az gyártói/beszállítói, ez lehet enyhébb, de elvileg azt jelezniük kell, tehát valami garanciális feltételek vagy valaminek lennie kéne valahol, ahol ez részletezve van, általában annyi, a normálhoz képest, hogy ők döntik el, hogy garis-e, meg nincs pénvisszafizetés, csak levásárlás, meg a trükközések, ha vannak, pl kopoalkatrészekre nem érvényes, vagy csak a motorra van
Javaslom kérd el a +2 év garanciális feltételeit."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
1eske
tag
válasz xxxjjjkkk #16675 üzenetére
Ezt válaszolták:
ényegében nincs különbség a két garanciaidő között, pusztán külön kiemelésre kerül a törvényileg meghatározott időtartam.
A garanciaidő 12+24 hó esetén 3 évként értendő.
Akkor ez igazából 3 év rendes bolti garancia, amit nem a gyártóhoz kell vinnem, ha jól értem és semmi megszorítás sincsen
-
asdf_
veterán
Milyen termekrol van szo amugy?
-
optikus
senior tag
hat pedig marhara nem ugyan az a ketto. ezer szazalek hogy ha javithatatlan akkor se fognak penzt visszaadni ha nem cserelheto. ha esetleg megis csere (akar mas tipusra) akkor se fog a gari ujraindulni. siman lehet hogy neked kell a gyartohoz kuldozgetni sajat koltsegeden a cuccot. a bizonyitasi kenyszer is forditva van, stb. nem baj ha ezt a levelet kinyomtatod es majd viszed magaddal ket ev mulva (mas kerdes hogy ra fogjak vagni hogy a kollega mar nem dolgozik itt, es sajnos tevedet...).
Buy books not gear.
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, melyben az egyik helyi vállalkozás eljárását szeretném tisztázni.
Történt ugyanis, hogy több, mint 2 héttel ezelőtt, Én bementem a XY BT nevű audio szaküzletbe, ott pedig tájékoztatást kértem, hogy tudnak-e egy Volvo V40-hez rádió beépítőkeretet adni.A rövid megfogalmazás: amennyiben vettem valamit és nem jó terméket hoztak, nem lehet az autóba beépíteni, akkor kötelesek-e visszavenni 3 napon belül?
A kérdés hosszú megfogalmazása a tisztázások végett:
Hosszas tanácskozás után, miszerint igen, képen láttam egy beépítő fiókot, amire azt mondtam, hogy igen "ilyet" keresek. Azt mondták, hogy 2 hét mire megjön. Letelt a két hét, hívtak, megjött a fiók. Már ránézésre eltérő volt, a termék zacskóján csupán annyi szerepelt, hogy UNIVERZÁLIS ISO FIÓK, semmi utalás arra, hogy igen ez Volvo V40-be való. Ezt meg is jegyeztem szóban, hogy nem pont olyan amilyenre számítottam, ekkor az eladó közölte, hogy ez van, ilyen van, ezt kell szeretni. Nagy vonalakban.
Illedelmesen átvettem, azért Én 2300Ft-ot készpénzben átnyújtottam, blokkot megkaptam.
Amikor a gépjárműbe szerettem volna belepróbálni a fiókot, akkor láttam, hogy a fiók nem jó bele. Nem marad benne, kiesik, nem kapaszkodik meg a köröm. Egy szóval használhatatlan. Telefonon azonnal hívtam őket, hogy nem jó, azt mondták, hogy másnap vigyem vissza. Én vissza is vittem másnap, egyik ott dolgozó kolléga odajött a gépjárműhöz, próbálta ő is belerakni, mondván a vevő a hülye és Én nem vagyok képes egy műanyag fiókot berakni. 5 perces szórakozás után konstatálta a helyzetet,hogy ez bizony nem jó, menjünk vissza a boltba, csak egy keret hiányzik. Ekkor a kezembe nyomott egy keretet(amivel a rádiókat szokás beszerelni), próbáljam meg ezzel(ekkor már hirtelen Én is értek hozzá?), mondtam, hogy ez nem lesz jó, mivel a keretbe épp hogy bele lehetett tuszkolni a fiókot és amúgy is a fele kilóg. Mondtam, hogy ez így nekem ebben a formában nem kell, legyen szíves visszaadni a pénzemet. Amúgy is már 20 éve ismernek, hisz ez egy kisváros, mindenki oda jár, Én is rendszeresen járok hozzájuk. Akkor mondta,hogy ezt szíveskedjek a főnökasszonnyal megbeszélni, amikor bent lesz. Másnap sajnos nem tudtam bemenni, más dolgom volt, következő nap visszamentem, 3 órakor, a főnökasszony sehol, majd jöjjek vissza jövő héten(azaz most), ma visszamentem, mondtam a főnökasszonynak a panaszom, hogy ez nem jó, és szeretném visszakérni a pénzemet, mivel Én egyből jeleztem feléjük, a blokkot is visszaadtam már másnap amikor a kollégával egyeztettem a hibát. Ő azzal védekezett, hogy ők ezt úgy rendelték a nagykertől, és nem tudják visszaküldeni, különben is csak egy 2300Ft-os fiók, 1500 lenne csak az ő postaköltségük és amúgy sem mindennapos termék, nem tudják visszavenni. Ekkor készségesen mondtam neki, hogy szerintem ez nem az Én hibám, hogy rossz a termék és nem jó az autóba, akkor ő azzal védekezett, hogy Én már pedig láttam a képet és rámondtam, hogy igen ez kell. Igen, egy fiók kell. De nincsen lézer szemem, amivel látom, hogy a fiók 3-5mm-rel rövidebb és kiesik a magnó alól. Ekkor azt mondta,hogy megpróbálják eladni, és amint eladták visszakapom a pénzem. Mondtam, hogy szerintem ez nem az Én hibám, hogy rossz a termék. Ő csak azzal védekezett, hogy már pedig ez ehhez az autóhoz való. Én mondtam, hogy ez már pedig nem ehhez az autóhoz való, hisz akkor stimmelne a méret és bepattanna. Akkor hátat fordított a főnökasszony és azt mondta, hogy neki nincs ideje erre(16:30kor zárnak, Én 15:10 körül lehettem bent) és faképnél hagyott. A kollégája a pult mögött állt, annyit mondtam neki, hogy köszönöm szépen, ő szívélyesen rám mosolygott és azt mondta, hogy mi köszönjük. Ekkor fogtam magam és kimentem a boltból, és most írom ezeket a sorokat.
Kérdésem, hogy ilyen esetben, ha előzetesen nem hívják fel a figyelmem arra, hogy nem garantálják a termék működését, és nem veszik vissza, abban az esetben, ha nem jó, akkor ez helyes eljárás a részükről, hogy nem veszik vissza, mikor Én 3 napon belül visszavittem?
Ha tájékoztatást adtak volna szóban erről, hogy nem veszik vissza, ha nem jó, akkor természetesen bemegyek Pécsre egy nagyobb HIFI centrumba, és ott megtaláltam volna a nekem valót, vagy pedig internetről megveszem, és ott él a 14 napos elállás joga. Sajnos bánom,hogy nem interneten vásároltam, mint eddig.Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Atomgeszi #16681 üzenetére
Sajnos ilyen esetben nincs elállásra mód. Itt ha a cég nem tolerálja azt, hogy Te sokszor mész oda vásárolni és nem veszi vissza ezt a "nagy" értékű terméket...hát....ott már nagyobb gond is van.
Neten rendeléssel se nagyon érdemes hisz a szállítási költség annyi mint amit vettél és neked kell visszaküldeni. (saját költség)
-
Atomgeszi
veterán
válasz Attix82 #16682 üzenetére
Hát ez pazar..
Igen, 20 éve már tuti,hogy odaviszünk minden szart javítani, meg ott vásárolunk.
Nem is a 2300Ft-ról van szó, hanem az ő bunkóságára, hogy NEKI NINCS IDEJE ERRE és semmi rugalmassága nincs egy vevővel kapcsolatban. És próbálja beadni, hogy Én vagyok a hülye és ujjal mutogat egy netes képre, ami konkrétan semmit nem jelent.
Mindent megvettem ott, hogy támogassam a helyi vállalkozást, holott internetről rendelve olcsóbban jöttem volna ki. Ez volt az utolsó, hogy Én ott vásároltam! -
Atomgeszi
veterán
válasz Attix82 #16684 üzenetére
Szerintem egy vállalkozónak fel kell készülnie ilyen esetekre, ha hülye a vevő, ha nem. Főleg, hogy egy kis városról van szó, 20 éves működéssel, régi vevőjükkel. Undorító viselkedés, ahogy hátat fordított. Szerintem nem ez a megfelelő bánásmód. Komolyan mondom, elég sokat rendelek Kínából, Ebay, Aliexpress,Banggood. Mindegyikkel jó tapasztalatom van, ezzel a helyi kisbolttal meg nincs, így elvágják magukat.
Nekik 2300 Ft többet ér, mint a becsületük illetve a rossz hírnevük, hisz ezáltal nem a vevő a hülye, Ők rendeltek NEM MEGFELELŐ terméket! Röhej. -
Krogoth
senior tag
Hy.
Vettem egy számítástechnikai eszközt, ezt visszaküldettem futárral élve a 14 napos elállási jogommal. Azóta eltelt 1 hónap és a pénzt nem küldték vissza. Mailt is írtam, de arra sem voltak képesek válaszolni.
Ilyen esetben mit tudok tenni, milyen szervhez tudok fordulni, ha nem hajlandóak válaszolni?
Direkt nem írtam, hogy mit és hol vettem, egyenlőre csak érdeklődöm mik a lehetőségeim -
optikus
senior tag
ha mar ilyen franko ceg es 2e ftert segget csinalnak a szajukbol, akkor akar meg is irhatnad kik ezek, hogy tudjuk hova ne menjen senki.
Buy books not gear.
-
Anonymous 01
tag
Sziasztok! A következő eset történt velem:
2017.03.17.-ig van garancia egy Corsair M65 Lézer Gaming egeremre, ami 2015-be lett véve, akkor 25.000ft volt. Január vége felé bekrepált, és leadtam szervizelni. Átvették, leírták a papírra, hogy nincs rajta külsérelmi nyom stb. 3 hét elteltével felhívtak, hogy visszadobta a gyártó (Corsair) nem tudja javítani garanciába, mert az oldalsó gombok mechanikailag sérültek. Ilyen indokkal dobták vissza. Magyarul, használhatatlan az egerem, dobhatom ki, és hiába van rá garancia, mondhatni semmit nem is ér. Még ilyennel nem találkoztam eddigi számtech pályafutásom során. Mit tudok ez esetben csinálni? (Panaszkönyv megvolt, elvileg a vezetőség bírálja majd)
Köszi a segítséget! -
xxxjjjkkk
senior tag
válasz Anonymous 01 #16696 üzenetére
Várd meg a választ, aztán az nfh utódja, békéltető, homár, ami ingyenes.
Ha 30 napon belül nem válaszolnak megintcsak nyomd fel őket.
De valószínűleg nem merik leirni, amit mondtak."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
Solad
őstag
válasz Anonymous 01 #16696 üzenetére
A kulserelmi nyom hianya nem zarja ki a mechanikai serulest.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Tiger.
nagyúr
Sziasztok. Partnerotol vettem egy 143eft telefont 15 napon belül vagyok találtam egy hibát rajta, kerhetem a cserét ilyen esetben?
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Futás, futópályák
- Gyúrósok ide!
- Milyen autót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Assassin's Creed IV: Black Flag
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Opel topik
- További aktív témák...
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD