- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whbear
senior tag
válasz KaiotEch #30392 üzenetére
Felejtsd el ezeket a Bárdi Unix meg ilyen katalógusokat mint információ forrás. Ha már termosztát akkor csak gyári, de ennek nem az a baja. Pont azt kellene tenni amit ezredes javasolt, mert így kevesebb kárt és költséget okozol magadnak. Hozzám is jönnek hogy csak ez a baja meg az a baja ki lett olvasva a hibakód és a Bárdinál nekik van kedvezményük. Legtöbbször nem az a probléma.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
ADAM1337
nagyúr
e39-nél jól tudom, hogy az 500-as alapjárat kicsit gyengus ugye ?
Amúgy nem ingadozik, és pöcre indul, most hidegbe 800-assal indult automata szivató miatt, de ha bemelegszik 500 környékén tartja magát.
Csak próbálok rájönni, hogy a fogyasztásom miért nőtt meg, gyors ellenőrzés csak mire szerelőhöz jutok.
Légtömegmérőre gondoltam.[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Eredeti km óra állást ki lehet valahonnan deríteni? Szeretnék venni egy 520-25d-t, de nem szeretnék, hogy becsapjanak
KösziWords like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
CharlieDrop
veterán
válasz GrooveHero #30404 üzenetére
Ha valaki ügyes, okos, akkor át tudja írni mindenhol
Amúgy nem mondtad mikori 20-25d, általában a kulcsban és a lámpamodulban is tárolja ezeket a számokat és ki lehet olvastatni a km-t
most nekem is beindult megint a kisördög, pedig vagy 1 hónapja lenyugodtam, egy e60 25d-re, esetleg...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
#56573440
törölt tag
válasz GrooveHero #30404 üzenetére
persze egy ideje megy a hivatalos út is.
ez viszont onnantól van, hogy behozták... hogy ha kintről akárhonnan hozták és átlökték géppel, azt meg nem mondja senki pontosan hol és mennyi volt ha rendes munkát végeztek. ha nem, akkor is olyan ember kell aki meg tudja túrni géppel rendesen, de szerelőhöz előtte tuti hogy el kell vinni, állapotot felmérni pl...
[ Szerkesztve ]
-
GrooveHero
addikt
2006-2007 körüli 100k mérföld alatti 520-525d e60. Olyan £6000 körül szánok rá. Ebböl már ki lehet találni, hogy Angliában élek és itt is vennék még, sztem valamikor összel. Az 525d jobb lenne a sor hat henger miatt, kicsit simábban megy, húz, mint a sima 520d. M sort verziót szeretnék, de 525d m sport ritka mint a fehér Zorro.
Köszi.Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
fergu9
csendes tag
Sziasztok!
Van egy E46 318i-m, még az M43-as 1.9-es motorral. Pár napja furcsán viselkedik és nem tudom még, hogy mi lehet a gond. Bízom benne, hogy valaki találkozott már hasonlóval és megosztja a tapasztalatait.Ha beindítom hidegen, akkor pár méter után (10-20), elindul a hűtő ventilátor és folyamatosan megy amíg le nem állítom az autót. A hőfokmérő viselkedésén nem tapasztaltam változást. Ugyan annyi idő alatt mutat üzemmeleg állapotot, mint korábban. Túlmelegedést, vagy visszahűlést sem mutat menet közben.
Az autóban a hűtővíz szintje is megfelelő.
Az autó menettulajdonsága semmit nem változott a korábbiakhoz képest. Ha nem lenne ilyen hangos az a szélgép, akkor észre sem vettem volna a hibát.Köszönöm előre is a tapasztalatokat / tanácsokat.
-
kacsaesokos
tag
válasz GrooveHero #30407 üzenetére
Én úgy tudom, e60-nál meglehet nézni, hogy volt e tekerve az óra, azt nem, hogy mennyiről csak, hogy piszkálták, amikor mi 2009-be vettük, kicsit tartottunk, hogy belenyúlunk a "jóba" de szerencsere az óráját se tekerték és más rejtett hibája sem volt, azóta is hibátlanul megy.
