- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nite
őstag
termeszetesen ez egyeni preferencia, en alkalmazasokat fejlesztek android-ra es ios-re is ezert nem felek a "semmitol" mint nagyon sokan masok... aki fel, azt megertem, semmit sem kotelezo hasznalni, de attol meg dezinformalni nem kell masokat! (nem rad gondolok)
a curve nekem tokeletesen mukodik, OTP-s kartya van mogotte, amiota mindenfele trukkozes nelkul elfogadta a GPay, azota vigan hasznalom minden problematol mentesen
-
Nite
őstag
-
slice14
veterán
Viszont a Revolut-ot nehezen lehet hozzáadni GPay-hez. Aszem cím átírással és virtuális kártya létrehozása. De ez a Revolut fiókodba is kerülhet. A Curve-be meg regisztrálod a CIB-es kártyád és működik a GPay-el. December óta használom így, és eddig probléma mentesen.
Olvasni itt hogy páran nem tudták végig vinni az érintéses fizetés beállítását GPay-be, Curve kártyával, így csak kipróbálás utján tudsz biztosat. -
slice14
veterán
Hát ha le is tudnád tölteni, használni itthon nem tudnád, mertmég itthon nem elérhető a Google Pay. Ha olyan banknál vagy ahol van a banki applikációban Pay funkció, akkor érdemesebb azt használni, ha nem akkor ott az OTP Simple alkalmazása, ami OTP-seknek saját kártya digitalizálásával, míg más bank ügyfelei részére prepaid kártya feltöltése után dij ellenében használható.
-
Kbali
nagyúr
-
Kbali
nagyúr
Kicsi tisztázás: egy ilyen fizetésnek van (legalább) 2 szereplője: 1. kártyakibocsátó bank (akit a kártyát használó kártyabirtokos személyesít meg), 2. elfogadó bank/szolgáltató (akit a kereskedő POS terminálja személyesít meg) - ez persze erős egyszerűsítés, hiszen van kártyatársaság (akinek a logoja a kártyán szerepel) + elszámoló központ, plusz nem biztos, hogy a kereskedő számlája az elfogadó banknál van, stb...
Szóval olyan, hogy a "bank" sumákol, olyan nincs.
A POS terminál lehet offline, amikor floor limit alatti tranzakciónál nem fog online authorizációt végezni (ez terminál és kereskedőfüggő beállítás), ezért itt nem is tudsz a saját bankodtól azonnal értesítést kapni, hiszen ő maga sem értesül azonnal a tranzakcióról (és igen, lehet olyan, hogy már csak a terhelés érkezik be hozzá, a foglalás nem).
Ügyfélként sokmindent nem tudsz ez ellen tenni, esetleg használsz valamilyen külsős appot, amiben görgeted magadnak a kiadásaidat, bevételeidet manuálisan (pl. Koin). -
lord.lakli
őstag
A POS-t használó cég azt tudja eldönteni, hogy zárolják a pénzt X napig és nekik kell jelezni, hogy nem kérik a pénzt vagy X nap letelte után automatikusan a zárolás terhelés legyen. Ez független a fizetés módjától. Pont azért zárolják néhány napig a pénzt, mert úgy egyszerűen lehet sztornóznia a tranzakciót.
-
Kbali
nagyúr
5000-nél nagyobb összeget nem tudsz paypass offline fizetni. De kis összegnél pont az azonnali, akár offline fizetés a lényeg.
Nem fér össze az igényeiddel. Ha ennyire kényelmetlen, akkor ne használd a paypass lehetőséget. De még chippel is lehet offline tranzakciód, hiszen a pin ellenőrzés lokálisan a kártyán történhet. -
Huroq
senior tag
Nálam régebben az Erste bank próbálta ezt bemesélni, hogy a POS terminál beállításán múlik, nem rajtuk.
Érdekes sokadik reklamáció után hirtelen zárolódott azonnal az összeg, ezek szerint átállították az összes terminált miután reklamáltam...
Felvetettem én is nekik, hogy ha most bemegyek egy autószalonba és elhozok egy autót, akkor mi van?
Azóta OTP-nél még nem volt ezzel baj, pedig amit lehet azt kártyával fizetek. -
Csak az Erste-nél hallottam, hogy ezzel próbálják bemagyarázni a PayPass miatt késve megjelenő tranzakciókat.
Tudtommal az POS(elfogadó) mindig online indítja el, csak a bankon múlik, hogy számlaegyenleg ellenőrzés előtt vagy után küldi vissza OK/nem OK jelzést.OTP, K&H, Gránit eddig minden fizetéskor szinte azonnal küldte az SMS-t a PayPass tranzakcióról.
-
eami
veterán
őszintén szólva, nem értem mit írtál. paypass, mágnes, chip, tökre ugyanaz onnantól hogy már azonosítva vannak. csak az azonosítás módjában térnek el.
számlatörténetben valóban csak pár nappal később jelennek meg a tételek, de ez teljesen normális. ha azonnal értesítést szeretnél kapni akkor kérj sms-t róla.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507NUR - 15,6" FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 512GB -RTX 4050 -3 év gari
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest