Hirdetés
- Jövő héten indul a Xiaomi kameraforradalma
- Csonkítás áldozata lett a nemzetközi Redmi Note 15 Pro+
- Nem rejtegetik tovább a Redmi Note 15 Pro és 15 Pro 5G globális verzióját sem
- Akciófigyelő: December 24-ig tart az Ulefone karácsonyi leárazása
- Bemutatta a Xiaomi a Redmi Note 15 és Note 15 5G globális változatát
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fél perc csend, majd világra jön egy Magic8 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Google Pixel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dbius
veterán
Igen, nálam volt ilyen eset. Elindulni elindult az app, de a profilt nem töltötte be, a nevemet sem mutatta. Pár napot vártam, majd utána törölnöm kellett az app valamennyi adatát és újra kellett regisztrálnom, ami e-személyivel sikeresen megtörtént.
Az első olyan alkalommal, amikor újra kellett regisztrálnom e-személyivel (többször is kellett, lásd lentebb), akkor a folyamat sikeresen lezajlott, de kiírta, hogy várnom kell, amíg aktiválják (nem volt hibaüzenet közben). Ez az eset egy hétvégén történt és hét első munkanapján kaptam meg az értesítést (azt hiszem szombati napon csináltam végig és hétfőn kaptam) PUSH üzenetben, hogy az aktiválás sikeres volt. Ez szerintem azért volt, mert manuálisan ellenőrizték az adataimat.
Viszont ezt követő alkalmakkor, amikor újra törölnöm kellett az app adatait és újra kellett regisztrálnom, akkor már a fenti aktiválás csupán pár másodpercet vett igénybe és használni tudtam az appot.
Nekem úgy tűnik, hogy az Android rendszerfrissítéseket sem szereti az app, mert ilyen is előfordult már, kétszer kellett emiatt törölnöm az adatokat és újra regisztrálnom: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


