Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Garold
senior tag
Sziasztok!
Tanácsot kérnék, leírnám röviden a problémámat:
09.22-én vettem egy BEKO szárítógépet, ami már úgy csörög mint egy ócska hűtő
09.26-án jeleztem szerviz igényemet az Orczy szerviznek (én balga 3 nap-os - munkanap helyett - cserére emlékeztem hibás eszköz esetén, itt kellett volna egyből cserét kérnem...)
10.06 megérkezett a szerviz helyi alvállalkozója (igaz csak telefonos sürgetés miatt), és megállapította, hogy alkatrész csere szükséges, megrendeli
Azóta is az alkatrészre várunk, én is és a szerelő is...Mit tanácsoltok, mit tehetek? Eltelt közel 2 hónap és nem történt semmi...
Az összefoglalót végigolvasva nincs max idő megszabva javításra. Tudok valamilyen hivatalos szervnél panasszal élni?Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
TBMC
addikt
válasz LuckyL #17902 üzenetére
értelek.
köszönöm!bullseye: próbálkoztam már, de egyelőre senkinek semmi ötlete.
volt már egy nagyobb kálváriám az Applevel, le is bloggoltam még régebben. sajnos abból is adódtak érdekes szituk. pl a the verge, a macrumors és egyebek nem merték lehozni a cikket, de nem megyek messzire, még az index és itt a ph sem...markbellus.hu
-
minek?:S
őstag
Üdv!
A kérdésem nem is annyira garanciás, vagyis nem tudom, de remélem jó topicba írom. Szóval Muzikerbe kéne küldenem egy fejest gariztatni, még szeptemberben felvettem velük a kapcsolatot, azt mondták küldjem vissza nekik... Pozsonyba.. néztem futárt, 5k.. valami egyszerűbb megoldást nem tudtok mondani, hogy hogy oldhatnám meg?
Üdv.:M.
-
devil-k
nagyúr
Az Extreme Digital válasza:
"A terméket valószínűleg valamilyen rendszerhiba miatt nem tudta regisztrálni, de az teljesen biztos, hogy a mi cégünk nem árul hamisítványt. Ennek okán, egészen biztos, hogy a termék amit vásárolt tőlünk eredeti, így a terméket nem áll módunkban kicserélni."
Tegnap megtettem a bejelentést a fogyasztóvédelemnél és a GVH-nál is.
- mozi bolondéria -
-
asdf_
veterán
Igen, a Samsungot mondjuk en is megkerdeztem volna elotte, kulonosen, ha kaptal a termekhez Samsung Magyarorszagos szurke garjegyet es ha a csomagolasan rajta van a matrica, hogy a Samsung Magyarorszag forgalmazta.
De amugy alapvetoen mivel netes vasarlas, nem cseret kellett volna kerni, hanem siman elallni a szerzodestol (ha a magyar Samsung is azt mondta, hogy marpedig ezt nem ok hoztak nalunk forgalomba). A korabban irt hibas tejesites akkor all fenn, ha a weboldalon 2 ev garisnak irjak, az edigital asszem magyar zaszlos ikonnal szokta jelezni, hogy hivatalos magyar forrasbol van a cumo, es ha ezt jeleztek, valamint ha a Samu azt mondta, hogy nem franko a cucc.[ Szerkesztve ]
-
devil-k
nagyúr
Természetesen írtam a Samsungnak is. Ami engem felháborít, az ED-nak ez a pofátlan válasza.
- mozi bolondéria -
-
lowzor
veterán
Facebookon írtál nekik? Ott korrektebbek szerintem, mint e-mailben valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
kiskatz
tag
Sziasztok!
Érdekes és egyben kellemetlen esetem van.
Hibásként árultam egy műszaki terméket, a hiba oka ismeretlen volt.
Bekapcsolni bekapcsolt de nem működött. Eladáskor nyomatékosan
kiemeltem,hogy semmit nem tudok a hiba okáról.
4 hónap után a vevő elkezdett reklamálni,hogy nem javítható mert
szét van rohadva a termék belseje és kéri vissza az árát.Szerintetek ha jogi útra tereli akkor lehet esélye megnyerni?
Hibásként hirdetett és eladott termékre is jár szavatossági igény?
Magánszemélyként adtam el.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kiskatz #17917 üzenetére
1 év szavatosság van minden szerződés után. Adásvételi készült? Ha igen, abban mi lett leírva? Ha nem készült, akkor ez veszett ügy a vevő részéről, mert a polgári per során neki kell bizonyítania mindent, amit állít, ami írásos nyom nélkül gyakorlatilag lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz devil-k #17908 üzenetére
ezt a hamisítvány dolgot honnan vetted?
1 év jótállás a kötelező, ha így jelezték a honlapjukon, akkor teljesen rendben van a dolog
senki sem írja elő hogy a samsung magyarországtól kell vásárolni samsung telefont, szépen is néznénk ki, szabad piac van!
14 napig viszont indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól (ha neten vásároltad)[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Garold
senior tag
válasz Garold #17901 üzenetére
Üdv!
Igaz választ itt nem kaptam, de lett megoldás:
Szombaton az itteni bejegyzésem megírása után írtam egy szép levelet a Beko oldalán, tényszerűen közöltem mi történt, és emlegettem felügyeleti szerveket. Ma már hívott is a helyi alvállalkozó és kaptam válaszmailt is hogy kapok csereutalványt. 😃 Ennyi kellett, határozottan kellett fellépnem.Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
őstag
válasz devil-k #17924 üzenetére
de ha ott a 2év garancia a oldalon és ráírták a garijegyre is, akkor mit pedálozol?
ha elromlik visszaviszed az edigitalnak és kész
ebből hogy következik hogy hamis valami?
ez az egész gyári garancia kifejezés csak egy marketingfogás, mikor tanulják már meg az emberek?
mennyi a jótállás ami a számlán/jótállási jegyen van?
ez az ami számít..cryptot minden termékemért elfogadom
-
Topikgazda
válasz LuckyL #17922 üzenetére
2 év gyári garanciával árulja az Edigital a Samsung telefonokat. Pont azért vásárol az ember magasabb árért telefont az Edigitalban, Media Marktban stb, mert ezek (ezidáig) hivatalos magyar forrásból származtak, az ember minden probléma nélkül vihette a magyar gyári szervizekbe is, ezzel is időt spórolva, továbbá a szerviz biztosíthat egyéb prémium szolgáltatásokat is, pl. háztól-házig futárt. Mindehhez az szükséges, hogy a itthon legyen először forgalomba hozva a termék. Samsung telefonok esetén ezt a Samsung Magyarország teszi meg.
Ha szürkeimportos a telefon, akkor azt csak a boltba viheti a vásárló, ergó a "gyári garancia", amit a terméknél feltüntettek, nem érvényes. Ezzel van problémája a vásárlónak. -
asdf_
veterán
válasz Garold #17925 üzenetére
Fuu, pedig tokre be akartam idezni a -szokas szerint gumi-szabalyt:
2. Kellékszavatosság
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
...
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni. -
asdf_
veterán
Eleve amugy mar ott a hiba, hogy 2 ev garisnak hirdeteti az edigital -es barmely mas- weboldal. Mert egy ev + regisztracio eseten tovabbi egy evvel kellene...
-
Topikgazda
válasz LuckyL #17930 üzenetére
A 2 év jótállással nincsen baj, nyilván az van a jótállási jegyen, de ha mégsem hivatalos magyar forrásból származik a telefon, a magyar szerviz prémium szolgáltatásaival nem tud élni a vásárló, kizárólag a boltba viheti szervizelni a terméket. Ez pedig véleményem szerint nem gyári garancia...
-
asdf_
veterán
válasz LuckyL #17930 üzenetére
Meg mindig nem.
Mindenki egy evet ad, a magyar Samu altal forgalomba hozottra a Samu oldalon torteno regisztracio eseten adnak tovabbi egy evet. Az Edigital ugy adta el, hogy franko, nem szurkeimportos termek, a Samu oldalon meg nem lehet beregisztralni, mert azt mondja szurkeimportos. Az ugyfel megkerdezte az edigitalt, ok barmsagot valaszoltak (ahelyett, hogy gyari szam alapjan tisztaztak volna az esetet a Samuval), hogy a Samu mit irt, ha irt egyaltalan, arra most nem emlekszem. Emellett siman lehet az a problema hattereben, hogy a Samu elkurta es egy gyariszam-mezot nem vitt fel regisztralhatonak, ezert koppan emberunk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
B*szki tényleg. 2 év gyári garival vettem egy Huawei tabot az Edigitalban néhány hónapja. Megnéztem a papírokat és csak a gyári jótállási jegy van hozzá, az Edigital csak számlát adott. A gyári jótállási jegyen az áll, hogy a Huawei Magyarország a kötelező 12 hónap jótálláson felül még 12 hónap jótállást vállal a készülékre. Így jön ki a 2 év... Akkor az emberünk tényleg nagyon megszívja, ha kiderül, hogy szürkeimportos a cucc, mert a boltba sem viheti 1 év után...
[ Szerkesztve ]
-
FordFair
tag
Csak megjegyzésként: fogyasztónak nem minősülő személyek esetén termékregisztráció nélkül is jár a 12 hónap kiterjesztett jótállás az 12 hónap alapjótálláson felül.
-
garage112
aktív tag
válasz FordFair #17941 üzenetére
Sziasztok!
Még anno vettem édesanyámnak egy Sencor robotgépet karácsonyra. Múlt héten visszaküldtem garanciába. Idén karácsonykor járt volna le a garancia. Most visszakaptam egy teljesen új gépet, újabb szériásat helyette, mert javíthatatlannak titulálták.
Kaptam hozzá, garancia lapot, megint 24 hónapot, viszont egyáltalán nincs kitöltve. Kérdés, hogy ez érvényes, vagy nem?Iphone 14 Pro / / Xbox One - WildBlaze420 / / PlayStation 5 - Mrtn112 / / Dell G5 15" - Macbook Pro 15" Retina (2017)
-
ktg3
őstag
Erre valaki?
Milyen "követeléseim" lehetnek ilyenkor?
Mindneképp szeretnék írásos formában (e-mailben) is írni, hogy lehessen később arra támaszkodni.Mit írjak az e-mailbe ami esetleg meggyorsíthatja a folyamatot? Nem szeretnék olyan általánosan, pongyolán fogalmazni, hogy megkeresem az ügyeletes szerveket ha nem kapom vissza a közeljövőben az adott VGA-t.
Szóval, hogy megírhassam az e-mailt kisegítenétek, hogy milyen jogaim vannak és kihez tudok fordulni, hogy nyomatékosítsam a szándékomat?
Előre is köszönöm!
-
galuska95
aktív tag
Sziasztok!
Fél éves telóm pixelhibás és most küldtem vissza hogy gariztassák (1 év jótállás van), de felemrült 1600 Ft postaköltségem amit nem akarok lenyelni. A boltnak írtam nem akarnak fizetni, de nem értem hogy tehetik mivel le van írva a ptk-ben hogy a fogyasztónak nem merülhet fel semmilyen költsége iylenkor, a szállítást is beleértve.
Valakinek van tapasztalata iylesmiben?
-
galuska95
aktív tag