Hirdetés
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
Új hozzászólás Aktív témák
-
vodrosjozsi
addikt
Emlékszem, hogy anno a vw id.3 12 milliós áron nyitott. Most mennyi? 16?
Vicc.
Pedig ugyanúgy kínában gyártják a többséget mert nem tudnak annyit gyártani otthon, nincs kapacitás, nincs akku, stb. Ez miért megy a byd-nak? Ja, hogy előbb felkészült, pedig ez csak 1 gyártó, nem egy cégcsoport mint a vw.Samsung Galaxy A35/Samsung Watch 4
-
lolal
senior tag
Helló jómunkás rég értekeztünk.. tehát :
Mesterségesen alacsony árakra, gusztustalan piaci nyúlásokra, végtelen komcsi állami tőkére és gátlástalan piaci magatartásra miként lehet felkészülni egy európai vagy amerikai agyonszabályzott környezetben mozgó hagyományos autóipari vállalatnak?[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
moleculez
veterán
Én simán bevállalnám🤷🏼♂️
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
spect80
senior tag
Pedig láttunk már ilyet. Kína ugyazat játssza most az autókkal, mint a 2010-es években a mobilokkal. Egyre jobb minőség, mesterségesen alacsonyan tartott árakon. Egy piaci alapon működő gyártó ezzel nem tud versenyezni.
Aztán amikor a konkurencia nagyját kivégezték/felvásárolták, akkor szépen emelnek árat.
Nem véletlen hogy egységesen be van szarva kínától az EU és az EU autóipara. [link] [link] -
Graphics
Jómunkásember
Nekem tetszik, nincs vele bajom, simán betenném a ház elé..
Főleg, mert nem akar sablon villanyautós pofát mutatni, normális autó.Lada Vestában nem ültem.
Én nem vagyok villanyautó párti, de egy ilyen ha tudja a hatótávot, örömmel ülök bele..
4,5 milláért kapsz egy használt Zoé-t és talán elmész vele valamennyit...
Újan az még ennél is drágább.
Ez meg 11-ért értelmezhető távot mutat fel.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz atiska007 #40 üzenetére
Valaki gazdagodni fog...
De annyira szűken látjátok ezt... Szerintetek mi kerül a villanyautók nagy részébe, ha épp nem LG Chem aksi ?
BYD... Az autóipar, a nyugati is úgy épült fel, hogy erősen támaszkodik a keleti "blokkra"... Csak ezt nem veszitek észre.
A Mahindra a VW-től vett volna aksit, de hát nem sikerült nekik... Mert nem készült el időben a VW... ehelyett honnan vett? :....
[ Szerkesztve ]
-
atiska007
senior tag
válasz vodrosjozsi #39 üzenetére
Ha letarolja a piacot, és az európai gyártókra ráég a "20 millás szarja", na annak gazdaságilag beláthatatlan következményei lennének. Szerintem azt ne akarjuk megtudni.
De persze, gazdagodjon csak KínaMittudomain!
-
vodrosjozsi
addikt
Na, ez érdekes mert a konkurens kínai gyár is drágábban adja az alap verziót (15-16 milla), ehhez képest ez sokkal jobb 11 millióért.
Kérdés, hogy mennyire megbízható, bár inkább ezt venném meg mint az oroszoktól a Ladát ami el se indul
Nem véletlenül adtak el ennyi autót világszerte. Jó lesz ez, tarolja csak le a piacot, had égjen rá az európai gyártókra 20+millás sz@rjaik.Samsung Galaxy A35/Samsung Watch 4
-
worxland
addikt
"Most az van, hogy a valaha átlagos 8 milliós családi/céges autó 12 millióba kerül, és vehetsz fel rá hitelt 10% THM-re." - ha csak 10%, év elején 16% körüli THM lett volna az asszony Toyotájára. Inkább kifizettük egyben, még ha el is ment a megtakarításunk nagy része. Persze az eredetileg fixnek hirdetett árhoz is hozzácsaptak 300 ezret. Mondták, ha nem tetszik, visszaadják az előleget. Kösz.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
cucka
addikt
Menj fel a használtautóra és nézegess új autókat, szólj ha találtál olyat, ahol nem engedtek 1-2 milliót a listaárból.
Vagy kapcsold ki az adblockert, nálam minden második hirdetés valamilyen autómárka raktáron lévő kedvezményes autóiról szól. Most ahogy írom ezt, a hozzászólás fölött a toyota hirdeti a CHR-t akár 1M kedvezménnyel. Előtte a ssangyong hirdette, hogy vegyél akciósan készletről autót. de kb. minden márka leárazással hirdet mindenhol.Már nincs covid és autóhiány, amikor sorban állás volt az autókért.
Most az van, hogy a valaha átlagos 8 milliós családi/céges autó 12 millióba kerül, és vehetsz fel rá hitelt 10% THM-re. Aztán csodálkozik mindenki, hogy nem tapossák le egymást a vevők.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
-
8th
addikt
-
domos
senior tag
Azt olvastam hogy dömpingrákkal
If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
Egy hasonlóan felszerelt e-Niro 18-19 milla. Ehhez képest a 14-15 meglehetősen jutányos. Az ID.4 (ami épp nem rendelhető) alap-fapad 20 millió. Ha valami 20-25%-kal olcsóbb (ami itt 4-5 millió forint), akkor az elég dömping.
A Dolphin éppenséggel az autónak csak fenntartásokkal nevezhető Dacia Spring után a 11 milliós árával a következő legolcsóbb e-autó a hazai piacon és ahhoz képest tökre autószerű. Kábé egy Mokka-e kategória méretben (ami 14 milla körül van).
Ettől még vannak fenntartásaim, de az árazással épp nincs gond.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
lolal
senior tag
Már a címadáson nagyot röhögtem. 10-20% al olcsóbban "dömpingárazunk" az ajtó berúgást meg úgy is nézhetjük, hogy egy szalma kunyhó ajtaját is "belehet" rúgni. Az EU ban egyre jobban csökkennek évről vére az autó eladások. Ti nem tudom mit olvastok. MO-n meg annyira rugdossák az ajtót az új autók, hogy 15,6 év kerekítve 16 évre nőtt már az átlagéletkoruk. Ajtórugdosás...
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
cucka
addikt
Ez. És az, hogy az államok sportot űznek abból, hogy a hivatalos inflációs adat jobb képet fessen, mint a valódi, átlag emberek által a mindennapokban érzékelt infláció.
(Az európai központi bank meg mesterségesen alacsonyan tartja a kamatszintet. Ez nem jó dolog, ha megemelnék, akkor meg az nem lenne jó dolog, igazi lose-lose szituáció) -
Graphics
Jómunkásember
válasz Avicularia #24 üzenetére
Han ideje még nem jött el.
-
kwzatz
őstag
A többi országban is tragikus attól, hogy a miénk meg még azon túlmenően is extrém tré. 5-10%-ok úgy, hogy már nem 1 évről beszélünk, miközben a központi bankok nem győznek kamatlábat emelni... Csak jelzem, hogy a hosszú távú cél 2% lenne, és nehezebb mondjuk 5%-ról 2%-ra szorítani, mint 10%-ról 5%-ra.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Graphics
Jómunkásember
Tényleg ennyire hasonlít?
Két szélét összekötik középen egy csíkkal... Másolták, plágium...
Az összes autógyártó ezt teszi már egy ideje, nem is tudom ki kezdte...Mondjuk valamilyen látászavart kell megélni, hogy a cicakarmokat össze lehessen keverni a tengeri motionnal... Cuprát hamarabb megértettem volna...
Mi vagy Te, designerguru? Nincs homogenitás... Jesszusom..
Nézd körbe a modellcsaládot, mire épülnek fel... Mondjuk a "szépség" szubjektív.
Kíváncsi lennék, számodra mi a szép autó?
Te is valami 15-20 éves csodában ülsz mint én, és onnan pislogsz az autógyártásra
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
Erre a vad inflációra gondolsz?
-
cucka
addikt
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
10-20%al olcsóbbak, mint a versenytársak. Azért a "dömpingár" kifejezést én túlzásnak érzem.
Az autók pedig borzasztó drágák lettek. Nyugat-európai léptékkel is nagyon drágák.
Ez amúgy meg is látszik a darabszámokon.
2017-ben az EU-ban 14.9 millió autót gyártottak. Tavaly 10.9 milliót.
2017-ben Németországban 3.4 millió autót vettek. Tavaly 2.6 milliót.Sorolhatnám, a lényeg ugyanaz, a magas infláció, a magas kamatok, és az autóárak pár év alatti 30-40%os növekedése megtette a hatását.
-
Graphics
Jómunkásember
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem mindegyik BYD bejön, a Dolphin kellemes városi cucc, simán venném is.
Nem fenyeget a tény, de aki itt ezt nem venné, szerintem alapvetően sem venne autót 10 milla körül..
Évek óta emelkednek az új autó árak... Jön egy gyártó, aki alacsonyabb árakat kínál, erre mi a magyar reakció, ez egy fos, meg szar, meg hogy néz ki...
Miközben a BYD jelenléte erős EU_ban is..
De a szűklátókörűség miatt nem a magyar lesz a fő piac.
Fél éve próbáltam egy vadiúj MG ZS-t, az oké, nem egy magas kategória.
De nem kevés rohangál belőle, mert nincs várólista, kb azonnal kapod az autót, és olcsóbban is.
A-ból B-be vesznek emberek autót, sokan meg itt kergetik a vágyálmot, hogy huhh nekem majd új Passatom lesz... Ja mire lesz, már Passat nem lesz...
Realitás meg a végén egy Lodgy lesz vagy egy Jogger az ilyen nagyot álmodóknak... Meg a 4-6-os... Nem kéne a bilibe lógatni a kezet, hanem valós igényekhez autót venni.
Szerintem az utóbbi évek legkomolyabb résztvevője lehet a BYD... Emellett ugye a Geely már régesrég betette a lábát...
A SAIC is az MG-vel...
Javarészt minden "nyugati" autógyártó rá fog kényszerülni keleti iparra...Egyszerűen későn ébredtek az autógyártók, és elhúz mellettük mindenki... Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
kbyte1024
veterán
Nyomuljanak is, mert a nagy gyártók horror áron merikadni az ennél szarabb vasukat.
[ Szerkesztve ]
Csak a halott látja a háború végét. - Platón
-
Fritz Teufel
addikt
válasz kakuk.tamas #13 üzenetére
Csak mondom, hogy a BYD már vagy 10 éve a szerves része , nem most kezdték a nyomulást. A buszokkal valahogy úgy állnak már, mint a szép időkben az Ikarus. Egyébként egyetértek veled
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
kakuk.tamas
addikt
Igazából nem is értem, hogy hogy gondolta, hogy nincs EU-s töréstesztje… Sok EU-s gyártó kocsiját oda-vissza veri.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
kakuk.tamas
addikt
Hát pedig ezt elfelejtheted. Ez a márka az EU-s piac szerves része lesz.
Készítheted a nyálad, hogy legyen elég az utcán köpködni őket.Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Fritz Teufel
addikt
Kifejezetten jónak tartom a kínai autókat. Minőségben és abban is, hogy behozzák őket. Én a "dömping" árakra reflektáltam, mert nincs a szó előtt jelző. Idehaza a cirka 12 milliót nem nevezném jelző nélkül dömpingárnak.
A 12M nem az átlag számára elérhető ár, és igazolnak engem a hazai eladási számok. Úgy módosítanék, hogy nyugat-európai léptékkel dömpingáron vagy Nyugat-Európában dömping áron. Idehaza erre egy jó HR-es azt mondaná, hogy versenyképes áronAsus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
atiska007
senior tag
Hát, vegye, aki akarja, de azért még nincsenek 10+++ éves tapasztalatok ezekkel az autókkal. Szerviz háttér, SW-es támogatás, valós (nem kínai) töréstesztek stb.
Majd mikor, mint egy kínai telefonhoz nem jön SW frissítés 3 év múlva, csak hogy vegyél újatMittudomain!
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
Az eddigi európai eredmények mondjuk mást mutatnak.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Tschubi
tag
Nem három, hanem négy modellel jönnek. Kimaradt a felsorolásból az ETP 3 kishaszonjármű.
-
callmeakos
veterán
Nem a formával van gond, mert ha olcsó a cucc, akkor nem feltétlen kell nagyon jól kinéznie. És abban a pillanatban, ahogy elérhető árúak lesznek az elekromos autók, onnantól kezdve nincs megállás. Itt angliában is annyi MG van az utakon mint a rohadás, és az MG4-et kivéve mind ilyen semmilyen kinézetű, ennek ellenére viszik mint a cukrot. Most még nevetnek rajtuk, de csak idő kérdése, és ellepik ezek az utakat.
All→M8
-
LosBlancosRM
senior tag
Amilyen teszteket láttam az idkról... Inkább lenne 208as a fara. Nem mondom, hogy szép autók ezek, de nagyjából mindent láttunk már valahol a többi márkánál is. Nekem pl a VW csoport egyenautói szánalmasak. Értem ezalatt, hogy a VW, Audi, Cupra, Skoda nem sokban tér el.
Szerintem arra jók lesznek, hogy a többiek ne tudjanak annyira nyerészkedni, mert ha ennyiből is ki lehet hozni egy hasonló, esetleg jobb autót, akkor felnyílhat a vásárlók szeme. Az meg, hogy vannak akik szerint a kínai skynet van rájuk telepítve... Nekem semmivel se másabb az amerikai.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S24 Ultra
-
doooo
veterán
válasz LosBlancosRM #3 üzenetére
Mert amire nem igazak az általam leírtak, az automatikusan gyönyörű?
Nem, nem feltétlenül az. De következetes, logikus, és kellően homogén.Ők mondjuk nem rakták egy Peugeot 208 hátsó felét az ID.4-re...
Na de lényegtelen, nem a borzasztó dizájn lesz az ok, ami miatt remélhetőleg minél előbb megnehezedik ezeknek a gyártóknak a dolga Európában (és emiatt például meggátolják őket abban, hogy dömpingárakkal nyomulhassanak; ha pedig erre képtelenek, máris elveszítik minden előnyüket, és senki sem fogja venni őket).[ Szerkesztve ]
-
LosBlancosRM
senior tag
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
Tesztek nem azt mutatják, hogy rosszul jár, akinek nem begyepesedett csakanémet gondolkodása van, és beleül egy ilyenbe. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül e nekik betörni az EU piacra.
Samsung Galaxy S24 Ultra
-
doooo
veterán
Ezek az összetákolt, összelopkodott dizájnok... semmi homogenitás, semmi következetesség, semmi logika bennük...
-
Fritz Teufel
addikt
"Dömpingárak" Most mondom, hogy nem kell nagy parkolót építeni az eladásra váró flottának
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest