Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    nagyúr

    válasz herdsman12 #15581 üzenetére

    nyilván abba nem gondoltál bele, ha az ájfón fent lenne mint támogatott eszköz,akkor nyilván tudná a digi is,hogy a facetime/imessage aktiváló sms-eket az apple fizeti,nem pedig az ügyfél... attól hogy valakinek ájfónja van,nem kell hogy kivételesnek éreznie magát... a digi jelenleg teszt üzemben működik...mint ez is oly sokszor le lett írva,a témaösszefoglalóban is benne van... így nyilván érthető,ha van ami nem működik esetleg úgy,mint más szolgáltatóknál... ezt az sms tömeget meg lehetett volna előzni úgy, hogy ha pl.5ször nem sikerül az aktiválás, akkor szépen felhívni az apple üfsz-t és megkérdezni miért nem megy... majd a digis simet átteni másik készülékbe,de ehelyett mi lett... senki se kérdezett, csak kihozta,bevágta az ájfónba, most meg háborog a kiszámlázott sok angliába küldött sms-ért... most sírjam én is tele a digi mobilos fórumot, mert az andfoid message csevegés funkciója nem működik digis simmel? mi értelme lenne? nem megy... ez van,ami nem megy,nem kell erőltetni...pont

  • szaszyka

    senior tag

    válasz herdsman12 #15581 üzenetére

    Én is írtam éjszaka a Diginek észrevételként, bízzunk benne, hogy lesz belőle valami. Ha nem, akkor max nem cserélgetem a kártyát, vagy nem indítom ujra a telefont naponta. Bár még így is bőven jó a szolgáltatásuk az Én felhasználói szokásaimnak, tehát nincs okom panaszra :)

Aktív témák