Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • raszputyin

    senior tag

    válasz Half-Life #12 üzenetére

    Arra még tűrhetők az esélyeid, hogy az a program adatfájljainak a szerkezetét megértsd, és így módosíts egy-két dolgot benne. De a programba belenyúlni szinte reménytelen.
    Igaz, vannak kivételek, pl. úgy tudom, a Sierra csinált egy ''kalandjáték-nyelvet'', és így csak egy bináris motort kell megírniuk. Az erre készült játékokba viszonylag könnyű belenyúlni (bár én közel se vagyok ezen a szinten.)
    De ahhoz, hogy ilyet (multi támogatást) tudj csinálni, vész magas szinten kell tudnod x86 assemblerben/gépi kódban, mert c/pascal/amiben írták-nyelvű forrást a programból sose fogsz tudni csinálni.
    A járható út az, ha írsz egy klónt a játékból :) de komolyan, egyszerűbb újra megírni (valami hasonlót), mint megváltoztatni a bináris kódot. Ezt csinálják is, pl. Civilisation -> Freeciv, nem ugyanaz, de egész jó.

    -- a DosBOX tényleg lassít eléggé, én 2100Mhz-es Athlonnal olyan 80..100Mhz-es 486-osnak megfelelő teljesítményt kapok. Egy szó mint száz, arra jó, amire csinálták.
    De ne felejtsd el, hogy a win 98-ból még ki lehet lépni :) a start/leállításban van vmi olyan, hogy csak parancssor, és akkor kapsz DOS-t. windows NT/XP/2000-ből nem lehet kilépni.

  • liksoft

    nagyúr

    válasz Half-Life #12 üzenetére

    Keresd meg a programozóját, mert a forráskódot (bármilyen nyelven írta) csak ő tudja oda adni neked. Utána ha engedi, átalakíthatod és újra fordíthatod. Sok sikert.

    U.i.: Ez nem LEGO, nem lehet utólag szétszedni majd újra összerakni. Ha meg igen, akkor az egy nyelv, az assembler. A legnehezebben olvasható, és a legtöbbet kell hozzá tudni. :C

Új hozzászólás Aktív témák