- Kis telefon hatalmas teleppel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Aktív témák
-
parika
csendes tag
válasz
huntomas #321 üzenetére
hello!
Nos tapasztalatom szerint auto módot csak tényleg jó fényviszonynál vagy/és vakunál lehet használni beltérben, kinnt viszont ha nincs sép természetes fény akkor már buherálni kell.Én nekem ez az első gépem, amatőr vagyok és 1 hónapja még fogalmam sem volt mi az az iso érték blende rekeszérték és zársebesség.Ki kell kupálnia az embernek magát hogyha ilyen gépet akar magának és hát auto mód az felejtős bár mint felljebb írtam néha az is jó.Használati utasításban sok dolgot elmagyaráz jól.tanulni kell, amúgy a gép nem rossz tudni kell vele bánni.
Kellmes ünnepeketUgyanez van velem detto beltéren autoban elég zajos és homályosak a képek. egy kérdésem lenne h ehhez a géphez azért ajánlott egy állvány ugye? mert eléggé homlyosak a képek(beltéren kültéren nagyon jó) kezemmel nem hiszem h baj van mert 15 éves vok
Nah szal a kérdésem h ehhez ajánlott az állvány?ha nem akkor mit kell csinálnom? Köszönöm előre is
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket
Aktív témák
- Kis telefon hatalmas teleppel
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Reklámblokkolók topikja
- Autós topik
- Új szintre emelte a fényűzés fogalmát az ASUS
- AliExpress tapasztalatok
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással