Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vadger

    tag

    válasz ruby88 #15535 üzenetére

    Egyrészt cége válogatja, de alapból nem hinném, hogy rossz dolog egy 2nd line support. Sőt, biztosan jobb mint a 1st line :)
    Ami problémát okozhat néhány embernek:
    - Sokszor ezek műszakos melók, sokszor 12 órák, nappal, aztán éjszaka, van aki ezt nem bírja sokáig. Magam is csináltam, másfél év után otthagytam. Bár addig azért sokat tanultam lealább.
    - Sok helyen még a 2nd line-nak sincs sok mindenhez joga. Megint cége válogatja, nálam csak read only jogunk volt mindenhez, és a hibabehatárolás után hívni kellett a 3rd line kollégákat. Az elején persze ez nem gond, de idővel az ember szeretne több felelősséget, szabad kezet.
    - Sok helyen a 2nd line csinál nagyon sok adminisztrációt is, change-ek nyitogatása, problem ticketek follow up, sok ticket és levelezés. Ez is a tisztán szakmai munkától veszi el az időt, bár az ilyen jellegű feladatokat szerintem ma már sehol nem lehet kikerülni, 3rd/4th line-nál sem.

    Szóval én nem félnék ettől, az idézett kolléga valószínűleg más irányba indult el inkább.

    update: ja igen, szóval van hogy ez ilyen monitorozó programok nézegetése, de pl. ismerek olyan helyet, ahol a 2nd line-nak van full admin joga mindenhez, és mindent megcsinál, kivéve amit nem tud, az megy a 3rd line. (bár ez a konkrét hely inkább szerver/cloud üzemeltetés)

Új hozzászólás Aktív témák