- iOS alkalmazások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz
Fitzgerald #606 üzenetére
Novemberi jó hír, de jobb később, mint soha:
Miután az Embracer Group tavaly felvásárolta a Deus Ex, Thief, Tomb Raider IP-ket (meg még egy rakás kisebb IP-t is), kiderült, hogy készül az új Deus Ex.
Még nagyon korai szakaszban jár a fejlesztés, de az Embracer 2028.-ig öt AAA címmel akar előrukkolni, ezek között biztosan lesz egy Deus Ex játék, ami nagy valószínűséggel a Jensen-sztori lezárása.
Majdnem 100% hogy jön egy új Thief játék is, illetve korábbi nagy címek remakejei is várhatóak.
A Thief esetében én még titokban reménykedek, hogy nem a 2014.-es játékból akarnak majd építkezni, hanem inkább megpróbálják összetrombitálni az eredeti trilógiáért felelős egykori Looking Glass/Ion Storm csapatok még aktív tagjait...de lehet bilibe lóg a kezem. -
Fitzgerald
veterán
Nem valószínű, hogy mostanában érdemes ilyesmire számítani. Nem hozta az elvárt eladásokat a játék. Valószínűleg jegelik még pár évre, aztán majd újra megpróbálkoznak vele.
Tényleg kár, mert így a Cyberpunk-féle blama kapcsán nálam is eléggé felértékelődött a Mankind Divided, pedig sok szart adtam neki itt 5 éve. A hiányosságai ellenére is nagyságrendekkel kerekebb és hangulatosabb játék, mint az.
Újra is kezdtem nemrég. -
Fitzgerald
veterán
Criminal Past meglepően jó lett, most végeztem vele. A másik kettőt még nem kezdtem el.
-
Fitzgerald
veterán
Humble Store-ban féláron van a két DLC, ennyiért megvettem őket én is, remélem nem nyúltam nagyon mellé.
Most a hétvégén újra végignyomom a játékot. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Ha van egy kicsi eszük, akkor nem ebből az irányból közelítik meg a dolgot.
Csak mert kizárólag ők tehetnek arról, hogy a kiemelkedőnek nem nevezhető, gyalázatosan szarul optimalizált, IAP-vel és drága, kevés tartalmat kínáló season pass-el megtámogatott, fél évet csúsztatott játékukból kevés fogyott PC-n. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Közben befutott a Mérges Jóska tesztje is, fel is röhögtem hangosan az intron.
Nekem is ez volt az egyik nagy problémám a játékkal. -
Fitzgerald
veterán
Na itt vannak a saját DX12 bentymárkjaim 1080p-ben és 1440p-ben is. MSI R9 390 Gaming @ 1145/1650MHz.
Itt vannak a két héttel ezelőtti 1080p-s DX11-es eredményeim összehasonlítás képpen. A beállítások ugyanazok mint a korábbi mérés során, annyi különbséggel hogy a harmadik és a negyedik képen (1080p, 1440p) a CHS és az AO is fullon vannak, tehát az MSAA kivételével gyakorlatilag minden maxon van.A lényeg:
DX12 alatt 1440p-n ugyanazokkal a beállításokkal a minimum fps kb. ugyanannyi, mint korábban 1080p-n.
1080p-n pedig 30 százalékot emelkedett a minimum, ami komoly előrelépés azért.
DX12-ben a Contact Hardening Shadows és az Ambient Occlusion kimaxolva konkrétan 1 fps-el jelent kevesebbet, mint kikapcsolva.
Ez ugye DX11 alatt még nagyon nem így nézett ki.Szóval úgy tűnik hogy a Quantum Bréhez hasonlóan ebben a játékban is mi AMD tulajok járunk jól, ha lehet ezt így mondani (ez még mindig nagyon nem úgy fut ahogy azt a látvány indokolná).
9-es szériájú nvidiások megint szopóágra kerültek. A 10xx sorozatú nvidiákkal nem tudom mi a helyzet, de mivel AMD-s a játék, szerintem ők sem járnak sokkal jobban. -
Fitzgerald
veterán
válasz
proci985 #429 üzenetére
"Az interpolos szerep miatt gyakorlatilag a karakter belekenyszerul egy pacifista szerepbe."
Szerintem ez inkább azért van, mert a HR-el ellentétben itt elkövették azt a hibát, hogy már a játék első felében is sok szálat félig elvarrnak a küldetések előtti dialógusokkal. Pl. mielőtt felszálltunk Prágában
már teljesen nyilvánvaló volt hogy Rucker ártatlan, és hogy nem fogom az embereit megöldösni.
Ezzel ellentétben pl. a HR elején a Milwaukee Junctionbe úgy érkezel, hogynem tudsz semmit sem a Purity First-ről sem Sandersről, csak a küldetés végén, a hacker öngyilkossága és a Sanders-el való beszélgetés során derül ki hogy a fejétől bűzlik a hal. De addigra már lehet hogy megöltél mindenkit a pályán. -
Fitzgerald
veterán
válasz
hitvanyalak #426 üzenetére
A Smart Home hívja rád a zsarukat amikor belépsz a lakásba, hangosan be is jelenti. Mondjuk hiába jönnek be, ha a szoba közepén heverő két köbméternyi neont le sem szarják, meg az emeletre sem mennek fel körülnézni. @hitvanyalak
#428
Elképzelhető, de a
neont gondolom így sem szúrták ki. -
Fitzgerald
veterán
Mai peccs:
• Fixed a crash during the subway loading scene.
• Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [SPACE], causing Jensen to vault over cover.
• Fixed crash when leaving for Golem City.
• Fixed issues where the UI was offset at some aspect ratios, such as 21:9.
• Fixed issue where vibration was not working on gamepad.
• Fixed an issue where some keyboard language settings could cause the game to not launch (some users had a workaround by creating a new user account or by changing their keyboard language setting).
• Fixed various issues related to Breach.
• Fixed issues related to Tobii EyeTracking.Legalább peccselgetnek rendesen, ha már félkészen jelent meg a játék.
"Fixed issue with loading a saved game while in cover and pressing [SPACE], causing Jensen to vault over cover." -> Ennek különösen örülök, kerültem már néhányszor olyan elmeállapotba emiatt, hogy legszívesebben három helyen törtem volna el a kezét a felelősnek.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
abridabri #408 üzenetére
Nekem MSI 390-em van, 1145/1560-on fut. Vsync és MSAA off, Contact Hardening Shadows és Ambient Occlusion off, minden más maxon.
1140/1500-on:
Average 46.7
Min 31.9
Max 64.71145/1560-on:
Average 50.3
Min 31.8
Max 69.7Az mókás hogy a minimum fps semmit nem emelkedik, pedig az a legfontosabb. Bár ez csak a bentymárk, játék közben 34 óra alatt sem esett még 41-42 alá a húzósabb helyeken sem.
@orichalcos
Bármikor pótolhatod. Játékmenet alapjaiban tök ugyanez az összes DX játékban, csak a régebbi játékok nem ilyen "szépek".
-
Fitzgerald
veterán
Hmmm érdekes ez a játék, így a vége felé úgy veszem észre, hogy az első-és a második fele egyáltalán nincs összhangban egymással. A játék második fele sokkal kidolgozottabbnak tűnik, mintha egy másik csapat csinálta volna. A dialógusok hosszabbak, intelligensebbek. Az AI a nem Prágában játszódó mapokon okosabbnak tűnik, tényleg összedolgoznak, óbégatnak. Ez az
Alpokban játszódó mapon tűnt fel leginkább.
