Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Agony #5613 üzenetére

    Nálam kezd ez az egész a kalap szar kategória lenni.

    úgyhogy jó lesz rá figyelni.

    Akkor rögtön vissza is kérdeznék:

    És még hány ilyen nüansznyi bugjukra figyeljek? Értem én, hogy a blú ingyenes, de nálam már sorozatosan gyűjtik a fekete pontokat.

    Kezdődött ott, hogy előre nem tájékoztattak a kártya megrendelésekor, hogy akkor ezek szerint minden kártyatípusukból (kék, fekete, piros) kétféle van. Az egyik a sima personal, a másik a commercial. Utólag tudtam meg, hogy az alapján döntik el, hogy personal vagy commercial kártyát küldenek, hogy mit jelöltél be a foglalkozásnál.

    Állítólag a két kártyatípushoz nyújtott szolgáltatásaikban nincs különbség. Úgyhogy kapásból írnom kellett az ügyfélszolgálatnak, hogy tessenek már personal kártyát küldeni. (újabb másfél hét) Egyébként tartalmukban a különbség csak annyi, hogy az egyiken ott van a COMMERCIAL felirat a DESIGNED IN LONDON és a debit felirat között, a másikon meg nincs.

    A szín már egy érdekesebb kérdés:

    Az első kártya elöl sötétkék, hátul sötétlila, COMMERCIAL felirattal. A második kártya elöl sötétszürke, hátul majdnem fekete.

    Miután jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy mi újság, a COMMERCIAL kártyámat már be se tudtam aktiválni.

    Beszéltem tesómmal, mert emlékeztem, hogy ő is rendelt egy kártyát és az övé a sötétkék verzió COMMERCIAL felirat nélkül.

    A kártyaszámok eleje még érdekesebb (gondolom ez kb. minden Curve-ösnek ugyanaz, szóval az első 8 jegy talán nem titok)

    Kék commercial kártyámé: 5375 9100
    Fekete personal kártyámé: 5375 9000
    Tesóm kék personal kártyájáé: 5375 9000

    Szóval azt nem értem, ha eleve van három kártyaszín és ezek a hozzákapcsolódó szolgáltatásokra engednek következtetni, akkor nekem miért küldenek cserekártyaként "blacket"?

    Ja és persze nem számláztak a black miatt havi díjat. Hát aztán végre megjött a kártya és mondom aktiválom. A szokásos, adjál hozzá egy európai kibocsátású saját kártyát szöveg. De az nem zavarja őket, hogy már 3 ilyen kártya is hozzá van adva.
    Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudom aktiválni és most itt áll a dolog.

    Arról az aprócska tényről is elfelejtettek tájékoztatni, hogy a PSD2-es SMS miatt a Curve app megbolondul és emiatt egy rahedli tételem lett a kártyatörténetben, amiket viszont nem zároltak. Ugye amikor jött volna, hogy írd be a kódot, ahelyett mindig újratöltötte a verify now gombot, tehát esélyem se volt eljutni a kód beírásáig.
    A legelső tételhez meg nem írtak kódot, a kód helyén Card verification felirat volt és 15 napra zárolt 293 Ft-ot.

    Szóval most ott tartok hogy két kártyám van, amit kenhetek a hajamra. Eddig csak négy fekete pontot gyűjtöttek nálam, ha összegyűjtik az ötödiket is, beírom az egyest és végeztem velük. :DDD

    De komolyan.. értem én, hogy ingyenes, de ha az ingyenes verzióban az ALAP dolgokat (amiket ígérnek) sem tudják normálisan szolgáltatni, akkor mire számítsak a fizetős verzióban? Az ingyenes account a belépő, így szerezhetsz konkrét ismeretet róluk és a szolgáltatásaikról. Gondolom senki nem Curve Blackkel meg Metállal kezdte úgy, hogy előtte ki sem próbálta.

Új hozzászólás Aktív témák