Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz
pictigjis
#10018
üzenetére
Ügyfélhitelesítés kapcsán év elején beszéltünk róla, hogy a 2FA online vásárlások mellé bevezetésre kerültek white-/blacklist-ek ami alapján megbízhatónak minősül az adott kereskedő.
Tudtommal el lehet tekinteni a 2FA-tól is ha megbízható/history alapján megszokott partnerről van szó, nem? Ha így van akkor pedig a háttérben ezt kezelnie kell a rendszereknek.
@xcsabo
A deviza választást ismerem, az szokott működni.
Itt nem ez történt. A lehúzás után azonnal, 1mp-en belül jön az elutasítás és közben azonnal megjelenik a telefonon a PIN bekérés/azonosítás. Tehát itt vmi más az interakció... egyértelműen vmi azonosítási folyamatot indít el.De ennek ellenére nem sikerül fizetni 2-3 körben sem, folyamatosan feldobja az azonosítást/PIN kérést miközben nyilván eleve is fel volt oldva a telefon és a próbák alatt már N-szer lehúztam pluszban is az ujjlenyomatom vagy beírtam a PIN kódot.
Az a fura, hogy van - szerencsére ritkán - amikor rendszerhiba miatt nem sikerül vásárolni. Elutasítja ugyanúgy 1-2-3x. Utána mégis sikerül... vagy másik boltban 10 perc múlva működik.
Nyilván kommunikációs hiba is lehet vagy bármi. De ilyen esetekben tiszta sor, hogy hibáról van szó. A fentiben az azonosítási kísérletekből látszik, hogy vmi más folyamat indul el. Véletlenszerű se nagyon lehet mert ott eléggé determinisztikusan dobja ugyanazt többször is.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Ryzen 5 2600X, MSI 1060 Armor OC 6GB, 16GB DDR4 RAM
- Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Ghost of Yōtei Gold Limited Edition 3 év garancia
- Iphone 13 PRO MAX 128GB GOLD 91% Akku! CSODASZÉP, DOBOZBAN MINT AZ ÚJ!
- Intel Core i9-13900K + ASUS ROG MAXIMUS Z790 HERO + Opcionálisan G.SKILL 32GB CL34 6800 és hűtő
- Iphone SE 2022 64gb Új akku
- Wacom Bamboo One CTF-430 rajztábla
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Xiaomi Redmi 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060 (ELKELT)
- Samsung Galaxy Z Fold 4 256GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest




