Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz AMD Power #153 üzenetére

    Szia, hát itt is találkozunk, örülök?! :)
    Egyetértek #155) Šolaire hozzászólásával. Igaz az elején a kiadás soknak tűnik ,főleg hogy maga az autóvételára az ami igazán megnyomja a vételárat. És ilyenkor nem szeretjük azt látni hogy az extrákkal szinte elszáll a kitűzött ár felé is.
    De ha többi márkához hasonlítom az extrákat például Fiat Tipo szedánhoz, akkor igen is nagyon jónak mondható. Utána meg bánkodhatunk hogy de jó is lett volna,mert a katalógus ára sem volt olyan vészes, főleg ha azt nézzük hogy az utólagos beépítés drágább ,mert ugye garanciális autót nem piszkálunk,mert el is köszönhetünk tőle. Három évet meg bánkodással töltjük , Megéri? Nem! Persze ez én vagyok. Ugyanis :

    A Tipoban egy tolatóradar kerül annyiba mint a Logan Szedán esetében a hátsó tolatóradar és kamera. Tiponál Uconnect 7" érintőképernyős rádió navigációs rendszer, TomTom
    Európa térképpel, bluetooth kihangosítóval, USB csatlakozóval kerül 130-ba míg a Logan esetében a media nav evolution 7" színes, érintőképernyős multimédia rendszer és navigáció + okos telefon tükrözés
    TMC szolgáltatáshoz való hozzáférés 75E ,
    Vagy egy utolsó példa a hátsó elektromos ablakok Tipo 60E vs Logan 25E ,
    Automata Klíma Tipo 80E vs Logan 50E.

    Erre csak arra szeretnék célozni hogy maga a Tipo is egy igen jó ár/érték bajnok a maga kis piacán , tudom azt is hogy almát körtével ne hasonlítsam össze. De direkt nem hoztam ide az Opelt vagy bármi mást mert azok még drágábbak és nem hinném hogy annyival jobbak lennének.

    Milyen autót vegyek topicban anno összefoglaltam hogy a cégnél lévő autók között az egyik legmegbízhatóbb autó közé sorolnám. Hajtva boldog boldogtalan ezeket az autókat, nincsenek kímélve egyáltalán.
    Amit én hajtok ezzel is van hiba nem azt mondom mert vagy kettő világítás kapcsolót megevett az évek során, meg az izzókat úgy eszi mint én a zserbót, de még mindig jobb mint a Ford Focusok, amik többet vannak a szervizben mint munkában motor és elektronikai problémákkal. De ebbe nem is mélyülnék bele.

    Visszatérve a dologhoz a mostani autód után ez nagy előre lépés lesz és ez egy őszinte autónak titulálnám be. Nem akarja elrejteni hogy hol vannak a csavarjai, kábelei, ragasztásai.
    De majd az évek úgy is igazolják hogy az őszinteség mire is volt elég.

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Új hozzászólás Aktív témák