-
GrooveHero
addikt
válasz kacsaesokos #30410 üzenetére
Köszi. Tudod esetleg hogy lehet megnézni?
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
kacsaesokos
tag
válasz GrooveHero #30411 üzenetére
Mi kezdetektől "maszibmw"-nél szervizeljük a kocsit, Ő kötötte gépre, vizsgálta át teljesen, a hogyanra nem kérdeztünk rá, így ezt nem tudom sajnos.
-
H.Ezredes
őstag
Teljes motorgenerál Nah ezzel lesz a nem kis munka....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz GrooveHero #30407 üzenetére
Szia.
1, kint nem tekergetik az orakat. 2, annak az autonak kell hogy legyen MOT tortenete, abbol pedig lathatod, hogy evrol-evre hany km-el jelent meg viziten. 3. gondolom szervizkonyvvel veszed, ahol utan tudsz ellenorizni az adatoknak. Jo esellyel az angol meg gyari szervizbe hordta. De ha nem, akkor az approved BMW szervizek is pecsetelnek.
De ha a vetelnel nincs se MOT tortenet, se szervizkony(e nelkul egyebkent se), akkor ott kell hagyni. Anglia melyik reszen nezelodsz? Pakikkal vigyazz, azok mindig simliznek valamin.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
válasz MPowerPH #30415 üzenetére
Szia, köszi az infót
Egész Angliában nézelödöm, de én délen lakom London mellett Readingben. Sajnos itt is tekernek, talán nem annyia, mint otthon. Volt erröl egy teljes cikk a Sun címü napilapban. Beépített emberek kérték és kis KP fejében megcsinâlták nekik, szóval...
Paki? Az mi? Autókereskedöre gondolsz? Ha megveszem, haza akarok jönni vele, van itthon ismerös BMW szerviznél, apum meg amúgyis ótószerelö, ö csak nem húz le
Egyébként majd ahogy pénzem engedi M-esíteni szeretném, mármint csak külsöleg.[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
brickm
őstag
válasz GrooveHero #30416 üzenetére
Pakisztáni..a török is zsivány fajta.
Bírom az ilyen e46 160000km-rel 2000\12es hirdetéseket...hihető
Mondjuk sajna az embereket az érdekli hány km-t ment a gép, nem az, hogy hol és milyen körülmények között.
Én egy rendesen karbantartott 2000es gépet vettem,315 000km van benne,de olyan szinten karbantartott,szeretett gép,hogy az eredetvizsgán is hasraestek tőle..akárki megnézi dicséri. Jobb mint egy kamu 210 000 km-es lerugott import cucc.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz GrooveHero #30416 üzenetére
Igen, megeshet, de ha a 2, papiron levo merfold az osszevetes utan stimmel, akkor nem lesz problema. En se MOT, se szerviztortenet nelkul nem vennek autot.
De Te is jol bevalasztod. 100k miles, es Rad marad a teljes 125.000 merfoldes nagyszerviz.A paki, az a pakisztani. Es igen, alt. autokereskedok. Ha kereskedesbol veszed, akkor gyakori, hogy ilyen erteku autora meg adnak 3 ho teljeskoru garanciat. Ez ha nincs megemlitve, akkor kerdezz ra. Mikor en vettem, akkor benne volt a hirdetesben. Ket baratomnal pedig emlites/alku utan kerult bele a deal-be. Ez egy amolyan jelzes a kereskedo reszerol, hogy tenyleg rendben van az auto.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
GrooveHero
addikt
válasz brickm #30417 üzenetére
Oh, értem, kôszi. Sztem magántulajtól veszem majd. Az hogy utazni kell érte nem gond. Tesómank 3-as, sóginak 7-es van, így nekem csak az 5-ös maradt. esetleg van valami lists, hogy miket érdemes ellenörizni. Hirtelen az emberek uzgalmában úgysem jut eszébe minden
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
H.Ezredes
őstag
válasz Eyesis #30414 üzenetére
Kikerem magamnak Nem autobontos vagyok Feszitett a tempo kevesebb mint 3 het alatt kesz kell lenni... Es azert nem egy 4 henger 1.4 :/ blokk nyomasproba sikolas. H. Fejek teljes felujitas es ugye a komplett motor felujitasa gyuruk ,csapagyak , tomitesek tisztitas ujrafujas stb.... + meg egy kis valtozas is.... Kesobb komplett hajtaslanc es futomu felujitas is...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
Ma rákötöttem a gépre, semmi hiba kódom nem volt az ülésfoglaltság jelzőn kivűl.
Amit javasoltak, gyertya cserék, olaj (4ezerrel elötte volt) szűrökkel, vagy katalizátor lehet.A légszűröm mondjuk elég maszatos, de nincs légtömegmérő hibám legalább.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Üdv!
Van itt nekem egy e61 csodagép.
Valaki találkozott már olyannal, hogy level control system failure, leenged a hátulja koppig?!Ez még hagyjad. Kivettem a biztiket megnéztem, minden oké vissza raktam, és felpumpálta. Ó nagyon jó meg gyógyult...
Hát nem! 5 km múlva megint ki írja. Okés, villamosság szerelő. 1-2 óra bújás után, "fel kéne dugni gépre".
Mentem olyan helyre ahol van, feldugják, nyomkodnak, hopp megjavult!Próbakör, áááá nagyon fasza, minden király. Azt mondja a szerelő, le engedi a géppel manuálisan, hogy megint vissza áll-e a dolog. Nem, nem állt vissza... Hibakód megint.
Törölte 3x-4x a hibát mindig visszadobta. Következőre nem dobta vissza... neeeem elkezdte emelni a seggét, de olyan szinten, hogy a kompresszor meg sem állt!!!
Gyújtás le, kulcs ki, autó lezár, kompresszor emelne, de nem bír mert lezárt a szelep... Az autóm meg már hobbi terepjáró szintjén...
Biztosítékot kivettük, kompresszor meg állt, és én meg otthagytam az autót, mert "itt valami nagyobb baj van"
Szóval valami ötlet?
Gipsz Jakab
-
Cxgrav
senior tag
válasz Jakab66[hun] #30422 üzenetére
Szia!
Hátul a csöveket meg kellene nézni, hogy milyen állapotban vannak, esetleg egyből újra cserélni őket.
Elfúj és hiába dolgozik a kompresszor.Picture me Rollin' by 2pac
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Cxgrav #30423 üzenetére
Hello!
Itt valami vezérlés baj van. Amikor be indul a kompresszor, akkor pikk-pakk felemeli a hátulját. Csak valamiért nem mindig akar pumpálni. Inkább kidobja a hibát. (Level control system failure)
A végén meg nem akart le kapcsolni!! Szóval az autó hátulja gép szerint +30-40mm el feljebb volt a normálisnál. Itt már le zárt egy biztonsági szelep gondolom, hogy ne fakadjon szét a légrugó. (bár hozzá teszem nem értek hozzá) és a kompresszor meg ment tovább, megváltozott hanggal, hallani lehetett hogy erölködik, mert nem tud hova fújni, de megy.
Szóval a csövekkel nincs baj, mert ha beindul akkor 5-10msp és fel is emeli a hátulját.
Más tipp? Relé, vezérlő elektronika, computttter' ???
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
H.Ezredes
őstag
válasz Jakab66[hun] #30422 üzenetére
Ha leenged az rég rossz Ha 1 hónapot áll a kocsi akkor is ugyan ott kellene állnia ha pedig nem akkor ereszt !!! Az,hogy nem áll meg a kompresszor az is tré De megint csak látatlanba szerelni.... Ha nem jutsz előrébb vele keress meg.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
No túl vagyok a valvetronic-motor cserén. Gyerekjáték volt. Nagyon sok pénzt megspórolhattam volna, ha magam cserélem, semmi tudomány nem kellett hozzá. Kiszedte a szerelő, sehova nem tekert semmit, bejelölte filccel és oda rakta a másikat vissza a helyére. Magam is simán megcsináltam volna, ha nem mondjátok, hogy emiatt vigyem szerelőhöz.
És e-mellé társult az is, hogy dobálgatta a csavarokat, meg a leszerelt alkatrészeket, amikor leszedte a szelepfedelet és ledobta a földre ott gondoltam, hogy agyonverem, ami a kezem ügyébe kerül, aztán végül nem tettem. Bár beszéd alapján is bunkó, tapló volt.
Ha tudtam volna, hogy a unix-ból vásárolja a terméket én is meg tudtam volna venni 40%-al olcsóbban és kicserélem magam 2 óra alatt.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz KaiotEch #30426 üzenetére
Vanos-motor ??? Az mi ??? Valvetronic motorra gondolsz ??? Persze csak a szelepfedelet kell levenni hozzá végül is És filccel beállítani ?!??! ( nem kell filccel beállítani egyébként... hol voltál ? ) Tökre hozzáértő lehet
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Eyesis #30428 üzenetére
Neeeeem napi munka is megy közbe és úgy kell csinálni... Ma lett szétkapva a motor jövőhéten megy gépműhelybe nyomáspróbára síkolásra. H.fejek komplett felújításra. És hát ezek is idő míg elkészülnek... És az alkatrészek is le lettek rendelve kadmiumozva is lesznek cuccok szívócsonk újrafújás minden alkatrész takarítás generátor/ önindító felújítás stb stb dugattyúk takarítása új csapágyak új gyűrűk. Összes gumicső/üzemanyagcsövek újracserélve vízpumpa termosztát görgők új lánc új vezetők új hidrotőkék stb stb
Gyáriba mindenképp van. milyen kocsi is ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anubris
őstag
[link]
Barátnőm nézte ki magának, mi a véleményetek, érdemes lenne élőben megnézni? -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz H.Ezredes #30425 üzenetére
Így kezdődött az egész... 1-2 hónapot állt akksi nélkül letakarva.
Aztán akksi be, indít, pöcc-röff, de egyből a hibaüzi. És teszem hozzá akkor még nem volt lent a segge. Mentem 100-150km és addigra le engedett.
Majd most szerelőnél van, én meg nyúzom az omegát addig. Ha nem jut előrébb akkor felkereslek!
Üdv!
szerk: már arra is gondoltam, hogy most lett rá horog rakatva, nem-e hogy ők babráltak el valamit mikor az elektriket kötötték be...
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Eyesis
őstag
válasz peetmaster #30433 üzenetére
Mindjárt lefényképezem az enyém, de aztán szívrohamot ne kapj
Eyesis
-
brickm
őstag
válasz peetmaster #30433 üzenetére
Elsüti a nap, meg megfagy. elkezd így szétrepedezni, meg leválni. elég pocsék jh.
Nekem e46-on az első szélvédő alsó gumija csinálja ezt. ha lesz egy kis türelmem levakarom a régit és teszek fel újat. -
STC Speed
őstag
válasz peetmaster #30433 üzenetére
ajánlom a bmw gumiápolót,kédereket is belehet vele kenni,és akkor nem fog tönkremenni,szakadni.
bőrre is van bmw bőr ápoló,én 2x bekentem a könyöklőmet, másnap olyan puha lett,persze,hogy az előző autómon megrepedt,de tanultam belőle... -
cOxeR
Ármester
Én még nem adtam fel, folyamatosan nézelődök Z4 tekintetében.
Abban esetleg adnátok tanácsot, hogy a 2.5si vagy a 3.0 felépítésben a szerencsésebb?
Most ezen akadt meg a szemem éppen: [link] -
Fecdzo
senior tag
Sziasztok!
Szeretnek tanacsot kerni toletek, szivesen fogadok minden infot.
Szoval kineztem magamnak egy 2009es E61et 525xD dizel. Nyilvan hasznaltan. Elvileg 177.000 km van benne. Auto kereskedotol lenne de szeretnem a legmegalapozottabb dontest hozni.
Mit mondtok, mire figyeljek, mit nezzek/nezessek meg rajta, mire kerdezzek ra? Nincs ilyenben rutinom.Ugyanakkor egy ilyen szepseg eseten milyen fenntartassal szamithatok?Mi szokott leggyakrabban meghibasodni es az mennyibe kerul kb?
Elore is koszonom a valaszokat!
fulekitrading.wordpress.com
-
peetmaster
senior tag
válasz Eyesis #30434 üzenetére
Most néztem a képet... Sokat áll kint az autó a szabad ég alatt? Nekem azért az esetek 90%-ában garázsban van, ergo csapadék szinte alig esik az autóra, direkt napfénynek meg megint csak nincs túl sokat kitéve. Ha melóba megyek vele ritkán, akkor mélygarázsban parkolok. Inkább a gumi gyenge minőségére gondolok (típushiba), ami nem bírja a szélsőséges(ebb) időjárási körülményeket. Azért az E46/E60-as szériától már szépen látszik az egyre "gagyibb" anyagfelhasználás, ami a jelenlegi modellekre még jobban jellemző...sajnos. Bontókban még nem érdeklődtél utána ezeknek a gumi csíkoknak? Vagy csak szélvédővel együtt adják ott is?
-
Eyesis
őstag
válasz peetmaster #30442 üzenetére
Ez már mikor hozzám került ilyen volt, de azóta csak akkor van fedett helyen, ha épp melóba megyek vele, amúgy egy fizetős sima parkolóban pihen. A környéken ez a lehetőség van csak. Mindenesetre azóta, hogy nálam van nem romlott az állapota (2 éve) Bár lehet innen már nincs hova romlani
Ez itt amúgy, ha jól tudom, csak dísz. Betömi a rést a szélvédő és a karosszéria között, szóval be nem ázik.
Ami jobban zavar az a csomagtartó körüli gumi, az itt ott bizony már leszakadgatott..Eyesis
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Fecdzo #30438 üzenetére
Csináld azt ami az én tervem is (még nem vagyok jártas BMW témában): Nézesd meg egy szakival vásárlás előtt. De komolyan, ha nem értesz hozzá, úgy jársz mint a párom nagybátyja.
Ő 1,5 éve vett egy most 5 éves dízel Grand Scenic-et. Vezetett szervizkönyv, számlák mindenről elrakva, olaj mintaszerűen a gyári előírások szerint cserélgetve. Álomszerű vétel. A múlt hónapban letérdelt és 1 millió volt a teljes nagygenerál. Az előző tulajnak megmondhatták a szervizben, hogy egy falábú barom, mert legyilkolta a gépet, erre eladta rögtön. Hát akadt valaki, akinek elég volt a vezetett szervizkönyv is a vételhez. A típust addig nem ismerte.
Szóval a gyári szerviz előírasok betartása mellett is simán legyilkolható bármi és belenyúlhatsz valami betegágyba. Olcsóbb inkább megfizetni valakit, aki tényleg érti a témát.
-
Classius
aktív tag
Sziasztok! 2004-es e46 316i 1796cm3 nek van irva, mégis 1.6os motor? Ez hogy lehetséges? Sorry ha buta kérdés!
“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Jakab66[hun] #30432 üzenetére
Hívott a szerelő, kész a kocsi.
Állítása szerint valahol beázott a hátulja
Gipsz Jakab
-
Fecdzo
senior tag
válasz Stauffenberg #30446 üzenetére
Igen, ezt terveztem en is. Szuper ha erkezik megerosites. Koszi az infot, mindenkepp igy fogok tenni!
E61 525xD dizelben mik a leggyakoribb hibak? Es annak a javitasa atlagosan mennyibe szokott lenni?
Muszaki vizsga es olajcsere(faszas olajbol) mennyibol jon ki? Milyen gyakran ajanlott az olaj csere?Valahol 15000km kent olvastam.fulekitrading.wordpress.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Formula-1
- Milyen széket vegyek?
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest