Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
optikus
senior tag
válasz Golota #16600 üzenetére
ezeket mind jelezned kell a kereskedo fele es a minimum az, hogy a jotallas ujraindul az uj darabbal. elvileg nincs tiltva az, hogy ne vadi ujat adjanak, termeszetesen hibatlant azonos tipust es 0-rol garipapirt. elallas ilyenkor nem jatszik. viszont ha az uj is meghibasodott (vagy mar eleve az volt), akkor lehet kerni a szerzodestol valo elallast (mivel ez jelentos kenyelmetlenseget okoz neked), de nem kotelessek ezt elfogadni. elkuldhetik ujra javitgatni/bevizsgalni ehhez joguk van es barhanyszor eljatszhatjak (nincs ra joxabalyi megkotes, termeszetesen a gariido folyamatosan hosszabodik). arra figyelni kell hogy dokumentalva legyenek mert ha csak szoban mondjak akkor az semmit nem er.
Buy books not gear.
-
Golota
aktív tag
válasz optikus #16602 üzenetére
Köszönöm, ez így világos. Mindent részletesen megírtam a levélben, fotókkal illusztrálva, már az első cserénél és most is. Most cserét ajánlottak, vagy "levásárolhatom az összeget". A cseredarab eleve hibás volt, 5 percig sem húzta. Valószínűleg az van a háttérben, hogy valaki 14 napon belül elállt a hibás kártya miatt (esetleg nem indokolta, legyünk jóhiszeműek), visszaküldte, megnézték, 2 percig ment, aztán berakták zacskóba és már el is küldték nekem.
-
-
Dtomka
veterán
Sziasztok!
A problémám 1 hete vittem be gariztatni az arifactoló videókártyámat 280x
Ezt csinálj játékok alatt:Utánanéztem és létező probléma ennél a sorozatnál:
asus r9 280x artifactingVálaszoljak az email-re? Csatoljak képeket videókat? Menjek be és hozzam haza a rossz kártyát?
Mi tévő legyek? Valaki tud segíteni?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Dtomka
veterán
-
Attix82
őstag
válasz Dtomka #16610 üzenetére
Mióta áll fenn ez a probléma? Mert gyakorlatilag ezek az Asus VGA-k már új korukba is ezt produkálták a memória túlmelegedés miatt. (Fel feltekered a ventit rajta, akkor megoldódik / az órajelet 1250 Mhz-re állítod.
A probléma a szervizes teszteléseknél, hogy max GPU terhelést csinálnak ami azt eredményezi, hogy a venti magas fordulaton forog ami lehűti a körülötte lévő alkatrészeket is.
Sajnos ezeket csak videókkal tudod bizonyítani mert ott nem fogják hazavinni és játszani vele.
-
Dtomka
veterán
válasz Attix82 #16611 üzenetére
Régeben is eljött, de decemberben szinte mindennapos volt. Van, hogy 10 perc után csinálja, de van, hogy csak 1 óra múlva.
Küldtem választ, hogy nem veszem át a kártyát és csatoltam a vidók linkjeit. Ha továbbra is azt mondják h a kártya hibátlan akkor kérnék töletek segítséget, hogy a fogyasztóvédelem mely elérhetőségére kell írni ilyen esetben.
Nem azért vittem be, merthibátlan hanem azért mert rossz! Nem a 3000 Ft -ot nem akarom kifizetni, akkor is kifizetném ha elismerik, hogy hibás a kártya.
Az igazamat szeretném bebizonyítani, remélem sikerül.Köszönöm előre is annak aki ez ügyben tud segíteni!
-
imyourfriend
őstag
válasz pinnacle #16588 üzenetére
Ez hihetetlen megrendelem a termeket majd ket napra ra learazzak.. hivom oket nem veszik fel irok emailt nem valaszolnak, majd 2000 forintom banna es meg is irtam emailbe nem fogom atvenni a termeket ennyiert... azert a zsidosagnak is van hatara mar elnezest a szohasznalatert. Hidehen hagy ha nincs igazam de ez milyen modi hogy se telefon se emailre nincs reagalas? Erdekes..
-
bullseye
addikt
válasz imyourfriend #16613 üzenetére
Ó, én nagyon támogatom ezt a szóhasználatot, mindig örülök, ha felmerül. Mondjuk ha esetleg akkor már jól használnád, ugyanis ebben a történetben te vagy a zsidó... szóval üdv köztünk, nagyon jó móka amúgy, csak idióták időnként random hozzánk rendelnek rossz tulajdonságokat és eseményeket, ha nem értik, hogyan működik a világ. "Már elnézést a szóhasználatért..."
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz bullseye #16614 üzenetére
Időnként random történik, pont veletek? Még ilyet.. magunk között szólva azért mentem először oda vásárolni mert azt hittem egy nagyobb cég biztos jó marketinggel, biztos adnak valami pluszt azért hogy ők többet kérnek el a termékért mint mások. Nyilván azóta is megelégedéssel használom a PC-t melyet ott vettem, de ez az egér mizéria sem feltétlen az eladóhoz köthető csak alapvetően elvárnám mint részemről gondolt tisztesség hogy ugyan már leárazunk valamit akkor szóljunk annak ki meg szeretné venni, hátha jó néven veszi és legközelebb is jön megveszi nálunk a terméket. Garanciális ügyintézés felével semmi gond nem volt, egyszerűen élhetőbbnek tartom azt mikor szólnak hogy figyelj már ezt oda tudjuk adni ennyiért mert ennyi a bolti ára, csak módosítanánk a szerződést és 2ezerrel kevesebb. Lehet hogy az ember a következő vásárlását ott tervezné, vagy szólna ismerősöknek barátoknak hogy figyeljetek már ez egy jó hely itt tényleg figyelnek a vásárlóra ésatöbbi. No de lényegtelen is, az emberek nagy része gond nélkül kifizeti ezt az X összeget, az a parányi része 1-2% meg a köcsög szemét, hogy miért használja az agyát.. mint mondtam ezt csak szigorúan köztünk, mert nem ér annyit az az 50 forintos mikrokapcsoló ami miatt ide keveredtem hogy én vitázzak vagy valami, van egyéb dolgom. off részemről, ez a téma nem ide tartozik innentől.
[ Szerkesztve ]
-
kory24
őstag
Media markt-ban vásárolt lumia 640ds gyártói garanciás? 2 éves?
Vihetem Nokia care-be is?
Mert media marktban az ügyfélszolgálatos azt mondta csak egy év a garancia...Garancia levelen nincs rajta mennyi idő garancia...
-
kory24
őstag
Tényleg benne van. (de sajnos csak 1 év)
Köszi segítséget.
-
pellesmartin
tag
Üdv!
Iponnál vásárol videokártya,valószínűleg megadta magát, elkezdek játszani és lefagy az egész gép,más videokártyával semmi baj nincs. Február 24-ig van még garanciám(2014.02.24től).
Ha visszaküldöm javítsák,küldenek újat,vagy levásárolhatom az árát?
Szerintetek mi lenne a sorsa?
Egyébként csak egy garanciajegyem van hozzá,meg persze doboz/kiegészítők. Blokk/számla hasonló nincs. -
Attix82
őstag
válasz pellesmartin #16622 üzenetére
Üdv.
90% ,hogy javítás lesz belőle.
-
Juditta_56
aktív tag
Sziasztok! Tegnapelőtti (01.12) tescos vásárlás után (Hausmeister olajradiátor) elfelejtettem kitöltetni a garanciajegyet, a blokk megvan. "Természetesen" a fűtőtestet itthon kipróbálva kiderült, hogy minimális hőt ad le, a maximumon is csak 2 perc melegítés - 3 perc "szünet" tapasztalható. A szintén 2000W-os régi kis készülék, ami meleg levegőt fúj, maximumon melegíti a szobát - 1/2 óránként +1°C - a Hausmeister viszont maximumon egy óra alatt - 1,5°C-t "produkált".
Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
1. A Tescoban a garanciajegyet lehet-e két nap után érvényesíteni?
2. Hogy tudom a fenti hibát (szerintem a készülék hőfokszabályzója rossz) igazolni a Tesco vevőszolgálaton?
(Amúgy érdekes módon a Tesco oldalain sehol nem találom ezt a készüléket...)
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
313313
addikt
válasz Juditta_56 #16625 üzenetére
Blokkal vevő szolgálta, ahol vetted. Vagy cserélik, vagy visszaadják az árát.
Ha bedugja, kipróbálja, azért rövid idő alatt lehet érezni, ha nem melegít megfelelően...Szerk.: Célszerű a dobozában minden gyári csomagolással és kis könyvével visszavinni.
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
renamed
csendes tag
sziasztok,
8 hónapos Huawei p8 lite készülékem beküldtem szervizbe akkumulátor problémára hivatkozva 2016.11.24-én, majd 49 nap után visszaküldték javítás nélkül mechanika sérülésre hivatkozva, amivel ugrott a garancia... "repedt kijelző, persze nem befolyásolta a működését"
Előzmény: 49 nap alatt TMX ügyfélszolgálata külön bolygón lehetett mert kb 10x kerestem őket és nem voltak a helyzet magaslatán mikor érdeklődtem a készülékem felől mindig jött a kifogás majd vissza hívnak amint választ kapnak a kollégáktól, persze csak egyszer történt meg garancia levélre hivatkozva amit megkaptak utólag de mindig azt állították, hogy nem és így a szolgáltatótól való garancia levél lekérdezése miatt húzódott
el az egész.
-Lényeg a lényeg 49 napig történő bevizsgálás mennyire etikus?
-Repedt érintő tényleg kifogás lehet akkumulátor javítás során? "kb mintha autómon a kárpit repedt lenne és nem végeznék el a szerelők az olajcserét" -
optikus
senior tag
válasz Juditta_56 #16625 üzenetére
azert egy olajradiator eleg mas kategoria mint egy ventillatoros hosugarzo. az olaj lassan melegszik fel, siman fel ora, es nem lesz sosem olyan forro mint egy hosugarzo izzoszala es a kifujt forro levego.
Buy books not gear.
-
Topikgazda
válasz renamed #16628 üzenetére
Szia!
Ne a szervizbe vidd be a telefont, mert ők visszadobhatják eere meg arra hivatkozva, hanem a boltba, ahol vetted, mert ő jótállásra kötelezett. Nincs olyan, hogy "jótállásvesztés", a boltnak a kötelező jótállás ideje alatt minden esetben szakszerűen bizonyítania kell azt, hogy egy jelzett hiba a nem rendeltetésszerű használat következménye.
[ Szerkesztve ]
-
Juditta_56
aktív tag
válasz optikus #16629 üzenetére
Egy órán keresztül mértem stopperrel a ki- és bekapcsolást, már meleg volt, mikor elkezdtem. Rendre 2 percig bekapcs, 3 percig kikapcs volt az állapot - ahogy írtam is. Ez alatt az egy óra alatt csökkent 16-ról 14,5 fokra a szoba hőmérséklete. Az összehasonlítás csak a hőtartásra vonatkozott.
Tegnap visszavittem, szó nélkül cserélték - az alternatíva a szerviz lett volna -, az új, amit elhoztam, max 8 percig melegít (átlagosan 5 perc), és 3 perc körüli a kikapcsolva töltött ideje maximumon. Tegnap óta 15°C körül tartja a szoba hőmérsékletét, ami szintén igen karcsú, de valamivel jobb az elődjénél. Másik szobában (ugyanekkora) egy 6 tagos olajradiátor, a maximum alatt, 19-20 fokot tart.
A garanciajegyet lepecsételték - "természetesen" az nincs benne, hogy cserélték -, de legalább így nyugodt vagyok a garancia miatt.
313313, köszönöm!"You may say that I'm a dreamer But I'm not the only one"
-
-
asdf_
veterán
válasz renamed #16632 üzenetére
Igen, csak mig a szervizzel nem allsz jogi kapcsolatban, a T-vel igen, mert ok adtak el neked a telefont, igy visszavetelnel rogton kered a vasarlok konyvet es teszed a ebejegyzest, hogy jotallasi kotelezettseguknek nem tettek eleget, az alol alaptalanul mentettek ki magukat.
-
csocs
tag
Sziasztok,
a véleményetekre volnék kíváncsi. Vásároltam egy népszerű webáruházból egy komplett gépet szűk egy éve. Ház, alaplap, hdd, ssd stb. minden egy helyről. Szűk egy éve történt mindez, tehát garanciális. Az összeszerelést ők végezték, ez feláras szolgáltatás. Ezzel ki is vonták/ják magukat a 14 napos elállás alól, mondván hogy ez egy egyedi termék, nem alkatrészt vásároltam.
Az alaplap hangkártyája valószínűleg megadta magát. De nem biztos, hogy az alaplap. A hang elöl a házból a jack-en keresztül nagyon torzítva jön ki, hátul közvetlenül az alaplapba dugva hasonló. A videókártyán keresztül a monitorba HDMI-n keresztül megy a hang: a monitor jack-jén keresztül viszonylag jó a hang, nem torzított, de NEM olyan szép és tiszta mint az alaplapi kimenet esetén. Szoftveres hiba kizárva, driverek tesztelve, Win 10 előző állapotra visszaállítva.
A bolt az mondja, hogy hiába a garancia, nem az ő dolguk megtalálni a hibát, vagyis megtalálják, de fizessek érte. Ők alkatrészekre adnak garanciát. Itt jön be az első bekezdés. Én nem alkatrészeket vettem tőlük. Ezt ők mondták ki, amivel kibújtak a 14 napos elállás lehetősége alól. Nyilván nem akartam azzal élni anno, de fontos dolog.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ha a szamlan 8 darab alkatresz szerepel es munkadijkent az osszeepites dija, akkor el az elallasi jogod es te viszed be a hibas egy darab alkatreszt, ha a szamlan egy darab szamitogep szerepel akkor -szerintem!, korabban itt nem ertettunk egyet ebben a topikban a tobbiekkel- el a vasarlo utasitasa szerint osszeallitott termek, igy nem el az elallasi jog, ellenben te egy darab szamitogepet viszel vissza, es talaljak meg a hibat ok.
En amugy egy linux livecd-vel mennek neki, hogy ott is szar-e a hang audio jack-en (marhara vigyazva arra, hogy live cd uzemmodban menjen, es meg veletlen se ird felul a rendszered egy telepitessel).
Meg megneznem az audio driver verziojat, meg az elerheto letolthetot, ugye win10 update tolja keretlenul is a driverfrissitest, akar akarod, akar nem, akar szar az uj driver, akar nem, szoval win7-tel is lehet probalkozni egy random masik hdd-re telepitve egy probarendszert.[ Szerkesztve ]
-
csocs
tag
Köszi a választ.
Volt rendszervisszaállításom 8 nappal korábbi állapotra, de egyébként az eltelt 8 napban nem történt rendszer frissítés. A dolog pedig tegnap előtt este nem jelentkezett, másnap délután már igen. Közben semmi frissítés szintén. Realtek és Win driverekkel szintén gáz a hang.Közben a törvénynek utánaolvastam. 1 évig kötelező a jótállás, amikor is a hiba okának megállapítása a forgalmazót terheli. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesznek segítőkészek. Ez a PCX egyébként.
Linux live megy usb-ről is?
Nincs CD/DVD olvasóm. -
thebigK
addikt
Sziasztok. Gariztatnom kell egy R7 265os VGA-t. Szombathelyi bolt, hetfon vittem be, ma telefonaltam, hogy tudott-e vele valamit kezdeni a szervizes, vagy megy vissza a nagykerbe, azt mondtak az utobbi. Mivel ezt mar nemhinnem hogy forgalmazzak/gyartjak, mire szamithatok? Egy hete van nalam a kartya, aprilisig garis, 2014ben vasarolta az elozo tulaj.
Koszi.“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”
-
thebigK
addikt
válasz optikus #16639 üzenetére
Koszonom. Igazabol nem is penzre gondoltam (persze az sem lenne hatrany), hanem a cseredarab milyensegere, igy, hogy mar R7 265ot nem kapni.
Igazabol lehet, hogy johiszemu es naiv vagyok, de betudom puszta fatalis veletlennek a hibat. Hirtelen jelentkezett, mindenfele elojel nelkul (nem ad kepet, miutan atakartam dugni hdmi-vel TV-re), addig nem volt vele problema, hofokok is rendben voltak, semmi nem utalt ra, hogy nyuzott darab lenne.
“Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times.”
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #16596 üzenetére
Bonyolódott a helyzetem:
Visszaküldtem a cuccot a pénzt visszakérve.Hétfőn ezt az üzenetet kaptam:
A csomagja visszaérkezett raktárunkba.
A termék összegét rögzítettük visszautalásra.
Az utalás 1-2 munkanapon belül teljesítjük.
(ekkor kaptam -14990-es számlát is.)Ma írtam, hogy:
Az 1-2 munkanap letelt hétfő óta.
erre kaptam:
2017.01.17-én az összeg visszautalásra került [név] [számlaszám] számlaszámra.
Kérjük ellenőrizze számláját!
erre írtam, hogy:
Nem érkezett utalás. A szám és a név jó.
És mellékeltem egy képet, amin látszik 13.-tól máig az összes számlatörténet a netbankban.Elb*ni az utalást nem lehet, mert a név és a számlaszám visszadobja, ha nem stimmel. A bankok nem hibáznak manapság, tehát biztos, hogy nem a levegőben van a pénz, és biztos, hogy meg kellett volna érkeznie 17.-e óta.
Így most a fúró és a pénz is nála van. (Úgy néz ki, hogy 1 nő van az egész cég mögött).
-
prannk
őstag
Vettem egy terméket 14 napon belul elkuldtem nekik az elállási nyilakozatot vissza is kuldtem. Már 3 hete varom a visszautalást. 14 napon belul visszautalják azt irjak. 3 levelet irtam nekik már. Mivel tudnám őket befenyíteni?
Hogy visszautalják az összeget.Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Ginkologic
senior tag
Sziasztok. Ha egy videókártyának az egyik lapátja kitört a ventijéről a 11-ből,akkor az garivesztéssel jár vagy ez még nem?
Tévedni emberi dolog, viszont állati nagy hülyeség ;)
-
Topikgazda
válasz Ginkologic #16648 üzenetére
Szia!
Az első 1 évben nincs garivesztés, utána már a gyártói gari hatásköre, ott meg egyedi a szabályozás, a gyártótól kell megkérdezni.
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Fizikai sérülés rendeltetésszerű használat mellett?
A 270 ezer forintos telefon hátulját három hónap alatt megkoptatta a hozzá való bőr tok (ami belül természetesen nem bőr, hanem plüss). Én amondó vagyok, hogy három hónap alatt, ha egy alapvetően puha anyag meg tud koptatni egy alapvetően kemény anyagot, akkor ott valami gyártás minőségi gond van.
Mit tudok tenni? Be lehet bizonyítani, hogy én megfelelően bántam a készülékkel?
Köszönöm!
Aquila non captat muscas.