- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
SzGee
aktív tag
válasz
Laslow #10868 üzenetére
nem tudom hogy válaszolt-e már valaki, de nekem is, amikor még internet utalvánnyal fizettem (akkor még nem volt az online felület, év elején) voltak problémáim evvel kapcsolatban
kell kérned egy szolgáltatás összesítőt (tételes szolgáltatáslista), ezen rajta vannak az előfizetőhöz kapcsolódó számlák, és hogy hogyan lettek rendezve, ezt lepecsételték és ezt kellett leadni
nekem az is gond volt, hogy ha előre fizettem be több hónapot, akkor a kiküldött számlán nem is szerepelt, hogy van internet előfizetésem, egyszerűen csak a tévét és a telefont számlázták ki
nem tudom hogy ez mennyire szabályos, amikor jeleztem e problémát az ígérték utánanéztek, de azóta is hívnak... (kb fél éve...)
-
mérgelődő
csendes tag
válasz
Laslow #10867 üzenetére
McLaca:Jó a kérdés felvetése, de nem tudom, szerintem ők dolgoznak rajta. Mivel ma hétfőn telefonáltam nekik a dátum-óra frissítésük miatt, és kiderült, hogy szórakoznak az emberrel.Amikor elmondtam, hogy fél éve, kértem a hívószám kijelzését, akkor elszólta, magát az ügyfélszolgálat, (B)" hogy igen az nem volt jó!"(/B) de eddig, mindig azt magyarázták, hogy az én készülékembe van a hiba. Ma hallottam az automatájuktól, hogy fejlesztések folynak, és bizonyos időszakban akadozik a telefonszolgáltatás. Ma megint kezdődik minden előröl, mert amikor elmondtam az újabb problémát, hogy amióta, visszajött a hívószámkijelzés azóta, minden csengetésnél frissíti a dátum-időt, hiába állítom át, akkor, megint az a válasz, hogy az én készülékembe van a hiba, mert ők nem küldenek dátum-idő frissítést !!?? Akkor miért pont azóta van ez a probléma amióta, kiírja a számot? Szóval lehet, hogy az ügyfélszolgálat sincs a helyzet magaslatán, és azt sem értem miért nem ismerik el ha nem jó valami, és inkább utána néznének. Lehet, hogy majd ezt is fél év múlva vallják be????
-
Brutális eb
addikt
válasz
Laslow #10666 üzenetére
"Ettől függetlenül a TP-LINK router tulajdonosok 99%-ánál (vagy több) nem jelentkezik a probléma. De mégis létezik, és erre a márkára vonatkozik."
A maradék 1% meg elavult firmware vagy user error.
De könyörgök 1% nak van gondja akkor nem ajánlott?
Más márkával is megvan ugyanez a hibaarány ..... -
McLaca
őstag
válasz
Laslow #10656 üzenetére
Alá tudod támasztani valamivel?
A fél ország (és a digisek jelentős része) problémamentesen használ TP-Link routert. A névfeloldás amúgy a DNS szerver dolga, nemde?
Én Asus-szal szívtam (PPPoE terén), TP-Linkkel még nem, és a topicban is nem kevés digis használ TP-Linket, hasonló gond nélkül.Üdv!
-
trec12
addikt
Nekem itt Győrben azt mondta a hölgy az üffön, hogy lehet nagyobb összeget is egyben befizetni, akár egy évet előre is.Például leadsz a 30/20-asra 42e Ft-os utalványt.Így egy évre rendbe vagy netileg.Szerintem az 1 éves akcióval is meg lehet variálni, de erre még nem kaptam választ.Fél évig 3e/hó, utána 6 hónapra utalványra a net.Sajna nálunk még nem tudja a Digi sem mikor tudnak indulni a szolgáltatással.A fenti dogoknak te is érdeklődj utána mindenképp!
-
zhagyma
őstag
A tegnapit is? Úgyanis nálam meg tegnap délután - este nem volt internet egészen estig és utólag kiderült a lépcsőházban sem volt a lakótársak szerint. Életemben előszőr hívtam a DIGI ÜSZF-t. Megkérdezte az Windows XP hibakódot amit "természtesen" nem tudtam megadni csak a router által visszajelzettet, mivel router mögött kialakított home network-n keresztüli internet megosztás van. A router előtti Win7 RTM Enterprise-l (hivatolsan aktivált) installált notebook hibakódját sem fogadta el a DIGI ÜSZF és így a hibabejelntésemet sem. Azt mondták a Windows 7 még "nincs kész". Megjegyzem a "kiemelt ügyfelek" már augusztus eleje óta hivatalosan elérhetik és használhatják. Itt abbahagytam az ÜSZF zavargatását ... 3 óra múlva megjött a "net". Gondolom megnyomták a "reset" gombot a hálózat felügyeleti renszerükben és újraindult a lépcsőházban a switch.
Egyébként a router WAN portját "bombázta" a DIGI rendszere eszméletlen számú packettel, amely leültette a linksys router-t. Alig bírtam "megpingelni" az internet kimaradás alatt a routert a belső hálóról. Amikor kihúztam a DIGI ethernet vezetékét a WAN portból, akkor a belső háló zavartalanul üzemelt, mintha mi sem történt volna.
Ma 15.00-kor csöng a telefon. Udvarias hang: Tájékoztatom, hogy az Ön által bejelentett hibát elhárítottuk a szolgáltatás zavartalanul használható.
Talán a "minőségbiztosítás" miatt így tudták lezárni a tegnapi "el nem fogadott" hibabejelentést ...
-
Laslow
senior tag
-
j.bravo
addikt
Kábé másfél éve, amikor nálunk, a VI. kerületben (irsz. 1067, egyébként ugyanaz az épület mint ahol a VI. ker ügyfélszoli van) "friss" volt ez a pppoe-lan, nálam is gyakoriak voltak a hasonló esetek. Gyanítom hogy ugyanaz a jelenség (valami konfig vagy adatbázis hiba náluk, szvsz), amit a tyeknyikus srácok nem akarnak vagy nem tudnak elmagyarázni az ügyfélszolinak. Mindenesetre ha ugyanaz, akkor van rá esély hogy a dolog pár hónap alatt elmúlik; tavaly nyár óta nem emlékszem ilyen gondra.
-
calciumgirl
csendes tag
Te legalább tudtál beszélni az ügyfélszolgálattal (bár semmi haszna nem volt). Nálam ma 9:30-kor ment el a net, ugyanazzal a hibával, amit te írtál. Egyetlen ügyfélszolgálati iroda sem elérhető, a központi hibabejentő sem, mindegyik foglalt.
Szerencse, hogy még él az UPC-s netem, így arra átkapcsoltam.
-
cannyon
aktív tag
általába ugy szokott lenni hogy vagy bedobnak egy tájékoztatot vagy kiplakátolják a lépcsöházba! de elösször a kabeltévét szokták berakni aztán rá 1-2honap és behuzzák az optikát a házba aztán ujra kábeleznek az épületben de lehet hogy mostmár változott ez a dolog és egyszerre kábelezik a tvt is meg az internetet is és amikor behozzák az optikát már csak rá kell kötniük de ezt megtudod majd nézni hogy az ajtotoknál hány kábel van ha 1 akkor az csak a tv ha kettö akkor be van huzva az utp kábel is
-
rocket
nagyúr
Szia!
Tippelni se nagyon lehet mikor indulhat meg a szolgaltatas, van ahol 1-2 hettel a kabelezes utan elindult, van ahol mar tobb mint 1 eve megvolt a kabelezes es meg mindig semmi.
Van huseg akcio a DIGI-nel, a legnagyobb TV csomag + 30/20-as internet csomag + telefon, 1 vagy 2 ev huseggel havi 3000ft (1 ev husegnel 6 honapig, 2 ev husegnel 12 honapig), a maradek idoben a listaarat kell majd fizetni ami jelenleg 6400ft (2900+3500+0).
Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest