Aktív témák

  • [mate]

    csendes tag

    Nekem UT2003 demo-ja simán megy 1024-ben ATI Radeon 7500-al(Built by ATI,64M DDR)...szal a kész game-em ha nagyot löknek rajta akkos is csak elmegy majd 800*600 def. grafban.Jó mondjuk mellette van 1800+ xp.
    Bye

  • delacroix

    csendes tag

    Helloka,
    Mostanság hogy képkártya csere elött állok, nézegettem a játékokban mi hogyan teljesit. Láttam, hogy az UT2003-hoz már gyenge lesz az xp1600os gf4ti4200-al is (egyelöre ezt akartam megvenni). Az UT sztem legjobban a jo kis glide-dal futott, sajnos kivégezték szegény 3dfx-et. (kár,hogy nem akarnak kiadni vmi hasonlot a mai kártyákhoz). A microsoft az xp elött bejelentette, hogy opengl-t nem fogja támogatni a winf*s. Köszönjük meg, mert az UT már DX-es (ha jol olvasom az unreal oldalán). Érdekes, hogy OpenGL-t használ a legtöbb profi 3d renderelö prg, és az OpenGL alatt sokkal jobban futnak a játékok. Sztetek miért nem irják a játékokat inkább OGL alá? Nem hiszem, hogy a dx annyival jobb lenne, bár rengeteg uj dolgot raknak bele naprol napra, de cserébe a gépüónket is dobálhatjuk ki ahogyjön ki az uj dx. Minden dx generációhoz új képkártya, erösebb proci kell.

    ps: nem tudom miért irtam le, talán mert felidegelt, hogy a következö játékok már nem fognak futni csakha új gépet veszek.

Aktív témák