Hirdetés
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Google Pixel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Dupla kamerával menekülne az iPhone Air a kaszától
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Beárazták a Nubia Z80 Ultra európai verzióját
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- iPhone topik
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zerodot
aktív tag
válasz
freelancer68
#12525
üzenetére
Látszik hogy nem sok dolgod volt még a Curve supporttal, hogy ennyire dicséred őket

Bár úgy látszik, ezeket a hibás terheléseket tényleg gyorsan lekezelik. Amúgy inkább 4-5 nap a válaszidejük...Amúgy ha visszaolvasol, látni fogod, hogy ezek sablonszövegek a Curvetől, ezt szokták írni a dupla terhelésekre, mindegy hogy Buddha vagy Lidl. Valószínű valami timeout lehet az oka vagy más technikai gond: biztos hogy nem a kajáldád próbált szándékosan sunnyogni. Nem is tudna, hiszen nem tud belenyúlni a terminál szoftverébe. A 3x pénzt se tudja lenyelni, mivel ők nem kapták meg azt a pénzt (csak 1x, az utolsót).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
freelancer68
#12525
üzenetére
hidd el, nem a buddha sunnyogott, a curve rendszerei egyszerűen ilyenek. és aztán ráfogják a kereskedőre, atm-re, bárkire. még egyszer: bizonylat nélkül is pontosan látják, hogy sikertelen volt, akkor is, ha "nem kaptak értesítést arról, hogy a tranzakció elutasításra került blablabla". manuálisan belenézve mindig látszik, nahát!
mivel én elég heavy user vagyok, olykor belefutok problémákba. a parttalan levelezéseket meguntam, hidd el, max. 10 nap múlva mindig visszajön a pénz. még egyszer: akinek kell hamarabb, írjon nyugodtan, akinek ráér, várjon türelmesen
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Arc Raiders
- Tesla topik
- Projektor topic
- Gyúrósok ide!
- Gitáros topic
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayStation 5
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával! Upd. 11.06
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390-A Pro Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



pictigjis

