- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VoLTE/VoWiFi
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Google Pixel topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
Na úgy tűnik, hogy a kampány early access egy hét lesz.
Live-Die-Respawn
-
KaitouP
nagyúr
A linken információk a játék kampányának korai hozzáférésével kapcsolatban, plusz infómorzsák a sztoriról, illetve pár szó az előrendelői bónuszokról: [link]
PlayStationCommunity teszt - Horizon Zero Dawn Remastered: https://playstationcommunity.hu/horizon-zero-dawn-remastered-ps5
-
oriic
HÁZIGAZDA
ÚJ karakter: Alejandro Vargas
Live-Die-Respawn
-
csibe1
addikt
Pontosan, legyen csak csilivili-csillámpónis cucc.
Először, főleg közelről engem is zavart, aztán megszoktam.
A világító ruciban meg nem annyira könnyű elbújni.
Remélem lesz foszforeszkáló verzió is, éjszakai pályán az tök jól mutat majd." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Spizzi
tag
A marketing gépezet feltűnően be van lassúlva egyébként szerintem. Május végén kiderült a játék neve, júni elején jött a reveal, azt hirtelen követte egy story mission és azóta is kb. ennyi az össz. amit láttunk a játékból, most ezt a 480p-s "hogyan csinálunk pályát" TikTok style videót nem nevezném akkora inteldropnak, hogy mindenki fejvesztve nyomogassa miatta a pre-purchase gombot. Megint várni kell szeptember 15-ig mikor elvileg lesz valami nagyobb betekintés a játékba, de akkor már csak egy bő hónap van megjelenésig, a bétáról meg nem is beszélve.
Na most ez vagy azt jelenti, hogy annyira bíznak a játékban és a köré épült, alapvetően játékostól játékosnak átadott hypeban, hogy feleslegesnek érzik ellőni az összes puskaport mert így is mindenkit elért, sőt meg is szólított az MWII név... vagy olyan szinten vállalhatatlan állapotban van a játék még két hónappal a megjelenés előtt, hogy nem akarják senki kedvét elvenni az előrendeléstől (alias BF2042).
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
oriic
HÁZIGAZDA
"A marketing gépezet feltűnően be van lassúlva egyébként szerintem. "
Szerinte pont az ellenkezője. Ha az előző COD-ot, a Vanguardot nézzük, akkor meg ég és föld a különbség.
MWII-nél februárban volt a bejelentés. [link]
Vanguardnál augusztusban még csak leakek voltak. [link]
MWII-nél a sztori missziót már júniusban megkaptuk. [link]
Vanguardnál ugyanekkor még csak a sztori teasert tolták, augusztus végén jött a sztori mission. [link] [link]
Ami egyedüli nagyon pici hátrány MWII-höz képest, hogy pár nappal később indul az MWII bétája (meg volt alfa), illetve a multiplayer reveal egy héttel korábban volt. Viszont extraként kapunk early accest, és összességében az intel videókkal sokkal több infót kapunk idei játékhoz.
Én azt mondom, hogy nagyon is bíznak az idei játékban, ami nem nagy meglepetés, hiszen előző két COD jóval gyengébben teljesített és a 2019-es MW pedig bőven az elmúlt évek legjobb COD-ja volt.
Live-Die-Respawn
-
Spizzi
tag
Az MW2019-hez hasonlítva mondtam ez lemaradt bocsi, a Vanguard és a CW említésre sem méltó semelyik MW-vel egy mondatban . Én is alapvetően azon az oldalon állok, hogy nem látok rá sok esélyt, hogy rosszul sikerüljön. IW mellett az összes csapat beszállt a fejlesztésbe akinek bármi köze is van a franchisehoz. Nálam 2022 legvártabb címe, Vault Edition már behúzva, szóval bízunk a legjobbakban.
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
KaitouP
nagyúr
Szarul (állapotot illetően) main Call of Duty játék soha nem jelent még meg, a PS3/X360 érában volt egy kicsit bajos az elején a legelső Black Ops, de ennyi. Egyszerűen csak nincs szüksége hype generálásra, mert a cím önmagában eladja magát, ehhez még elég közbe-közbe bedobni egy videót, vagy egyéb apró hírmorzsát - marad egy csomó pénz a zsebben, ami nem megy el marketingre.
PlayStationCommunity teszt - Horizon Zero Dawn Remastered: https://playstationcommunity.hu/horizon-zero-dawn-remastered-ps5
-
k-adi
nagyúr
A marketing kampány minden termék esetén egy tudatosan felépített projekt, főleg ilyen nagy cégeknél.
Egyértelműen bíznak a névben (MW), tudják, hogy az előző fos volt így ha ez csak félig az már sínen vannak, ugye a Vanguard... és nyáron meg nyaralnak is sokan, nemcsak a fejlesztők, hanem a gamerek is valamely szinten, így logikus, hogy nyáron csak csepegtetnek aztán ősszel szeptember beindul a hypetrain.Az idővonal pontosan ki van számolva, nem véletlen, hogy a megjelenés október-november környékén szokott mindig lenni, hiszen az őszi 1-2 hónapos hype pont elegendő, a decemberi karácsonyi időszak már túl zsúfolt lenne, az utána lévő jan-feb-márc megjelenés meg túl távoli lenne már.
Ha valamiben jók, az a marketing, az összes cod trailer jól hozza az akciófilmes feelinget mindig.
-
csibe1
addikt
"Nálam 2022 legvártabb címe, Vault Edition már behúzva, szóval bízunk a legjobbakban."
Szép ára van, de a legutóbbi rész után inkább megvárom a rendes verzióról készült tesztet, videókat. Nincs humorom zsákbamacskát venni.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Spizzi
tag
Alapvetően persze ez lenne a normális hozzáállás, a CW-VG után én is talán öt év múlva néznék rá egy codra, de azt is csak próbaképpen de azt ne felejtsük el, hogy ezt az IW csinálja (3 éves ciklusok ugyebár) és ők még vállalhatatlan rossz epizódot sohasem gyártottak, sőt egyértelműen a legjobb codok hozzájuk köthetőek. Szerintem nincs mitől tartani, legrosszabb esetben olyan lesz teljesen minden aspektusában mint az MW2019, akkor az már megéri azt a ≈28e Ft-ot, de attól biztosan még kiforrottabb, szebb, epikusabb lesz. A marketing lózungokra hallgatni eredendő butaság de ez a COD 2.0 Experience nem hinném, hogy csak egy üres puffogtatás. Egy 100-150 millió fős közösséggel rendelkező franchiseba nem lehet csak úgy mögöttes háttér nélkül betolni kampány szövegeket mert előbb-utóbb úgy jársz mint az a bizonyos sánta kutya és az elkerülhetetlen. Pontosan ez történt a tavalyi fiskálisban is, februárban -500 millió dolláron állt a Vanguard és arra a hónapra az aktuális cod már elérte az eladásokból származó bevételének a 80%-át. Ezt biztosan nem fogják mégegyszer eljátszani, ahhoz nem hülyének kell már lenni hanem mazoistának.
Lehetne ezt még itt elemezgetni meg spekulálni de felesleges, részemről megérzés és tapasztalat. Az MW2019 új standardet állított az FPS shooterek világának és ezt nem csak én allítom, a valaha legtöbbet eladott epizód a sorozatban a 2003-as indulása óta, ennyi ember nem tévedhet, hogy akkor ez az az irány amin haladni kell amit az képviselt. Itt még csak az a veszély sem áll fent, hogy laposabb lesz a sztori, nem olyan erősek a karakterek a folytatásban, hol nem tojja le egy átlag cod player az ilyeneket. Ne legyen rosszabb az egyébként brutálisra sikeredett immerzió animációk, hangok, grafika terén és kész. De nem látom azt sem, hogy mitől lehetne rosszabb, igazából csak nyomni kell egy copy-paste-t és kész, ha meg volt bennük annyi, hogy hozzányúltak akkor is a javára. A gyengébben sikerült mapoknak meg nem csak nem akkora művészet átnézni azt az 500 négyzetméterét annak a 12 stúdiónyi hadseregnek akiket ráállított az Acti a játékra.
[ Szerkesztve ]
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
KaitouP
nagyúr
ők még vállalhatatlan rossz epizódot sohasem gyártottak
Valóban nem, de a Ghosts-t illetve az Infinite Warfare-t (ami szvsz az egyik legjobb future era CoD volt) szerették ízekre szedni, holott nem voltak rosszak.PlayStationCommunity teszt - Horizon Zero Dawn Remastered: https://playstationcommunity.hu/horizon-zero-dawn-remastered-ps5
-
Spizzi
tag
Egyszerű a képlet,
2013 BF4 / COD Ghosts, a BF3 sikerei, újításai, technikai fölénye miatt megszavazták a folytatásnak is a bizalmat, illetve láthatóan semmit nem fejlődött a cod az előzőekhez képest, a BF-el összevetve meg egyenesen nevetséges volt a grafika, gunplay, rombolhatóság stb.
2016 BF1 / COD IW, totál ugyanez
Ezekben az években a Battlefield közösség hangosabb volt, illetve divat lett utálni a codot. Érdekes, hogy azóta soha nem fordult elő ilyesmi, de hogy is fordult volna, olyanról, hogy Battlefield közösség nem lehet beszélni 2022-ben olyan jó játék volt az utóbbi három.
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
k-adi
nagyúr
én nemrég játszottam újra ghostot (cod1-től kezdve elkezdtem a codokat újra nosztalgia faktor miatt, cod1, cod1 UO, cod2, stb.) és annyira nem volt nagy szám... jó a kutya aranyos volt benne meg ötletes, meg volt 1-2 akció filmesebb küldetés, de ennyi.. az egész story egy vicc volt amúgy.
az Infinite Warfare-t el se kezdtem már -
Spizzi
tag
Nagyot akartak meríteni az új generáció hajnalán csak nem úgy jött össze ahogy elképzelték, előfordul ez akárkivel ettől függetlenül tisztelendő, hogy legalább megpróbálták. Egy alapvetően militarista játékot átültetni poszt-apokaliptikus környezetbe jó elgondolás volt és talán ez is volt a bája az egésznek, hogy úgy próbált más lenni, hogy nem változtatja meg az alapokat és amit eddig szerettünk ugyanúgy megvan benne. Az alien hunter-es PVE mód pedig kifejezetten jól sikerült, talán a Vanguard féle Treyarch-os zombihent ami jobb tőle de van is közte 8 év különbség. ( A VG egy nagy kula de a Zombies az elvitathatatlan tőle, hogy igen jól sikerült ) Szerintem a Ghosts sztorija is rendben van, bár Rorke=Sheperd 2.0, Elias=Cpt. Price 2.0, Logan=Roach 2.0 csak szinkronnal, nem azt mondom, hogy a legjobb ever de méltatlanul alulértékelt. A classic multiplayer pedig semmivel nem lett kevesebb mint előtte volt, sőt talán ez a cod jelent meg a legtöbb pályával induláskor és 2-3-at leszámítva egyikkel sem volt probléma de ha emlékeim nem csalnak azokat is módosították rövid időn belül csak addigra már mindegy volt mert mindenki Shanghai-ban tunkolta RPG-vel a felhőkarcolót, hogy megnézhesse milyen szépen omlik össze .
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
nutella1
őstag
A Ghosts multija szerintem eszméletlen jó volt. Annak a résznek egyetlen problémája volt, több előző résszel ellentétben ezt nem megfelelően optimalizálták, és azon lepődtek meg az emberek, hogy egy GTX 760-770-en akadt a játék. Ehhez korábban nem voltak hozzászokva.
Emlékszem, hogy full hd-n még egy GTX 780-as is néha erőlködött vele. Igazán szépen a 780ti sli-mel futott. Majdnem 3 évig játszottam vele, akkora nagy hulladékok voltak számomra az azt követő évek multijai.https://www.instagram.com/pacsi_kulturalis_kozpont/
-
Deck
titán
Remélem ráfekszenek a multi részére a játéknak és nem ugyanolyan map-ok lesznek (unalmassá válik), nem lesznek rossz map-ok, vagy szokásosan a mindenki csak 1 map-on grindol. A Warzone része miatt én elhanyagoltnak érzem a multit nagyon. BP-t is lehetne könnyebben farmolni annak aki nem nonstop nyomja. Shop árak meg vicc kategória.
Továbbá a szerver gondok, ping, sbmm stb problémák se legyenek.
Ja és legyen Domination is...[ Szerkesztve ]
PS5
-
zozika84
őstag
-
Spizzi
tag
Mikor júniusban volt a reveal utána a hivatalos oldalon lehetett olvasni, illetve a tűzhöz közelebb ülők részleteztek is pár dolgot csak ezek az információk eltűntek az éterben, akkor sem sokan most meg pláne senki nem beszél róluk csak a "Marines reacting Dark Water" és "Mi a bajom a coddal" content ömlik a community részéről.
Na de szóval megpróbálok összeszedni mindent ami újdonság. ( Mint egy korábbi hsz-emben említettem ez a COD 2.0 biztosan többet takar mint egy preorder ösztönző random szócska. )
- A víz szerepe jelentősen megnő, lehet benne úszni sőt merülni is. Maga a víz teljes fizikát kapott, így realtime befolyásolható annak mozgása. Gondolok itt arra, hogy egy motorcsónak által keltett hullámok, robbanás ereje stb. A vízbe lőtt töltények kalibertől függően akár pályát is válthatnak, sebzésük jelentősen csökken. Kellő mélységre való merüléssel ha a fényviszonyok is lehetővé teszik akár láthatatlanok is lehetünk a szárazföldiek számára. Taposóaknák helyezhetőek a víz tetejére amelyeket egy kis ballon tart fent a felszínén. Ráúszva, csónakkal ráhajtva hozhatóak működésbe.
(Nyílván ennek a víz dolognak nagyobb mapokon lesz értelme és jelentősége, gondolok itt a Ground War, Warzone 2, DMZ módokra, de kitudja, lehet, hogy kisebb pályákon is szerves része lesz a gameplaynek. Azon se lennék meglepődve ha egy konkrét új játékmód épülne a vízi harcászatra.)
Bizonyíték a létezésére: Június 8.-i Reveal Trailer, Cpt. Price és Sgt. Garrick merülésből való feljövetele a felszínre. & Tom Henderson korábban tweetelt a mechanika bekerüléséről.
- A parkour és mozgás kibővül, megváltozik. A mászás fontos szerepet kap az akár még kispályán játszódó meccsekben is, ugyanis szinte minden párkányt, kiszögellést, kerítést el lehet kapni (amolyan Dying Light féle módon) ami nem túl magas vagy nincs blokkolva (a tetején nincs elég hely ott állni, szögesdrót védi etc.) Függeszkedve one handed fegyvereket használni is lehet, az objektum szélének elkapása és a tényleges mászás két különböző mozgási mechanika, nem kötelező megragadás után fel is menni, cancel-elhetjük is a folyamatot. A slide cancel búcsúzik, helyére a vetődés jön, amely pontosan nem volt tisztázva, hogy mely irányokra terjed ki, előrefelé biztosan, illetve ablakokon, lyukakon épületbe be/ki is lehet használni specifikusan. ( Hasonló volt már a BO I-ben. )
Bizonyíték a létezésére: A reveal után a callofduty.com-on volt olvasható egy hasonló mechanikát felvázoló bekezdés, persze nem ilyen részletes bemutatással. A mélyrehatóbb elemzést a március környéki alfatesztelőknek köszönhetjük, gondolom erre nem terjedt ki az embargó vagy csak lejárt a játék bemutatkozásával.
- Játékmódok közül lesz több új is. Az egyik egy amolyan package holder, random spawnol a rendszer egy tárgyat a térképen és az a csapat győz amelyik eljuttatja hamarabb a megadott pontra vagy ha az összes ellenféllel végeznek. Ami ettől jó pár fokkal izgalmasabb az a túszmentő/örző mód, ami konkrétan 1:1 R6 Siege csak feltételezhetően sokkal jobb grafikával és dinamikusabb játékmotorral alatta. Itt mindenféle speciális eszköz áll majd rendelkezésre mind a két férfélen, támadó oldalon cluster charge, wall breach, új lethal-ök, védő oldalon mozgatható kamerák, csapdák stb. Mivel feltételezhetően nem csak ezek lesznek az újdonságok között és még sok felfedetlen mód vár még ránk illetve a korábbiak is módosulnak valamilyen irányba így kijelenthető az, hogyha nem is dinamikusan de lesz a játékban időjárás és napszak változás. (Mit meg nem adnék ha a túszmentős mód hozna egy kis Clean House vibeot a multiba.)
Bizonyíték a létezésére:
Szintén reveal után a callofduty.com, továbbá magukat hitelesnek tituláló leakerek akik már belsőstől hallottak ezt-azt vagy látták a saját szemükkel.Összességében nekem az jön le mindezekről amit most leírtam, hogy egy lassabb tempójú, megfontoltabb játékstílust megkövetelő epizód lesz az idei. Ez lehet sokaknak nem fog tetszeni, a skillgap áttolódik a first seen first die metódusról a use your brain more felállásra, így a sweateknek és a capoeirás ninja tanoncoknak egyelőre nem ajánlanám a játék előrendelését, számukra lehet a legnagyobb csalódás a játék, főleg a multiplayer része. (Nem mintha ezek akár csak hozzá is szagolnának a kampányhoz vagy spec ops-hoz.) Ellenben akinek bejött az MW19 lassabb játékmenete és a Warzone első pár szezonjában tapasztalt játékélmény, ahol a célfelszerelés, lőszerbeosztás, stb. legalább annyira fontos mint az, hogy hogyan tudod használni a célkeresztet akkor nektek, azaz nekünk könnyen lehet, hogy ez a rész maga lesz a kánaán. Ebben a bekezdésben elhangzottak teljes mértékben az agyam szüleménye és nincs hivatalos forrásból megalapozva
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
zozika84
őstag
Nagyon jó lenne egy lassabb, taktikusabb multi játékmód. Anno a Wz elején király és izgi meccseink voltak, hatalmas helyezkedésekkel megfontolt előrenyomulásokkal...most meg mindenhol ugrabugra neonfényes csimpánzok rohangálnak
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
KaitouP
nagyúr
Jaj, kicsit bántóan nagyok lettek a térközök.
Azért egy-két, többségében pletykára reagálnék érdemben:
"A víz szerepe jelentősen megnő, lehet benne úszni sőt merülni is."
Ez egyáltalán nem új feature, a Black Ops 3 vezette be, és ott, azzal a fluid movement systemmel volt is értelme - egy realisztikusabb játékmenettel rendelkező CoD játéknál már kevésbé, mert - és ez továbbra is baromi fontos szempont, avagy az egész kvinteszenciája - akármennyire is az újító szándék (hallottuk ezt már korábban párszor), a rapid CQC játékmenetet nem változtathatják meg, ez a CoD védjegye. Márpedig ez a vízben uszikálás ilyen módon, ahogy a pletyi szól, csak akadályoztatná a gameplayt. Egy Ground War módban még esetleg elképzelhető, de az meg messze nem népszerű annyira, mint a klasszik TDM, SD, DOM, kutyafüle. Warzone 2 (?) kamatoztathatná, maximum."A parkour és mozgás kibővül, megváltozik. [...] A slide cancel búcsúzik, helyére a vetődés jön"
Ahogy le is írtad, a vetődés egyedül az első Black Ops-ban szerepelt, és hamar rá is jöttek hogy a világ legnagyobb hülyesége egy rapid multiplayerben az ilyen - bizonyíték erre, hogy soha többet nem is szerepeltették. A sprint + slide viszont az utóbbi évek legeslegnagyobb királysága nem csak a Call of Duty franchise-ban, hanem számos más kompetitív multiplayer shooterben, így ezt az infót hatalmas fenntartásokkal kezelném - ha meg megvalósítják, az egy kissé öntökönszúrás. Nem mellesleg baromira életszerűtlen, és még csak taktikailag sem jól használható funkció, a térden csúszkálás viszont igen, és kevésbé néz ki hülyén."Játékmódok közül lesz több új is."
Ez egy olyan fact ami minden CoD játék esetén érvényes - mindig van új játékmód, mindig kell valamivel generálni a hype-ot, és fenntartani az újdonság látszatát - de ezeket a játékmódokat jó esetben kipróbálja a player 1-2-szer, majd megy szépen TDM-ezni, meg a haverokkal lehozni az 1v5-öt SD-ben.PlayStationCommunity teszt - Horizon Zero Dawn Remastered: https://playstationcommunity.hu/horizon-zero-dawn-remastered-ps5
-
Spizzi
tag
Pár napja volt egy leak, hogy a WZ2 november 16.-án érkezik. Ma jött be a Warzone utolsó szezonja ami 84 napig tart és pontosan november 16-ra esik a vége. Szerintem WZ2 Launch & MWII Season 1 start confirmed.
Igen, ennyire alapozom az egészet.
7900XTX / 7800X3D / 32GB 6000MHz
-
Bazsi1987
őstag
Xbox-on nyomom mw2-be vihetem majd a maradék cp-t?
[ Szerkesztve ]
-
gyuromoj
veterán
Azt lehet tudni hogy ps-en a bétához fog kelleni PS+ előfizetés a multihoz?
[ Szerkesztve ]
PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.
-
csibe1
addikt
Érdekes dolgokat írsz le.
A kérdés már csak a megvalósítás, meg ezeknek a dolgoknak a gépigénye."- A víz szerepe jelentősen megnő, lehet benne úszni sőt merülni is. Maga a víz teljes fizikát kapott, így realtime befolyásolható annak mozgása. Gondolok itt arra, hogy egy motorcsónak által keltett hullámok, robbanás ereje stb. A vízbe lőtt töltények kalibertől függően akár pályát is válthatnak, sebzésük jelentősen csökken. Kellő mélységre való merüléssel ha a fényviszonyok is lehetővé teszik akár láthatatlanok is lehetünk a szárazföldiek számára. Taposóaknák helyezhetőek a víz tetejére amelyeket egy kis ballon tart fent a felszínén. Ráúszva, csónakkal ráhajtva hozhatóak működésbe."
Ez a vízbe lőtt töltények viselkedésének real time-ban való számolása gondolom azért igényel egy kis kakaót, ez egy videóban jól mutat, de szerintem a játékban nem lesz ilyen szinten megvalósítva. Elég rendesen megdobná a gépigényt, vagy nem?
"Bizonyíték a létezésére: Június 8.-i Reveal Trailer, Cpt. Price és Sgt. Garrick merülésből való feljövetele a felszínre. & Tom Henderson korábban tweetelt a mechanika bekerüléséről."
Egy trailert nem tekintek bizonyítéknak.
Az csak egy sima mézesmadzag, hogy vedd meg a játékot.
Az eladásokért a csillagokat is lehazudják az égről, mert itt az eladási számok, a bevétel, a lóvé a legelső, meg az elégedett részvényesek. Aztán ha közben neked tetszik a játék, és jól szórakozol vele, az már csak bónusz, neked.
Biztos tök véletlenül van benne a csomó megvehető skin, fegyver amiből évente 2-300 millió dollár jön be nekik.
Ennyire azért ne legyél naiv.Amúgy meg ezt a vizes dolgot BF már a 3-ik részben behozta, de volt már előző CoD részekben is a single kampányban.
"Taposóaknák helyezhetőek a víz tetejére amelyeket egy kis ballon tart fent a felszínén. Ráúszva, csónakkal ráhajtva hozhatóak működésbe."
Ezt is a BF-ből nyúlták?
Ott simán kidobtam a híd alá, nem volt ballon, de ha arra mentél a vízen jetskivel, hajóval akkor aktiválódott.
Minek rá ballon, de most komolyan? Röhejes egy megoldás.[ Szerkesztve ]
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
zozika84
őstag
Vajon lesz bármilyen szintű rombolhatóság a játékban?
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
- Mára elég volt a reklámokból
- Gumi és felni topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest