- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Digitális detox a Nokiától
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mégse száll ki a Meizu?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
Én bevallom és ezzel most lehet sok embert magamra haragitok,,,a hideg ráz ettől a hajtogatás dologtól, mióta a mavic megjelent...
Rengeteg igazi (értsd: bele lehet ülni ) légijármű készül "hajtogatós" megoldással. Elég csak a vitorlázórepülőkre gondolni. Ott mindennapos dolog a kihajatás/behajtás, szétszerelés, összerakás. A felszállómotorosokban maga a motor is behajlik a törzsbe, probléma esetén pedig kinyitható gombnyomásra. És ezekből a cuccokból itthon is vígan repülnek a 40-50 éves darabok, még csak oldtimernek sem számítanak
Persze a DJI nyilván nem hasonlítható össze egy 80 éves német repülőgépgyárral, de ettől függetlenül nincs ilyen gond a Mavic-al, azt hiszem valahol írják is, hogy 5000 ezer ki/behajtást bír tesztelten.
Nem akartam kötekedni, megértem ha valaki ettől tart, de azért jó ha van itt más megközelítésből is pár gondolat szerintem, peace
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik