Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    Sziasztok!

    Lenne egy ilyesfajta táblám:

    Szeretném úgy rendszerezni, hogy nevenként egy külön munkalapba átkerüljönenek a napi bejegyzések (minden dolgozónak lenne egy külön munkalapja, hogy jobban átláthassam). A lényeg, hogy automatikusan történjen. Egyébként egy munkaidő számítás lesz. Eddig sokat erölködtem, de egyenlőre nem tudtam megoldani, hogyan lehetne automatizálni. Macroval is probaltam de sajnos nem nagyon értek hozzá.

    Tovább az is jó lenne, ha egy hónapon belül szépen rendbe lennének téve a munkanapok nevenként, vagyis: Az a baj, hogy nem mindenki jön minden nap, sőt hetente változik, hogy ki mikor... Azt szeretném elérni, hogy ha esetleg volt két napja a dolgozónak mikor nem dolgozott, vagyis adat sem jött be felőle, akkor automatán kihagyhatna az excel azoknak a napoknak üres cellákat, hogy be tudjam írni, hogy szabin volt-e vagy betegség miatt maradt távol, mert csak azt tudnám elérni, hogy egymás alá kerüljenek ahogy az adatok is bekerülnek de az így sokszor nem lenne jó. Nagyon sokat kellene szerkeszteni utólag. :(

Új hozzászólás Aktív témák