- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyimger
őstag
Hali! Ha egy cég egy hónapja ül a számítógépemen garanciális ügyintézés néven, akkor szerintetek igényelhetek cserekészüléket? Igazából nem reménykedem benne, hogy küldenének, de eltelt egy hónap, ugyan már.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Jimy83
aktív tag
Üdv olyan kérdésem lenne hogy valaki találkozott-e olyan gonddal az emag-nál, hogy eltűntek a saját fiók/ rendelések adatok.
Még délelőtt meg tudtam nézni a vásárolt termékről az információt, windows újra telepítés után viszont üres, "Nincs rögzített rendelése " fogad miután belépek.
Már csak azért is érdekes mert tegnap indítottam el a 30 napos vissza vásárlási lehetőséget. -
Topikgazda
Tessék, egy újabb elrettentő példa arra, hogy GSM boltból soha semmit.
Olyan nincs, hogy nem állhatsz el. Elálláskor a teljes vételár visszajár, és ezután van csak lehetősége a boltnak számonkérni a vevőn a kipróbáláson túli értékcsökkenést. De ezt sem csak úgy, hogy hasamra ütök és mondok egy összeget, hanem szakértővel bevizsgáltatja a telefont.
Vásárlók könyve -> békéltető testület -> polgári per. Ezek a lehetőségeid. Hát sajnálom, hogy ilyen helyzetbe kerültél, de remélem most egy életre megjegyezted, hogy GSM boltokat messze el kell kerülni.
-
gyimger
őstag
válasz Superhun #17506 üzenetére
Nem, ráhagytam és nem is érdekel a cserekészülék: De mostmár eleget vártam, kikövetelem a cserét a hardverekre, nem várok tovább a zimbabwei javításra még hónapokig.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
Otisz
őstag
Sziasztok!
A következő esettel kapcsolatban kérném a hozzáértők segítségét (nagyjából én is érzem, hogy mi lehet a végkifejlet, de jobb megerősítést kérni).
Adott egy webshop, ahonnan megrendeltem a terméket.
Az adott cég önállóan (gondolom a konkurencia harc miatt) a 14 napos visszavásárlási garancia helyett 30 napot adott. Én határidőn belül visszaküldtem a terméket az általuk mellékelt formanyomtatvánnyal.
A honlapon az a tájékoztatás van fent, hogy a csomag visszaérkezésekor rögtön értesítik az ügyfelet, és haladéktalanul intézkednek az összeg visszatérítése felől, de a jogszabályi időn belül.Nem értesítettek, a visszatérítési idő is lejárt, amikor is írtam nekik egy e-mailt, hogy van-e valami fejlemény?
(ez már a második volt, mert az elsőt a honlapjukon keresztül nyújtottam be, de állítólag azt nem kapták meg).A reakció az volt, hogy elküldik bevizsgálásra a terméket. Én ilyet hivatalosan nem kértem. Egyszerűen indoklás nélkül szerettem volna elállni.
Ma ismét írtam nekik, hogy az összeg még mindig nem került visszautalásra, erre az a válasz jött, hogy elkészítették a beadványt a minőségi kifogásra, írjam meg, mi volt a problémám.
Közöltem, hogy semmi, de még ha lett volna sem számít, mivel indok nem kell, nem is adtam a formanyomtatványon, csupán a 30 napos visszavásárlási jogommal szeretnék élni (a termék nem volt használva 1 percig sem), melynek a rendezési határideje már réges-régen lejárt, és amennyiben holnap délig nem érkezik meg számlámra sz összeg, úgy a területileg illetékes kormányhivatalhoz fordulok.Egyébként nevetséges összegről van szó.
Kövezzetek meg, de 100%-ig biztos vagyok az igazamban.[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Otisz
őstag
-
BornToBePuli
aktív tag
Kabaré ez a bolt.
[...]14.6 : Hozzáféréshez és javításhoz való jog
Amennyiben az Ügyfél megadja személyes adatait, azzal kifejezetten hozzájárul azok gyűjtéséhez és felhesználásához.
Az 1978. évi anuár 6.-i 78-17 számú törvénynek « Inormatika és Szabadság » megfelelően, mely 2004-ben került módosításra, az Ügyfélnek van hozzáférési joga, továbbá joga a javításra, lekérdezésre és ha a megadott adat kapcsán bármilyen ellenvetés merül fel a következő szervezethez lehet fordulni:
E-mail: info@hlfshoes.com
Postacím:9200 Mosonmagyaróvár,Terv u.31 Tandako Invest Kft
Törvényes okok miatt, az Ügyfél tiltakozhat a rá vonatkozó adatok kezelése ellen.Nem kívánok további hirdetési sütiket kapni
[...]Ez pl. milyen öiörség. Olyan mintha google fordítóval lenne elkészítve az oldal.
Bankkártyával fizettél, esetleg Paypal? Paypal-nál én nyitnék egy reklamációt. Bankkártyánál is talán vissza lehet valahogy kapni az összeget, ezt a paypal szekcióban szokták írni. Utóbbinak a pontos menetét nem ismerem.
A 14 napos elállás egy jogszabályban foglalt jog. A 30 napos elállásra - figyelmbe véve a honlapjuk "állapotát" - azt mondanám, hogy csak vevő csalogató és még egyszer sem "egyeztek meg" 14 napon túli, de 30 napon belüli elállásban. Illetve olyan állapotban volt a cipő, mint amit ők előírnak?
Én mindenképpen az illetékes békéltető testületet javasolnám, jelzést a fogyasztóvédelmi hatóság felé. Megnézném, hogy a békéltető eljárására reagálnak-e valamit. Persze az oldalnak a vásárlási feltételeit előtte lefényképezném, lementeném, kinyomtatnám, levideóznám, hogy ne legyen ebből utólag probléma.
Ha nem kapod vissza a pénzt, akkor meg a peres út. Ezt eldöntöd, hogy megéri-e vagy esetleg elmész a cég székhelyére és odak@káltatod a kutyát a küszöbre.
A kutya helyére bármi szabadon beilleszthető.
Read only felhasználó
-
Otisz
őstag
válasz BornToBePuli #17512 üzenetére
Igen, valóban vicc. Ellenben amit vállaltak, azt vállaltak. Kötelesek teljesíteni (természetesen minden mentve van, ezzel kezdtem). Nem nagy összeg, talán 15e Ft-ról van szó, de akkor is. Ha ők ennyire ragaszkodnak hozzá, akkor én is.
A cipők (mert többről van szó), fel sem lettek próbálva, tehát teljesen érintetlenek. Feleségemnek lettek volna szülinapi ajándékok, de amikor meglátta...inkább nem kommentálom. Így ment is vissza időben.A mai válaszom másolatként ment a megyei békéltető testülethez is, erre a figyelmüket is felhívtam.
Érdemes-e ezzel foglalkozni? Amilyen a hozzáállásuk, mindenképp. Vásárlók között is vannak, akik megérnének egy misét, de az eladókat sem kell félteni (tisztelet a kivételnek).Érdekességként említem meg, hogy egy cégtől rendeltem órát. Bóvli cégnek tűnik - Tre...maker,
de csak ők tudták beszerezni azt a típust. Megjött, de kicsinek éreztem a csuklómon. Írtam nekik mailt, hogy élnék az elállási jogommal. Amire nem volt eddig példa: rögtön visszautalták az összeget. Az órát még vissza sem küldtem! szóval: ilyen is van, de alapvetően ez a cég az, aki ennyire ragaszkodik a pár forinthoz, meg anno az edigital volt. Itt 3 napon belüli elromlás volt. Na! Az nehéz szülés volt. Mindig arra hivatkoztak, hogy nekik nincs joguk eldönteni, hogy a készülék valóban hibás, és akadályozza a rendeltetésszerű használatot (sim-es verzió volt, de akármilyen kártyát tette bele az ember, nem ismerte fel. Kabaré volt, amit műveltek. Folyamatosan csak szervizbe akarták küldeni. Én meg mentem a fogyvédőkhöz, akik mivel fogadtak? Máskor vásároljak máshol...köszönöm. Jól kisegítettek...[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
BornToBePuli
aktív tag
Az az óra nem valami hamisítvány volt?
Visszatérve még erre a cipős cégre. Az is érdekes, hogy egy közel vagy éppen már hetvenéves néni az ügyvezető, aki tag is, illetve gondolom a fia a másik tag. Egy alkalmazott a NAV honlapja szerint. Valami "sufni" cégnek tűnik.
A békétető eljárása szerintem mindenképpen hasznos, célszerű és ingyenes is. A peres út már drágább lesz. A fogyasztóvédelem egyedi ügyekben nem fog eljárni, legfeljebb ezért-azért megbírságolja, aminek a hatására a kereskedő a vásárlók felé rendezi a problémát.
Az összefoglalót illene javítani, illetve egy-két hasznos (ill. hasznosnak tűnő) tanácsot rögzíteni benne, hogy a gyanútlan vásárló szimatoljon egy kicsit körbe az egyes boltok körül mielőtt vásárlásra adná a fejét.
[ Szerkesztve ]
Read only felhasználó
-
Otisz
őstag
válasz BornToBePuli #17514 üzenetére
Az óra eredeti volt, csak kicsi volt a mostaniakhoz képest (Casio MDV-106).
Egy ikonikus darabnak számít az olcsó búvárok között.A cégnek nem néztem utána, mert annyira nem mozgatott a dolog, de jól sejtettem, hogy egy panel webshop. Ami nem feltétlenül baj
(OO[IIII][IIII]OO)
-
álommanó
csendes tag
Üdvözletem!
Segítséget kérnék.
2017.07.10.én leadtam egy 200.000ft értékű 2 hetes VGA-t garanciális javításba egy kiskereskedésbe.
ÁTVÉTEL GARANCIÁLIS JAVÍTÁSRA nevű papírt kaptam bolti pecséttel.
Ez a dokumentum rögzíti a-a kibocsájtás napját
-elkészülés napját
-Megnevezés,hiba
-Gyári tartozékA bolt jegyzőkönyvet nem készített.
Nem is említették,hogy jegyzőkönyvet vennének fel,pedig ha jól tudom a boltnak kötelessége kérés,felszólítás nélkül jegyzőkönyvet készíteni.Mit tehetek??
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BornToBePuli #17514 üzenetére
Tervben van, hogy módosítom az összefoglalót, csak sosem jutok oda, hogy el is kezdjem. De ettől függetlenül a módosítási javaslataidat szívesen meghallgatom.
-
-
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
hogy van most a törvény, netes vásárlás esetén 30 nap az indoklás nélküli elállás?
illetve ez mikortól indul, csomag átvételétől?a vissza-postát gondolom én fogom állni...!?
Aurea mediocritas
-
dreta
tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérem az alábbi problémámban:
2016.09.02-n készüléket (Vodafone Smart Platinum 7) és új előfizetést vásároltam a Vodafone-nál.
2017.06.06-n a boltban, ahol vásároltam a készüléket, leadtam jótállásos javításra.
2017.06.09-n a reggeli órákban meg is érkezett a telefonom a Telemax szervizébe, majd onnan még aznap este távozott is a készülékem javítva a munkalapjuk szerint. Itt kiemelem, hogy a szerviz munkájával maximálisan elégedett vagyok.
Érintőképernyőt+LCD-t, kamerát, mikrofont, coax kábel csatlakozót, akkufedelet cseréltek rajta a munkalap szerint. plusz körben a fém "keret" is új, de annak a cseréje nincs feltüntetve sehol sem.2017.06.15-n történt meg a boltban a a készülék visszaadása a részemre.
Na és itt kezdődik a problémám. Kérdezem a boltban dolgozó nőnemű lényt, (elnézést a kifejezésért, de a hozzáállása, a segítőkészség teljes hiánya és ráadásként arroganciája miatt nem tudom máshogy szebben illetni) hogy akkor pontosan mennyivel is hosszabbodik meg a jótállásom, mely alkatrészekre vonatkozóan és hogy ez miért nincs sehova sem feltüntetve? Valami 2015. novemberi központi utasításra hivatkozott, hogy azóta nekik nem kell feltüntetni ezzel kapcsolatban semmit sem, sehova se. Ok, ott is hagytam őt, mert éreztem, hogy csak mélyebbre süllyednénk, ha folytatnánk a kommunikációt.
Még aznap jött egy sms a Vodafonetól: Az üzletben legutóbb tapasztaltak alapján mennyire valószínű egy 0-tól 10-ig terjedő skálán, hogy ajánlaná a Vodafone szerviz szolgáltatását barátainak, ismerőseinek ...
Erre egy kettes számmal reagáltam. Majd 07.05-n hívnak a Vodafonetól, hogy miért ez az értékelés? Elmondom részletesen a kagyló túlsó végén levő nőnek, hogy a szervizzel maximálisan elégedett vagyok, a boltban tapasztaltak rontották le ennyire erősen az értékelésem.
Neki is feltettem a kérdéseim, egyre sem tudott válaszolni, hisz ő ott csak úgy van (:
Abban egyeztünk meg, hogy a Voda küld nekem egy levelet, amiben részletesen tájékoztatnak, hogy a készülékemre meddig van jótállás.
Nos tegnap megjött a levél:
"Tájékoztatjuk, hogy a 1234567890 IMEI-számú készülékre vonatkozóan a készülék megvásárlását követő két évig, azaz 2018. szeptember 2-ig biztosítunk garanciát."És ennyi!
Jól érzem, hogy itt valami nem stimmel és félre akarnak vezetni a jótállási idő végével kapcsolatban?
Kérem a segítségeteket abban, hogy ha valóban nem stimmel valami, akkor a boltban milyen jogszabályokra hivatkozzak majd, amikor a Vásárlók könyvébe megteszem a bejegyzésem (ha egyáltalán szükséges és célravezető).
Köszönöm szépen előre is!
-
asdf_
veterán
Mivel a keszuleket 2016. 09.02-en vetted, arra a voda -velhetoen, most nem keresem elo a sajat gajegyemet- egy ev teljeskoru plusz egy ev korlatozott jotallast biztosit (csak a keszulekre, es ez kimerul ingyene javitasban, semmi egyeb plusz jogot nem biztosit, garit nem indit ujra), te pedig a telefont meg az elso, jogszabalyilag kotelezo ev gari alatt vitted be, alaphangon a te szempontodbol, amig a keszulek ujra meg nem hibasodik, nem szamit, hogy most mi hosszabbodott, vagy mi nem, hogy egy ev mulva igy is, ugy is javitanak, es meg ez utan is a most cserelt alkatresznek egy harmadik alkalommal is el kene romlania, hogy ok ne akarjak javitani, de pedig jogosan kerjed azt. Ennek eselye azert rendkivul csekely
De szerintem:
a touch + kijelzo, kamera, mikrofon trionak ujraindul az egy ev jogszabalyilag kotelezo garija, raadasul az atadastol, tehat annak 2018 06. 15 a lejarta. Ha eddig ismet elromlik a mar cseret alkatresz (de csak az!), az akkori alkatreszcserenek szinten ujra kellene inditani az egy ev kotelezo garit, es ahol te szivni tudsz, az, hogy ha harmadjara is cserelni kell valamelyiket, mert akkor ok azt mondjak majd, hogy de hat ennek lejart a garija 2018 09 2-en, te pedig azt, hogy ketszer elromlott elso even belul, igy mindannyiszor ujraindult a gari, es most itt van harmadjara is. De valoszerutlennek tartom, hogy ez bekovetkezzek.
Az elso ev kotelezo gariido alatt torteno javitas az onkent vallalt masodik ev hataridejet nem tolja ki, annak minden esetben 2018 09.02-en lesz a lejarta. -
zzola
félisten
Üdv!
Vásároltam PCX-től egy videokártyát 10 napja. Hibákat produkál, benchmark programokat sem tudok lefuttatni, mert kifagy. Írásban elálltam a szerződéstől (indok nélkül), csupán egyetlen kérdésem van. Személyesen fogom visszavinni, mondjam, hogy szerintem hibás a termék vagy nem? Egy aggályom van, ha nem mondom és futtatnak rajta tesztet, kiderül hogy hibásan adtam le, nehogy úgy járjak, hogy se pénz, se garanciális csere nem lesz és rajtam marad egy 100k feletti hibás termék...
Köszi. -
Tiger.
nagyúr
Sziasztok, ismerősöm vett egy 2db-os gomb elemet, ami nem lett jó, de nem bontotta fel, viszont a boltban azt mondták nem cserélik ki és nem adnak vissza pénzt 200ft igaz, de úgy gondolom hogy ezt nem tehetik meg a terméknek semmi baja, tehát eladható, a csomagolása is sértetlen.
[ Szerkesztve ]
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
asdf_
veterán
válasz Tiger. #17529 üzenetére
de úgy gondolom hogy ezt nem tehetik meg
Lenyegtelen, hogy mit gondolsz, a lenyeges az, amit a jogszabaly ir. Az pedig azt, hogy ilyen esetben nem kell visszavenni a termeket. A vevo sajathibasan vasarolt.
(mas kerdes, hogy a boltos helyeben celszerubb lenne az immar helyes elemre cserelni, ilyenkor ugyanis a vevokben gyakran feltamad az ellenallhatatlan belso vagy, hogy soha a budos k. eletben nem teszi be az adott kereskedelmi egysegbe a labat) -
hun-man
tag
Sziasztok! Az imént rendelt monitoromon van egy esztétikai hiba és egy karc is. Az érdekelne, hogy ha elállnéka vásárlástól akkor kötelességem a hibákra felhívni a figyelmet?
-
3x3ms1
csendes tag
Sziasztok!
2,5 éve vásároltam egy laptopot (Asus G56JR) a Laptop szalon szegedi üzletében, ami a múlt hónapban tönkre ment.
A gyári garancia már le járt, azonban mivel rendszeresen vittem az évi tisztításra elméletileg kaptam +1 év bolti garanciát.
Na már most a laptopot vissza vittem 7 hete, elfogadták és elküldték javításra, és azt mondták várjak. A negyedik héten kezdtem sűrgetni őket, hogy mi lesz akkor, mert ugye nem nagyon kapkodtak. Nagy nehezen kaptam egy olyan választ, hogy a csipszet sérült, várják az alkatrészt, kb 1 hét, majd jelenkeznek. 2hét után érdeklődtem, hogy akkor lesz-e valami belőle, nagy nehezen kideríteték, hogy a csipszetet cserélték, de nem oldotta meg a próblémát. Várjak még egy hetett hátha tudnak szerezni alaplapot.Ma kaptam egy levelet tőlük :
"Sajnos a készülékedet nem lehet megjavítani és alaplap sincs hozzá.A hibás készüléked maradvány értéke felbecsülésre vár amit a szerviz főnök fog megállapítani (jelenleg szabadságon van) és ez az összeg levonásra kerülhet egy új készülék vásárlása esetén."
Amikor elolvastam azt hittem seggre ülök(álva olvasva ). Mi az hogy a maradványait felbecsülik???
Elméletig garanciális készülék, nem csak úgy bevittem, kezdjenek vele valamit...
Attól félek hogy majd felajánlanak 10 000-20 000ft -ot a laptopért, ami mondjuk reális is lenne egy rossz laptopért, de ezen tán garancia van, vagy mi a fene, és ha jól tudom akkor a jó laptop értékét kellene kapnom ami, bőven 100 000ft felet van.Azt szeretném kérdezni hogy milyen jogok illetnek meg az esetemben, vagy mit tudok csinálni?
-
3x3ms1
csendes tag
válasz Biznisz Elek #17537 üzenetére
Át néztem az összes papírt nem ír semmit, csak annyi hogy +1 év gari, semmit nem írnak hogy mit foglal magában.
Itt ír egyedül valami kis infót, ez szerint másik gép jár hasonló tudású, és nem papír nehézknek veszik meg...
[link] -
Biznisz Elek
aktív tag
válasz 3x3ms1 #17539 üzenetére
Hát itt ezt írják:
"Amennyiben a javítás nem lehetséges, a laptopod aktuális piaci értékével egyenértékű készülékkel (lehetőleg azonos típusú vagy tudású), vagy az annak megfelelő értékű vásárlási utalvánnyal kártalanítunk."
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
chopin42
őstag
Nem kimondottan garanciális probléma, remélem nem gond, nem igazán tudom, hol kérdezhetném meg, lényeg: Compkertől rendelnék tápot, személyes átvételre, készpénzes fizetéssel. Egy haverom venné át, ugyanis vidéki vagyok, rendszeres időközönként jár, így ingyen lenne a szállítás. Ilyenkor a számlát/garancialevelet a saját nevemre kapom, vagy annak a nevére kell rendelnem mindenképp, aki átveszi? Másképp: a boltnak mindegy ki veszi át, vagy igazolnia kell, hogy az én megbízottam/én vagyok? Remélem érthető, köszönöm!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
válasz BornToBePuli #17544 üzenetére
Ennyi? Ilyen egyszerű? Köszönöm!
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
chopin42
őstag
Ez is egy fura kérdés: 3 év papíros gari egy megbízhatónak (tűnő) phs-hoz, vagy 3 év papíros alza gari, de egy ph-s eladó nevére? Melyikkel járhatok jobban? (az első lehetőségnél olyasfajta papírt kapok, mint amilyet Lec szokott írni).
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
gabor9991
őstag
Edigital 30 napja javítja a telefonom, sem ők sem a szerviz nem válaszol a kérdésemre hogy kb. mikorra javítják meg.Konkrétan a "készülék bevizsgálás alatt" válasz érkezett a szerviztől, de hogy mikor lesz kész arra már nem válaszoltak.30 nap után ha lehet, hogyan lehet javítás helyett cserét vagy csereutalványt kérni az edigitaltól?Vagy békéltető testületnek írjak egyből?Az hogy működik?Azonnal reagálnak vagy ott is napok/hetek telnek el mire történik valami?
-
313313
addikt
válasz gabor9991 #17547 üzenetére
Ha van jegyzőkönyved, amin a bevizsgálás szerepel, akkor fel lehet jelenteni az átvevő céget (bekeltetes.hu), mivel 5 munkanapja volt nyilatkozni, írásban, hogy mi lesz a termékkel....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
gabor9991
őstag
válasz 313313 #17548 üzenetére
A helyzet a telefonnal az, hogy július 1-óta ennyi történt, az meg csak plusz hab a tortán, hogy a szervizbe mennyi idő alatt jutott el semmi konkrétumot nem írt se az edigital, se a cordon electronics, bár hozzájuk ugye nekem amúgy sincs semmi közöm.
Amikor leadtam a telefont a jegyzőkönyvben feltüntették, hogy a javítás ideje akár a 30 napot is elérheti.
Huszon pár nap után írtam az edigitalnak, hogy a 30 napot megvárom, mert ugye a jegyzőkönyvön ez fel volt tüntetve amikor leadtam a telefont javításra, így gondolom ezt el is fogadtam, de amennyiben nem készül el 30 napon belül akkor már nem javítást hanem cserét vagy csereutalványt fogok kérni.
Erre azt válaszolták, hogy a csere nem azon fog múlni, hogy én mit szeretnék, hanem azon, hogy a szerviz meg tudja javítani vagy nem
Tehát várjak türelemmel, minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy a lehető leghamarabb visszakapjam a megjavított készüléket.
Közben írtam a szerviznek is, itt első alkalommal még nem is találták meg a telefont a saját rendszerükben, kértek még valami számot a szervizlapról, majd visszaírták, hogy bevizsgálás alatt van, nyugodjak meg.
Mikor másodjára érdeklődtem , hogy a jegyzőkönyvben rögzített hibákat ők is tapasztalták-e és a javításukkal mikorra végeznek előre láthatólag, arra nem is válaszoltak.Szóval hétfőn már a javítás 31. napjánál tartok, milyen lehetőségem van, amivel a leghamarabb el tudom érni azt, hogy vagy kicseréljék vagy adjanak egy csereutalványt?
Lehet, ha türelmes lennék még pár napig/hétig , meg is lenne javítva de nem szeretnék feleslegesen várakozni, ha nem muszáj, márpedig azt gondolom nem muszáj csak bepróbálkoznak ezzel ,hogy a szerviz dönt, nem a bolt.Nem akarok fenyegetőző emaileket írogatni senkinek ,azzal úgyse megyek semmire, a cordon electronics oldalán csak ilyenek vannak, csak ha 30 napot meghaladóan már valamihez a jogszabály szerint lehetőségem van akkor azt ki is használnám.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elado jbl 200tws bluetooth fullhalgato!!!!
- Fallout 76 DIGITÁLIS KÓD XBOX SERIES/ONE/PC
- Eladó PS4 játékok
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB,beszamitas is
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08