Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mérgelődő

    csendes tag

    válasz Laslow #10867 üzenetére

    McLaca:Jó a kérdés felvetése, de nem tudom, szerintem ők dolgoznak rajta. Mivel ma hétfőn telefonáltam nekik a dátum-óra frissítésük miatt, és kiderült, hogy szórakoznak az emberrel.Amikor elmondtam, hogy fél éve, kértem a hívószám kijelzését, akkor elszólta, magát az ügyfélszolgálat, (B)" hogy igen az nem volt jó!"(/B) de eddig, mindig azt magyarázták, hogy az én készülékembe van a hiba. Ma hallottam az automatájuktól, hogy fejlesztések folynak, és bizonyos időszakban akadozik a telefonszolgáltatás. Ma megint kezdődik minden előröl, mert amikor elmondtam az újabb problémát, hogy amióta, visszajött a hívószámkijelzés azóta, minden csengetésnél frissíti a dátum-időt, hiába állítom át, akkor, megint az a válasz, hogy az én készülékembe van a hiba, mert ők nem küldenek dátum-idő frissítést !!?? Akkor miért pont azóta van ez a probléma amióta, kiírja a számot? Szóval lehet, hogy az ügyfélszolgálat sincs a helyzet magaslatán, és azt sem értem miért nem ismerik el ha nem jó valami, és inkább utána néznének. Lehet, hogy majd ezt is fél év múlva vallják be????

Új hozzászólás Aktív témák