Ez a map egyben szebb és részletesebb is, mint bármely más helyszín eddig a játékban. -
Fitzgerald
veterán
Azt én nem unlockoltam, stun gun mellett feleslegesnek éreztem. Annyival tud többet, hogy egyszerre több ellenfelet is képes semlegesíteni, nekem nem érte meg a Praxis-t. Bár ha így haladok lassan bőven több kitem lesz mint amennyi kell.
@KP
Nyílt fegyveres konfrontációról beszélek igazából. Lövöldözésről.
Falon átnézegetve fejbe lövöldözni embereket az inkább stealth, a fejbe lövöldözés részét én is csinálom. Amíg észre nem vesznek, mert ha észrevettek és egyszerre hárman-négyen lőnek, a Titan nélkül fedezékből sem fogod őket fejbelövöldözni, mielőtt leszednek.
Typhoonhoz pedig szerintem kell a meglepetés előnye, mert ha észrevettek azért ritkán állnak többen egymáshoz olyan közel, hogy érdemes is legyen használni. -
Fitzgerald
veterán
Nem tudom melyik fokozaton játszottál, de legnehezebb fokozaton a stealth jóval egyszerűbb mint a shooter része a játéknak. Give me Deus Exen engem alig vettek észre, viszont két golyót kapsz, és halott vagy. Ergo hiába van nálad egy rakás fegyver, 20 painkiller meg 10 hypostim injector, nem lesz lehetőséged használni őket. Aki inkább shooterként szeretné játszani a játékot, az szerintem normálon kezdje, úgy tényleg lesz is lehetősége kihasználni a cyberware által kínált taktikai lehetőségeket, és a fegyvereket.
A cuccokat én is csak azért szedem össze hogy eladjam, bár nem sok értelme van, mert nincs mire költeni a pénzt. Szinte az összes boltban vehető cuccból találtam eddig bőségesen játék közben. Praxis kitből is. Hackinget kimaxolva mindent kinyitok, mindent viszek mindenhonnan. Talán csak fegyver modot nem találtam eddig.
Jah, még egy hasfájás: fegyver modokat ebben a játékban sem lehet leszedni, ha egyszer már felraktad egy fegyverre.
Az szar ha ilyen hamar vége lesz, mert azért a sztorit élvezem. -
Fitzgerald
veterán
Nekem 23.2 órám van benne eddig, nemrég értem vissza Golem Cityből. Golem City messze jobban tetszett mint Prága akármelyik része eddig a játékban. Azt nem tudom hogy vissza lehet-e majd menni, nem hiszem. Ami gáz. Mert egy elég nagy, részletesen kidolgozott helyszínről van szó, az a két óra amíg végig érsz az ott játszódó fő szálon (sok kúszás-mászással, felfedezéssel mondjuk 3-4), nagyon kevés.
Ami nem tetszett, hogy Golem Cityben a kimaxolt inventory is rettentesen gyorsan megtelik cuccal, vendor meg alig van, azok is messze, még mielőtt ARC területre érsz. Sok mindent kellett otthagynom.
Aki mondjuk nem stealth vonalon játszik, annak nem biztos hogy van ilyen problémája, mert fogy neki a lőszer, gránát. Én eddig csak a Jinn és a Dvali tagjait öltem meg a játékban, rendőrt, ARC tagot, civileket nem ölök. Meg egyébként is, túlságosan elhalmoz a játék cuccal, credittel, XP-vel, Praxis-el, legnehezebb fokozaton játszva is. Alapból túl sok Praxis-el indulsz, és minden kis hülyeségért túl sok XP-t kapsz.
Nem tudom hol járok a sztoriban, de ebből csak arra tudok következtetni, hogy a játék nem lesz túl hosszú. Az augmentjeim 2/3-a ki van maxolva már picivel Golem City után. -
Fitzgerald
veterán
Mai peccs:
- Adjustments to the Mouse Sensitivity settings, which mean that you can now set sensitivity for the X and Y axis separately.
- Increased range of Mouse Sensitivity settings.
- Fixed an issue that could cause missing geometry in the Dubai level.
- Fixed an issue with player movement and running on stairs and sloped surfaces.
- Fixed various issues with 21:9 setups.
- Fixed an issue where the “Unmark All” prompt would stay on screen.
- Field of view setting now displays the angle used. -
Fitzgerald
veterán
Amit feljebb is írtam: a részletekkel nem foglalkoztak.
Nem él a világ. Csak néhány dolog: Bambán a semmibe néző, folyamatosan ugyanazt a hülyeséget hajtogató papír emberek, a nyílt erőszakon kívül semmi másra nem reagáló rendőrök (ha beleállsz az arcába, és közvetlen közelről a fejére célzol egy puskával ami majdnem akkora mint te magad, arra sem reagál semmit a rendőr amíg nem lősz, mindezt egy terrortámadás másnapján természetesen), pofával azt lopsz el amit akarsz bárkinek a lakásából/irodájából úgy hogy az végignézi az egészet szó nélkül (egyszer rám szóltak az egyik vendornál mert elraktam egy credit chipet, de eddig ennyi), ha leadsz egy lövést rejtőzködve, a rendőrök azonnal tudják merre vagy (ez nem minden npc-re igaz, általában csak az irányt tudják azonnal a pontos helyedet nem, bár az is lol).
A környezetükben történő dolgokra a karakterek nem reagálnak, tehát simán dobálhatsz ránézésre mázsás hűtőszekrényeket meg fémládákat össze-vissza, amíg a tárgy hozzájuk nem ér, addig nem kezdenek pánikolni. Ha 10 centivel mellette landol az említett hűtő amit 20 méterről dobok oda, az sem érdekli az npc-t. De amikor egy pöcsömnyi kartondobozzal fejbedobod, akkor azonnal kitör a pánik, és mindenki hanyatt-homlok menekül. A TF29 bázison a főnök asztalára felugorva nekiálsz teabaggingelni, ő akkor is csak néz maga elé.
Ezek annyira illúzióromboló dolgok. -
Fitzgerald
veterán
A sztori eddig nagyon rendben van szerintem, bár még messze a vége. Igyekszem mindent felfedezni, bejárni, elolvasni.
Azt nem mondanám hogy jobb mint a HR sztorija, inkább más. A játékmenet alapjaiban tök ugyanaz mint a HR-ben volt, csak itt már sokkal élesebben buknak ki azok a hiányosságok, amelyeket akkoriban még el-elnézett az ember a fejlesztőknek.@dying_star
Nem tudom ki szerezte a zenéjét, de megint megvan az a kis Mass Effect-re hajazó pittyegős indusztriális beütése az egésznek, ahogy a HR-ben is. Nem rossz.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
FoxiestFox #337 üzenetére
Én is nagy fan vagyok, és ahogy írtam igazából teljesen kompromisszumkész vagyok a technikai dolgokkal kapcsolatosan, ha okos játékmenetbeli újításokkal, bravúros designeri döntésekkel ki tudják balanszolni az összképet, és a hardverigényt a látványhoz igazítják.
Technikailag nem is elsősorban azt vártam ettől a játéktól hogy szebb legyen mint amilyen lett, hanem hogy a hardverigény igazodjon a látványhoz. Tehát ha nem kiemelkedően szép, akkor fusson kompromisszumok nélkül a gyengébb vasakon is.
Ha visszagondolunk végülis egyik Deus Ex sem volt kiemelkedően szép a maga idejében, ez tény.Fallout 4-el sem lett volna különösebb gondom, ha ez a balansz megvan.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
FoxiestFox #332 üzenetére
Hát nem tudom te melyik HR-el játszottál, de biztos nem azzal amelyikkel én. A HR-el nem volt semmi komolyabb probléma megjelenéskor. Ehhez képest itt van makro-mikrolag, mindenféle crash, x/y tengely szarul lett belőve, és még olyan hardveren is szarul fut maximális beállításokon, aminek még 3 év múlva is el kell majd vinnie bármilyen játékot fullon lol.
Lapíts ha gondolod, lapítanak ők is mint szar a fűben. Nem lehet mindent azzal a szöveggel a szőnyeg alá söpörni hogy "ez egy Deus Ex játék, nem tech demó". Persze hogy nem tech demó, mégis szarul fut komoly gépeken. Oké hogy a te standardjaidnak megfelel a 30 fps mediumon, hidd el hogy aki tényleg fél milát költött gépre, annak meg nem. Ennek semmi köze ahhoz hogy ez Deus Ex játék, vagy Britney's Dance Beat.
Pont ez a felháborító benne.
De ez csak az egyik baj. Én pl. a technikai dolgokat sokkal könnyebben be tudom nyelni, mint a játékmenetbeli lolságokat, mert sajnos azokból is van sok.
Egyébként csak addig fogsz problémákról olvasni, amíg azokat ki nem javítják. Nem tovább.
A minden kúl lesz dolog meg reméljük tényleg úgy lesz lesz, csak aztán ne 7 hónappal a megjelenés után legyen minden kúl, ahogy az Arkham Knightnál. -
Fitzgerald
veterán
Utazz el más városrészbe, majd gyere vissza később a lakásba.
@Romvr
Nekem 20-ra sosem esett még, AMD-s a játék (Jensen lakásában a hálószobában az aztalon is ott van az AMD reklám lol), AMD-sek nem szívnak olyan durván mint az nvidiások.
Bár vannak játékok, ahol ez meg pont fordítva van.
Mikrolag is van amúgy sok helyen.
Ha vsync nélkül Rivatunerben 62 fps-re állítom a frame limitet, akkor megszűnik. Fix 60 fps-en viszont van, gondolom vsynces 60 fps-el is ugyanez a helyzet.@Peace
Tényleg nem érdemes, ha tudom hogy ez lesz inkább megvártam volna amíg játszhatóra patchelik a játékot, mielőtt megveszem. Talán az ára is esik majd addigra.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
[Prolixus] #321 üzenetére
Reméljük hogy igen, mert akkor kénytelenek lesznek normálisan befejezni a játékot.
12 óra játék után (nem sok mindent csináltam ma) egyre lejjebb hagy amúgy a lelkesedésem, és nekem sem a technikai problémák miatt.
Hanem az olyan dolgok miatt, amikor mesterlövész puskával a második emeletről tökéletes takarásból egy szoba közepéről fejbelősz valakit az utcán 80 méterre, majd fél perccel később már három rendőr szalad be a lakásba ahol vagy, és természetesen pontosan tudják hogy a lakás mely szegletében kell hogy keressenek.
Most ők vagy a világ legjobb, egyfajta hatodik érzékkel rendelkező ballisztikusai (akkor nem az utcán kolbászolnának rendőrként), akik a lövés utáni pillanatban azonnal meg tudják mondani, hogy azt pontosan milyen irányból, távolságból, magasságból, szögből adták le; vagy valami olyan augmentjük van, ami mindezt lehetővé teszi.
Jah hogy az nincs, mert még engem b@sztatnak a metróból kifelé, amiért nekem vannak augmentjeim.
Az egyik leggyökerebb designeri döntés meg eddig az, hogy amikor keresnek, akkor fut egy kis számláló fent a sarokban, ami azt mutatja hogy meddig van riadó, meddig keresnek lol. Ezt nemrég vettem csak észre, mert eddig nem nagyon volt riadó.
Úgyhogy inkább arról van szó, hogy alapvető játékmechanizmusokat sikerült teljesen elbaszni, és ezzel gyakorlatilag ellehetetleníteni azt, hogy a játékos képes legyen immerzív módon megélni a játék élményét.
Végigjátszom mert a sztori érdekel, de most már inkább tűnik úgy, hogy ez a játék is a Fallout 4 mellé kerül hamarosan az elmúlt évek nagy csalódásai közé. -
Fitzgerald
veterán
Na áll a bál már Steamen, jöjjön aki tud, csináljunk nagy balhét hogy rendbe tegyék a játékot. Szokásos "nem ismerjük el hogy szarul optimalizáltunk, maximális beállításokon kell a legerősebb vas a játék alá" bullshit szöveggel ugrottak neki Eidosék. Majd rájönnek hogy ez nekik sem fog bejönni, ilyet ma már nem nyel be a PC-s játékostársadalom. A köcsög mikrotranzakciókat persze volt idejük belerakni megjelenésre.
-
Fitzgerald
veterán
Kilenc játékóra alatt azóta én is belefutottam mindenféle ronyóba.
Sarif nyaktól lefelé nem látszik, hiányzik a fegyver bizonyos karakterek kezéből, néha elmegy a hang átvezetők közben, stb. A második városrészben már a framerate sem stabil.
Betörtem egy lakásba, a smart home rám hívta a zsarukat. Fent elbújok a galérián, várom mikor jön fel valamelyik körülnézni. Bejönnek, körülnéznek lent, nothing to report, és mennek ki lol.
A slusszpoén, hogy lent a szoba közepén ott van szem előtt egy raklapnyi teli Neon inhalátor (az egy drog a játékban), mert valami drogdíler lakásában vagyok. Még nagyobb lol.
A rendőröket láthatóan az sem izgatja különösebben, ha a második emeletről a fejükre ugrok fegyverrel a kezemben, csak a checkpointoknál legyenek rendben a papírok.
Sajnos most már látni hogy szartak a részletekre. -
Fitzgerald
veterán
Minden ultrán, csak ezt a két dolgot kapcsoltam ki (CHS, AO), illetve a vsyncet.
Ahogy látom a bentymárk nem ad valós képet a játékbeli teljesítményről.
Játék közben jó 15-20%-al magasabb a framerate-em, mint a benchmarkban, konfigom lejjebb.
Nagyon zsúfolt helyszíneken esik csak be 50 alá, de egyébként 60+ a jellemző szinte mindenhol 1080p-ben.
Tehát annyira nem vészes a helyzet, bár a gépigénynek így sincs köze a látványhoz, ami nagyon felemás.
Vannak iszonyatosan részletes textúrák, és vannak nagyon borostásak, elmosottak is. Valahogy nem egységes az egész.
Ilyen papírfejű semmibe néző low-poly karakterből is van sok, míg a fontosabb karakterek sokszor annyi polygonból állnak, sokkal részletesebbek.
Gyorsan átszaladtam a Dubajos pályán csak hogy meg tudjam nézni a várost.
Van egy ilyen "ahol a papok táncolnak" beütése az egésznek. Pl. a lakásod, illetve a kisebb kiemelt helyszínek általában elég jól néznek ki, a kevésbé fontos helyszínek viszont aránytalanul szarul.
Eddig egyszer crashelt a játék 2.5 óra alatt, más probléma nem volt. Holnap elkezdem elölről újra.
Ezen a konfigon játszom:i5-6500@4.3GHz BCLK oc-vel
16GB ram
MSI 390 Gaming 8GB alaposan meghúzva
HDD-ről megy, SSD-re már nem fért fel, de gyorsan betölt.Magáról a játékról: úgy látom hogy a shooter rész tényleg sokat fejlődött.
Természetesen a legnehezebb elérhető fokozaton kezdtem, de így is elég könnyűnek érzem eddig a játékot.
Az AI sajnos általában nincs a helyzet magaslatán, bár ez gyakorlatilag az összes hasonló játékban így van, úgyhogy nem is biztos hogy érdemes megemlíteni. Ez a terület fejlődik a leglassabban.
Szerintem megvan a Deus Ex hangulat, és természetesen érezni hogy ez a HR direkt folytatása.
A sztori Deus Exhez méltó módon már az elején elég összetett, aki nem játszott a Human Revolution-el annak a játék elején opcionálisan megnézhető, a HR eseményeit 12 percben összefoglaló videó sem fog sokat segíteni, gyakorlatilag phingod sem lesz hogy ki miért meg merre és mikor és hogyan.
A kezelés rendben van, átlátható, logikus.
Már az első pályán is sokféle helyre lehet bemászni, seggen csúszni, felfedezgetni dolgokat. Van olvasnivaló is bőven.
Nekem eddig összességében eléggé bejön, szerintem jó játék lesz, bár nem sokat láttam még belőle. -
Fitzgerald
veterán
válasz
[Prolixus] #237 üzenetére
Sajnos ezen már sírhatunk. Ha a játékostársadalom képes lenne kollektív módon bojkottálni a játékipar gerinctelen húzásait, lenne kiút. De ilyen szintű összefogásra nem vagyunk képesek. Ennek is millió oka van hogy miért nem, de közvetlenül mi játékosok vagyunk a felelősek a kialakult helyzetért, ahogy írtad.
CDPR-hez hasonló cégről konkrétan nem is tudok, de tényleg nagyon örülök én is a sikerüknek, és hogy az évek óta csak a cashgrab szart nyomató cégek orrába tolják, hogy "Látjátok, így is lehet ezt csinálni!".
10 millió példánynál jár a Witcher 3.
A Cyberpunk meg első helyre került az általam legjobban várt játékok képzeletbeli listáján most hogy a Fallout 4 könnyűnek találtatott, a Mankind Divided-nek meg kicsit keserű szájízzel állok neki a sok b&ziság után, ami történt/történik körülötte.@proci985
Nekem nem sok jó emlékem van, mondjuk nagyon-nagyon régen volt már. Lehet hogy végigjátszom újra valamikor.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
[Prolixus] #225 üzenetére
Ha a mai játékipari trendek tükrében vizsgáljuk a dolgot igazad van, de ez nem csak a Deus Ex sorozatot juttatta oda, ahova.
IAP, DLC, early access, előrendelői kampány, season pass. Ezek olyan fogalmak amelyeket akkoriban nem ismertünk, de ha léteztek volna, ugyanúgy vágták volna haza a játékipart, ahogyan az napjainkban is történik.A Deus Ex mint játéksorozat viszont már az Invisible War-al elég mélyre jutott annak idején, sőt. Azóta én úgy érzem hogy csak felfelé tartunk, bár a Mankind Divided-el nyilván én sem játszottam még. De sehol nem olvastam még olyat, hogy az Invisible War-nál rosszabbul sikerült volna.
Az Invisible War-t pedig ugye az első játékot is fejlesztő csapat készítette. Mivel még nekik sem sikerült megugraniuk az első játékkal felrakott lécet, így én nem is reméltem, hogy bármi jó is kisülhet abból, ha teljesen új csapathoz kerül az IP.
És bár természetesen nem is ugrotta meg a képzeletbeli lécet a HR sem, szerencsére mégis egy korrekt, élvezetes játék lett belőle. A Deus Ex hangulat megmaradt, ahogy a komplex sztori, és a változatos játékmenet is.
Amúgy az IW játékideje is 20 óra körül volt emlékeim szerint, bár én egyszer játszottam csak végig, nem emlékszem pontosan.
Ez 2004. elején volt, az viszont megmaradt hogy csak azért vettem egy szar Geforce FX5200-at, hogy el tudjam indítani a játékot, mert kellett hozzá a shader model 1.2 talán -
Fitzgerald
veterán
Hát én remélem hogy holnap tényleg éjjel-nappal ott fog ülni a gárda és lesik minden nyavalyánkat.
Egy botrányos előrendelői kampány, szar optimalizálás, 30 eurós tartalom nélküli season pass, gyomorforgató mikrotranzakciók és 18 órával eltolt global Steames launch után (hogy még VPN-el se tudjál trükközni) ez a legkevesebb. Jah, és ugye eredetileg áprilisban jelent volna meg a játék, de eltolták azzal az indokkal, hogy inkább dolgoznak még rajta pár hónapot.
Ha a pofátlanságnak van határa, azt az elmúlt pár évben az összes nagyobb kiadónak sikerült átlépnie.
Úgyhogy igen, üljenek csak ott még a nap 25. órájában is a fejlesztők, aztán boxolják le a kiadóval. -
Fitzgerald
veterán
Most látom, hogy holnap este hatkor unlockolódik csak a játék nálunk Steamen, ami egy újabb lol a rengeteg lolság közül, ami mostanában a játék körül történik.
-
Fitzgerald
veterán
A konzolos verziók 6-7-8 pontokat kaptak ahogy látom, a PC-s verzió 8-9.5-et. IGN szerint a sztori nem olyan grandiózus mint a Human Revolutionben, de így is bőven megállja a helyét.
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
válasz
wjbhbdux #134 üzenetére
Ha a DOOM lenne az év játéka az csak annyit jelentene, hogy elképesztően vérszegény volt az idei felhozatal. 16 óra alatt játszottam végig 2 hónapja, úgy a 10. óra után már alig vártam hogy vége legyen.
Aztán amikor végigjátszás után leírtam a véleményemet a topikjába, akkor ott a keménymag nekiállt sírni mint a fürdős kurva, hogy ugyan már nekem hogyan nem tetszhet a játék, há mit képzelek én, meg amúgy is minek írok oda ha nem tetszik (lol?), yadda yadda yadda.
Azóta sem játszottam vele egy percet sem. Az év legtúlhájpoltabb játéka szerintem.
Az is biztos hogy ez az év PC-n meg sem közelítette eddig a tavalyit, de azért volt már itt XCOM 2, TW: Warhammer, Witcher 3 B&W, ez utóbbi akár önmagában is lehetne év játéka...bár még messze az év vége.
Az elmúlt években semmit sem vártam úgy mint a Fallout 4-et és az új Deus Ex játékot.
Sajnos a Fallout 4 a felét sem hozta annak amit vártam tőle, az év csalódása volt tavaly.
Remélem a Mankind Divided most betalál.Itt is van egy kis gameplay Gamescomról, látszik hogy tényleg igyekeztek a játék shooter részén is faragni.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
wjbhbdux #128 üzenetére
Ez elég zsátártumenge szerintem, az ajánlott 16GB ram nyilván kamu, még évekig nem fog kelleni semmilyen játéknak ennyi ram. Csak a tárhelyigénye húzós. Vagy ennyi tartalom lesz a játékban (mert hogy különösebben szép nem lesz), vagy ennyire nem tudnak tömöríteni az Eidosnál.
-
Fitzgerald
veterán
Akinek nincs meg valamelyik Deus Ex, vagy egyik sem, az figyelje minden nap a Square Store-t.
Két hete vettem meg a Deus Ex Collection-t 6.6 euróért, igazából csak az első két játék miatt, azok digitális formában nem voltak meg.
Deus Ex + Invisible War + Human Revolution Director's Cut + The Fall.
Most 32 euró megint, de nem először árazták, fogják még. -
Fitzgerald
veterán
Most nézem hogy 30 ojró a season pass, remélem ez alkalommal lesz is plusz tartalom rendesen.
Human Revolutiont kicsit sovánkának éreztem ilyen szempontból.
Amúgy meg:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Opel topik
- Építő/felújító topik
- Formula-1
- Milyen processzort vegyek?
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kutya topik
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- Honor Magic7 Lite 8/512GB, Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest