- iPhone topik
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Sly189 #31301 üzenetére
Azért nem kell megijedni nincs ekkora baj !!!! Csak leírtam azokat a dolgokat amik elő szoktak fordulni. Természetesen nem jelenti azt,hogy minden autó szar !!! Ami karban volt tartva azoknál eleve sok minden ki volt cserélve Pl termosztátok görgők vízpumpa szíjtárcsa stb stb. Oda kell figyelni a kocsira igazából.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brickm
őstag
Az létezhet, hogy a unixnál 54-ezer forintért kínált bosch abs jeladó az itt 15k?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Kemeny a BMW itt is.... Azert, mert nem 100+k -t akarok naluk hagyni forintra atszamolva alkatreszre, mar masodik napja nem tudom lerendezni a rendelesem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #31307 üzenetére
Nekem a tetőmechanikában törött ki egy műanyag most már 3adjára (véletlen csomagokra csuktam a tetőt, és így eltörtem... , azóta meg feszültség lehet benne), és általában 2-3 hét mire jön az alkatrész (egy 500Ft-os műanyag), de le merném fogadni, hogy megint elfelejtette az idióta ügyintéző, mert tavaly is telefonon mondtam h rendelje meg és szóljon ha megjött, és akkor is ugyanígy nyár eleje fele szóltam, és szeptemberben lett megcsinálva. A poén persze az, hogy ősztől meg nem nyitogatom a tetőt, és mire elbaszódik az 5.-6. nyitás után, addigra megint nyár lesz és megint fizethetek 25ezer Ft-ot munkadíj miatt...
Lehet direkt csinálja, mert mondtam telefonban, hogy most úgy csinálják meg, hogy ha megint elbaszódik, ingyen csinálják újra.Egyébként nyitható-csukható így a tető, csak néha beszorul az a műanyag, és kézzel meg kell igazítani, tehát 2 emberes a tetőnyitás, és emiatt már kedvem sincs lenyitni, ha csak 5 percet kocsikáznék.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Csak visszahivtak, hagytam nekik egy uzenetet. Nekem egy £4 es egy £6 -os alkatresz kellett, amik egyutt tartjak a lokharito jobb sarkat. Nalam azon az oldalon eltorott, igy log a lokos, es lotyog a sarvedo csucske is.
Mivel fenyezve lesz, ezert az is helyere lesz rakva. Eladaskor jol jon majd, ha itt is rendben van. Aztan most ugy nez ki, az auto tavaszig megmarad. Utana pedig lesz eleg penzem kifizetni egy 2012, 2013-as CLS -t. Igy megmarad a coupe forma, de lesz 4 ajtom. Sot, lehet abbol is a kombi lesz.... Azok egyenlore nagyon dragak, 2013-tol indulnak, es egytol egyig £20k folott vannak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #31309 üzenetére
Neked tényleg bejön a Merci? Nekem nagyon fapados érzésem van benne a BMW után, pedig aztán nehéz lenne az elfogult rajongó címet rámfogni.
Mondjuk lehet az is benne van, hogy sokszázezret tekertem Sprinterrel és szvsz nevetséges, hogy 2014-2015-ös modellekben is ugyanolyan dizájnnal nyomják a kezelőszerveket mint abban, max rátolnak egy kis krómot meg led megvilágítást...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #31312 üzenetére
En elozo hetvegen beleultem egy fullos E Klasse -ba, most meg a CLS -be. Elotte en mar neztem F10 -est is, na meg uj 3-er -t. Szerintem eg es fold a ket marka minosegben, osszeszerelesben, kenyelemben, ergonomiaban. Hihetetlen, de a Merci nem zorog. Siri csond van benne, a hifije nagyon szepen szol, es az ortoped ulesek nagyon kenyelmesek.
A BMW mellett csak a 35D motor szolna, meg a sportossag, amit a Merci teljesen nelkuloz. De a motor miatt sem sirankozok.... Voltam Mercis forumon, es az egyik tulaj egy 2010 -es E350CDi -vel atlepte a bovos 1 millio km-et. Turbo volt rajta cserelve egyszer... Szoval ezek szerint a motor itt rendben van. Auditol ez tart tavol, maguk a markat/tipust hasznalok beszelnek le a 3.0TDi A5 -rol, mert a motorja mar 250k km utan kohog, ezer sebbol verzik.
Azert en is ultem 2015-os Sprinterben, es az tulzas, hogy ugyan azok a kapcsolok vannak benne, ugyan olyan anyagfelhasznalassal. Az elofordulhat, hogy ugyan ugy neznek ki, de meg a felhasznalt alapanyag tipusa is mas.(mar amibol kiontottek)
Sajnos a BMW -nel most nincs olyan, amit szivesen megvennek, es tetszik is. Az F10 volt az utolso, mert az szep, belul is rendben van,(bar a Merci korozi, az Audi meg meginkabb) de ismerem az auto nyugjeit, es nem akarok beleugrani egy problemahalmazba. A nagy luxus limuzinok meg nem mozgatnak meg, mint a 7er, S Klasse meg az A8. Pedig meg olcsobban meg is lehet oket venni, mint az azonos koru, egyel kisebb kategorias modelt.
Coupe mar biztosan nem lesz tobbet, ez mar fix. A tobbi meg keplekeny. Van most kb. fel evem ragodni, hogy mire cserelem le az autot. De mivel nincs penzem 2013-as CC-re vagy hasonlora, igy a kor nagyon leszukult.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
JamesHolden
aktív tag
Sziasztok,
Tegnap volt szervízbe (nem márkaszervízbe) az autóm, szokásos olaj és szűrőcserén.
Jeleztem a szerelőnek, hogy pár hónapja konstans, de enyhe ciripelő hangot hallok a motorból alapjáraton. Elmondása szerint a vezérműlánc nyúlásából adódik ami az E90-eseknek a típushibája és ajánlja a cserét mielőtt szakadna és nagyobb kárt okozna. 169.000km van az autómba, 2008-as gyártású 320D és jobban utánaolvasva sanszos, hogy igaza van...
Tudtok többet mondani a vezérműlánc cseréről? Mik az előjelei? Felül lehet-e vizsgálni, hogy mikor van már olyan állapotban, hogy biztos cserés? Ha volt tapasztalatotok cserében akkor azt hány km-nél tettétek meg? Milyen típusú láncot nézzek ha cserére adom a fejem? Létezik utángyátott jó minőségű vagy a gyári az ajánlott? Árban mire számítsak?
Köszönöm
-
MPowerPH
félisten
válasz JamesHolden #31315 üzenetére
Szia. Igen, tipushiba, es azonnal cserelni kell, amig el nem szakad. Sot, ha nagyon megnyulik a lanc, es ugy nyuzod, akkor a lanckereket is elkoptatja. A gond az, hogy az also a fotengelybol van kimunkalva(fobelovest erdemel az egesz tervezogarda), igy azok csereje is egy vagyon. A kritikus futas pont a 160k km kornyeke, es elotte csorgessel jelentkezik. Ha ez fennall, akkor csak abban remenykedhetsz, hogy a megnyult lanc meg nem vagta gajjra a lanckerekeket. Normal esetben egy lanccsere olyan 350k -bol kihozhato, de lanckerekek nelkul. Nincs utangyartott, csak a gyari, elvileg javitott lancot tudod belerakatni.
en azt tanacsolom, hogy most kerj ajanlatot a teljes atvizsgalasra, majd a cserere. Mert ha mar atesett azon a ponton a dolog, hogy a lanckerekek is megkoptak, akkor nem vagy messze egy szakadastol, ami egyenlo azzal, hogy kukazhatod a motort az autobol. Minel tovabb huzod, annal dragabb buli lesz Neked.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31316 üzenetére
Épp most csinálok egy lánccserét... 150E Km van benne küldöm a képeket... Szemmel látható,hogy mennyire megnyúlt a lánc... Volt már hangja is.. És a másik kocsit meg ma hozták lánccserére... Abban 160-170E Km van arról is csinálok albumot majd Megvannak a gyári alkatrészek beszállítói így mi gyári alkatrészekkel dolgozunk csak olcsóbb... és az összes láncot feszítőket vezetőket cseréljük. Vannak olyanok akik csak a fölső láncot cserélik.... :/
(#31318) BMW001
Jelenleg olyan ~ 310K-ból jön ki a mai napi árakkal számolva !! Persze abszolút tervezett volt Semminek nincs baja
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31317 üzenetére
Itt meg idoben kiderult a dolog? Vagy elnyirta azt is, amit mar nem kellett volna? Mennyibe lesz ez a tulajnak?(Te tudsz pontos arat is mondani, akkor nem kell talalgatni )
Azert kemeny, hogy a lifetime szavatos vezerles 150k km utan teljesen elhasznalodik. Szegyen, hogy ismert hiba, ami a lanc minosegebol fakad, es a BMW tojik az egeszre. Egy visszahivast illet volna csinalni, es garanciaban cserelni az osszes erintett motor vezerleset.
Irtam privit.
JamesHolden: Megkaptad a valaszt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #31314 üzenetére
Hát igen, ízlések és pofonok ugye. Lekopogom, az F10-ben továbbra is néma csend van, a pohártartó zörgött ugye, de azt megoldottam, azonkívül még semmi nem nyekereg.
Kollégámnak van új E osztályosa, én csak azt vezettem, de egyáltalán nem jött be, sőt, nekem a BMW után olyan mintha 10 évet visszamentem volna az időben. Na de az a lényeg, hogy olyat vegyél ami neked tetszik.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31318 üzenetére
Ment vissza is Sajnos a 2007-2010-ben rossz volt a széria.... Abszolút széria hiba... Az össtes Diesel motor érintett de érdekes módon még is van olyan amiben jó és van amiben szétszakad. Itt elsősorban a 6 henger diesel motorokra gondolok mert,hogy az N47-es 4 hengeresek 100%-ban szarok :/
Itt 20D-ben szakadt.... [link]
Itt egy 2009-es E70-be 250E Km-nél szakadt !!! Szalonból vásárolta tehát tényleg annyi volt a kocsiba.... [link]
Ha megnézed a képeket pl az E70-es albumba szemmel látható,hogy vastagabb az új lánc...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31320 üzenetére
Azok utan, hogy X5 35D is elszakadt 160k km utan, nem csodalkozom semmin. Nalam ez biztosan rendben van megint, ennyi km utan mar ha meg nem is szakadt volna, de mar csorognie kellett volna. Bar ugye nalam az f.ekszijtarcsa is elment 212k km-et, masnal meg mar boven 200k alatt elrepul. Szavam nem lehet, ez meg egy jo szeria volt.
Magyarul az E70 -nel mar az uj tipusu lanc repult le? Az is ugyes.
Viszlát: Mennyi km-et mentel vele amiota megvan, es volt e valami problemad vele azota?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31321 üzenetére
A tiedbe "régi" lánc van az nem is láncszakadós.... NEEM Nézd meg a képeket az E70-be a lánc ami elszakadt az vékonyabb mint az új.... Látszik,hogy erősebb láncot kapott... Ha eleve azzal rakják be semmi baja nem lett volna.... Azért nem kell minden F10-et se leírni ahogy az E60-at sem És mondtam ha teheted F10 LCI 30v35D-t vegyél
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31323 üzenetére
Korai F10 ÉN !!! nem vennék !! Ennyi igazából... Ha tudsz venni egy viszonylag kevés Km-es és még LCI-t akkor azért tudsz találni jót Le kell küzdeni ilyen-olyan dolgokat pl difiszilent szakadások stb stb... De ettől még van jó F10... A benzineseket kell el felejteni. Abból a szempontból te vehet F10-et,hogy nem a legolcsóbbat veszed és leglakottabbat. Te tudsz venni egy normálisat azt könnyebb jó állapotban tartani főleg ha költöttek rá. Én azt nézném,hogy jól fel legyen szerelve. LCI 2013/06
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
Tegnap voltam kereskedésbe ismerősnek nézni verdát, de közbe megakadt a szemem egy e91-en.
320D 2006 kézi váltós fekete, panoráma tető fekete egész jó állapotban volt.
Ami hibát találtam rajta:
-kinyomó csapágy hangra is már a végét járta
-csomagtartó ajtón a mikrokapcsoló
-panoráma tetőnek a végállásánál kattogott a motor ahogy behúztam.Amúgy szépen járt a motor, ezekbet mi még a hiba faktor ?
-
qantum
senior tag
válasz JamesHolden #31315 üzenetére
Szia! Mennyibe került a szervíz?
" Te nyomod a bulit, én meg rajtad vagyok . "
-
H.Ezredes
őstag
válasz ADAM1337 #31327 üzenetére
Csinaltam listat E90 es betegsegekrol...
Egyebknet kinyomocsapaby szokott elfaradni de azzal egyutt a kuplu g is... Kettostomegu is kerdeses
Inkabb a szokasos kabelszakadas lehet az gyakoribb problema rajtuk
A panoramateto javitasa igen koltseges.... Nem lehet egyszeruen javitani.... Vagy kompletten csere vagy ismerek olyat aki csak panoramatetokkel foglalkozik es emlekeim szerint 250K korul felujitast csinal... Vagy ez mukodik vagy uj... Bontottat nem javaslom mert szar lesz ugyan ugy. Egyebkent mielott azert barmi lenne meg kene nezni latatlanba nehez... E61 panoramatetot is csinaltunk de ezek nem kellesek►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
-
Anubris
őstag
Sziasztok!
Tudnátok írni, olyan budapesti szervizt, ahova belehet vinni átvizsgálásra a használt autót vásárlás előtt?
-
Anubris
őstag
válasz CharlieDrop #31332 üzenetére
Neki írtam privit ez ügyben,de nem válaszolt. Ezért érdekelne van-e más aki ajánlott.
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #31332 üzenetére
Valaki amúgy átdobná pls ők hol vannak helyileg és mi az elérhetőségük?
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #31338 üzenetére
Nincs ra penzem. (pedig a CC az uj Mondeoval egyetemben a kedvencem) Most megveszem 3 evesen pl. 16k -ert, 3 ev mulva mar csak 7k-t kapok erte. Csak a gazdagok jarnak ilyen autokkal, nekem nincs penzem az ertekvesztest fizetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
qantum
senior tag
-
Declare
őstag
válasz qantum #31340 üzenetére
Azert nagyon kell hogy hianyozzon valami az ember eleteböl, hogy evente azzal szorakoztassa magat, hogy autot arul, autot keres, autot atnezet, autot vesz
(#31339) BMW001 ezt nem igazan ertem, amit irsz. Total nonszensznek tünt elsö hallasra is, hogy egy 15-20 millas mercin kevesebbet buksz, mint egy 10 millas passaton . Nagyon gyorsan raszürtem par autora a mobile.de oldalon (E350, E350 cupe, bmw 320d, ford mondeo 170 lo felett....disel....elöször 2016, aztan 2013, aztan 2010 evjaratokra. Minden esetben nagyjabol felezödött az ar....csak ugye a cupe e350 50-55 ezer eurorol indult a mondeo meg 30 rol)
-
envagyok
veterán
Van egy 2007-es 320d-m
Vettem kici kínai bluetoothos elm327 adaptert, de csak olyan infókat tudok kisördög, mint hőmérséklet, stb.
Hibakódot olvasás nem megy vele.
Tudna vki segíteni, hol milyen bt elm327-et érdemes venni?
Esetleg szoftver ügyben (carly) is örülnék ha valaki privátban segítene.
KöszönömKeresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!
-
qantum
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #31341 üzenetére
Egyszeru, sajat peldat tudok mondani. En anno vettem egy 6 eves BMW-t 10,5k -ert, most 8,5k -ert barmikor eladhato. Baratom 2 eve vett egy 5 eves Insigniat 10k -ert(a hitel miatt 10.8k -ert), es jelenleg 4,5-5k korul tudna tuladni rajta. Szoval mig nekem 3 ev alatt eddig 2k a bukta, addig neki mar min. 5k. Nem tudom, hogy ez csak angol spec, vagy mashol is igy mukodik, de itt csak a premium tartja az arat, es inkabb a nagyobb motorosok. Kevesebb is van beloluk, reszben ez lehet az oka.
Vedd ugy, hogy a premium mondjuk 2 evvel idosebb, es dupla annyit futott ennek koszonhetoen. Igy ugyan annyiba lenne pl. egy E Klasse, mint egy 2 evvel fiatalabb CC. A CC majdnem uj auto, 6 eves koraig kevesebb, mint felet fogja erni, mint 3 evesen.
Egyebkent VW tobb okbol nem lesz. Konszern topikban lebeszeltek rola, mert csak kis motorral elerheto, amit nem igazan ajanlott chippelni, nem birja. Igy az a 170 lo mar nagyon keves egy 1650kg -s kaszniban. Nekem az most annyit jelentene, hogy fele annyi power, es +80kg. A Mercinek van jo dupla turbos 2.0 -as mocija az E250CDi neven, ami talan mar eleg lenne. De az idealis a 3.0 diesel, amit csak premium kategoriaban kapsz meg.
mod: Megneztem az LCi -s F10 -eket, de meg nem fer bele a keretbe. Meg visszaneztem H.Ezredes kommentjet az F10 -rol, es ujra sikerult elvennie a kedvem tole. Mert mig O azt mondja, valami keves km -est nezzek, addig a mercinel forditva. Mindenki azt irja, hogy nyugodtan nezzek 200k km folotti futassal is CDi-t, mert elpusztithatatlan, kimegy a vilagbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31344 üzenetére
Egy kis fék Performance E63-ra ma raktuk föl Gyári tárcsa/betét és lyuggatva marva Brutális... Ez iszonyatot fog Már az előzőt is imádta akkor "csak" lyuggatott volt rajta... Itt a megállással és az elmelegedéssel sem lesz gond de előtte se volt.... Ennek örömére kapott még tőlünk egy Remap-ot is
(#31344) BMW001
F10-ből egy viszonylag kevés Km-est néznék a helyedben ha nem is LCI-t de akkor legalább valami jól felszereltet(#31334) [rvilike]
Bármi van írj rám
Egyébként szerintem fogok csinálni egy N47-es lánccsere akciót Akinek N47-es motorkódú kocsija van az keressen meg nyugodtan Ma indítottam be az első lánccserést és nagyon patent hangja van... Teljesen megváltozott..... A következőnél szerintem csinálok előtte / utána videót
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #31347 üzenetére
Majd mesz egy kort az enyemmel. Ma kikoltozott a testembol par belsoszervem, akkorat lassult. Ez persze nem a mart tarcsa erdeme, hanem a betete. Egyre jobban fog. A gyarinal is jobb, de az ATE -hez kepest eg es fold, foleg ha kicsit bemelegszik. El se tudom kepzelni, mit tudhatnak azok a Ferodo DS2500 -as betetek.... Kar hogy nem mennek fel kopasjelzovel.
A BMW miert nem kezeli a tarcsakat valami korroziovedo bevonattal?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #31348 üzenetére
Rendben Rengeteget számít a tárcsa.... Azt a hőt port és mindent el kell vezetni... Sokkal jobban tisztul és hűl. Természetesen ez mellé kell egy jó betét is . Egyébként a gyári betét minősége nagyon jó. Egy verseny betét nyilván megint más. Természetes,hogy vannak jobbak. De a gyári betét kiváló. Ne agyalj a fékkopás visszajelzőn azt megoldjuk Engem is érdekelne BMW bevonatolt tárcsákat ad ki kezelve vannak. A képen is láthatod.... De itt alu agyon van rajta a tárcsa. A szürke rész mind a bevonat...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000