- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #30898 üzenetére
Regi 4 sebesseges automata, kozel 1800kg. Mit varsz? Ez nem azert szep, meg kulonleges, mert megy, mint a vadallat. Bar azert a 850CSi szedheti a labat.
En 850Ci -t vezettem, az 326 lovas volt, 490NM-el, 6-os manuallal, igaz teljesen mas motor, mint a regi M70, de akkor is feeling volt. Es abban volt EDC, meg 4 kerek kormanyzas is. Azota elvileg mar benne van 2db mini kompresszor, jutott mindegyik hengersorra beloluk. Amikor en probaltam, akkor 18-20l/100km korul volt az atlag. Gondolom a kompikkal mar ez sem tarthato.Sok folos pinzem lenne, akkor egy ilyen biztosan allna a garazsban hetvegi elmenyautonak. Sok mai izomautonak is elerhetetlen a 300, amit azert ezek akkor mar megfutottak. Pedig se erre alkalmas fek nem volt az auton, se erre igazan alkalmas gumik nem voltak meg a piacon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
brickm
őstag
Sziasztok!
2-3 percig levegő szűrő nélkül ment a motorom, okozhat ez valamiféle gondot, vagy oda kellene figyelnem valami jobban esetleg a közeljövőben?
Lelazult a bilincs, ami a motorhoz rögzíti a gumicsövet, és lecsúszott. 4-5 métert gurultam, pár percig járt a motor míg kifgyeltem hol szív falst. -
H.Ezredes
őstag
válasz KaiotEch #30898 üzenetére
Ha benne ülnél egész más lenne. Az a hang és a motor csak húz-húz és húz.... Nincs párja ZF4HP Nem volt elég fejlett. De álló helyzetbe olyan erős volt a kocsi,hogy FIX 1-2-3 ba leforgatta a kereket Én ezekbe nőttem föl leginkább E32 750iL Highline-ba meg 750-ekbe. 850-ből kéziváltósunk volt az is jó volt de a legtöbb mégiscsak a hetes. Régen csak kizárólag 50-eseket javítottunk a 90-es években.... Ill én nem mert akkor gyerek voltam de csak 750-850 mást nem.... E32-vel járt apám gyorsulási versenyre lepakolt a ringen 3 ajtót összes ülést első hátsó lökhárítót mert olyan nagy volt a súlya,hogy így megnyerte a gyorsulási versenyeket akkoriban Mindenki csak nézett,h szétpakolnak egy 750-est és 1 vezetőajtóval ment. Hatásos volt... Szóval akkoriban ezek a kocsik nagyon is mentek nem voltak itthon nagyon ellenfelek de kicsit elkalandoztam
(#30903) BMW001
Teljesen más motor ?!?!? Ezt ki mondta ?!?!?! Akkora csoda egyáltalán nincs a 2 motor között. De jobb az M73 ez egyértelmű. M70 többet evett főleg a váltó miatt. E38 750iL "beéri" 16-18L-el ha tolod neki akkor is 18-at eszik ha nem akkor kevesebbet picit.. Én mai napig szeretem a kis E38-unk. Autópályán vagy menetben még mindig okoz meglepetést És tényleg annyi,hogy ha nincs leszabályzás az E32 270-280-at megy E38 ~280 Nem volt alkalmas fék ?!?! Azért a hetes fékek főleg az 50-es fékek soha nem voltak szarok !!!! CSI rotoros tárcsája 345X32-es mérettel mai szemmel se rossz és jól is fog az összes 50-es fék csak a CSI futotta meg a 300-at azt tegyük hozzá azért . 5HP egyébként jelentősen jobb de még az is lassú... :/ E32-31 nagy előnye a gyárilag rendelhető Sperrdifi volt ami sajnos E38-.ba már nem volt de átalakítással az E38-ra fölmegy így oda is varázsolható. Azzal azért lehet mutatványozni Amit azok a kocsik már akkor tudtak azért az a mai napig elismerésre méltó. Van egy E32 750-esünk is "játékra" ki van pakolva és bent van egy 200Le-s Nitro szett 500Le összesen De a vágott slick-et leforgatja róla mint a szart ha nyomod a nitro-t És olyan brutálisan tolja a naftát ,hogy állandóan visszaég a szívócsőbe és ledurrannak a légtömegmérők brutális Az első váltó-t azt ki is nyírta Erősítettet építettek apámék bele az bírja. A kipuff gyakorlatilag a váltóig tartott kb és egy üres cső volt hangja iszonyat volt még
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
Jakab66[hun]
senior tag
E39 bontás?
Gipsz Jakab
-
BossBoss
őstag
Srácok! Olyan problémám van, hogy központi nyitásra nem nyitja a csomagtartót csak külön csomagtartó gombra. Ez mitől van? Eddig szépen működött. E46 318i "98
-
brickm
őstag
Ragyás volt a gyári festék az oszlopon
[link]
Így sokkal menőbb, csillog a fényben
Faterral annyira nem volt semmi jobb dolgunk, hogy vésővel ledurtuk az összes festéket, plusz az alatta levő króm bevonatot is, felcsiszoltuk és voala:
Link
Jövőhéten a többit is átfényeljük, plusz a kavics felverődésekkel is csinálok valamit a gépháztetőn.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
E46-nál az xi mennyire volt szar? Azért mennek sokkal olcsóbban, mert a fanatikusok szerint nem igazi bimmer, hogy nem csak hátul hajt, vagy tényleg szar? Mondjuk egy normálisan karbantartott példányt feltételezve érdekelne a szopó faktor
-
The DJ
addikt
Üdv.!
Egy amatőr kérdésem lenne. 2007-es nyomógombos indítású dízel 3-as szériát hogyan kell rendeltetésszerűen beindítani? Amikor behelyezem a kulcsot, akkor pedál nélkül először csak nyomjam meg a gombot, hogy gyújtást kapjon, várjam meg míg a visszajelzők kialszanak a műszerfalon, majd pedál be és mehet a gomb ismét az induláshoz?
Vagy elég csak egyből rögtön a pedál benyom, majd mehet a start gomb?
Elsősorban az izzítás miatt merült fel ez a kérdés, kell-e "manuális gyújtás ráadás" indítás előtt, vagy ha csak rögtön indítok, akkor is izzít előtte ugyanúgy?Nagyon köszönöm!
https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.
-
Ummon
csendes tag
válasz The DJ #30921 üzenetére
Beülsz, beteszed a kulcsot, benyomod a kuplungot és megnyomod a gombot. Az első két lépés felcserélhető
Már akkor elkezd izzítani az autó ahogy kinyitod az ajtót. Pont így lett kitalálva, hogy a kedves tulajnak ne kelljen bámulnia az izzítás visszajelzőt minden indítás előtt. Én eddig egyszer láttam a spirál szimbólumot a műszerfalon, igaz akkor nem nagyon volt több -15 foknál a külső hőmérséklet.
-
MPowerPH
félisten
Ezek az autók viszik el a legtöbb és a legkevesebb pénzt
Azert eleg nagy szegyen ez a BMW-nek... Ugye Ezredes is irta, hogy az uj BMW-k betegagyak. Az a gond, en is ezt hallom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
RonaIdo
csendes tag
Sziasztok,
2008-as E60-bol szeretnek hibakodokat kiolvasni. Milyen kabelt ajanlotok (e-bay link esetleg) hozza, illetve szoftvert?
Elore is koszonom!
Ronaldo
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #30927 üzenetére
A lenyeg azon van, hogy egy BMW fenntartasa magasan a legdragabb. Es nem az alkatresz a fo tenyezo, hanem maga a munkadij. Egy BMW szerelo dupla annyit elker, mint aki pl. Fordokat szervizel... Vagy akar mondhatnam a VW konszernes autokat is. Egy mezei Audi szervize sem kerul tobbe, mint a VW-e. A Mercedeses szerelok pedig meglepoen olcson dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #30928 üzenetére
Csak kint teljesen leszarják.... Rekord bevételei vannak folyamatosan évről évre... Megveszik őket és kifizetnek mindent az emberek.... És ez a lényeg... És jöhet itt mindenféle összesítés meg a többi. Viszik mint a cukrot... Folyamatosan nőnek az eladások ha pedig meg kell csinálni a kocsit akkor meg kell csinálni és nem akadnak fönn....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #30929 üzenetére
Mondanam, hogy tojok ra. A gond az, hogy ezzel egyutt a megbizhatosagi statisztikakban is a mezony vegen vannak az F szerias BMW-k. En azt nem tudom megemeszteni, amikor egy rendszeresen karbantartott auto se tud elvinni A -bol B -be, mert lerobban.
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz KaiotEch #30936 üzenetére
Azért tetszik az e46, mert abból a coupe is tök hasonló, így megvan a sportos forma. Az E90-esnél már markáns különbség van a coupe javára, így totál érthető, ha nem tetszik az E90. Még az is fontos szerintem, hogy az e46osok még sportcsomag nélkül is sportosnak hatnak, míg az E90esek sportcsomag nélkül olyan semmilyenek. Az új F30as széria már jobban hasonlít az e46-os féle egyenarculatra. Az E90est én is kihagynám, annyival jobb lett szerintem az F30as, pl. végre nem kell benne hátul nyomorogni, én legalábbis ezzel magyaráznám az érdektelenségemet, ha ilyen cipőben lennék, ill. a pénzt is sajnálnám rá.
Azért egy m-paketos 335d gran tourismo nálam továbbra is erősen bejövős. A képen egy 340i van. Első dolgom lenne a chipelés után dupla kipufogósra alakíttatni a kocsit, mert tök nyomi a baloldalt 2 sima csövecske -
H.Ezredes
őstag
Kire gondolsz Jencikére a csoport bohócára aki Brazil elve és a vére kijön mindig, vagy a másik szintén tirpákra aki egy összefüggő mondatot nem tud leírni??? Ráadásul egyik sem tud helyesen írni De vicc az egész ami ott megy amúgy is. Ó jaj Épp benne vagyok egy ilyen projektbe... A fekete Highline bőr belsőt rakom be épp egy másikba + 16:9-es gyári navit oldalsó rolókkal+ hátsó elektromos rolóval...... jó móka Így hirtelen nem tudom de esetleg kérdőjelesen lehet....
(#30933) BMW001
Azt még hozzáteszem,hogy náluk leginkább benzines kocsik vannak és mint írtam azok prikézsiák... A dízelek jobbak ezért annyira rossz az arány.... Meg sok más tényező is van
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
crissprivat
senior tag
Szép verda
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #30943 üzenetére
Ez elég szép egy darab.
-
MPowerPH
félisten
válasz The DJ #30946 üzenetére
Soha... Kulcs be, feket nyomom, gombot nyomom. Eddig egyszer nem indult el, -12 -ben, de akkor nem igen volt izzitasom, igy egyebkent is hiaba izzitottam ra pluszban. Most telen a leghidegebb az -10 volt, megjelent az izzitas jel, majd 1s mulva ugyan ugy elindult az auto.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintetek a maximum uzemi homerseklete mekkora az auton levo tarcsaknak? Vagy inkabb ugy kerdezem, kicsit erosebb hasznalat mellett mennyire melegszik fel?
Azert kerdezem, mert ugye ezeknel a mart tarcsaknal sajna a savok idovel elkezdenek rozsdalni, ami eleg lehangoloan nez ki. Igy azt ajanlottak, szepen kezeljem le oket ultra magas hoallo festekkel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
mézespálinka
senior tag
Sziasztok!
E46FL esetén, ha behajtható a tükröm, akkor ennyi "kritérium" elég arra, hogy tolatáskor lehajtsa kicsit a tükröket? (ha jól tudom a jobb állásban kell lennie a gombnak). És ha igen, ennyi elég és még sem teszi meg, merre keressem a probléma megoldását?
Új hozzászólás Aktív témák
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sweet.tv - internetes TV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...