- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
HunBade
csendes tag
Az elmúlt 2 napban én is megszívtam Curve készpénzfelvétellel.
Tegnap a 74.000Ft-ra 872Ft-ot számolt fel, ma már 1503Ft-ot ugyanerre az összegre.
Sajnos későn vettem észre, de nem is értem mi alapján számol...Most akkor mi az új szabályozás? Nov 20-án még nem számolt fel érte plusz költséget.
Ingyenesen a jövőben lehet egyáltalán pénzt felvenni vagy teljesen törölték? -
HunBade
csendes tag
Nálam a napi ATM limitet már december 27-el csökkentették 74.000Ft-ra (érdekes mert 26-án még 75000Ft-ot vehettem le, aztán másnap már decline) Aztán a limiteteket tanulmányozva az appban csak rájöttem a hibára...
Tegnap óta nekem sem megy a kp felvétel (2 Curve kártya is van a családban, hasonló hibaüzenettel the spending limits has been reached)
Support már dolgozik rajta elvileg, nálam az appon belül a card limits-nél az ATM last 30 day window piros csíkja fullon van, sztem az ragadt be a rendszerben)
-
HunBade
csendes tag
Sziasztok!
Megjött az új Curve kartyám (az előző lejárt), viszont a paypass-t nem tudom használni, declined. (erste max és wizzairrel is hiba, vannak takarékbankos kártyáim is azokkal még nem teszteltem)
Bedugva pin kóddal működik.
Talán volt régebben hasonló, hogy be kellett telefonálni az adott bankhoz és engedélyeztetni.
Pontosan mit is kellene kérnem az ügyfélszolgálattól?Köszönöm előre is!
-
HunBade
csendes tag
Köszönöm, megnyugodtam akkor.
Remélhetőleg minél hamarabb megoldják. -
HunBade
csendes tag
Sziasztok!
Nálatok sem lehet belépni a Curve-be?
(no internet connection probléma miatt)
Netem van: 4G, Wifivel is csekkoltam -
HunBade
csendes tag
Sziasztok!
Tapasztaltatok olyat, hogy curve atm-s felvételnél azt írja elérted a limitet? (pár hetes a kártya, online fizetés és terminálos fizetés is történt korábban, akkor működött, a kártya mögé berakott kártyán/számlán van pénz, a napokban nem volt használva)
Az appon belül pedig üres lap és egy "" the callable returned a null value" szöveg fogad
-
HunBade
csendes tag
Panaszt én is megtettem az Erste-nél, egyelőre a back in time nem működik, gondolom az elutasítás van ennek is a hátterében.
-
HunBade
csendes tag
-
HunBade
csendes tag
Sziasztok!
Mai napon nálam sem működött a Curve+Erste Max illetve Erste Wizzair kombó sem. Február 1-én és 2-án még gond nélkül ment.
Curve+Revoluttal viszont ki tudtam fizetni.
Vmi az Erste körül lesz a gond, de azt nem értem hogy másnál miért dobta már 1-én is az elutasítást.
-
HunBade
csendes tag
Utóbbi időben azt vettem észre, hogy a visszatérítések (booking visszamondás stb.) a Curve Cash számlára érkeznek és nem arra kártyára amiről eredetileg levonták.
Erre van vmi megoldás, ingyenes átvezetés? -
HunBade
csendes tag
Sziasztok!
Próbálkozott már vki olyannal hogy más kártyatulajdonos kártyáját adta meg a Curve appban? Gondolok itt arra, hogy tesóm Curve kártyája alá raknánk be az én hitelkártyámat.
Lehet ilyet? -
HunBade
csendes tag
Sziasztok!
Van olyan akinek probléma volt a kártya aktiválással?
Megjött a kártya postán, de hiába írom be az utolsó 4 számjegyet, nem történik semmi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest